Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Hayden
Member
Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open] DPKsfdL
564
Actief
Hayden
BerichtOnderwerp: Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open]   Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open] Icon_minitimevr 31 okt 2014 - 21:11



De slanke onzekere poes liep het kamp in met een bek vol magere prooidiertjes en gooide die op de kleine prooistapel. Het prooi werd dunner en de prooistapel kleiner. Dit beloofde nu al weinig positiefs.

Hoe verder ze het kamp in liep hoe kleiner ze zich maakte terwijl uit haar rode vacht allemaal stukjes stro staken van het rollen in de strobaal die de tweebenen bij het weiland hadden gecreeerd. Stro wat was de poes daar gek op. Ze zuchtte zachtjes en ging zitten in het hoekje van het kamp en begon zichzelf langzaam te wassen.

Eerste post voor Wolverinebite en daarna open voor max 2 anderen.



Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open] 33l2n3c
::
Gifts:
Hayden stuffie:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolverinebite
StarClan
Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open] DPKsfdL
Will the real Mimi girl please stand up
341
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Age is only a number
Gender:
Rank:
Wolverinebite
BerichtOnderwerp: Re: Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open]   Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open] Icon_minitimevr 31 okt 2014 - 21:23


Met lange likken maakte hij zijn grijze vacht schoon. Zijn groene ogen gesloten genietend van de zachte aanrakingen van zijn tong. Hij gaapte even en keek op het kamp doorkijkend. Hij was gelukkig. Langzaam maar zeker begonnen de andere warriors te begrijpen dat hij niet gezien wou worden als de zoon van Hollystar. Dat hij een kater was die sterk genoeg was op zijn eigen poten. En dat was al wat hij wou. Al waar hij op gehoopt had.

Zacht glimlachte de kater maar keek op toen hij de rode windclan warrior het kamp in zag komen. Langzaam kwam hij overeind zijn blik koud en hard voor hij langzaam knikte richting de Warrior. Een halve glimlach rond zijn lippen begrijpend dat ze hem compleet niet had gezien en stapte richting de kattin. "Need some help Hayden?" Mompelde hij gapend.


Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open] Np03d1
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Member
Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open] DPKsfdL
564
Actief
Hayden
BerichtOnderwerp: Re: Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open]   Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open] Icon_minitimezo 2 nov 2014 - 14:00

Hayden


Windclan || she-cat || Warrior





Baby you light up my world





Ze verzorgde haar rode vacht langzaam en bevroor toen ze haar naam hoorde en keek op naar de kater. 'I can handle my fur all on my own' zei ze zachtjes terwijl ze hem aankeek alsof hij net wat raars had gedaan dat ze nog nooit had gezien. Haar geel gekleurde ogen staarde hem aan en hoopte dat hij zou verdwijnen. ze likte haar vacht verder en keek na een paar tellen weer op. 'You still here?' vroeg ze zachtjes en tilte haar kopje terwijl ze hem aankeek. Haar ranke lichaam stond op en liep naar hem toe en langshem terwijl ze met haar staart onder zijn kin langs ging.





@ by AngelOfTheLord from Kickstart


Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open] 33l2n3c
::
Gifts:
Hayden stuffie:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolverinebite
StarClan
Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open] DPKsfdL
Will the real Mimi girl please stand up
341
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Age is only a number
Gender:
Rank:
Wolverinebite
BerichtOnderwerp: Re: Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open]   Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open] Icon_minitimema 3 nov 2014 - 20:47


Hij staarde haar even recht aan voor hij een lik over zijn eigen vacht gaf en zijn grote kop even schudde. Toen haar stem veranderde grinnikte hij en kwam langzaam omhoog spinnend bij het voelen van de staart en draaide zich langzaam om en liep achter haar aan. "Heb je er problemen mee dat ik er nog ben" Grinnikte hij langzaam en duwde zijn neusje heel even tegen haar oor en likte een strootje uit haar vacht. "You really love yer hay hmm" Grinnikte hij.


Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open] Np03d1
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Member
Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open] DPKsfdL
564
Actief
Hayden
BerichtOnderwerp: Re: Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open]   Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open] Icon_minitimedi 4 nov 2014 - 19:55

Hayden. schreef:
Hayden


Windclan || she-cat || Warrior





Baby you light up my world





De poes keek hem even twijfelend aan. Moest ze hem wel in de buurt laten, kon ze hem wel vertrouwen? waren de vragen die ze vluchtig aan zichzelf in de kleine kopje stelde. Haar gele ogen staarde hem aan terwijl ze gestopt was met zich zelf wassen. ' What are you doing?!' zei ze harder duidelijk geschrokken van hem. Ze sprong op en haar vacht stond overeind terwijl ze hem aanstaarde





@ by AngelOfTheLord from Kickstart


Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open] 33l2n3c
::
Gifts:
Hayden stuffie:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolverinebite
StarClan
Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open] DPKsfdL
Will the real Mimi girl please stand up
341
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Age is only a number
Gender:
Rank:
Wolverinebite
BerichtOnderwerp: Re: Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open]   Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open] Icon_minitimewo 5 nov 2014 - 20:37


Zachtjes glimlachte hij haar oortje nogmaals likkend en liet het strootje in zijn bek zien. "Het zat in je vacht Hayden rustig maar." Grinnikte hij en gaapte zijn kop half schuddend. "Honestly Hayden, one moment you're acting like you want me, the next you're afraid of me, you're a weird lil'cat you know that?" Grinnikte hij gapend.


Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open] Np03d1
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Member
Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open] DPKsfdL
564
Actief
Hayden
BerichtOnderwerp: Re: Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open]   Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open] Icon_minitimewo 5 nov 2014 - 21:40

Hayden


Windclan || she-cat || Warrior





Baby you light up my world





Haar ogen werden groot en staarde hem aan. 'Wolverine!' riep ze hard en keek hem angstig aan en trok haar kopje terug. Ze staarde naar het stukje stro in zijn bek en sloeg die zachtjes uit zn bek en speelde er mee op de grond terwijl ze kalmeerde. Alsof ze high werd van het stro, 'thats because i dont know what i want. One moment you scare me, the other moment i want you.' zei ze zachtjes en zette een stapje dichter naar hem toe en gleed met haar staart langs zijn lichaam. 'What do you want then. I dont know what it is, i am drawn to you.' bekende de poes zachtjes terwijl ze hem bleef aankijken.





@ by AngelOfTheLord from Kickstart
[/quote]
[/quote]


Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open] 33l2n3c
::
Gifts:
Hayden stuffie:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolverinebite
StarClan
Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open] DPKsfdL
Will the real Mimi girl please stand up
341
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Age is only a number
Gender:
Rank:
Wolverinebite
BerichtOnderwerp: Re: Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open]   Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open] Icon_minitimedo 6 nov 2014 - 22:07

Hij keek haar half onzeker aan. Zijn groene ogen nieuwsgierig schijnend. "You don't know what you want?" Spinde hij zacht en trok even met zijn oren. "Oh?" grinnikte hij en likte over zijn lippen en liep naar hem toe. "You want me in what way Hayden?" Grinnikte hij zachtjes en leunde iets meer naar haar toe en keek haar aan met nieuwsgierige oogjes. "Drawn to me hmm Now how should I see that?"


Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open] Np03d1
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Member
Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open] DPKsfdL
564
Actief
Hayden
BerichtOnderwerp: Re: Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open]   Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open] Icon_minitimedo 6 nov 2014 - 23:25

Hayden


Windclan || she-cat || Warrior





Baby you light up my world





Haar blik veranderde naar speels, het was alsof har hele karakter omsloeg, totaal veranderd. Niet eens meer een schrijntje van haar bangige persoonlijkheid terug kunnen vindend in de poes. Well isnt it obvious? Im pretty youre pretty. Its only natural' zei ze poes vermaakt. But deary, where is my anwser?' vroeg de poes zachtjes en ging pal voor hem zitten en grinnikte zachtjes. Haar bek bewoog naar zijn lik en likte zacht onder zijn kin.





@ by AngelOfTheLord from Kickstart
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkkit'
Member
Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open] DPKsfdL
You-know-who
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm already 1 moon!
Gender:
Rank:
Darkkit'
BerichtOnderwerp: Re: Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open]   Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open] Icon_minitimevr 7 nov 2014 - 22:40

Grijnzend liep het kleine poesje door het kamp, tevreden omdat haar meester plan was geslaagd. Iedereen was druk bezig en de kans om weg te sluipen was eindelijk daar. Dan konden de vreemde katten tenminste ook eens zien hoe mooi ze was. Haar pleegmoeder had wel eens verteld dat ze gevaarlijk waren. Darkkit geloofde er niks van. Met kleine sprongetjes liep ze naar de uitgang het bos in. Echter kreeg trok veel interessanters haar aandacht. Twee katten zaten heel dicht bij elkaar en vrolijk sprong ze naar hun toe. Met een voor haar doen grote sprong kwam ze voor hun terecht en grijnsde breed. Ze gedroeg zich vrij kinderachtig voor een 5 manen oud kit maar het kon haar niet schelen. 'Soooo, love is in the air!' miauwde ze. Trots, omdat ze de allereerste was die het had ontdekt.

Ooc: Als jullie niet willen verwijder ik hem weer


Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open] AfzQYr
'The baby bat
Screamed out in fright,
'Turn on the dark,
I'm afraid of the light.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolverinebite
StarClan
Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open] DPKsfdL
Will the real Mimi girl please stand up
341
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Age is only a number
Gender:
Rank:
Wolverinebite
BerichtOnderwerp: Re: Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open]   Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open] Icon_minitimevr 7 nov 2014 - 23:05

Zacht begon hij te grinniken en likte over zijn borst haar aankijkend. "You change quite quickly hmm dearest?" Grinnikte hij en leunde naar haar toe. "Oh I'm pretty hmm? Well lets get together then dearest Hayden. You're right pretty cats belong together." Hij lachte en keek haar aan. "Yer answer hmm what was your question my dear red lady?" Grinnikte hij zijn nuesje tegen de hare duwend maar zijn kop schoot op de hoge stem van een kit horend "Hoor jij niet in de Nursery te liggen uk?" Mompelde hij gapend en sloot zijn ogen.


Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open] Np03d1
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Member
Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open] DPKsfdL
564
Actief
Hayden
BerichtOnderwerp: Re: Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open]   Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open] Icon_minitimezo 9 nov 2014 - 11:17

Hayden


Windclan || she-cat || Warrior





Baby you light up my world





Hayden staarde hem niet begrijpend aan. En schudde haar kopje. ‘Wolf, i like you but youre really going to quick for me to handle’ mauwde ze poes beschaamd. ’This is just t..’ De poes schrok op van de kitten en deinste achteruit zich achter wolverinebite verschuilend. Ze zette haar staart bol op en staarde de kitten aan met felle ogen. Ze liet haar nekharen zakken en kalmeerde toen ze de kitten zag en het doordrong dat het een onschuldige kit was.

Ze keek beschaamd wolfy aan en zuchtte. ’Im sorry baby’ zei ze zacht en keek de kitten dodelijk aan. ’Tell anyone and ill hurt you’ siste ze zachtjes niet willend dat het bekend werd

Nee hoor staat toch ook open in de titel, alleen eerste post was gereserveerd Smile




@ by AngelOfTheLord from Kickstart


Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open] 33l2n3c
::
Gifts:
Hayden stuffie:
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkkit'
Member
Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open] DPKsfdL
You-know-who
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm already 1 moon!
Gender:
Rank:
Darkkit'
BerichtOnderwerp: Re: Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open]   Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open] Icon_minitimezo 9 nov 2014 - 11:56

Ze schudde haar hoofd met een glimlachje. 'Ik ben al 5 manen' zei ze zelfverzekerd. Het was nog absoluut niet laat, bovendien verdiende ze wel een avontuur na deze saaie dag. Ze onderdrukte een gaap en keek nieuwsgierig naar de poes. Het besef dat de poes boos op haar was drong niet tot haar door. 'Ofcourse not' zei ze vrolijk. Darkkit lachte zacht terwijl ze naar de twee katten keek, blijkbaar waren ze verlegen. 'I'm Darkkit' zei ze en wachtte geduldig af tot de andere hun naam gingen vertellen.


Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open] AfzQYr
'The baby bat
Screamed out in fright,
'Turn on the dark,
I'm afraid of the light.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolverinebite
StarClan
Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open] DPKsfdL
Will the real Mimi girl please stand up
341
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Age is only a number
Gender:
Rank:
Wolverinebite
BerichtOnderwerp: Re: Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open]   Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open] Icon_minitimezo 9 nov 2014 - 18:50

Geiriteerd zwaaide zijn pluizige staart heen en weer terwijl hij naar de donkere kitten staarde. Hij had nieteens meer gereageerd op haar woorden. "5 Manen of niet je bent nogsteeds een kit." Grauwde hij en staarde strak naar de kitten zijn nekvacht dik en likte zachtjes over Hayden's oor. "If you tell anyone you lil' piece of shit I'd simply crush you." Gromde hij zijn grote poten tonend aan de kit. "Those will hurt understood." Gromde hij en verlaagde zijn kopje naar de kitten. "Wolverinebite named for these boys." Grijnsde hij zijn scherpe tanden ontblotend.


Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open] Np03d1
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Member
Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open] DPKsfdL
564
Actief
Hayden
BerichtOnderwerp: Re: Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open]   Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open] Icon_minitimeza 15 nov 2014 - 17:03

Hayden


Windclan || she-cat || Warrior





Baby you light up my world





Hayden keek wolverinebite aan en schudde haar kopje. 'Wolf please don't' fluisterde ze zachtjes terughoudend. Ze trok haar kopje terug en zuchtte zachtjes hem aan starend.

Ze keek de kitten fel aan en hief haar kop arrogant. 'My name is Hayden, and i want you to keep quiet understood?' vroeg ze zachtjes en keek het kleine poesje doordringend aan.





@ by AngelOfTheLord from Kickstart


Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open] 33l2n3c
::
Gifts:
Hayden stuffie:
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkkit'
Member
Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open] DPKsfdL
You-know-who
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: I'm already 1 moon!
Gender:
Rank:
Darkkit'
BerichtOnderwerp: Re: Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open]   Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open] Icon_minitimema 17 nov 2014 - 19:01

Geschrokken keek ze naar de kater. 'Shit is niet aardig!' miauwde ze verontwaardig. Hoe durfde hij haar te beledigen? Ze had een prachtige donkerzwarte vacht en was er trots op. Tss, Wolverinebite dat was pas een stomme naam. Die van de poes was een stuk leuker. Hayden, hooi, dat was leuk om mee te spelen. En vrolijk, terwijl wolven monsters zijn. 'I like your name' piepte ze glimlachend. 'Hooi is prettig, beter dan wolven.' De doordringende blik van de poes bereikte haar en ze knikte vastberaden. Dit zou voor eeuwig haar geheim zijn.


Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open] AfzQYr
'The baby bat
Screamed out in fright,
'Turn on the dark,
I'm afraid of the light.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolverinebite
StarClan
Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open] DPKsfdL
Will the real Mimi girl please stand up
341
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Age is only a number
Gender:
Rank:
Wolverinebite
BerichtOnderwerp: Re: Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open]   Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open] Icon_minitimema 17 nov 2014 - 20:49

Een grom gleed over zijn lippen toen Hayden hem tegenhielt en staarde haar star aan voor hij terug staarde naar de kitten en half begon te lachen. "Yer asking a kit to keep its mouth you know that's like asking a fox not to steal?" Mompelde hij maar keek de kit aan. "Ben je nou echt zo dom?" Mompelde hij en gromde opnieuw naar haar toebuigend zijn kop gevaarlijk dicht bij de hare en zijn groene ogen vlammend. "A wolverine is quite something different from a wolf." Mompelde hij zijn kop schuddend. "Moet je nou serieus kits alles uitleggen... Een wolverine is een Veelvraat idioot." Siste hij zijn staart heen en weer slaand. "Ik ben zo genoemd omdat m'n moeder (de wegloopster) een pels had met de kleur van een veelvraat. Zodat ik elke dag mooi herinnerd kan worden aan wat een laaglevend mormel ze was."


Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open] Np03d1
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stay Away from me, i might hurt you [+Wolverinebite & open]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: