What the kitty? {Glowpaw}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 What the kitty? {Glowpaw}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Fall
Member
What the kitty? {Glowpaw}  DPKsfdL
59
Actief
Fall
BerichtOnderwerp: What the kitty? {Glowpaw}    What the kitty? {Glowpaw}  Icon_minitimezo 19 okt 2014 - 19:29

Fall had in haar tuintje een mooi rood blad gezien, en wilde hem zo graag houden! Maar toen de wind ging waaien, werd hij weggeblazen. Fall was vastbesloten om haar blaadje terug te krijgen, maar ze was nú niet zo zeker meer. Waar was ze toch heen gegaan? En nog belangrijker; waar was het blaadje? Toen zag ze een grote braamstruik. En nog één. En nog één! Het waren er zo veel, dat Fall de tel bij twee al was kwijtgeraakt. Ze keek om zich heen, op zoek naar een andere kat die misschien wist wat voor braamstruiken dit waren. Ze zag een grijze, of in Fall's ogen een gitzwarte kat naar een klein gat lopen en daar doorheen kruipen. Fall besloot om hem na te doen, maar het was nog knap lastig. Er kwamen de hele tijd takken in haar gezicht! Wat beteuterd ging ze voor de opening zitten. "Hallo?" Riep ze, hopend dat de zwarte kat terug zou komen. Maar er kwam geen zwarte kat, er kwam een rode, die héél hoog boven haar uit torende.

+ Glowpaw


What the kitty? {Glowpaw}  2q8biar
Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
What the kitty? {Glowpaw}  GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: What the kitty? {Glowpaw}    What the kitty? {Glowpaw}  Icon_minitimezo 19 okt 2014 - 20:11

Living without some sadness isn't living, right?

Met een glimlachje was hij aan het rondlopen in de braamstruiken, struiken die hij echter geweldig vond. In een plotselinge beweging stopte hij toen hij een onbekende geur rook. Geen Riverclan, geen Shadowclan, geen Windclan... Geen Bloodclan of Rogue. Hij moest even denken over wat not overbleef, en zijn ogen gingen toen wijd staan. Kittypet? Wat deed een Kittypet in het Thunderclan kamp? Rustig liep hij op het geluid af en zag toen een heel kleine poesje staan. "Hallo! Mag ik vragen wat je hier doet?" Hij bleef vriendelijk, waarom gelijk boos worden als je iemand misschien ook vriendelijk het kamp uit kon krijgen?



It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.What the kitty? {Glowpaw}  8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fall
Member
What the kitty? {Glowpaw}  DPKsfdL
59
Actief
Fall
BerichtOnderwerp: Re: What the kitty? {Glowpaw}    What the kitty? {Glowpaw}  Icon_minitimezo 19 okt 2014 - 20:17

Een beetje bang keek Fall omhoog naar de grote kat. Was hij boos? Maar gelukkig klonk de stem vriendelijk. "Hallo! Mag ik vragen wat je hier doet?" Fall knikte snel. "Ja, tuurlijk! Ik had vanochtend zo'n héél mooi blad gevonden, heel mooi rood en zo, en toen..." Ze keek de kater indringend aan. "Toen vloog hij weg!" Ze knikte hard. "Ja, en toen wilde ik hem natuurlijk terug! Dus ik ging erachter aan, maar de wind was zoooo hard! En nu heb ik mijn blad nog steeds niet gevonden." Wat beteuterd keek ze naar de grond. "Wat is dit hier eigenlijk? " Vroeg ze nieuwsgierig.[/b]


What the kitty? {Glowpaw}  2q8biar
Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
What the kitty? {Glowpaw}  GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: What the kitty? {Glowpaw}    What the kitty? {Glowpaw}  Icon_minitimezo 19 okt 2014 - 20:31

Living without some sadness isn't living, right?

Hij luisterde geduldig naar wat het kleine katje allemaal wel niet te zeggen had, hoewel hij bang was dat er iemand kwam die wel boos zou worden. Hij zelf werd niet snel boos, maar hij had genoeg katten ontmoet die dat wel werden. "Klinkt logisch. Maar dit is het Thunderclan kamp, dus het is alleen maar voor thunderclan katten. En hoeveel ik ook veel weten over Kittypets-.." Hij brak af. Hij wou eigenlijk echt wat meer over ze weten, hij had nog nooit echt een Kittypet ontmoet en was echt nieuwsgierig hoe het was om elke dag in zo'n klein stenen ding te zitten. "Oke luister... Kittypets mogen hier niet komen, maar Thunderclan katten mogen wel naar jou tuin... Dus daar kunnen we ons gesprek voort zetten?"



We doen ff alsof die voor Fires dood is x'D


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.What the kitty? {Glowpaw}  8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fall
Member
What the kitty? {Glowpaw}  DPKsfdL
59
Actief
Fall
BerichtOnderwerp: Re: What the kitty? {Glowpaw}    What the kitty? {Glowpaw}  Icon_minitimema 20 okt 2014 - 12:24

De kater leek heel geïnteresseerd in Fall's verhaal, wat haar heel blij maakte. "Klinkt logisch. Maar dit is het Thunderclan kamp, dus het is alleen maar voor thunderclan katten. En hoeveel ik ook veel weten over Kittypets-.." Fall keek een beetje verbaasd op toen de kat midden in zijn verhaal stopte. Huh? Dat deed zij toch ook nooit? "Oke luister... Kittypets mogen hier niet komen, maar Thunderclan katten mogen wel naar jou tuin... Dus daar kunnen we ons gesprek voort zetten?" Tuin? Wat was dat ook alweer? Oh ja, daar had ze het net zelf over! Dat was waar zij woonde! "Waarom mag ik hier dan niet komen? Waar is de ingang eigenlijk? Deze bramenstruiken zijn wel heel prikkelig hoor!" Prikkelig, was dat wel een woord? Ach, dat maakte Fall helemaal niks uit. "Ik heet trouwens Fall! En hoe heet jij?"


What the kitty? {Glowpaw}  2q8biar
Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Glowstick
Member
What the kitty? {Glowpaw}  GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: What the kitty? {Glowpaw}    What the kitty? {Glowpaw}  Icon_minitimema 20 okt 2014 - 19:42

"Omdat het van de Thunderclan is, en niet van Kittypets. Alleen Thunderclan katten mogen hier komen. De ingang is, ja uhm, zie je die smalle doorntunnel? Dat is de ingang, maar daar ben je al voorbij! " Het was heel moeilijk uit te leggen aan een jong iemand, met een klein brein klonk het allemaal zo onlogisch. "Mooie naam! Mijn naam is Glowpaw. Maar we moeten nu echt weg, want je mag hier niet zijn... En ik word niet boos maar anderen kunnen dat makkelijk worden." Hij wou haar niet bang maken maar kon haar wel waarschuwen, ze kon toch niet nog een keer komen?


It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.What the kitty? {Glowpaw}  8yZbSjz
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fall
Member
What the kitty? {Glowpaw}  DPKsfdL
59
Actief
Fall
BerichtOnderwerp: Re: What the kitty? {Glowpaw}    What the kitty? {Glowpaw}  Icon_minitimema 20 okt 2014 - 22:37

"Omdat het van de Thunderclan is, en niet van Kittypets. Alleen Thunderclan katten mogen hier komen. De ingang is, ja uhm, zie je die smalle doorntunnel? Dat is de ingang, maar daar ben je al voorbij! " Huh, wat is een Kittypet dan? Oh ja, dat was zij, toch? Maar zij heette Fall, niet Kittypet! Allemaal zo verwarrend... "Mooie naam! Mijn naam is Glowpaw. Maar we moeten nu echt weg, want je mag hier niet zijn... En ik word niet boos maar anderen kunnen dat makkelijk worden." Fall was heel blij dat Glowpaw haar naam mooi vond. "Glow-paw. Glowpaw. Wat een lieve naam!" Het duurde eventjes voordat Fall besefte dat dat niet goed was. "Mooie naam bedoel ik natuurlijk!" Piepte ze. Waar zei Glowpaw nou dat de ingang was? Oh ja, een doorntunnel... Fall keek aandachtig rond en zag hem toen inderdaad. Nieuwsgierig trippelde ze ernaar toe, de waarschuwing van Glowpaw allang vergeten. Ze snuffelde er eventjes aan, en liep toen zonder erbij na te denken naar binnen. Ze zag allemaal verschillende katten en het verbaasde haar heel erg, dat geen één andere kat een halsband om had zoals zij! Haar halsband was mooi blauw, ze had wel eens iemand horen zeggen dat hij hemelsblauw was. Ze vond hem heel cool! Maar jammer dat niemand anders een halsband had, want dan kon ze daar complimentjes over geven. Ze liep naar een grote rots toe en sprong er op. Probeerde erop te springen. Uiteindelijk belandde Fall op haar achterwerk.

+ Misschien kan er een andere TC kat reageren? :')


What the kitty? {Glowpaw}  2q8biar
Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
What the kitty? {Glowpaw}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp-
Ga naar: