Insula Povesti



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Insula Povesti

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Hate
Member
Insula Povesti DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Insula Povesti   Insula Povesti Icon_minitimeza 8 nov 2014 - 17:48

"One must always be careful of books," said Tessa, "and what is inside them, for words have the power to change us."
~Cassandra Clare
Be a book nut!


Insula Povesti betekent, vrij vertaald, Verhalen Eiland. En dat is precies wat het is. Op Insula Povesti kan je verhalen schrijven en lezen, beoordelen en beoordeeld worden. Ook kan je er gezellig kletsen over van alles en nog wat. Als je zin hebt om over een bepaald onderwerp te RP'en, is dat ook mogelijk.

Meld je aan en kijk wat voor wonderen er uit jouw vingers komen!
Link: http://insulapovesti.newsolympic.com/

Lijstje:

thanks <3



Insula Povesti EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterwolf
Member
Insula Povesti DPKsfdL
202
Actief
Winterwolf
BerichtOnderwerp: Re: Insula Povesti   Insula Povesti Icon_minitimeza 8 nov 2014 - 20:04

Maar dan is het toch geen RPG ?


Insula Povesti Dqgqpz
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Spacecore
Member
Insula Povesti PgRRc9a
Marieke
199
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Spacecore
BerichtOnderwerp: Re: Insula Povesti   Insula Povesti Icon_minitimeza 8 nov 2014 - 20:11

Je kunt er ook op RPGen ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterwolf
Member
Insula Povesti DPKsfdL
202
Actief
Winterwolf
BerichtOnderwerp: Re: Insula Povesti   Insula Povesti Icon_minitimeza 8 nov 2014 - 20:43

Ohh oke ^^
Ik zou best willen kijken, ook omdat ik zin heb om een verhaal te schrijven. Maar de site doet het niet via m'n ipad en ik heb geen zin om dd laptop te pakken :p


Insula Povesti Dqgqpz
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hate
Member
Insula Povesti DPKsfdL
Cat
705
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ha! 18 months, you derpface!
Gender:
Rank:
Hate
BerichtOnderwerp: Re: Insula Povesti   Insula Povesti Icon_minitimema 10 nov 2014 - 8:21

Ja, ik moet inderdaad nog aan die mobiele versie werken. Ik hoop dat binnenkort alles goed werkt.



Insula Povesti EYLpPY9

Yo menspersonen en anderen! Ik ben een langzame en zeer onhandige octopus en dit heeft effect op de snelheid waarmee ik post :/

My OTP <'33:
Terug naar boven Ga naar beneden
Duskpaw'
Member
Insula Povesti DPKsfdL
Denise
258
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Who needs to know? {10 moons}
Gender:
Rank:
Duskpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Insula Povesti   Insula Povesti Icon_minitimema 10 nov 2014 - 8:52

Ziet er leuk uit c: ik heb me geregistreerd als Skyler


Insula Povesti 24osr44
子守唄が停止したら、悪夢を開始します。
Voice
Art:

Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Insula Povesti
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Affiliations-
Ga naar: