Pride in my veins



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Pride in my veins

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Floodfire
Member
Pride in my veins DPKsfdL
Evelynn
504
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Floodfire
BerichtOnderwerp: Pride in my veins   Pride in my veins Icon_minitimevr 14 nov 2014 - 18:40

Vreselijk trots was ze. Ze gloeide van trots. Het stroomde door haar hele lichaam. Wel, zo groot was haar 'hele,' lichaam ook weer niet, maar het was positief. Haar konijn was ontzettend groot! Ze had de queens er superblij mee gemaakt. Dat deed haar goed. Maar wat haar vooral erg goed deed voelen was dat ze nu mocht eten. Ze zat naast de warrior's den, een beetje uit de wind. Terwijl ze onrustig met haar staart bewoog nam ze een grote hap van haar konijn. Hij was magerder, schraler dan het hare, maar het deerde haar niet. Het was leaffall! Ze kon niet altijd krijgen wat ze wilde, duh, dat besefte zij ook wel. Het smaakte haar heerlijk, vooral door de triomf die haar gezelschap hield. Maar stiekem hoopte ze op nog wat gezelschap. Dat zou dit moment zeker compleet maken!


Pride in my veins 28rmjxt
:; F L O O D ;:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostlife
Member
Pride in my veins DPKsfdL
Lotte
208
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Lostlife
BerichtOnderwerp: Re: Pride in my veins   Pride in my veins Icon_minitimevr 14 nov 2014 - 19:06

Negeer dit maar als ik niet mocht posten (a)

Schuw en met haar lijf praktisch tegen de grond gedrukt liep de kleine, zwart-witte poes door het camp. ze wou niet opgemerkt worden, ze wou niet dat men ging vragen waarom ze geen prooi meebracht, of waarom ze niet aan het trainen was. Ze deed haar best, écht waar, maar het lukte gewoonweg niet. Ze bakte er gewoon niets van, ze was een nul, een niemand, een mislukkeling. Ze sloop op haar zusje af, die een konijn zat te eten. Lostpaw was magerder dan haar, want ze vond dat ze geen recht had op prooi als ze zelf er niets aan toe kon voegen. Je zag haar ribben zo door haar dunne vacht. "Hi Flood..", zei ze zachtjes als begroeting tegen haar zusje.



Pride in my veins Oie_ONZQX2_Lsvf_Cs
Fortuna -> Lostlife -> Cloë

Voice & Theme:

Terug naar boven Ga naar beneden
Floodfire
Member
Pride in my veins DPKsfdL
Evelynn
504
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Floodfire
BerichtOnderwerp: Re: Pride in my veins   Pride in my veins Icon_minitimevr 14 nov 2014 - 21:05

Een zachte, bekende geur drong haar neusgaten binnen, over de warme geur van het verse vlees in haar bekje. Haar kop draaide zich naar de geur toe. Haar zusje, Lostpaw, de she-kitten uit haar nest waar ze het meeste contact mee had, stond voor haar. Mager lichaam had ze, het viel de tabby meteen op. "Hi Flood," zei de kattin zacht. Flood glimlachte als begroeting naar haar. Gezien ze haar zusje, welke nogal bang was, maar al te graag hielp, scheurde ze meteen een stukje van haar konijn af. Ze wenkte haar gevlekte littermate met een beweging van haar gestreepte staartje. "Delen?" Het klonk als een vraag, maar ze schoof het grootste afgescheurde deel naar Lostpaw, en die zou het opeten, of ze wilde of niet. Ze was veel te mager naar Floodpaws smaak. "Je bent zo dun!" De silver tabby gaf zichzelf toestemming om zich zorgen te maken om haar zusje. Deze was oud genoeg, maar liet zo over zich heen lopen, dat ze graag een beetje hielp met voor haar zorgen. Als een moeder, die ze toch beide niet meer hadden.


Pride in my veins 28rmjxt
:; F L O O D ;:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostlife
Member
Pride in my veins DPKsfdL
Lotte
208
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Lostlife
BerichtOnderwerp: Re: Pride in my veins   Pride in my veins Icon_minitimeza 15 nov 2014 - 13:55

Haar zusje glimlachte naar haar ter begroeting. Ietwat aarzelend ging Lostpaw naast haar liggen. Ze wist wel dat ze niets te vrezen had van Flood, maar gewoontes zaten ingebakken en waren niet zo makkelijk te vergeten. "Delen?", vroeg de grijze tabby, die een stuk van haar konijn afgescheurd had. De zwart-witte poes keek haar aan, verscheurd. Tussen schaamte, honger en het gevoel dat ze het niet waard was. Ze schudde langzaam haar hoofd, ook al knorde haar maag zo hard. "Je bent zo dun!" ze kromp wat ineen bij het horen van de bezorgde stem van haar zusje. ja, ze was dun, maar er was een reden voor. "Ik breng niets mee om te eten, dus ik heb geen recht om te eten", fluisterde ze zachtjes, beschaamd.



Pride in my veins Oie_ONZQX2_Lsvf_Cs
Fortuna -> Lostlife -> Cloë

Voice & Theme:

Terug naar boven Ga naar beneden
Floodfire
Member
Pride in my veins DPKsfdL
Evelynn
504
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Floodfire
BerichtOnderwerp: Re: Pride in my veins   Pride in my veins Icon_minitimezo 16 nov 2014 - 8:47


Ze zag het wel, ze zag wel hoe haar zusje lichtjes ineen kromp. Waarom? Waarom deed ze dat? "Ik breng niets mee om te eten, dus ik heb geen recht om te eten," fluisterde ze. Ze was beschaamd en ze zei het zó zacht. Haar helblauwe ogen verwijdden zich ietwat. Ze stond op en drapeerde haar slanke gestreepte staart om het magere lichaampje van haar zusje. "Ik heb vandaag voor het eerst iets gevangen. Maar denk jij dat ik daarvoor niets gegeten heb? Denk je dat?" Ze leidde haar naar het plekje naast haar, waar het stuk prooi nog lag. Ze gaf haar een kopje tegen haar zwart-wit gevlekte flank. "Neem het. Als je niet iets extra's wil nemen omdat je zelf niks meeneemt, neem dan mijn deel maar. Ik heb toch niet meer zo'n honger." Flood kom prima liegen, als dat nodig was. Ze wilde niet liegen tegen haar zusje, maar dat deze zou sterven van een hongerdood wilde ze ook niet. Dat zou echt belachelijk zijn, als ze dat zou laten gebeuren. Het was leafbare!


Pride in my veins 28rmjxt
:; F L O O D ;:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostlife
Member
Pride in my veins DPKsfdL
Lotte
208
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Lostlife
BerichtOnderwerp: Re: Pride in my veins   Pride in my veins Icon_minitimezo 16 nov 2014 - 20:14

"Ik heb vandaag voor het eerst iets gevangen. Maar denk jij dat ik daarvoor niets gegeten heb? Denk je dat?", zei haar zusje, die haar staartje om haar zwart-witte lichaam geslagen had. Langzaam knikte Lostpaw. Ja, dat dacht ze. Dat zou alleen maar zo eerlijk zijn. "Neem het. Als je niet iets extra's wil nemen omdat je zelf niks meeneemt, neem dan mijn deel maar. Ik heb toch niet meer zo'n honger." Maar Lostpaw was niet dom, en ze hoorde wel hoe haar zusje loog om haar te helpen. Ze schudde haar hoofdje, iets meer vastberaden nu. "Nee.", zei ze met haar hoge stem, luider dan normaal. "Jij hebt ervoor gewerkt. Ik kan niets, dus ik heb geen recht op iets", klonk haar stem, en er schemerde verdriet in door, en schaamte. Ze kon niets. Ze was nutteloos. Alles wat ze deed was tijd nemen van haar mentor, en van tijd tot tijd -omdat haar koppigheid niet op kon tegen de honger, af en toe- het nemen van prooi waar ze volgens haar zelf geen recht op had.



Pride in my veins Oie_ONZQX2_Lsvf_Cs
Fortuna -> Lostlife -> Cloë

Voice & Theme:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pride in my veins
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: