Hello



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hello

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mazerunner
Member
Hello DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Hello   Hello Icon_minitimezo 9 nov 2014 - 9:58

De bruin-witte tabby trippelde rustig naar de prooistapel. Tussen zijn kaken hield hij ongeveer drie muizen, waarvan de meeste niet veel meer dan een paar botten met vel eromheen waren. Mazepaw legde zijn prooi op de prooistapel, behalve de dikste van de drie muizen die hij die dag had gevangen, die ook niet veel meer dan een mond vol was voor een volwassen poes. Hij pakte het bruine diertje op, en begaf zich naar de rand van het kamp, waar hij zich eerst uitrekte, maar vervolgens op de grond ging zitten.

-eerste post voor Emberkit



Hello Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Hello Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Hello   Hello Icon_minitimezo 9 nov 2014 - 13:05

Elke ochtend weer. Drie rondjes. Het was zo veel moeite, maar mijn conditie of spiermassa of wat dan ook leek er niet beter van te worden. Ik zuchtte even, en liet mijn kopje hangen. Het had allemaal geen zin. Na het gesprek met Roughpaw waren mijn zorgen wel verminderd, maar ik baalde nog steeds wel van mijn fysieke staat. Mijn kopje hing nog steeds toen ik naar de rand van het kamp wandelde. Zuchtend ging ik zitten, en keek ik om me heen. Mijn oog viel op een Apprentice, die een klein stukje van me af zat. Misschien was hij wel aardig? Nieuwsgierig liep ik naar hem toe. Hij zat te eten, waarschijnlijk een muis ofzo. 'Hoi.' Zei ik kort, terwijl ik naast hem kwam zitten.

- Flut -


Hello 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Hello DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Hello   Hello Icon_minitimezo 9 nov 2014 - 14:20

"Hoi", Mazepaw keek toe hoe de aan hem geheel onbekende poes naast hem kwam zitten, misschien had hij haar wel eens door het kamp zien trippelen, maar op dit moment kon hij absoluut geen naam op haar gezicht plakken. "Hallo", miauwde de bruin-witte kater. "Ik ben Mazepaw",



Hello Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Hello Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Hello   Hello Icon_minitimezo 9 nov 2014 - 16:16


Vrolijk stuiterde de kitten door het camp. Ze had gewoonweg te veel energie, en omdat ze nog steeds het camp niet uit mocht moest ze een andere manier zien te vinden om het kwijt te raken. Een grote glimlach verspreidde zich over haar gezicht als ze naar een duo toehuppelde. Eén ervan was haar broertje Emberkit, maar de andere kende ze niet echt. Ja, ze had de apprentice wel al gezien, maar ze kon er geen naam op plakken. "Hi Ember", piepte ze vrolijk eens ze bij de twee aangekomen was. "En hi andere kat"

~Negeer maar als ik niet mocht posten (a)


Hello 6Gt25F7


Laatst aangepast door Windkit. op zo 9 nov 2014 - 19:57; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Hello Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Hello   Hello Icon_minitimezo 9 nov 2014 - 19:09

De Apprentice stelde zichzelf voor als Mazepaw, en ik knikte vriendelijk. 'Ik ben Emberkit.' Zei ik vriendelijk. 'Leuk je te ontmoeten, Mazepaw.'Vervolgde ik, in een poging om volwassen te klinken. Niet dat dat goed lukte. Mijn veel te hoge stemmetje droeg daar zeker geen bijdrage aan. Er viel een stilte, die niet perse ongemakkelijk was maar ook niet echt comfortabel. Ik trok net mijn mond open om wat te zeggen, toen mijn zusje Windkit opeens kwam "storen". "Hi Ember" Begroette ze me, vrolijk als altijd. Haar enthousiasme was aanstekelijk en vrolijk lachte ik terug. 'Hey Wind!' Wind begroette de Apprentice ook, en ik lachte een toen ze hem "andere kat" noemde. 'Hij heet geen Andere Kat! Hij heet Mazepaw, gekkerd.' Zei ik, terwijl ik haar een plagend stootje gaf.

Off: Ember is nog steeds een katertje (A)


Hello 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Hello DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Hello   Hello Icon_minitimezo 9 nov 2014 - 19:46

"Ik ben Emberkit.", stelde de kitten zichzelf voor. "Leuk je te ontmoeten, Mazepaw.", miauwde Emberkit vervolgens. Mazepaw knikte. Emberkit, die naam kwam hem niet bekend voor. De bruin-witte apprentice keek op wanneer hij een jonge calico in hun richting zag trippelen. "Hi Ember", Piepte de jonge poes vrolijk. "Hey Wind!", miauwde Emberkit, waaruit Mazepaw opmaakte dat de andere kitten Windkit heette. "En hi andere kat", er groeide een glimlach om zijn lippen. "Hij heet geen Andere Kat! Hij heet Mazepaw, gekkerd.", stelde de bruin-witte kitten hem voor. "Hallo, Windkit",



Hello Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Hello Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Hello   Hello Icon_minitimezo 9 nov 2014 - 19:57

"Hey Wind!", begroette Ember haar even vrolijk. "Hij heet geen Andere Kat! Hij heet Mazepaw, gekkerd." Ze rolde met haar groene oogjes als antwoord. "Tzou toch een leuke naam zijn?", reageerde ze vrolijk, maar daarna begroette ze de apprentice toch met zijn naam. "Hallo Mazepaw dan" Ook de tabby apprentice begroette haar. "Hallo Windkit" Ze glimlachte hem vrolijk toe. Windkit was altijd al het zonnetje in heus geweest, dat lach nu eenmaal in haar karakter. Net zoals het hyperactieve, of het naïeve. "Waarover praten jullie?", vroeg ze, een uitbundige grijns om haar lippen.

~Woeps, sorry xD ik ga er veel te snel van uit dat een kat een poes is xD


Hello 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Hello Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Hello   Hello Icon_minitimema 10 nov 2014 - 17:22

Mazepaw begroette Wind, en zij groette terug, dit keer wél met Mazepaw. Vervolgens maakte Wind de opmerking dat "Andere Kat" wel een leuke naam zal zijn. Daar was ik het niet mee eens. 'Ga jij je kitten dan maar later AndereKatkit noemen. Mijn kitten zal veel stoerder heten.' Zei ik plagerig, terwijl ik haar weer porde. Daarna vroeg mijn zusje waarover we praatten, en ik haalde mijn schouders op. 'Niet echt over iets.' Antwoordde ik. Wat natuurlijk waar was. Voordat mijn zusje was komen storen hadden we elkaar amper aan elkaar voorgesteld. 'Maar ik verveel me, dus zullen we iets doeeenn?' Voegde ik er aan toe.


Hello 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Hello DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Hello   Hello Icon_minitimema 10 nov 2014 - 18:20

"Tzou toch een leuke naam zijn?", er verscheen een geamuseerde grijns om zijn lippen. "Ga jij je kitten dan maar later AndereKatkit noemen. Mijn kitten zal veel stoerder heten.", reageerde Emberkit. Anderekatkit, klonk echt vreemd als je het aan Mazepaw zou vragen. "Waarover praten jullie?", vroeg de gevlekte poes. "Niet echt over iets.", miauwde het bruin-witte katertje, hij en Mazepaw hadden amper iets tegen elkaar kunnen zeggen voordat Windkit kwam aanlopen. "Maar ik verveel me, dus zullen we iets doeeenn?", vroeg de kitten. "Wat wíl je doen?", vroeg Mazepaw nadat hij de laatste restjes muis naar binnen had gewerkt.



Hello Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Hello Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Hello   Hello Icon_minitimedi 11 nov 2014 - 14:47

"Ga jij je kitten dan maar later AndereKatkit noemen. Mijn kitten zal veel stoerder heten.", reageerde Emberkit. De tabby kitten rolde met haar ogen als antwoord en grinnikte even. Op haar vraag waarover ze praatten, antwoordde Ember dat ze niet echt over iets aan het praten waren. "Maar ik verveel me, dus zullen we iets doeeenn?" Windkit knikte enthousiast. "Wat wíl je doen?" Mengde Mazepaw zich erin. De tabby poes ging in aanvalspositie staan. "Maze is het grote boze monster!", piepte ze enthousiast. "En wij zijn de sterke warriors die hem moeten verjagen, toch Ember?"


Hello 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Hello Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Hello   Hello Icon_minitimezo 16 nov 2014 - 21:45

Mazepaw vroeg wat ik graag wilde doen, en ik haalde mijn schoudertjes op. Ik had weliswaar geen idee. Gelukkig had ik mijn enthousiaste, creative zusje bij me die natuurlijk weer met een leuk idee kwam. "Maze is het grote boze monster!" Opperde ze enthousiast terwijl ze in een aanvalshouding ging staan. Vrolijk volgde ik haar voorbeeld. "En wij zijn de sterke warriors die hem moeten verjagen, toch Ember?" Ik knikte overtuigd. 'Ja!' Grauwde ik speels, terwijl mijn staart vrolijk heen en weer bewoog. 'En ik zal maar oppassen, monster, want wij zijn super gevaarlijk! En je zal niemand pijn doen, want dan worden wij héél erg boos!' Voegde ik er speels aan toe, terwijl ik speels grommend om hem af sloop.


Hello 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Hello DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Hello   Hello Icon_minitimeza 22 nov 2014 - 11:17

Er verscheen een geamuseerde glimlach om Mazepaws lippen wanneer Windkit voorstelde om te doen alsof de gestreepte apprentice een monster was. Emberkit stemde Enthousiast in. "En ik zal maar oppassen, monster, want wij zijn super gevaarlijk! En je zal niemand pijn doen, want dan worden wij héél erg boos!", De bruin-witte kater zwiepte speels met zijn staart. "Het grote boze monster is niet bang voor jullie", miauwde hij, tewijl hij speels met zijn voorpoot naar Emberkit uithaalde.



Hello Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Hello Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Hello   Hello Icon_minitimewo 26 nov 2014 - 13:16

De tabby poes keek blij toen Ember instemde. "En ik zal maar oppassen, monster, want wij zijn super gevaarlijk! En je zal niemand pijn doen, want dan worden wij héél erg boos!", voegde hij er speels aan toe. Windkit knikte instemmend en begon op Mazepaw af te sluipen. Naast haar deed haar broertje hetzelfde. "Het grote boze monster is niet bang voor jullie", zei het "monster". Ze gromde speels toen hij met zijn poot uithaalde naar haar tabby broertje en sprong op dezelfde poot. "Dat zullen we nog wel zien!", riep ze luid, waarna ze probeerde omhoog te kruipen naar de rug van het monster.


Hello 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hello
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: