Daddy don't leave [open]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Daddy don't leave [open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Bluewisp
Founder
Daddy don't leave [open] LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Daddy don't leave [open]   Daddy don't leave [open] Icon_minitimedi 21 okt 2014 - 22:42

Daddy daddy don't leave, I'll do anything to keep you.. Right here with me, can't you see how much I miss you?

De sterren blonken in de fel blauwe ogen van de jonge poes. Haar grijze vacht glansde in het maanlicht. Een soort pijnlijke, trieste steek volgde haar al sinds de dood van haar vader. Ze wilde niet graag in het kamp zijn, en ook al was iedereen lief voor haar, ze kon er niet aan wennen dat Silverfang nu op de plek van haar vader stond. Dat ze zijn vlammende pels niet meer zou zien verschijnen, en dat hij haar nooit meer een likje over haar kop zou geven. Blue ging zitten tussen de vier grote bomen, de geuren deerden haar niet meer. Wat deerde haar wel? De lucht om haar heen was kil en grauw, en twee heldere tranen gleden over haar wang. Haar oortjes hingen in haar nek, en haar kop hing tussen haar poten. Een zwak hoopje ellende, allemaal haar schuld. Als zij Snowkiller niet had uitgedaagd had haar vader het nooit voor haar opgenomen. Was zij maar dood gegaan in plaats van haar vader. Waarom.. waarom.. "waarom." Kwam er uiteindelijk schor uit haar keeltje. De tranen bleven komen, en haar schouders schokten zachtjes heen en weer..

[Wie zal er lief zijn voor Blue, liever geen Riverclan kat ;p]


Daddy don't leave [open] QHTBjCa
Daddy don't leave [open] Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafbreeze
Member
Daddy don't leave [open] TNjJbVr
Bo~
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons ~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leafbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Daddy don't leave [open]   Daddy don't leave [open] Icon_minitimedi 21 okt 2014 - 23:22


Ze was het zo oneens met Dawnstar's beslissing. Ze heeft ook niet meegevochten ook. Ze snapte het concept, maar in deze barre tijden? Firestar was nu dood, goed gedaan Dawnstar. Ze had nu wat ze had. Die arme kittens van Firestar... Zij had hetzelfde niet lang geleden meegemaakt. Haar vader, Stormstar/wise was 'doodgegaan' terwijl hij Dawnstar naar de moonstone bracht. Ze geloofde er niks van. Zij had gewoon haar vader vermoord! Bij de fourtrees zag ze dan ook Bluepaw -dacht ze- zitten, haar schouders schokten en Leaf kon het niet laten om naar haar toe te gaan "Hey.." murmelde ze zachtjes. "Niet schrikken..." vervolgde ze zachtjes. "Ik heb niks te maken met de Sunningrocks, ik zweer het je." sprak ze daarna kalm tegen de poes. "Wat is je naam? Ik ben Leafbreeze, dochter van Stormstar." stelde ze zichzelf aan haar voor.

OOC: Ik kon het niet laten, sorry (A)


Daddy don't leave [open] Unknown

Until the Leaf's stop falling~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Daddy don't leave [open] LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Daddy don't leave [open]   Daddy don't leave [open] Icon_minitimedo 23 okt 2014 - 12:23

[Haha geen probleem]

De aanwezigheid van de andere kat zorgde dat Bluepaw opsprong en met haar haren overeind naar de andere kat gericht stond. De woorden van de Riverclan poes drongen ook maar nauwelijks tot haar door. Er was een soort paniek ontstaan in haar lijf dat niemand meer vertrouwde, en al helemaal niet van de Clan die haar zoveel pijn had gedaan. Met een diepe, treurige zucht ontspande ze licht en keek de kat voor haar aan. Ze stelde zich voor als Leafbreeze, en de naam herkende Blue direct. Het was de dochter van Stormstar, meende ze. De kat voor haar beaamde dat door de volgende zin die ze sprak, en Bluepaw knikte daarop. "Ik ben Bluepaw," mauwde ze terug. Haar stem was schor. "Heb je niet meegevochten?" Bluepaw had de kat niet bij de sunningrocks gezien. Maar het enige wat nog in haar hoofd gegraveerd stond was de lelijke kop van Snowkiller. Ze rilde bij de gedachte aan de kater, en wachtte op antwoord van de poes.


Daddy don't leave [open] QHTBjCa
Daddy don't leave [open] Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafbreeze
Member
Daddy don't leave [open] TNjJbVr
Bo~
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons ~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leafbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Daddy don't leave [open]   Daddy don't leave [open] Icon_minitimedo 23 okt 2014 - 15:04


"Ik ben Bluepaw," antwoordde ze vervolgens op haar vraag. Of dit de Bluepaw was waarvan ze dacht dat dit was, hadden ze wel iets gemeen. Leaf ging rustig voor haar zitten, duidelijk makend dat ze haar echt niet zou aanvallen. "Heb je niet meegevochten?" vroeg ze aan haar, waarop Leafbreeze haar kopje schudde. "Ik was het niet eens met de beslissing van Dawnstar." mauwde ze zacht, "Ik vertrouw haar voor geen meter, ze is niet anders dan een moordmachine." mompelde ze zachtjes terwijl haar oren wat naar achteren gingen. Ja, ze vertrouwde haar echt niet. "Ik ga ook nooit naar de sunningrocks, hoe het is gebeurd vind ik ergens niet kunnen." sprak ze vervolgens. "Maar.. Ik zag je huilen, ben jij Firestar's dochter? Ik snap als je dat niet kan vertellen maar... Dan weet ik een beetje hoe je je voelt..." vervolgde ze zacht, terwijl haar oren weer vriendelijk naar voren gingen.


Daddy don't leave [open] Unknown

Until the Leaf's stop falling~:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluewisp
Founder
Daddy don't leave [open] LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Daddy don't leave [open]   Daddy don't leave [open] Icon_minitimezo 26 okt 2014 - 22:29

Bluepaw luisterde aandacht naar de woorden van de kat die voor haar zat. Ze was anders dan de rest, althans dat leek zo. Nog altijd was Blue op haar hoedde. Riverclan stond in een goed straatje, maar dat is volledig verpest. "Ja ik ben de dochter van Firestar." Antwoordde ze uiteindelijk. Haar blauwe ogen keken naar de grond onder haar. "Jij de dochter van Stormstar, niet?" Vroeg ze.


Daddy don't leave [open] QHTBjCa
Daddy don't leave [open] Et9xeo



Bluestar&Bluewisp:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leafbreeze
Member
Daddy don't leave [open] TNjJbVr
Bo~
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons ~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leafbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Daddy don't leave [open]   Daddy don't leave [open] Icon_minitimezo 23 nov 2014 - 15:54


"Ja ik ben de dochter van Firestar." antwoordde de poes voor haar. Ja, ze had het dus goed. "Jij de dochter van Stormstar, niet?" Leaf slikte even. "Ja, dat ben ik." antwoordde ze zachtjes. "Je wilt het misschien niet geloven, maar ik weet zo ongeveer wat je doormaakt." miauwde ze zachtjes. "Mijn vader is door een blikseminslag van me weg genomen, op weg naar de moonstone met onze nieuwe leader Dawnstar." vertelde ze rustig, dit was nieuws dat de overige clans eigenlijk nog niet wistten, maar ze kon dit delen met iemand. Iemand die ongeveer hetzelfde voelde als haar, iemand die snapte waar ze doorheen moestten. "Het spijt me voor je vader, hij was een moedige kat." vervolgde ze zachtjes.

OOC: Sorry voor het lange wachten D:


Daddy don't leave [open] Unknown

Until the Leaf's stop falling~:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Daddy don't leave [open]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: