Greeting~ [Musicheart]+ Open



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Greeting~ [Musicheart]+ Open

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Auora
Member
Greeting~ [Musicheart]+ Open DPKsfdL
Call me San Or Wolfie
359
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Auora
BerichtOnderwerp: Greeting~ [Musicheart]+ Open   Greeting~ [Musicheart]+ Open Icon_minitimewo 12 nov 2014 - 14:46

"Ja natuurlijk," antwoordde ze. "Ik ben niet voor niets een WindClankat. Met die woorden rende ze verder, Auora keek met verbaasde ogen  hoe de poes veder renden , Ze is best snel... Dacht de Rogue lachend even hield ze die blik vast tot ze in de gaten kreeg dat ze nu ook moest gaan rennen , Maar de windclanner was al verdwenen , Auora snoof even goed in de lucht... Ze Rook de Windclan geur al snel , Het was niet zo moeilijk om haar in te halen ze moest gewoon haar geur volgen, Niet lang daarna was de Zwart Witte rogue al bij de Fourtrees aangekomen met een plof liet ze zich zelf vallen op het zacht gras ze, De geur van Winsclan was dicht bij dus Musicheart kon niet verweg zijn , Toch voor de zeker heid had Auora besloten om haar nog eens te roepen ''Music?''.




TAG: Eerst mag Musicheart Reageren dan is die open~ Smile


Greeting~ [Musicheart]+ Open 2r40cw0
Terug naar boven Ga naar beneden
Musicheart
Member
Greeting~ [Musicheart]+ Open DPKsfdL
170
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Musicheart
BerichtOnderwerp: Re: Greeting~ [Musicheart]+ Open   Greeting~ [Musicheart]+ Open Icon_minitimevr 14 nov 2014 - 0:49

Music had er misschien iets te hard op gerekend dat de rogue haar wel zou bijhouden, want eenmaal ze bij de Fourtrees aankwam en zich omdraaide, was ze alleen. "Auora?" vroeg ze. Ach, ze weet vast wel de weg naar de fourtrees.. Mijn geur kan ze anders ook wel volgen, toch? dacht ze. Met een plof ging ze zitten en krulde haar staart rond haar poten. Ze wist nog wel hoe ze als kitten dat nooit kon doen omdat haar staart te kort was. Het duurde niet lang, of er klonk een bekende stem over de stille plek. "Music?"
"Hiero!" antwoordde de poes, en liep op de rogue af. Deze was nog best aardig voor een rogue. De meesten zouden allang aan het vechten zijn geweest. Inplaats van een tour te geven. Ja, dit was vreemd, maar dat was Musicheart ook.


Greeting~ [Musicheart]+ Open 2yl4bif
Stamps
Greeting~ [Musicheart]+ Open W0qAlxRGreeting~ [Musicheart]+ Open EjrsROFGreeting~ [Musicheart]+ Open MMAFZtmGreeting~ [Musicheart]+ Open PgKKyjMGreeting~ [Musicheart]+ Open MKN7vHEGreeting~ [Musicheart]+ Open LcrIgCQ
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Auora
Member
Greeting~ [Musicheart]+ Open DPKsfdL
Call me San Or Wolfie
359
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Auora
BerichtOnderwerp: Re: Greeting~ [Musicheart]+ Open   Greeting~ [Musicheart]+ Open Icon_minitimevr 14 nov 2014 - 20:27

"Hiero!" antwoordde de poes, en liep op de rogue af. Deze was nog best aardig voor een rogue. Auora keek om en zag de De windclan poes op haar af liep Snel stond ze op en keek de poes vriendelijk aan, ''Nu niet weglopen he?'' Miauwde de rouge met een grote grijns ,Auora snoof even in de lucht en keek met kille ogen naar een struik ''Stil eens'' Siste ze naar de poes en liep met stalkers mode naar de bosjes toe en dook er in daar zat hij... Een dikke vette muis zat lekker te knabbelen op een nootje en had niet in de gaten dat er een kat hem aan het bespioneren was , De poes probeerden zo dicht bij te komen als ze kon en schoot naar voren en beet het muisje in zijn nek , Ze draagden het muisje terug naar waar het windclan poesje zat en liet hem vallen op de grond en keek de poes plagend aan en begon haar poten af te likken


Greeting~ [Musicheart]+ Open 2r40cw0
Terug naar boven Ga naar beneden
Musicheart
Member
Greeting~ [Musicheart]+ Open DPKsfdL
170
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Musicheart
BerichtOnderwerp: Re: Greeting~ [Musicheart]+ Open   Greeting~ [Musicheart]+ Open Icon_minitimezo 16 nov 2014 - 23:22

"Stil eens," miauwde Auora. Musicheart hield zich stil en keek toe hoe de rogue naar een muisje sloop in de jaaghouding. Een muisje zat in de bosjes, nietsvermoedend van de twee jagers, maar niet voor lang. Auora liep ernaar toe en gaf het een snelle beet. Vervolgens liep ze terug naar de WindClanpoes, dropte de muis, en begon zich te wassen, alsof ze wilde zeggen 'kijk eens hoe goed ik kan jagen.'
'Dat kan ik ook hoor,' miauwde Mus, en snoof de lucht. Als snel rook ze een eekhoorn, de geur kwam van achter ren rots vandaan. 'Let op.' de poes liet zich in de jaaghouding zakken tot haar buik het gras bijna raakte. Stil en voorzichtig sloop ze op de rots af. Nog stiller klom ze er op en zag het bruine beest zitten. Plotseling zag hij haar.
Musicheart sprong boven op het beest en gaf hem een snelle dood. Hij stopte met bewegen en versteende. Tevreden pakte de warrior hem op en liep terug naar Auora. Daar dumpte ze de eekhoorn naast de muis.


Greeting~ [Musicheart]+ Open 2yl4bif
Stamps
Greeting~ [Musicheart]+ Open W0qAlxRGreeting~ [Musicheart]+ Open EjrsROFGreeting~ [Musicheart]+ Open MMAFZtmGreeting~ [Musicheart]+ Open PgKKyjMGreeting~ [Musicheart]+ Open MKN7vHEGreeting~ [Musicheart]+ Open LcrIgCQ
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Auora
Member
Greeting~ [Musicheart]+ Open DPKsfdL
Call me San Or Wolfie
359
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Auora
BerichtOnderwerp: Re: Greeting~ [Musicheart]+ Open   Greeting~ [Musicheart]+ Open Icon_minitimeza 22 nov 2014 - 23:45

'Dat kan ik ook hoor,' miauwde De Windclanner trimofantelijk en snoof in de lucht.   'Let op.' de poes liet zich in de jaaghouding zakken tot haar buik het gras bijna raakte.  Auora keek naar de poes die naar de richting van de rosten toe sloop, Het liefst zou ze nu naar de rosten toe renen en kei hard schreeuwen en haar hele jaag plan verpesten  , Echter deed Auora dat niet iets hield haar tegen , De Windclanner was tot nu toe Best aardig tegen haar geweest, En Toch wilden Auora zien of haar ''hunt '' Slaagde of niet  Stil en voorzichtig sloop Musicheart op de rots af. Nog stiller klom ze er op en zag het bruine beest zitten. 
Musicheart sprong boven op het beest en gaf hem een snelle dood. Hij stopte met bewegen en versteende. Tevreden pakte de Windcalnner hem op en liep terug naar Auora. Daar dumpte ze de eekhoorn naast de muis. Verbaasd keek De Rogue naar de eekhoorn  die naast haar gevangen muis lag , Ze had niet verwacht dat ze echt iets zou gaan vangen Auora was best onder de indruk van de WindClanner en Lacht haar toe ''Goed gedaan Music!'' Miauwden Auora .'' Ik ben een eerlijke Poes dus ik hou mijn muis en jij je Eekhoorntje?'' Deze ClanCat was meer dan ze verwacht had . Langzaam boog Auora over haar muisje heen en nam het in haar bek  zachtjes beet op het beestje , Vers bloed droop van De Rogue's bek af en gleed langs haar witte vacht heen en raakten de grond langzaam,


Greeting~ [Musicheart]+ Open 2r40cw0
Terug naar boven Ga naar beneden
Musicheart
Member
Greeting~ [Musicheart]+ Open DPKsfdL
170
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Musicheart
BerichtOnderwerp: Re: Greeting~ [Musicheart]+ Open   Greeting~ [Musicheart]+ Open Icon_minitimema 24 nov 2014 - 17:07

'Goed gedaan Music!' miauwde Auora en de WindClanpoes glimlachte. 'Ik ben een eerlijke poes dus ik hou mijn muis en jij je eekhoorntje.' De bruine tabby knikte en boog zich naar de eekhoorn. Ze rukte eerst wat vacht weg en begon toen op het vlees te kauwen. Ze zag hoe de zwart witte rogue ook van haar muis hapte. Musicheart wist niet of ze nu de warrior code of niet aan het verbreken was. Maar StarClan zou toch niet boosworden om zoiets kleins? En de katten van haar Clan zullen het nooit weten. Music zou wel even kopje onder moeten want nu rook ze naar rogue en dat was niet slim. Voor ze terug naar het kamp zou gaan zou ze naar small lake gaan en zo goed mogelijk katten te proberen ontwijken voor ze de rogue geur roken. Musicheart at verder, tevreden met haar plan, en na een tijdje stil eten stelde ze een vraag. 'Dus, waar woom je?' de poes nam weer een hap. Nadat ze hem doorgeslikt had miauwde ze verder. 'Sommige rogues leven in een schuur bij de WindClan op een boederij of zo. Maar anderen wonen weer bij in de buurt van ThunderClan. Althans dat heb ik gehoord dan. Dus, waar woon jij?' Weer nam ze een hap.


Greeting~ [Musicheart]+ Open 2yl4bif
Stamps
Greeting~ [Musicheart]+ Open W0qAlxRGreeting~ [Musicheart]+ Open EjrsROFGreeting~ [Musicheart]+ Open MMAFZtmGreeting~ [Musicheart]+ Open PgKKyjMGreeting~ [Musicheart]+ Open MKN7vHEGreeting~ [Musicheart]+ Open LcrIgCQ
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Greeting~ [Musicheart]+ Open
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: