Hunting~



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hunting~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dapplepaw,
Member
Hunting~ DPKsfdL
Bo ~
271
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☣10 Moons, just got apprentice!☣
Gender:
Rank:
Dapplepaw,
BerichtOnderwerp: Hunting~   Hunting~ Icon_minitimezo 19 okt 2014 - 20:21

Hunting~ Os11_zpsf224a313
Rustig liep Dapple in het territorium. Dapple had zijn "oorlogswond" goed laten verzorgen. Stomme kitten van Whitelion. Starling was toen fikser gewond, maar hij durfde eigenlijk niet naar haar toe te gaan toen. Dapple liep steeds sneller, hij had tempo er best goed inzitten maar... derp. Hij struikelde over een tak, waardoor hij versufd opkeek. Oh nee, hopen maar dat niemand hem zag.

- Eerste post Starling :3



Hunting~ Dapple11
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlingdash
Member
Hunting~ DPKsfdL
So-of
777
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Twelve Moons
Gender:
Rank:
Starlingdash
BerichtOnderwerp: Re: Hunting~   Hunting~ Icon_minitimezo 19 okt 2014 - 20:27

Ze snoof toen ze de eekhoorn voor haar neus tussen de struiken zag wegglippen en boorde haar nageltjes in de grond. De bladeren kleurden al oranje goud en de temperatuur leek ook met graden tegelijk naar beneden te zijn gezakt. Met een lichte grauw die voortkwam uit haar keel draaide ze zich om en stapte verder door het territorium. Haar trainingen waren niet stilgelegd, als ze niet mee kon trainen met andere koppels, oefende ze zelf technieken. Die Snowdrop zou zien, zodra ze uit die medicine cat's den kwam, dat haar apprentice veel beter af was zonder haar.
Door een plotseling geluid draaide ze haar kop met een ruk om en haar nagels gleden uit hun hulsjes. Wie was daar? Wie durfde haar zomaar te besluipen? Met een opgezette rug liep ze door de struikgewassen heen en keek met opgetrokken lip naar de kat die het geluid had voortgebracht. Tot haar verrassing was het Dapplepaw, een katertje dat ze ook al een hele tijd niet meer gezien had. Misschien was hij eindelijk verstandig en liet hij haar met rust. "Oh jij bent er ook nog." Murmelde ze luchtig.


Hunting~ VUZ5ef6
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw,
Member
Hunting~ DPKsfdL
Bo ~
271
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☣10 Moons, just got apprentice!☣
Gender:
Rank:
Dapplepaw,
BerichtOnderwerp: Re: Hunting~   Hunting~ Icon_minitimezo 19 okt 2014 - 20:35

Hunting~ Os11_zpsf224a313
"Oh jij bent er ook nog." Starling..! Dat was toevallig, hij dacht net nog aan haar! "Oh.. um.. Hey Starling." miauwde hij terwijl hij rustig opstond. "Hoe.. Gaat het met je?" vroeg hij rustig aan haar. Ja, ze was fiks gewond na het gevecht met WindClan, arme zij. "Ik bedoel, na het gevecht met WindClan.." murmelde hij tegen haar.


Hunting~ Dapple11
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlingdash
Member
Hunting~ DPKsfdL
So-of
777
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Twelve Moons
Gender:
Rank:
Starlingdash
BerichtOnderwerp: Re: Hunting~   Hunting~ Icon_minitimema 20 okt 2014 - 19:41

Beledigd draaide ze haar oren naar achteren toen de apprentice vroeg of het wel met haar ging. Of het wel met haar ging? Waar zag hij haar wel voor aan? Een zwak poesje dat niet voor zichzelf kon opkomen? De neiging om haar lip op te trekken en hem een klap op zijn oor te verkopen weerstond ze echter, maar de vijandigheid in haar fel groene ogen was niet te missen. "Ja." Snauwde ze chagrijnig naar hem.


Hunting~ VUZ5ef6
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw,
Member
Hunting~ DPKsfdL
Bo ~
271
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☣10 Moons, just got apprentice!☣
Gender:
Rank:
Dapplepaw,
BerichtOnderwerp: Re: Hunting~   Hunting~ Icon_minitimema 22 dec 2014 - 13:05

Hunting~ Os11_zpsf224a313
Auwtch, had hij dat beter niet kunnen vragen? Hij zag de blik in haar ogen, die voorspelde niet veel goeds. "Ja." snauwde ze naar hem. Dapple beet even op zijn lip, niet wetend wat hij zou moeten zeggen nu. "Starling..?" vroeg hij toch maar vervolgens. "I-ik weet niet hoe het k-komt.. Maar.." vervolgde hij, helemaal niet uit zijn woorden komend. "Wat ik wil zeggen is... Nee wacht uhm.." sprak hij totaal onhandig. Want dat was hij zeker, zeer onhandig. "Wat ik je probeer uit te leggen.." argh, het lukte hem niet! "Oke, ik ga het gewoon zeggen. Je kan me erom gaan haten, dat snap ik volkomen. Je mag me voor altijd negeren ofzo en dit is totaal niet het goede moment." ratelde hij maar. "Maar ik denk veel aan je, ik kan er niks aan doen en ik krijg je niet uit mijn hoofd." miauwde hij uiteindelijk. "Ik denk... dat ik je leuk vind.." vervolgde hij zachtjes. Jup, awkward.

OOC: Laat, maar hij heeft t gezegd :'D



Hunting~ Dapple11
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hunting~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: