Kaechan RP



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Kaechan RP

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
'Echopaw
Member
Kaechan RP DPKsfdL
Assie
14
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
'Echopaw
BerichtOnderwerp: Kaechan RP   Kaechan RP Icon_minitimezo 19 okt 2014 - 19:31

Forum is niet mijne~


KAECHAN RP
Eeuwen geleden werden er voor het eerst Warlocks in de wereld ontdekt. Spiritueel en vol nieuwe mogelijkheden. Elke familie met een hoge status moesten en zouden een experiment door deze nieuwe, slimme en getalenteerde mensen, laten uitvoeren. Tijdens een van de vele experimenten veranderde de extra kracht van een Warlock, waardoor een dier het lichaam van een mens overnam.

   "Would you follow me into...... - A masquerade of heroes"

   Warlocks over de hele wereld waren hier van al snel op de hoogte en begonnen mensen met weinig overlevingskansen een extra leven te geven. Door de lage status van deze mensen voor de transformatie, werden shapeshifters de laagste in de rang binnen een bevolking....

   Name ~ Kaechan RP
   Genre ~ Real-life&Fantasy RPG
   Subject ~ Shapeshifters & Warlocks
   Link ~ http://kaechan.forumotion.com/
©Jung DaeHyun
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Kaechan RP 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Kaechan RP   Kaechan RP Icon_minitimezo 19 okt 2014 - 19:38

Oh my flying fridge o-o Dit is echt een prachtig forum O_O Ik weet nog niet of ik ga joinen, ik wil gewon even zeggen hoe mooi en origineel ik de lay-out vind <3


Kaechan RP JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Kaechan RP Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Kaechan RP   Kaechan RP Icon_minitimezo 19 okt 2014 - 19:57

Wow, wat een ontzettend mooie rpgs! Mijn mond viel open gewoon!
Ik zie nog of ik mij aanmeld, aangezien ik het nogal druk heb.
Maar het ziet me er in ieder geval echt goed uit.


Kaechan RP Vhsq4z
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossompaw
Member
Kaechan RP DPKsfdL
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ȣ мσσηѕ
Gender:
Rank:
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Kaechan RP   Kaechan RP Icon_minitimema 20 okt 2014 - 11:36

Zoo mooi! Ook een leuk verhaal en allusss
Heb me aangemeld, ik ben Ginger Edwards ((:


Kaechan RP 32znv9f
Kaechan RP 34xhx6s
Terug naar boven Ga naar beneden
Slenderstep
Member
Kaechan RP DPKsfdL
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Kaechan RP   Kaechan RP Icon_minitimema 3 nov 2014 - 21:40


UPDATE
Welkom Gast,
er zijn al enkele toevoegingen en wijzigingen geweest op Kaechan.
Zo zijn er inmiddels een moderator and een béta-reader aan het team toegevoegd. Welkom in het team Rose en Kaat.
Er zijn twee family trees opgericht, namelijk The Elite onder leiding van Derek Hale en Eevy met Emily Thorne als Second Hand, Venom onder leiding van Roman Villiars en Rufus Norton.
Kaechan is met twee andere rpg's linkpartnes geworden, dit kan ook met andere rpg's, fora's etc.

En binnenkort komt er een nieuw board voor de characters en zal er kunnen worden genomineerd en gestemd op een OTM.

"Het enige wat we nu nog missen dat ben jij."

Inmiddels is Kaechan al aardig druk, maar zeer gezellig aan het worden. Zo hebben we al 52 users, waarvan de nieuwste inwoner in Kaechan Sasha Ewing is. We hebben bij elkaar al 2643 berichten in 118 topics gepost.
Kortom het is op Kaechan lekker gezellig.
©Jung DaeHyun
Terug naar boven Ga naar beneden
Slenderstep
Member
Kaechan RP DPKsfdL
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Kaechan RP   Kaechan RP Icon_minitimema 17 nov 2014 - 18:24


UPDATE
Welkom Gast,
sinds de laatste update zijn er al weer een aantal dingen gebeurd.
Er zijn enkele updates gepleegd, zoals nieuwe smilies die zijn toegevoegd aan het forum.
Forum beschrijvingen zijn bijgewerkt zodat alles netjes blijft staan.
De Of the Month's zijn sinds 15 november geopend en iedereen kan genomineerd worden.
Kaechan is met twee nieuwe andere rpg's linkpartnes geworden, dit kan ook met andere rpg's, fora's etc.

Er is een nieuw board aan het forum toegevoegd sinds 16 november, "Living Journals", waarin je een dagboek over of van je character kunt bijhouden.

 "Het enige wat we nu nog steeds missen is jou."

 Inmiddels is Kaechan al aardig druk, maar zeer gezellig aan het worden. Zo hebben we al 64 users, waarvan de nieuwste inwoner in Kaechan Milan is. We hebben bij elkaar al 3876 berichten in 152 topics gepost.
Kortom het is op Kaechan lekker gezellig.
©Jung DaeHyun
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Kaechan RP DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Kaechan RP   Kaechan RP Icon_minitimema 17 nov 2014 - 21:13

ziet er echt awesome uit! ik zie in het weekend nog wel of ik me aanmeld c:



Kaechan RP Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Ashbrook
Member
Kaechan RP JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Re: Kaechan RP   Kaechan RP Icon_minitimezo 3 mei 2015 - 21:33

Geweldig rpg!!
Jammer het niet enorm actief is, maar ik weet zeker dat dit het wel zou kunnen worden als er meer mensen registreren. Vooral omdat het niet veel mensen rpg's zijn naar mijn gevoel zal het geweldig zijn als deze lekker actief zou gaan worden ;3




ASHBROOK


 Ashbrook              Brook •

::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kaechan RP
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Affiliations-
Ga naar: