How can you live, without a beating heart?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 How can you live, without a beating heart?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Strugglebug
Member
How can you live, without a beating heart? Tumblr_inline_nh628nzmL11reahq0
Daanz
550
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Strugglebug
BerichtOnderwerp: How can you live, without a beating heart?   How can you live, without a beating heart? Icon_minitimezo 2 nov 2014 - 12:13

De zon was al een tijdje onder gegaan, en de meeste katten hadden dus ook al hun nest opgezocht. Strugglebug had echter de taak als nachtwacht op zich genomen, wetend dat ze toch niet zou kunnen slapen deze duistere nacht. Het hele gedoe met de andere clans zat haar niet lekker. WindClan en RiverClan met hun overterritoriale gedrag, ThunderClan die de dood van hun leader wilde wreken. Ja, ze hadden er met z'n allen een aardige rommelpot van gemaakt. Een zucht rolde over haar lippen en ze staarde naar boven, waar de halfvolle maan helder te zien was.

{First post Forestrain}


How can you live, without a beating heart? E9bCnW5
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestrain
Member
How can you live, without a beating heart? DPKsfdL
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 36 moons •
Gender:
Rank:
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: How can you live, without a beating heart?   How can you live, without a beating heart? Icon_minitimezo 2 nov 2014 - 15:18

Met een zucht rolde hij naar de zijkant en stond op. Hij ging echt niet verder slapen in deze bedompte den. Zo warm was het natuurlijk niet; het was leaffall, een koud en vooral nat seizoen, waar leafbare op zou volgen. Leafbare zou alles verwoesten, zoals altijd. Maar de vorige was het ergst, toen hij nog apprentice was. Dat was echt vreselijk. Het viel nu ook nog wel mee.
Voorzichtig over de slapende warriors stappende baande hij zich een weg uit de den. Als er een geluid werd gemaakt stond hij even stil om te blijven luisteren, maar iedereen bleef slapen. Als laatste keek hij even naar Slenderstep. Hij vond het jammer dat ze ruzie hadden. Maar hij zou het wel bijleggen. Ergens binnenkort. Nu stapte hij naar buiten. Meteen woelde de wind door zijn korte, zwarte pels. Er was maar één zichtbaar die wakker was. Dat was Strugglebug, die vannacht moest waken. Hij gaf één zwiep aan zijn staart. Zijn groene ogen leken lampjes in de nacht terwijl hij in haar richting liep. "Hallo Strugglebug," Hij kon toch niet slapen, kon hij net zo goed een gesprekje aangaan met haar. Toch?


Forestrain | Lycheepaw | Echopaw
How can you live, without a beating heart? 2pr8j0x
v o i c e
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Strugglebug
Member
How can you live, without a beating heart? Tumblr_inline_nh628nzmL11reahq0
Daanz
550
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Strugglebug
BerichtOnderwerp: Re: How can you live, without a beating heart?   How can you live, without a beating heart? Icon_minitimezo 2 nov 2014 - 16:18

Er stak een kleine bries op die witte en zwarte plukken van haar vacht op deed waaien. Haar witte snorharen trilde een beetje en ze stak haar rozige neusje met het zwarte vlekje in de lucht om eventuele bijzondere geuren van buitenaf te ontdekken, maar die waren er niet. Haar smaragdgroene ogen flitsten een aantal keer heen en weer door het kamp, waarna ze haar blik weer op de maan richtte, om ditzelfde tafereel over een aantal minuten weer te herhalen. Een kleine beweging in haar ooghoek, en dus richtte de poes haar ogen op de zwarte gestalte die op haar af kwam. Gelukkig bleek het een ShadowClanner te zijn. "Hallo Strugglebug," zei de zwarte kater. Strugglebug wist een kleine glimlach op haar gelaat te krijgen. "Goedenavond, Forestrain." Ze richtte haar ogen weer even op de kampuitgang en vervolgens weer terug naar de kater.


How can you live, without a beating heart? E9bCnW5
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestrain
Member
How can you live, without a beating heart? DPKsfdL
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 36 moons •
Gender:
Rank:
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: How can you live, without a beating heart?   How can you live, without a beating heart? Icon_minitimezo 2 nov 2014 - 16:26

Een kleine glimlach sierde haar snuit. "Goedenavond Forestrain," Haar blik verplaatste zich van hem naar de kampuitgang, en terug naar hem. Hij grijnsde eventjes. "Hoe gaat het?" vroeg hij, gewoon als de standaard vraag die bij hem opspeelde als hij voor het eerst iemand sprak. Hoewel hij het ook vaak vroeg aan zijn zusje of apprentice... Maar dat was toch anders. Zijn groene kijkers keken recht in de hare en weer gaf hij een korte zwiep aan zijn staart. "Het is geen slechte avond," zei hij, ter waarheid. Het was zo. Voor een avond in een seizoen wat nu wel echt koud begon te worden was het niet echt erg. Zijn vacht - afgezien van de wind die het opwaaide - lag nog altijd plat tegen zijn slanke rug. Het was niet zo koud. Zijn staart zwaaide nogmaals - een tic van hem - en toen ging hij zitten.


Forestrain | Lycheepaw | Echopaw
How can you live, without a beating heart? 2pr8j0x
v o i c e
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Strugglebug
Member
How can you live, without a beating heart? Tumblr_inline_nh628nzmL11reahq0
Daanz
550
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Strugglebug
BerichtOnderwerp: Re: How can you live, without a beating heart?   How can you live, without a beating heart? Icon_minitimezo 2 nov 2014 - 16:44

De kater grijnsde en begon het gesprek. "Hoe gaat het?" De zwart met witte kattin verplaatste haar blik van de maan naar de zwarte kater, en vervolgens weer terug op de maan. "Ach, alles gaat zo z'n gangetje denk ik. Alleen zit het me gewoon niet lekker dat er zoveel vijandigheid is tussen de clans. Meerdere katten zijn daardoor gestorven nu, en het voelt gewoon niet goed. Niet dat ik niet loyaal ben aan ShadowClan, maar gewoon, het voelt anders. Ik heb nog nooit een gevecht meegemaakt, maar echt goed in vechten ben ik ook niet, dus dat is misschien wel beter." Ze merkte dat ze een beetje teveel sprak en wierp een snelle blik op de kater, waarna ze haar blik weer op de twinkelende sterren vestigde. "Het is geen slechte avond," zei de kater daarna nog. "Inderdaad," mauwde ze, haar blik nu wel op hem richtend. Ze zag best wel op tegen de aankomende winter, de vorige had ze meegemaakt als apprentice, en zo goed was dat haar ook weer niet bevallen.


How can you live, without a beating heart? E9bCnW5
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestrain
Member
How can you live, without a beating heart? DPKsfdL
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 36 moons •
Gender:
Rank:
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: How can you live, without a beating heart?   How can you live, without a beating heart? Icon_minitimema 3 nov 2014 - 21:40

Ze gaf hem een duidelijk antwoord, en hij moest het haar nageven, ze had gelijk. De vijandigheid tussen de Clans - tenminste, de verhalen die erover rondgingen, Forest had zelf nog niets meegemaakt - verontrustte vast niet alleen haar en hem. Er waren een hoop katten die zich er zorgen over maakte. De zwarte kater wist bijna zeker dat ook Shrewstar en Innerghost daarbij hoorden. Toen hij een opmerking maakte over de avond, keek ze even naar hem, en toen naar boven. Hij volgde haar voorbeeld. De sterren twinkelden over de silverpelt. Wauw. Zelfs nu nog was de avond helder. De sterren waren mooi zichtbaar en gaven een hoop licht. Het hele kamp baadde in het licht van de halve maan. "Inderdaad," beaamde Strugglebug zijn stelling. Het viel hem op dat ze weer naar hem keek, en dus keek hij terug. "Leafbare zal vast weer moeilijk worden dit jaar," zuchtte hij ter waarheid. "Zoals elk jaar eigenlijk wel." Hij schudde zijn schouders even. Zoals elke kat wist hij dat leafbare het zwaarste seizoen was voor de Clans, en het was nu wel een geschikt onderwerp.


Forestrain | Lycheepaw | Echopaw
How can you live, without a beating heart? 2pr8j0x
v o i c e
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Strugglebug
Member
How can you live, without a beating heart? Tumblr_inline_nh628nzmL11reahq0
Daanz
550
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Strugglebug
BerichtOnderwerp: Re: How can you live, without a beating heart?   How can you live, without a beating heart? Icon_minitimeza 22 nov 2014 - 11:08

"Leafbare zal vast weer moeilijk worden dit jaar," zuchtte de kater vervolgens, iets waar de zwart met witte poes ook al vaak aan had gedacht. "Zoals elk jaar eigenlijk wel." Strugglebug knikte met haar sierlijke kopje en keek toen weer naar de sterrenhemel. "Moge StarClan er ons weer doorheen helpen.." mompelde ze zachtjes met een zuinige glimlach rond haar snuit. Eigenlijk voelde ze zich de laatste tijd best wel onzeker. Thrushdive had een partner, was al vader geworden van zijn eerste nestje. Ook haar andere siblings kwamen vaak op het toneel. Struggle was iemand die wat meer achterbleef. Ze had niet echt veel vrienden, niet eens een goede vriend, terwijl ze niet verlegen was of iets in die trend. Haar ouders sprak ze ook bijna nooit meer, die waren meer bezig om een goede vader en moeder te zijn voor hun jongste nest. De poes slikte een keer en liet haar smaragdgroene ogen toen rustten op Forestrain. Hij zag er aardig en betrouwbaar uit, en op dit moment had ze wel iemand nodig waar ze op kon vertrouwen.


How can you live, without a beating heart? E9bCnW5
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestrain
Member
How can you live, without a beating heart? DPKsfdL
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 36 moons •
Gender:
Rank:
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: How can you live, without a beating heart?   How can you live, without a beating heart? Icon_minitimeza 22 nov 2014 - 18:42

Hij kreeg een sierlijke knik van haar op zijn nieuwe stelling. Wat anders ook? Leafbare zóú zwaar worden, zoals altijd. "Moge Starclan er ons weer doorheen helpen..." antwoordde de gevlekte kattin, een beetje binnensmonds. Ze had haar blik alweer afgewend. Forest wist niet waar heen te kijken. Het was ingewikkeld om een gesprek te voeren met Strugglebug vond hij. Een struggle. Haha, hele slechte grap. Toch verscheen er een vage glimlach rond zijn donkere snuit. De wind waaide even door zijn pels, welke hij nu wel opzette tegen de vlagen. Hij keek naar hoe ze slikte en weer terugkeek. Hij staarde niet naar haar, hij keek gewoon. Ze leek echt op Shrewstar. Een kopie van haar moeder. Het verbaasde hem bijna hoe iemand zo erg op de moeder kon lijken. Leek hij op zijn moeder? Of op zijn vader? Er waren weinigen die dat wisten, en juist die personen waren de twee katten aan wie hij het nooit zou vragen. "Hoe is het om de leider als familie te hebben?" Hij flapte het er zomaar uit. Het verbaasde hem soms hoe nieuwsgierig hij nog kon zijn. Hij had deze vraag ook aan iemand anders gesteld. Tallpaw, dacht hij. Maar heel precies wist hij het ook niet meer.


Forestrain | Lycheepaw | Echopaw
How can you live, without a beating heart? 2pr8j0x
v o i c e
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Strugglebug
Member
How can you live, without a beating heart? Tumblr_inline_nh628nzmL11reahq0
Daanz
550
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Strugglebug
BerichtOnderwerp: Re: How can you live, without a beating heart?   How can you live, without a beating heart? Icon_minitimezo 23 nov 2014 - 11:32

Ze voelde hoe de ogen van de zwarte kater in haar pels brandde, maar durfde op de een of andere manier niet om deze stilte te verbreken door het maken van oogcontact. Vreemd, normaal liepen haar gesprekken niet zo dood, maar dit bleek een uitzondering te zijn. "Hoe is het om de leider als familie te hebben?" vroeg de kater vervolgens. Nu richtte de zwart met witte poes wel haar ogen op Forestrain, misschien licht verbaasd om deze vraag maar dat liet ze hem niet merken. Kort keek ze in zijn groene ogen en toen weer terug naar de sterrenhemel, duidelijk diep nadenkend. "Ik denk niet dat het veel uitmaakt, je wordt niet speciaal behandeld of iets in die trend. Herkend, ja. Maar het brengt soms ook wel eens wat nadelen met zich mee. Ik denk dat het vooral moeilijk is, Shrewstar is vaak druk met haar taken als leader en heeft dan niet altijd evenveel tijd voor haar dochters en zonen.." Haar stem stierf weg in de nacht en ze keek naar de kater. Dit keer wendde ze haar blik niet af en keek ze recht in zijn appelgroene ogen. De poes kon er waarschijnlijk wel aantrekkelijk uitzien zo. De spierwitte ondervacht glinsterde in het maanlicht terwijl de nacht zwarte delen juist helemaal op leken te gaan met het donkere kamp. Haar smaragdgroene ogen waren net twee kleine, glinsterende schatten die de meeste katers als een blok zouden doen vallen. Maar dit alles was niet expres, dit alles gebeurde gewoon zonder dat Strugglebug het door had.


How can you live, without a beating heart? E9bCnW5
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestrain
Member
How can you live, without a beating heart? DPKsfdL
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 36 moons •
Gender:
Rank:
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: How can you live, without a beating heart?   How can you live, without a beating heart? Icon_minitimeza 29 nov 2014 - 22:43

Ze richtte haar blik weer naar beneden, maar al snel terug naar de hemel. Hij kon het geluid van haar brein bijna horen, hij zag immers wel dat ze diep nadacht over de vraag. Hij wachtte dus ook geduldig op haar antwoord. Terwijl hij dat deed keek hij zorgvuldig langs haar vacht heen. Haar prachtige gevlekte pels. De witte delen weerkaatsten het maanlicht bijna. De zwarte delen waren zo zwart dat ze opgingen in de nacht, de achtergrond. Alleen door de witte vlekken en haar ogen, die een prachtige zuivere groene kleur droegen, lieten zien waar ze zich bevond, en dat ze er was. "Ik denk niet dat het veel uitmaakt, je wordt niet speciaal behandeld of iets in die trend. Herkend, ja. Maar het brengt soms ook wel eens wat nadelen met zich mee. Ik denk dat het vooral moeilijk is, Shrewstar is vaak druk met haar taken als leader en heeft dan niet altijd evenveel tijd voor haar dochters en zonen.." Langzaam stierf haar stem weg in het duister. Ze leek even wat te vermiserabelen, als dat een woord was. Aandachtig keek hij diep in die smaragdgroene ogen van haar. "Dat is naar..." begon hij, ietwat onzeker. "Ik wou dat ik kon helpen. Maar ik heb mijn ouders nauwelijks gekend... Ik zou niet weten hoe. Maar vertel het me maar als er iets is..." Heel klein, bijna onzichtbaar, trokken zijn mondhoeken ietwat omhoog, in een soort hoopgevende glimlach.


Forestrain | Lycheepaw | Echopaw
How can you live, without a beating heart? 2pr8j0x
v o i c e
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Strugglebug
Member
How can you live, without a beating heart? Tumblr_inline_nh628nzmL11reahq0
Daanz
550
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Strugglebug
BerichtOnderwerp: Re: How can you live, without a beating heart?   How can you live, without a beating heart? Icon_minitimezo 30 nov 2014 - 22:30

De poes keek in de ogen van de zwarte kater, en hij keek terug, wat er misschien voor zorgde dat de poes de huid onder haar pels licht voelde tintelen. "Dat is naar..." begon Forestrain toen. "Ik wou dat ik kon helpen. Maar ik heb mijn ouders nauwelijks gekend... Ik zou niet weten hoe. Maar vertel het me maar als er iets is..." Het kleine glimlachje op zijn snuit viel haar bijna niet op, maar omdat Strugglebug altijd alles zag kon ze zelfs dat kleine glimlachje van hem zien. De poes voelde zich gevleid, niemand had haar ooit echt zijn vriendschap en vertrouwen aangebroken. "Bedankt," mauwde ze met een zachter stemmetje en glimlachte voorzichtig naar hem, waarna ze haar ogen weer op de maan hoog boven haar richtte. "Heb je misschien zin om morgenavond te gaan jagen? Omdat ik hier nog wel zit totdat de zon weer opkomt zal ik waarschijnlijk 's morgens wat slapen, dan heb je niet veel aan me. 's Middags kan ik een patrouille lopen om mezelf nuttig te maken en dan zouden we als het donker wordt nog wat kunnen jagen, samen." Het was een echte eigenschap van haar dat ze al haar gedachten hardop uitsprak, wat soms een wat verwarrende zins opbouw kon geven, maar meestal klopte het wel. Vragend keek ze de kater toen aan, haar kopje lichtjes gekanteld.


How can you live, without a beating heart? E9bCnW5
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestrain
Member
How can you live, without a beating heart? DPKsfdL
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 36 moons •
Gender:
Rank:
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: How can you live, without a beating heart?   How can you live, without a beating heart? Icon_minitimevr 5 dec 2014 - 21:38

Iets zachter praatte ze door het glimlachje heen. "Bedankt," Hij knikte, terwijl zijn mini-glimlachje toch, een mini-beetje, verbreedde. Hij besloot zijn snuit ietsje omlaag te duwen. Hij vertrouwde haar wel, maar ze hadden elkaar pas net ontmoet, en om dan meteen zijn staartpunt te gebruiken als teken van geen-dank was ook weer zowat. Haar ogen vlogen weer richting de zuivere halve bal in de hemel. "Heb je misschien zin om morgenavondte gaan jagen? Omdat ik hier nog wel zit totdat de zon weer opkomt zal ik waarschijnlijk s'morgens wat slapen, dan heb je niet veel aan me. s'Middags kan ik een patrouille lopen om mezelf nuttig te maken en dan zouden we als het donker wordt nog wat kunne jagen, samen," stelde de gevlekte kattin voor aan hem. Iets kneep in zijn hart met ijskoude vuist. Ja. Dat wilde hij, en hij wilde best vrienden worden met deze poes. Maar Honey hing in zijn achterhoofd toen ze dit vroeg, terwijl het een normale vraag was. Maar hij bleef haar aankijken en dwong zichzelf om te ontspannen. Dit was niet Honey. Waar die ook was, hij moest haar vergeten. Hij knikte nu. "Dat lijkt me gezellig," besloot hij. "Zonsondergang bij de uitgang van het kamp, gewoon?" suggesteerde hij. Dat was toch even de eerste de beste centrale plek waar hij aan dacht.


Forestrain | Lycheepaw | Echopaw
How can you live, without a beating heart? 2pr8j0x
v o i c e
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
How can you live, without a beating heart?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: