Mirror, mirror on the wall, who's the fairest of them all?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Mirror, mirror on the wall, who's the fairest of them all?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Winddancer
StarClan
Mirror, mirror on the wall, who's the fairest of them all? Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Mirror, mirror on the wall, who's the fairest of them all?   Mirror, mirror on the wall, who's the fairest of them all? Icon_minitimedi 11 nov - 20:51

Windkit's groene oogjes keken naar buiten uit de nursery. Het had net geregend, en er waren vele plassen in het camp; De tabby kitten trippelde naar buiten, minder hyper dan meestal. Ze liep naar een plasje toe en keek erin. Ze zag haar weerspiegeling, haar groene oogjes, haar tabby vacht. Haar steeds vrouwelijkere postuur. Ze zuchtte eventjes. Waarom was ze een poes? Ze wou een kater zijn, een stoere, sterke kater. Geen zwak poesje. Ze rechtte haar rug. Dan wàs ze ook geen poes. Ze zou vanaf nu een kater zijn, een sterke kater, zoals haar broertjes.

~Open


Mirror, mirror on the wall, who's the fairest of them all? 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Mirror, mirror on the wall, who's the fairest of them all? Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Mirror, mirror on the wall, who's the fairest of them all?   Mirror, mirror on the wall, who's the fairest of them all? Icon_minitimezo 16 nov - 21:52

Lichtelijk verbaasd knipperend keek ik naar mijn spiegelbeeld in de grote plas. Was ik dat? Ik had mezelf niet vaak gezien. Het was ook niet makkelijk om met je eigen ogen naar je gezicht te kijken. Maar het regende nu steeds vaker, en in de grote plassen due ontstonden kon ik mijn eigen snuitje goed zien. Om te testen of het wel echt was stak ik mijn tong uit, en de plas-ik deed hetzelfde. Ik grinnikte even. Dat was grappig! Vervolgens keek ik met mijn oogjes naar mijn neusje, en weer deed de plas-ik hetzelfde. Daarop volgde een hele sessie waarin ik gekke bekken naar mezelf trok, totdat ik me begon te vervelen. Toen dat gebeurde keek ik even om me heen. Het was vrij stil, iedereen zat liever binnen met dit weer. Toch zag ik hoe mijn zusje Windkit een eindje verderop net als ik in de plas zat te staren. Nieuwsgierig wandelde ik naar haar toe. 'Hey Winnie!' Begroette ik haar. 'Wat doe je?' Voegde ik er nieuwsgierig aan toe.

May I? :')


Mirror, mirror on the wall, who's the fairest of them all? 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Mirror, mirror on the wall, who's the fairest of them all? Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Mirror, mirror on the wall, who's the fairest of them all?   Mirror, mirror on the wall, who's the fairest of them all? Icon_minitimewo 19 nov - 13:32

"Hey Winnie!", klonk een bekende stem van achter haar. Een glimlach kroop over haar gezichtje als de tabby zich omdraaide naar haar broertje. "Wat doe je?" Haar groene oogjes twinkelden weer met haar gebruikelijke enthousiasme, al zat er ergens misschien een zweem teleurgesteldheid in. "Ik kijk naar deze plas", antwoordde ze piepend. Haar piepende stem was vervelend. Het toonde dat ze niet zo mannelijk was als ze wou zijn. Even schraapte ze haar keel, waarna ze haar stem dwong om lager te klinken. "Kom, laten we in de plassen springen!" Het klonk vreemd, maar dat deerde de kit niet. Zonder op antwoord te wachten gaf ze het "goede" voorbeeld, en met alle vier haar tabby pootjes tegelijk sprong ze in de plas voor haar, waarbij ze zowel haarzelf als Emberkit onderspatte.


Mirror, mirror on the wall, who's the fairest of them all? 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Mirror, mirror on the wall, who's the fairest of them all? Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Mirror, mirror on the wall, who's the fairest of them all?   Mirror, mirror on the wall, who's the fairest of them all? Icon_minitimezo 23 nov - 10:10

Ik was verbaasd om naast het gewoonlijke enthousiasme een lichte teleurgesteldheid te zien in Wind's sprankelende oogjes, maar ik besteedde er niet teveel aandacht aan. Als Wind erover met me wilde praten, zou ze dat gewoon kunnen doen en hopelijk wist zij dat ook. Ze antwoordde dat ze naar de plas keek, en ik lachte naar haar. 'Dat is toevallig! Ik keek net naar die plas daar.' Reageerde ik grijnzend terwijl ik met mijn pootje naar de grote plas wees waar ik net nog bij had gestaan. Een klein deel in me vroeg zich af waarom ze "naar" zei en niet "in", maar wee besteedde ik er geen aandacht aan. "Kom, laten we in de plassen springen!" Stelde mijn zusje voor, en voordat ik op haar voorstel in kon gaan werd ik nat gespetterd door het poesje dat in de grote plas voor ons sprong. 'Ah Wind! Dat is nat!' Riep ik uit, en er verscheen een speelse grijns op mijn gezicht. 'Die krijg je terug!' Zei ik, en ik voegde de daad bij het woord door achter haar aan te springen en haar zo nat mogelijk te maken. Dit was een leuk spelletje!


Mirror, mirror on the wall, who's the fairest of them all? 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Mirror, mirror on the wall, who's the fairest of them all? Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Mirror, mirror on the wall, who's the fairest of them all?   Mirror, mirror on the wall, who's the fairest of them all? Icon_minitimewo 26 nov - 13:13

"Ah Wind! Dat is nat!"; riep haar stoere broertje uit, maar er verscheen meteen een speelse grijns op zijn gezicht zodat ze wist dat hij het wel leuk vond. "Die krijg je terug!", riep hij. De tabby kater sprong in de plas, waardoor Windkit helemaal nat was. Haar vacht hing druipend naar beneden, haar tabby kleur donkerder dan hij eigenlijk was. Ze grijnsde ondeugend. "Oeh, wacht maar!", zei ze opgewonden, totaal vergetend om haar stem laag te houden. Ze rende razendsnel weg en gebruikte haar hele lichaam in de plas vlak naast Ember om hem onder te spetteren. Haar redelijk brede schouders -voor een poes- werden doornat in het proces, maar blij keek ze toe hoe een grote golf water op Emberkit afkwam.


Mirror, mirror on the wall, who's the fairest of them all? 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mirror, mirror on the wall, who's the fairest of them all?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: