Algemene Onzin Topic - Pagina 37



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 43 ... 50  Volgende
Vinal
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 DPKsfdL
Yanthe
277
Actief


Terror Claws

CAT'S PROFILE
Age: 26moons. I'm getting older and stronger. This white tom-cat is getting fearded in no time.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Vinal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 22:51

Vinal gooit zich in het aot...


Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 2962jgw
Terug naar boven Ga naar beneden
Royal
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 DPKsfdL
182
Actief
Royal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 22:51

Meh niemand reageert op m'n topics :c


Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Sy7zfk
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnsky
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Mini_p10
Anouk
461
Actief
We will rise like the break of a new dawn

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnsky
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 22:52

Royal schreef:
Dawnkit.. schreef:
De vorige keer dat ik keek (nadat ik dit setje had) had Lola vgm een andere...

Oh, ik dacht dat ze die al langer had, mail haar anders even om te kijken wie hem eerder had ^^" *schaamt zich*

No worries heb ik al gedaan want het zou ook kunnen dat ik weer gek word ^^


Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Signat10
When the sky is filled with light of the dawn:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bane
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 DPKsfdL
Tamar
47
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Manen
Gender:
Rank:
Bane
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 22:54

@Loïs, Jawel hoor ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvergale
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 DPKsfdL
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 23:00

W.I.P. :

bijna klaar dus c:


The nightingale sings his song of farewell.
You better hide for her freezing hell

Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 106zzvt
Theme | Voice
Terug naar boven Ga naar beneden
Bane
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 DPKsfdL
Tamar
47
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Manen
Gender:
Rank:
Bane
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 23:02

Gaaf Assie ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowcrystal
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 28 Moons ♥
Gender:
Rank:
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 23:03

Breakingdawn schreef:
Snowcrystal schreef:
Breakingdawn schreef:
Hey Gaby,

Ik vind het niet bepaald leuk dat je in je topic van Battlepaw net doet alsof Breaking hem haat en hem niet op komt zoeken. Zelf weet je best dat ze zo niet is en Battle juist haar meest geliefde kitten is. Ja ze heeft ook problemen en shit nu en ze gaat zwaar richting gewoon Mousedung up in the head zijn maar nog altijd zal ze altijd aan haar kits denken en ze echt niet in de steek laten.
Ik vind het geen probleem als je hem laat denken dat ze hem in de steek laat maar zeg niet dat ze niet is langs geweest ofzo oke. Doen we gewoon dat ze wel kwam als hij sliep. Wink

x Mimshh

Ben alleen te lui om mijn post op dit moment aan te passen, maar is prima. Vraag ik wel aan Iro of Future hem kan tegenspreken.
-Gab

je hoeft nu niets aan te passen maar voor in gevolg thanks c:

Maar als ik het ook mag zeggen is er ook iets wat ik atm ook niet leuk vind. Weetje ik vind het prima wat je nu plant met Breaking maar ik had het best mogen weten omdat Bloodsmasher de partner is/was van Holly
Ik snap dat het Tiny haar chars zijn en het maakt me niet uit, ik ben er niet blij mee dat er niks aan mij gevraagd werd.




Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Vg7cih
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 U7aw
Theme & Voice:

extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Royal
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 DPKsfdL
182
Actief
Royal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 23:03

Aaah leuk Assie!


Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Sy7zfk
Terug naar boven Ga naar beneden
Sushi
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 DPKsfdL
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 23:03

Lolo, ooh no you didn't


私は最高だ
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 2cf2wytAlgemene Onzin Topic  - Pagina 37 Oa4wv7
Bene facis, sum nimis terribilis

:stuff and things:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvergale
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 DPKsfdL
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 23:04

thnx both ^^

Wss zal ik verder werken totdat het af is ^^


The nightingale sings his song of farewell.
You better hide for her freezing hell

Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 106zzvt
Theme | Voice
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowcrystal
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 28 Moons ♥
Gender:
Rank:
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 23:05

@Assie
awesome brehh, Hearty looks really saad <3




Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Vg7cih
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 U7aw
Theme & Voice:

extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightbringer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 DPKsfdL
Mims is a nice girl don't hit T_T (ya can hit on her if ya wantc:)
151
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Lightbringer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 23:06

Snowcrystal schreef:
Breakingdawn schreef:
Snowcrystal schreef:
Breakingdawn schreef:
Hey Gaby,

Ik vind het niet bepaald leuk dat je in je topic van Battlepaw net doet alsof Breaking hem haat en hem niet op komt zoeken. Zelf weet je best dat ze zo niet is en Battle juist haar meest geliefde kitten is. Ja ze heeft ook problemen en shit nu en ze gaat zwaar richting gewoon Mousedung up in the head zijn maar nog altijd zal ze altijd aan haar kits denken en ze echt niet in de steek laten.
Ik vind het geen probleem als je hem laat denken dat ze hem in de steek laat maar zeg niet dat ze niet is langs geweest ofzo oke. Doen we gewoon dat ze wel kwam als hij sliep. Wink

x Mimshh

Ben alleen te lui om mijn post op dit moment aan te passen, maar is prima. Vraag ik wel aan Iro of Future hem kan tegenspreken.
-Gab

je hoeft nu niets aan te passen maar voor in gevolg thanks c:

Maar als ik het ook mag zeggen is er ook iets wat ik atm ook niet leuk vind. Weetje ik vind het prima wat je nu plant met Breaking maar ik had het best mogen weten omdat Bloodsmasher de partner is/was van Holly
Ik snap dat het Tiny haar chars zijn en het maakt me niet uit, ik ben er niet blij mee dat er niks aan mij gevraagd werd.

Hm ja snap ik. Ik heb het eigenlijk een beetje voor de grap met Tineke op school overlegd en heb er niet echt meer stil bij gestaan met Bloody xD
Sawry daarvoor ><

Btw gewoon. Als je wil kunnen we eens topic doen bedoel we hebben nog best wel veel banden met chars met elkaar so yeah xd



Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Dbtfyt
Breakingdawn /x/ Sinpaw /x/ Rowanpaw, /x/ Lightbringer /x/ Wolverinebite /x/ Dreamheart /x/ Radiantkit /x/ Kingslayer

Terug naar boven Ga naar beneden
Royal
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 DPKsfdL
182
Actief
Royal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 23:06


Sushi. schreef:
Lolo, ooh no you didn't
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 11j8xs5


Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Sy7zfk
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvergale
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 DPKsfdL
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 23:07

Gabs, hehe jah, ik wist eerst niet zeker hoe ik h'm zou doen, en toen kwam plots dat face in me op xD


The nightingale sings his song of farewell.
You better hide for her freezing hell

Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 106zzvt
Theme | Voice
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowcrystal
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 28 Moons ♥
Gender:
Rank:
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 23:09

Lightbringer schreef:
Snowcrystal schreef:
Breakingdawn schreef:
Snowcrystal schreef:
Breakingdawn schreef:
Hey Gaby,

Ik vind het niet bepaald leuk dat je in je topic van Battlepaw net doet alsof Breaking hem haat en hem niet op komt zoeken. Zelf weet je best dat ze zo niet is en Battle juist haar meest geliefde kitten is. Ja ze heeft ook problemen en shit nu en ze gaat zwaar richting gewoon Mousedung up in the head zijn maar nog altijd zal ze altijd aan haar kits denken en ze echt niet in de steek laten.
Ik vind het geen probleem als je hem laat denken dat ze hem in de steek laat maar zeg niet dat ze niet is langs geweest ofzo oke. Doen we gewoon dat ze wel kwam als hij sliep. Wink

x Mimshh

Ben alleen te lui om mijn post op dit moment aan te passen, maar is prima. Vraag ik wel aan Iro of Future hem kan tegenspreken.
-Gab

je hoeft nu niets aan te passen maar voor in gevolg thanks c:

Maar als ik het ook mag zeggen is er ook iets wat ik atm ook niet leuk vind. Weetje ik vind het prima wat je nu plant met Breaking maar ik had het best mogen weten omdat Bloodsmasher de partner is/was van Holly
Ik snap dat het Tiny haar chars zijn en het maakt me niet uit, ik ben er niet blij mee dat er niks aan mij gevraagd werd.

Hm ja snap ik. Ik heb het eigenlijk een beetje voor de grap met Tineke op school overlegd en heb er niet echt meer stil bij gestaan met Bloody xD
Sawry daarvoor ><

Btw gewoon. Als je wil kunnen we eens topic doen bedoel we hebben nog best wel veel banden met chars met elkaar so yeah xd

Oke, en ik heb er geen probleem mee, doe op dit moment niet al teveel met Blood. En ik weet gelukkig hoe Tiny is

Ik heb eigenlijk naar je killer zoek topic gekeken en ik heb interesse voor Dangerdance als hij echt dood moet.
en anders noem je wat op, ik kan met een hoop wel posten

@Assie
But it's him (:




Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Vg7cih
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 U7aw
Theme & Voice:

extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightbringer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 DPKsfdL
Mims is a nice girl don't hit T_T (ya can hit on her if ya wantc:)
151
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Lightbringer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 23:12

Laat me raden dat zou je willen doen met Snowkiller dan? XD
God dan moet ik daar wel echt over na denken hoor Snowie is awesome c:

En noem maar op. Breakie heb ik atm wel aardig wat posts dus die dan niet maar de andere zijn allemaal open dus Sinpaw, Rowanpaw, Wolverinebite of Lightbringer tenzij je echt wil want Breakie houd van liefde xDDD



Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Dbtfyt
Breakingdawn /x/ Sinpaw /x/ Rowanpaw, /x/ Lightbringer /x/ Wolverinebite /x/ Dreamheart /x/ Radiantkit /x/ Kingslayer

Terug naar boven Ga naar beneden
Warrose
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 DPKsfdL
10
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Warrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 23:14

Zo veel accounts die leuk zijn en een actief leven verdienen ;w;


"Do you know how it feels? When no one is looking you in the eyes,
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Db5267z
because they fear what they'll see? Do you even understand how I feel?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Wretchedpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 DPKsfdL
307
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Wretchedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 23:19

Breaking is Wretched vergeten ;-;


♫~One mischievous little woodpecker
Another day, pecking your holes
Ruining the woods, tree wrecker
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 2196jwh
Your nesting holes are all tainted, your food with toxins rife
Touch your friends, and they all will die falling at your feet
Oh, sad little woodpecker~♫

{FAMILY}
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucretia
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 DPKsfdL
321

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender:
Rank:
Lucretia
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 23:20

Nou nee, die heeft al een ego van hier tot tokio, gezien hij zich ziet als de moordenaar van Firestar, waar hij trots op is.
Ik wilde deze meid in de lucht steken, een oud bekende namelijk.
Een die uit is op wraak

Hmm, post zelf niet met Bone, en Battle is niet echt veel nuttigs mee te doen.
Flame heb ik geen zin in, Whisper wil ik gaan inzetten voor klimlessen, en die post op het moment het lekkerst maar kan ook wel met Snowcrystal, die heeft al een tijd geen topic gehad.
Tenzij je Break x Tolly wil


Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Ow04y2a
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightbringer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 DPKsfdL
Mims is a nice girl don't hit T_T (ya can hit on her if ya wantc:)
151
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Lightbringer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 23:21

Wretchedpaw schreef:
Breaking is Wretched vergeten ;-;

Ssssttt ik ben tired ><

ik ga in bed jongens ben nog ff op mob wss maar anders spreek ik jullie morgen <3

Gaby pm maar ff wie en wie je wil en dan maak ik morgen wel topic of post ik op jou ofzo xd



Algemene Onzin Topic  - Pagina 37 Dbtfyt
Breakingdawn /x/ Sinpaw /x/ Rowanpaw, /x/ Lightbringer /x/ Wolverinebite /x/ Dreamheart /x/ Radiantkit /x/ Kingslayer

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 37 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 43 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: