Night breezes - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Night breezes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Cyber
Member
Night breezes - Pagina 2 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Night breezes   Night breezes - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 okt 2014 - 13:03


Een grijns kon Cyber niet inhouden, hij bukte in een 'hoffelijke'houding voor de grijze poes en liet zijn blik met samengeknepen kilgroene ogen over de rest van de katten gaan tot zijn stel ogen terug op Silvergale rustten "Zo rustig poessie, geef Silouetteje niet de indruk dat je een verborgen liefde hebt. Je zou hem nog kunnen kwetsen, de arme stakker" spotte hij met een stem zonder dreiging maar met puur leedvermaak. Maar al snel liet de zwart-witte kater deze dreigende houding varen en zette zich recht in een neutrale zithouding met zijn hoofd een beetje gebogen en zijn staart neutraal om zijn poten gevouwen, Cyber strekte licht grijnzend een witte poot uit met uitgeslagen klauwen en liet deze met een harde klop op de koude grijze steen neervallen "Ik doe mee, prachtige vis. Samen nemen wij de zee in"


Night breezes - Pagina 2 AdnfjaNight breezes - Pagina 2 10pvxmwNight breezes - Pagina 2 2gxnp75Night breezes - Pagina 2 10pvxmwNight breezes - Pagina 2 Cyber_pixelNight breezes - Pagina 2 10pvxmwNight breezes - Pagina 2 34nodx3Night breezes - Pagina 2 10pvxmwNight breezes - Pagina 2 Teeth_dogs
Night breezes - Pagina 2 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
Night breezes - Pagina 2 BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Night breezes   Night breezes - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 okt 2014 - 13:26

"Jullie vragen zich nu allemaal vast af wat dit te betekenen heeft. elk van jullie hebben de versie van mij te horen gekregen. Met zijn allen zullen we de leiders eens laten zien waartoe we allen in staat zijn. Dus wie doet mee!", riep de grijze poes die terug naar haar rots gegaan was. een van de rogues sprong recht en liet weten dat hij mee zou doen. Whitelion stond ook recht. "Ik vind je beweegredenen goed, maar vertel mij; waarom zouden we luisteren naar een jong riverclan poesje zonder ervaring? Zou het niet beter zijn als een sterke kater aan de leiding zou staan, iemand met meer ervaring dan de meesten hier? Iemand zoals IK?", liet hij weten met zijn zware en luidde stem. Eén voor een keek hij de katten aan. Hij kon niet de enige zijn die zich zo voelde. Ergens in zijn achterhoofd vroeg hij zich af waar Chainpaw was, Of Mazelock, die hier ook gingen zijn.


Night breezes - Pagina 2 BBTWvM
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Sushi
Member
Night breezes - Pagina 2 DPKsfdL
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Night breezes   Night breezes - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 okt 2014 - 17:51


"Jullie vragen zich nu allemaal vast af wat dit te betekenen heeft. elk van jullie hebben de versie van mij te horen gekregen. Met zijn allen zullen we de leiders eens laten zien waartoe we allen in staat zijn. Dus wie doet mee!" sprak de poes. De rogue naast haar leek bijna niet te weten hoe snel hij op moest staan en instemmen. ugh, en ze dacht dat er wel wat in die kater zat maar blijkbaar zat ook in hem niets. Ze lette niet op waar de ogen van de katten heen gingen, ze had niet dor dat haar leerling in de buurt was. De kater die de leeftijd had van een apprentice, die toch een kitten was in har ogen, onervaren, amper getrained. Ze keek de kring rond, gingen ze hier serieus op mee doen. Haar blik gleed naar de witte kater die opstond en zichzelf voorstelde als 'leider'. Kijk, zijn manier beviel haar beter. Rustig stond ze op, haar op de grijze poes. 'Listen sweetie, like I told you, I won't follow a apprentice, I can do this on my own, Hell, I'm already on my way' grijnsde ze en knipoogde naar de poes. 'Let me lead, follow and you will get there faster then you'll know, or give  me a strong leader' sprak ze. Wachtend op hun antwoord en klaar voor haar vertrek. Het woord nee hoefde ernaar uit te komen en ze was weg, ze had de volgers niet nodig. Ze had hen een kans gegeven. Als ze die niet wouden, okey, dan gingen  ze met hun clans naar de grond. Zij as al opweg, en damn ze wisten niet hoe goed ze al bezig was.


私は最高だ
Night breezes - Pagina 2 2cf2wytNight breezes - Pagina 2 Oa4wv7
Bene facis, sum nimis terribilis

:stuff and things:


Laatst aangepast door Sushi. op do 30 okt 2014 - 20:24; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Royal
Member
Night breezes - Pagina 2 DPKsfdL
182
Actief
Royal
BerichtOnderwerp: Re: Night breezes   Night breezes - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 okt 2014 - 18:04

- Oh, sorry voor het zo lang niet reageren ._. Ik had het niet gezien! Ik maak een soort samenvatting, of zoiets. -


Royal werd wat te vaak beledigd, het maakte een deuk in zijn ego. Sissend draaide hij zich om, en zijn bek was in een grauw gevormd. Als hij niet gewild was, zou hij maar weg gaan. Maar toen hij zijn poot optilde om weg te lopen, bedacht hij zich. Langzaam zette hij zijn pootje weer neer, en keek bedenkelijk om. Er waren clankatten, rogues... Maar geen andere Bloodclanners. Niemand zou hem missen, maar hij zou wel een kans missen. De kans op macht. "Ben ik gewild of niet? Ik heb skills, dus als jullie me nu wegsturen hebben jullie kans dat de leiders van de clankatten onder ons te weten komen wat er allemaal gebeurd hier." Royal zuchtte een beetje. Hij dacht dat hij de clanleiders wel kon overhalen, maar had er totaal geen zin in. Het was niet zo dat hij wilde hélpen, maar hij wilde zichzelf een beter leven geven. Weg van de Bloodclan. Toch stak er iets. Als hij weg zou gaan bij de Bloodclan, zou hij ook Sunset moeten achterlaten. Twijfelend bleef hij staan. Het lag nu volledig in de poten van de anderen. Als ze hem wilden zou hij blijven, anders niet.


Night breezes - Pagina 2 Sy7zfk
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeff
Member
Night breezes - Pagina 2 DPKsfdL
Ez
916
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons of bad luck
Gender:
Rank:
Jeff
BerichtOnderwerp: Re: Night breezes   Night breezes - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 okt 2014 - 19:51

Jeffrey Woods

Hij kwam aan op het veld, en al meteen wierpen katten blikken op hem. "Is Silver je verloren liefde schatje?" Jeff staarde in de ogen van Cyber, de stomste Rogue die hij kende. Zijn haren gingen meteen rechtop staan, en hij keek de kater kil aan. "We kennen elkaar amper, laat staan dat ik van hem houdt!" hoorde hij plots van Silvergale komen, en ook kreeg hij een kwade blik van een kater die naar de WindClan stonk. Wat was dit voor maffe bedoening?!

"Jullie vragen zich nu allemaal vast af wat dit te betekenen heeft. elk van jullie hebben de versie van mij te horen gekregen. Met zijn allen zullen we de leiders eens laten zien waartoe we allen in staat zijn. Dus wie doet mee!" Wat? Leaders? Hoorde hij hier wel? Niemand jaagde hem weg, dus .. "Ik vind je beweegredenen goed, maar vertel mij; waarom zouden we luisteren naar een jong riverclan poesje zonder ervaring? Zou het niet beter zijn als een sterke kater aan de leiding zou staan, iemand met meer ervaring dan de meesten hier? Iemand zoals IK?", hoorde hij een grote witte WindClanner zeggen. Whitelion. Hem kende hij, maar hij mocht de kater niet. Not at all. Iedereen begon zichzelf de hemel in te prijzen, en wouden zichzelf allemaal Leader krijgen. Jeff trok een wenkbrauw op, en keek rond. Hij had geen freaking idea waar dit over ging. "What the hell is going on, actually?" vroeg hij, en sloeg zijn klauwen uit. "I'll hurt you if you want to make me feel dumb. I just want an answer, 'cause I've no idea what's going on." Hij wist dat dit zijn zwakke punt was, dat hij van niets wist.
Tag: A gathering --- Words: ### --- Notes: Blah --- Mood: Confused
© SHE MEANS WAR AT ATF



Night breezes - Pagina 2 15ecq3q

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Silhouette
Member
Night breezes - Pagina 2 DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose




CAT'S PROFILE
Age: 73 moons have gone
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: Night breezes   Night breezes - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 okt 2014 - 20:24

Er was veel gedoe om hem heen en Silhouette besloot om enkel op het belangrijkste te gaan reageren. Cyber's opmerking negeerde hij,al kneden hij wel even met zijn klauwen in het gras. Silvergale sprong terug op de rots en begon te vertellen en vroeg wie er mee deed. Ze gaf een blik aan hem,maar die was niet uitnodigt. Toen kwamen de protesten en klonk Whitelion's stem,"Ik vind je beweegredenen goed, maar vertel mij; waarom zouden we luisteren naar een jong riverclan poesje zonder ervaring? Zou het niet beter zijn als een sterke kater aan de leiding zou staan, iemand met meer ervaring dan de meesten hier? Iemand zoals IK?" Silhouetteheart sprong op en keek de kater woedend aan,"Ik dacht dat je alles per ongeluk deed,wat doe je eigenlijk"siste hij richting de witte kater. De rogue poes vroeg zich waarom ze een Apprentice moest volgen. Wel,dat Silvergale een Warrior was vertelde ze zelf maar. Toch was hij het wel ergens mee eens. Ze nam alles over en besliste zelfs wie hij mocht uitnodigen en wat hij zo ongeveer moest doen. "What the hell is going on, actually?"klonk het. Hij draaide zich om en keek de zwarte kater aan,"We hebben ruzie"zei hij enkel en richtte toen zijn blik weer op Silver. "Je hoeft de baas niet te spelen,als ik Bloodclan wil hebben bij dit,besluit ik dat zelf wel"zei hij boos tegen haar,zijn staart zwiepte als een gek.


Night breezes - Pagina 2 Silse14
Terug naar boven Ga naar beneden
Vinal
Member
Night breezes - Pagina 2 DPKsfdL
Yanthe
277
Actief


Terror Claws

CAT'S PROFILE
Age: 26moons. I'm getting older and stronger. This white tom-cat is getting fearded in no time.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vinal
BerichtOnderwerp: Re: Night breezes   Night breezes - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 okt 2014 - 20:58

Ondertussen was de jonge kater tevoorschijn gekomen. Hij had geen moeite meer gedaan om zich te verbergen en ging op een kleine afstand van zijn mentor zitten. Waar hij ook op had gelet, was dat er een kat tussen hem en Sushi inzat. Het puntje van zijn staart bewoog geamuseerd door wat hij allemaal te horen kreeg. Waarom ad niemand hem ooit gezegd dat bijeenkomsten zo leerrijk waren. Vinal's oogjes werden weer zwart bij het zien van een komend gevecht. Met de opmerkingen van de witte kater kon het ook niet anders. Dat karakter van die zilveren poes zou zijn weerwoorden niet snel aannemen. Zijn pootjes kneedde de aarde onder hem. Niet omdat hij zelf wilde meedoen, maar gewoon voor het vooruitzicht naar wat komen zou.


Night breezes - Pagina 2 2962jgw
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvergale
Member
Night breezes - Pagina 2 DPKsfdL
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Night breezes   Night breezes - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 okt 2014 - 21:27


Silver's haren rezen overeind bij de witte Windclanner van wie ze al die tijd wel verwacht had dat hij in opstand zou komen. 'Ik vind je beweegredenen goed, maar vertel mij; waarom zouden we luisteren naar een jong riverclan poesje zonder ervaring?' Dat was het. Meer had ze niet nodig. Haar haren rezen overeind waarbij ze op de kater afstapte. Haar borst stak vervaarlijk veel vooruit en haar ogen waren tot spleetjes getrokken. "En waarom, waarom zou iemand jou vertrouwen!" Ze keek de kater met opgetrokken wenkbrauw aan en keek toen over de groep. "Maar goed. Als jullie allemaal deze p*dofiel willen volgen, volg hem dan maar. Maar onthoudt dat ik jullie allen gewaarschuwd heb!" Ze keek de kater hierbij aan waarbij ze hem opzettelijk een duw tegen zijn borst gaf en de rots af sprong. Ze had genoeg van deze kater. Maar voordat ze uit zijn gezichtsveld verdween sprong ze tot vlak naast Silhouette waarbij ze haar klauwen door zijn rug haalde. "It's done Silhouette. It's out!" Bij deze verdween ze van de plek voordat ze aan haar eigen, nieuwe plan begon. Dawnstar inlichten was het eerste wat haar te doen stond.

Tags;; Whitelion, everyone, Silhouetteheart
OOC;; Only one kan achter haar aankomen


The nightingale sings his song of farewell.
You better hide for her freezing hell

Night breezes - Pagina 2 106zzvt
Theme | Voice
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Night breezes - Pagina 2 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Night breezes   Night breezes - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 okt 2014 - 22:22


Met een ruk sprong Cyber recht, oke wat was hier nu weer gebeurd? Die twee tortelduifjes leken ruzie te hebben en die witte angsthaas wou de boel al overnemen, al ging hem dat toch niet lukken. Zo'n witte zelfgenoegzame kittypetjes hadden grote woorden maar kleine breintjes. Uit instinct boog hij naar voren over de paar katten die zich nog onderaan de rots bevonden en wende zich ook naar het katertje wiens liefje het net had uitgemaakt en dat clankatje dat hij herkende als Whitelion. Als Cyber het zich niet fout kon herinneren had hij nog een aanvaarding met dat katertje gehad toen hij heel perongeluk het Windclan territorium was binnengestorm en daar een gevecht was begonnen tussen hem en een paar van die zelfgenoegzame hazenstronten."Pha! Zielepoten."proeste hij uit waarna hij snel achter Silvergale liep die blijkbaar de keuze had gemaakt om van het toneel te verdwijnen"Hee waar gaat het tortelduifje heen? Je vriendje niet nodig?" grijnsde hij terwijl hij snel de poes inhaalde. "Nu laat je die witte lap pels van een Whitelion wel de boel overnemen, ik had je sterker gewaand dan dat" siste hij nog fluisterend toen Cyber de poes had ingehaald.


Night breezes - Pagina 2 AdnfjaNight breezes - Pagina 2 10pvxmwNight breezes - Pagina 2 2gxnp75Night breezes - Pagina 2 10pvxmwNight breezes - Pagina 2 Cyber_pixelNight breezes - Pagina 2 10pvxmwNight breezes - Pagina 2 34nodx3Night breezes - Pagina 2 10pvxmwNight breezes - Pagina 2 Teeth_dogs
Night breezes - Pagina 2 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sushi
Member
Night breezes - Pagina 2 DPKsfdL
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Night breezes   Night breezes - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 okt 2014 - 22:33

Sushi keek de kring kort rond waarna er een grijns over haar kop trok, vrijwel iedereen leek zich te bedenken. Ze ging weer zitten en sloeg opnieuw haar staart om haar poten heen. Nu pas kreeg ze een geur mee, een geur die haar niet beviel hier. Ze draaide haar kop terwijl ze opstond. Haar leerling, die zij nog als kitten zag, was eigenlijk een sterke apprentice aan het worden. Ze stapte op hem af. 'What do you think you're doing' gromde ze zacht tegen hem. Hij had zich goed verstopt onderweg hierheen, ze merkte nu pas dat hij er was, dat was goed. De grijze oren draaide zich en daarna haar kop toen ze hoorde dat de grijze poes iets schreeuwde. Sushi moest haar best doen haar lach in te houden, ging het niet zoals prinsesje had gehoopt. Ze keek op naar de groep. Ze raakte eigenlijk ook wel klaar met deze plek. Maar er zat een gevecht aan te komen, dat was te voelen en dat wou ze zeker niet missen.

Lionkit { son of Whitelion }
Nieuwsgierig keken zijn groen/blauwe oogjes naar de groep katten. Papa had hem meegenomen naar deze plek. Waar was dit eigenlijk, hij had het gevoel dat ze best een stuk gelopen hadden vanaf de nursery. Hij lag best lekker te slapen maar hij zou altijd opstaan om met zijn vader mee te gaan, hij was geweldig. Ooit, ooit zou Lion net zo groot en sterk als zijn vader zijn en zouden ook alle poezen voor hem vallen let maar op. Op zijn kleine pootjes trippelde hij tussen het gras door waar zijn vader hem had neer gelegd en trippelde zo moeizaam naar de rotsen. Als eerste ging hij proberen zelf op de rots van zijn vader te klimmen, opnieuw en opnieuw. Maar het ging echt niet 'Paaaaaaaap' riep hij mokkend en keek omhoog naar zijn vader. Tot hij een grijze poes zag wegspringen. Okey, hij was afgeleid. Meteen draaide hij zich om en rende in haar richting. Hij leek behoorlijk op zijn vader, maar dan klein en zijn oogjes waren anders.


私は最高だ
Night breezes - Pagina 2 2cf2wytNight breezes - Pagina 2 Oa4wv7
Bene facis, sum nimis terribilis

:stuff and things:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvergale
Member
Night breezes - Pagina 2 DPKsfdL
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Night breezes   Night breezes - Pagina 2 Icon_minitimevr 31 okt 2014 - 1:01

Hoe kon het ook dat ze niet gevolgd zou worden. De poes draaide zich woedend om waarbij ze haar klauw uitsloeg en haast het gezicht vn de zwart-witte rogue raakte. "Ik had Silhouette verwacht." Ze proeste even tussendoor. "Sorry." Ze keek de kater in zijn groene ogen aan toen hij begon over die achterlijke Windclanner. "Ja! Ik laat hem de leiding nemen. Was dat niet duidelijk dan? Ik weet niet wat je wil, maar ik ben eruit. Ik heb geen aanlangers meer nodig. Ik doe het op mijn eigen manier!" Er kwam een kleine kit erbij die ze in een vlaag wel voorbij had zien komen, maar verder betekenisloos bleef voor haar. "Fijn nog zo'n klein m*rmel. Handel jij dit af?" Ze keek naar de zart-witte rogue, alof ze verwachtte dat hij wel een kleine kit als deze kon onthoofden. Daarvoor had ze nog net een klein beetje respect. Kittens hoorde je niet te vermoorden.

Tags;; Cyber, Lionkit


The nightingale sings his song of farewell.
You better hide for her freezing hell

Night breezes - Pagina 2 106zzvt
Theme | Voice
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
Night breezes - Pagina 2 BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Night breezes   Night breezes - Pagina 2 Icon_minitimevr 31 okt 2014 - 10:55

Enkele andere katten stelden ook voor om de leider van dit hopeloze groepje te worden. Whitelion haalde zijn schouders op en ging weer zitten. Als ze geen deftige leider kregen, dan zou hij ook niet meedoen met hun plan. De zilveren Riverclan poes ging zogezegd haar leader inlichten, wat wel erg vreemd was aangezien het haar eigen idee was. Een roguekater liep achter haar aan. Ergens van naast hem hoord ehij gepiep, maar hij lette er niet echt op. Tot hij een witte vlek achter de poes aan zag rennen. Hij vloekte in zichzelf en sprong achter Lionkit aan. "Fijn nog zo'n klein m*rmel. Handel jij dit af?", vroeg de Riverclan poes net aan de rogue. Whitelion gromde en tilde Lionkit op aan zijn nekvel om hem terug mee te nemen. "Ik ga. Dit is hopeloos", mompelde hij met zijn mond vol vacht.

~Flut x'D


Night breezes - Pagina 2 BBTWvM
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Silhouette
Member
Night breezes - Pagina 2 DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose




CAT'S PROFILE
Age: 73 moons have gone
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: Night breezes   Night breezes - Pagina 2 Icon_minitimevr 31 okt 2014 - 12:39

Alles ging zo vlug,hij voelde klauwen in zijn rug en Silvergale zei dat het uit was. Er kwam ruis in zijn oren en hij luisterde nergens meer naar. Silvergale ging weg. Ze had het uitgemaakt,een anderhalve dag hadden ze met elkaar gehad en nu was alles weg. Ze had het moeten vertellen,dan had hij haar tevreden gehouden. Silhouette lette nergens meer op,zelfs de kitten ging aan zijn blik voorbij. Hij hoorde stemmen in de verte en staarde voor zich uit. Woede en verdriet propte zich op en zijn kop zat vol. Het beeld van de achtergelaten kitten kwam opeens op zijn netvlies. Cattlekit, ze was gevallen. Nu heette ze Abysspaw en dat was zijn schuld geweest. Waarom wou hij die kitten pijn doen? Waarom wou hij de anderen pijn laten voelen? Omdat hij dat in het begin van zijn leven had gevoeld,maar nu hij Silvergale had,voelde hij zich weer geweldig. Hij was gelukkig met haar. Het was allemaal voorbij. Zijn hart was zwart geworden,maar had weer zijn rode kleur terug gekregen langzaam. Nu trok het zwarte omhulsel terug. Silhouette bleef in shocktoestand,terwijl er nog steeds in een dunne straal bloed liep vanuit de krab op zijn rug. Wat er gebeurde wist hij niet,enkel dat alles voorbij was.

-Silhouetteheart verkeerd in een shock-


Night breezes - Pagina 2 Silse14
Terug naar boven Ga naar beneden
Omen
Member
Night breezes - Pagina 2 DPKsfdL
216
Actief
Omen
BerichtOnderwerp: Re: Night breezes   Night breezes - Pagina 2 Icon_minitimevr 31 okt 2014 - 19:24

- Royal -

Wat in vrédesnaam was er aan de hand? Er was één grote warboel en zijn dramatische actie ging volledig onopgemerkt voorbij. Er was een liefdesprobleem, een kitten, een kat die de macht over wilde nemen... Dit ging niet goed. Snel sprong hij op de grote rots waar eerst andere katten opzaten, en schraapte zijn keel. Niemand merkte hem op. "Hey!" Zijn stem bulderde over het grote stuk land en nu moest hij wel de aandacht trekken. "Ik heb geen idee wat hier aan de hand is, maar ik weet wel dat we hier zijn voor hetzelfde. Macht, leiding geven. Misschien moeten jullie stoppen met allemaal zélf de leiding geven, en is nadenken! How about... Iedereen leidt zichzelf, en toch gaan we in een groep." Pf, wat een chaos. Degene die dit plan bedacht had, had er zeker niet over nagedacht. Hij hief zijn poot op, om opkomend commentaar te negeren. "En nee, ik speel niet voor leidertje, ik geef alleen een goed idee in plaats van als een kip zonder kop rond te rennen." En daarom werd zijn clan ook wel de Elite genoemd.


Night breezes - Pagina 2 2mwulue
Everything is half off:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionpaw,
Member
Night breezes - Pagina 2 DPKsfdL
33
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Lionpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Night breezes   Night breezes - Pagina 2 Icon_minitimevr 31 okt 2014 - 19:53

Zijn gekleurde oogjes keken op naar de grijze poes die wat tegen de kater siste. Over dat ze de witte kater de leiding liet nemen. Kreeg papa de leiding, cool. Hij bedoelde, tuurlijk kreeg papa de de leiding, hij was het sterkste hier dat wist hij zeker. En ooit zou Lionkit zelf ook zo sterk zijn en zou net als zijn vader een eigen leger maken. Hij grijnsde kort tot de poes naar hem keek. Hij was nieuwschierig dan uit op wat dan ook. Ze leek niet op de katten die bij hun in de clan liepen, en de kater trouwens ook niet. Ze roken zelfs anders, wat waren hun voor katten. Zijn oortjes staken vooruit terwijl hij naar haar luisterde. De kitten keek opzij naar de kater. 'Ik zou me niet aanraken, daar zal papa niet blij mee zijn' siste hij kort. Maar toen werd hij met zijn nekvel al opgehezen. Hij spartelde even tegen tot hij zijn vaders stem hoorde. Ooh die had hem vast gegrepen, dan was het goed. Stil bleef hij hangen in zijn bek terwijl hij de katten uitdagend aankeek.


Night breezes - Pagina 2 25qtym9
PB's naar Sushi
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Night breezes - Pagina 2 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Night breezes   Night breezes - Pagina 2 Icon_minitimevr 31 okt 2014 - 21:04


Cyber had enkel zonder gevoel gegrijns naar de grijze poes die hem nog steeds erg bekend voorkwam, waarschijnlijk omdat ze er wel lekker uitzag. Maar ze leek zo zwak, zo verschrikkelijk zwak omdat ze de leiding liet overnemen, dat had Cyber toch anders gedaan hoor. Al was de zwart-witte kat vandaag niet uit op leiderschap, meer op wat macht en vooral op wat plezier door leidertjes te jennen. Hij knikte even kil, gewoon omdat he idee om een kit eens goed te grazen te nemen en aan het schrik te zetten stond hem wel aan. "Zozo ons poesje wou graag met de grote katers omgaan? Niet wat te laat om te gaan slapen bij je mammie?" siste hij terwijl hij dreigend zijn poot opstak naar de kit en vooroverboog 'Ik zou me niet aanraken, daar zal papa niet blij mee zijn' zwak, zo zo zwak. "Neu welpje, je vader is een grote bedriegelijke lafaard die zijn eigen pels nog niet kan verweren. Je weet wel, dat is de reden waarom hij in een clan van duizend katten leeft. Hij is niet sterk genoeg om het alleen te overleven, net zomin als jij dat kan! Ha. En als dat nog niet alles was.. anders was hij toch niet als een bang kittypetje dat gebeten werd door een vlooi weggerend toen ik hem aanvalde in jullie misselijkmakende kamp? Ach kom op, hij is een laffaard." gromde hij met een kromme grijns om de kitten twijfel in te boezemen, al klopte dat laatste van dat weglopen helemaal niet hij kon het evenals wel tegen de kit zeggen want dat mormel had het zelf niet meegemaakt.  Als een kitten ging twijfelen om zijn eigen vader dan werd het pas echt feest! Misschien kon hij deze kit nog wel gaan stalken en breken.. net zoals Cyber bij dat ziekelijke Fadedpawetje deed. Die durfde nu zelfs geen woord meer tegen zijn eigen mammie te zeggen! Vermakenlijk. Toen vadertje eraankwam en zijn kit kwam meenemen naar zijn mammie gromde Cyber enkel onheilspellend terug met een zelfgenoegzaam grijnsje "Ja loop maar weg leeuwinnetje, ga je kitten maar instoppen en kom nooit meer terug. Danku" jende Cyber hartstochtelijk. Met een lach draaide hij zich om en huppelde bij wijze van spreken terug naar Silvergale. "Je bent een stomme sukkel Bloodclannertje, niemand luistert naar jouw" Riep hij nog achterom naar dat lapje slappe pels en snorharen van een Bloodclankittypet.


Night breezes - Pagina 2 AdnfjaNight breezes - Pagina 2 10pvxmwNight breezes - Pagina 2 2gxnp75Night breezes - Pagina 2 10pvxmwNight breezes - Pagina 2 Cyber_pixelNight breezes - Pagina 2 10pvxmwNight breezes - Pagina 2 34nodx3Night breezes - Pagina 2 10pvxmwNight breezes - Pagina 2 Teeth_dogs
Night breezes - Pagina 2 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazelock
Member
Night breezes - Pagina 2 FiB5aEE
Bo II
333
Actief
You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mazelock
BerichtOnderwerp: Re: Night breezes   Night breezes - Pagina 2 Icon_minitimevr 31 okt 2014 - 21:37

Ze keek even naar de kleine die naast haar liep, Joltkit. "Luister goed, Jolt," zei ze met een zachte stem. "Wat je nu gaat meemaken is iets belangrijk, ik wil dat je alle tijden dicht bij me blijft, heb je dat begrepen?" Ze bleef hem even strak aankijken, wetend dat sommige katten niet te vrtrouwen waren. De grijze kit was haar erg dierbaar en ze wilde hem niet kwijtspelen. Toen ze zag dat ze bijna bij Fourtrees was, tilde ze haar kop op, haar borst omhoog, haar ogen kregen een hoge toon erin. Toen de bosjes uiteen weken, stapte ze met hoge pas op de open plaats. Maar toen ze zag wat er gaande was, rees het haar op haar nek overeind. Ze kneep even haar ogen tot spleetjes en keek naar de chaos. Ze stapte rustig naar voren en zag wel meteen de vader van haar kits. Ze wandelde naar hem toe en keek even naar Jolt. "Hou even een oogje op hem, wil je?" zei hij waarna hij hem even lief aankeek, waarna ze even haar staart rond hem wond en toen verder wandelde. Ze versnelde al snel en sprong toen lenig op de grote steen in het midden. Haar kille blik gleed over de open plek. "Stilte," zei ze op een rustige maar luide toon. Haar duistere blik gleed over de open plek, ze wist niet echt wat er gaande was, dus wachtte ze maar op reactie.

{Chain volgt, yeah het is raar maar ik volg het topic niet echt xD ~}


" So baby tell me, did you miss me? "


Night breezes - Pagina 2 JqCt8El

I
Terug naar boven Ga naar beneden
Chillybreath
Member
Night breezes - Pagina 2 Tumblr_o6vun6dNKP1vn0ci8o4_400
Bo~
928
Actief
She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: Night breezes   Night breezes - Pagina 2 Icon_minitimevr 31 okt 2014 - 22:45

Baby, I'm preying on you tonight
Hunt you down eat you alive
Just like animals, animals, like animals-mals

Chillykit had gedaan alsof ze sliep, maar dat deed ze totaal niet. Chilly merkte het wel, haar moeder trok Jolt voor, alleen omdat hij een kater was en zij een poes. Zachtjes sloop ze achter haar moeder en broertje aan, maar zorgde wel dat er een redelijke afstand tussen hen was. Ze keek naar een groep katten die allemaal verzamelde daar blijkbaar. Wat moest mama hier met Jolt? Ach ja, ze wou het weten ook. Zonder ook maar iets te zeggen ging Chilly zitten, zonder ook maar een blik op haar moeder te richten. Nee, die kreeg geen aandacht van haar. Ze zou haar laten zien wat ze waard was, geen zwak ding zoals ze verwachtte. Dan was ze zelf ook zwak. Want zij was ook een poes, dus waarom zou zij dan een uitzondering zijn?

Tag; -
Ooc; Toestemming van Bo :')

Maybe you think that you can hide
I can smell your scent for miles
Just like animals, animals, like animals-mals


She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
She's seen nothing but the concrete
Yeah the world has left her cold
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionpaw,
Member
Night breezes - Pagina 2 DPKsfdL
33
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Lionpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Night breezes   Night breezes - Pagina 2 Icon_minitimevr 31 okt 2014 - 23:12

De witte kitten keek naar de zwarte kater die begon te praten. Hij zich zich op zijn achterwerk zakken en rolde kort met zijn oogjes. 'Ik heb geen 'mammie'' zei hij met een uitdagende ondertoon, het was half waar. Hij sliep wel bij een poes maar dat was niet zijn moeder. Wat er met zijn echte moeder was, wel die was gewoon vreselijk dom om hem en White weg te doen waarschijnlijk. Hij was zich duidelijk niet bewust van zijn kleine gedaante. Hij voelde zich groot, en anders, hij had een big ass vader achter zich staan. Zijn kleine, pluizige oortjes gingen in zijn nekje terwijl hij de kater voor hem aankeek. 'Papa kan jou makkelijk aan, met een poot en zijn ogen gesloten' daagde hij uit. wie weet werd hij ooit nog een goede stoker. Kort keek hij opzij toen er een kitten naast hem werd gezet door een poes. Wat dacht ze dat dit was, de kittenopvang. Snel worstelde hij zich uit de bek van zijn vader en keek naar het katertje. 'Wie ben jij?' vroeg hij minachtend. Hij keek achter zich toen hij daar een beweging zag. Oeh een poesje. Hij stond op en liep rustig naar haar toe. Zijn vader zag er goed uit, en hij leek geheel op zijn vader dus dat zat duidelijk wel goed. 'Betere vraag, wie ben jij' vroeg hij aan de kitten, geen idee hebbend dat hij zijn zusje voor zich had. Hoe moest hij dat weten.






Night breezes - Pagina 2 25qtym9
PB's naar Sushi
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvergale
Member
Night breezes - Pagina 2 DPKsfdL
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Night breezes   Night breezes - Pagina 2 Icon_minitimeza 1 nov 2014 - 1:43

Hwet was duidelijk dat één van de missende leden hun afspraakje niet vergeten had. Vanuit haar ooghoeken zag ze Mazelock al op de rotsen springen. Het leek wel alsof ze iets bij zich droeg. Of beter iemand. Maar het boeide haar niet zo. Ze keek de witte Windclanner voor zich aan als hij er als een schijtluis vandoor ging. "Waar dachten we heen te gaan? Hier blijven jij!" Ze had misschien niet de snelheid van een Windclanner, maar in enkele passen beende ze de massieve kater al bij. Zoals ze naast hem liep leek het alsof hij op pad was met zijn twee kinderen. Silver kon het niet laten om gemeen te grijnzen naar de kater voordat ze in zijn voorpoot beet en één of ander botje hoorde kraken. Onmiddellijk sprong ze weer achteruit waarbij ze de kater grijnzend met het bloed aan haar hoektanden aankeek. Dat zou hem leren.

Tags; Whitelion
OOC;; Silver is back baby!


The nightingale sings his song of farewell.
You better hide for her freezing hell

Night breezes - Pagina 2 106zzvt
Theme | Voice
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Night breezes
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: