How about a walk?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 How about a walk?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Slate
Member
How about a walk? 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: How about a walk?   How about a walk? Icon_minitimezo 19 okt 2014 - 18:46

Een diepe zucht ontsnapte uit de mond van een wit met bruin gevlekte tabby poes. De poes leek van de ene kant heel normaal, als je haar andere kant niet zou zien zou je zelfs zeggen dat ze een warrior zou zijn. Maar als je de poes van de andere kant bekeek, zag je waarom de tabby geen warrior was, ze had een opgezwollen oog. Dat oog was de reden van haar naam, Fisheye. Fisheye keek naar de uitgang van het kamp. Oh, hoe graag zou ze gewoon weer eens weg willen glippen naar het onbekende daarbuiten. Maar dat deed ze niet, uit de angst voor andere katten, katten van buiten de ThunderClan. Daarom bleef ze zitten, nadenkend over oplossingen voor het "probleem" dat ze niet naar buiten kon...

Plots kwam een mogelijke oplossing in haar op. Ik zou kunnen vragen of er iemand met me meegaat... Er verscheen een kleine glimlach op haar snoet, maar die verdween als sneeuw voor de zon toen ze verder nadacht over dit idee. Oh, wacht.. Daarvoor zou ik waarschijnlijk iemand moeten vragen en daarvoor moet ik met iemand praten... Ze zuchtte weer, dit ging moeilijk worden, vooral met die "geweldige" sociale skills van haar. Fisheye keek even rond, wie waren er allemaal in het kamp? Het liefst zou ze met iemand gaan die ze wat beter kende, maar daarvan was er nu niemand in het kamp, dus dat ging 'm niet worden.

Toen ze eindelijk genoeg "moed" bij elkaar had geschraapt om het te vragen, liep Fisheye naar een willekeurig gekozen kat toe. Deze kat kende ze niet echt, maar ze wist de naam wel; Brokenecho. "Eh..." Begon ze, "Ik vroeg me af of.. Of je met me een wandeling zou willen maken? Een wandeling door het territorium, bedoel ik." Fisheye keek weg van de rossige poes, afwachtend wat haar reactie was...


{Eerste (paar) post(s) voor Brokenecho}


How about a walk? JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenecho
Member
How about a walk? DPKsfdL
.: Seven :.
362
Actief
“Life is an echo, what you send out comes back”

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brokenecho
BerichtOnderwerp: Re: How about a walk?   How about a walk? Icon_minitimezo 19 okt 2014 - 19:11

Brokenecho draaide zich om in haar zoete, droomloze slaap. Haar ogen waren gesloten, en haar gezicht lag er vredig bij. Het was een tijdje geleden dat ze zo goed had geslapen, ze was een harde werker en vaak hield dat haar langer wakker dan nodig was. Een koude aanraking zond een koude rilling over haar ruggengraat, en een tweede maakte haar wakker. Vermoeid staarde ze naar het plafond. Oh Mousedung, een lek. Nog een druppel viel door het plafond heen, en ze schudde haar kop toen het haar neus raakte. Onhandig deed ze een paar stappen in random richtingen. Ze keek op en zag dat de Warriors Den vrijwel leeg was. Hoe lang had ze wel niet geslapen?! Ach ja, ze verdiende het wel een dagje... Ze glipte de Den uit, proberend niet de overige drie slapende katten te wekken. Met een zucht zakte ze onderuit toen ze snel een kleine muis van de stapel had gesnaaid, en at hem snel op. Na haar vluchtige ontbijt sprong ze weer op, en ging weer zitten, kijkend naar de ingang. Een zachte "Eh..." deed haar opkijken. Fisheye? Wat wilde die nu weer? Niet op een gemene manier, maar ze sprak de poes nauwelijks. Stilletjes vroeg de roodkleurige poes wat ze bedoelde met een kleine knik, vertellend dat ze verder mocht met haar verhaal. "Ik vroeg me af of.. Of je met me een wandeling zou willen maken? Een wandeling door het territorium, bedoel ik." Haar felgroene ogen staarden in haar bruine en blauwe. Het blauwe oog was het opvallendst natuurlijk, door de onnatuurlijke grootte. Natuurlijk, ze was half-blind en kon het territorium niet eens alleen door. Medelijden schoot onmiddellijk door de rossige poes heen, en ze snorde zachtjes. "Maar natuurlijk, lieverd. Wil je nu meteen gaan?" Automatisch stond Broken al op en ze keek in afwachting naar Fisheye.


How about a walk? 2hp2ihx
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
How about a walk? 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: How about a walk?   How about a walk? Icon_minitimezo 19 okt 2014 - 19:35

"Maar natuurlijk, lieverd." Sprak de jongere warrior als een reactie op haar vraag. Fieuw! Gelukkig vindt ze het goed. Dacht Fisheye en de glimlach van daarstraks verscheen weer op haar gezicht. "Wil je nu meteen gaan?" "Als dat zou kunnen" Snorde de bruin-witte tabby "elder" en knikte. Brokenecho was al opgestaan en Fisheye wilde alvast vooruit trippelen, maar of dat nou zo slim was wist ze niet. "Hmhm... Waar gaan we heen?" Vroeg ze. Fisheye mocht vroeger het kamp bijna nooit uit, vandaar dat ze nu ineens wat meer opgewonden was om dat simpele feit. Niet dat ze vroeger het kamp uit wilde, iedereen was toch bang voor haar oog en bleef liever uit haar buurt en buiten het kamp zou dat waarschijnlijk niet veel anders zijn. Nu was dat gelukkig anders, de meeste katten hadden haar geaccepteerd zoals ze was, het enige wat zij nu nog zou moeten doen is dat geloven.


How about a walk? JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenecho
Member
How about a walk? DPKsfdL
.: Seven :.
362
Actief
“Life is an echo, what you send out comes back”

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brokenecho
BerichtOnderwerp: Re: How about a walk?   How about a walk? Icon_minitimedi 21 okt 2014 - 21:44

Een kleine glimlach verscheen op het gezicht van de bruin-witte poes, en Brokenecho schonk er warmhartig een terug. Brokenecho had altijd al de neiging gehad om katten die zichzelf moeilijk konden beschermen of als minder werden beschouwd onder haar vleugel te nemen, en dat gold ook voor deze half-blinde 'Warrior'. Ze was zeer moederlijk, of dat was door haar veel te vroege zwangerschap of gewoon dat het gewoon natuurlijk voor haar was, wist ze niet. Maar zo was ze nu eenmaal, en daar viel weinig aan te veranderen. "Als dat zou kunnen" miauwde Fisheye snorrend. Wow, ze was zeker blij om het kamp uit te mogen. Maar ja, wat verwachtte je. Ze was een kat die nauwelijks zelf haar bloedeigen territorium door kon lopen, en dan nog op zo'n leeftijd. Ze had deels geluk dat ze nooit door heeft gehad hoe het warriorleven was, door een handicap op te lopen terwijl ze een Apprentice was. Maar dat nam het feit niet weg dat ze een Clankat was die verlangde naar het normale leven van een Warrior. "Hmhm... Waar gaan we heen?" Fisheye's woorden deden Brokenecho uit haar gedachten opschrikken. "Oh, eh..." begon ze, proberend de vraag tot haar door te laten dringen en er over na te denken. "Jij bent niet vaak het kamp uit geweest, toch? Ik kan je een rondleiding geven als je wilt" Nogmaals glimlachte de oranje poes warmhartig naar de andere poes, geduldig wachtend op een antwoord.


How about a walk? 2hp2ihx
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
How about a walk? 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: How about a walk?   How about a walk? Icon_minitimewo 22 okt 2014 - 14:31

Fisheye's woorden leken de warrior uit haar gedachten op te laten schrikken. "Oh, eh..." Begon Brokenecho "Jij bent niet vaak het kamp uit geweest, toch? Ik kan je een rondleiding geven als je wilt" Fisheye knikte als antwoord op de eerste vraag en voelde een positieve steek van blijdschap door zich heengaan. "Dat," Zei ze langzaam. "Is een goed idee!" Dit was echt een van de eerste keren in lange tijd dat ze het kamp uitging met toestemming van een warrior.


How about a walk? JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
How about a walk?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: