Algemene Onzin Topic - Pagina 48



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 25 ... 47, 48, 49, 50  Volgende
Fawnstep
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimeza 22 nov 2014 - 8:56

Sjees net de schrik van m'n leven gehad. Iets over 6 ging bij ons het brandalarm plots af, vader meteen als een kip zonder kop door 't huis heen rennen om te zien waar de brand was. Moeder die zoekt naar d'r telefoon om de brandweer te bellen, leek wel de enige die z'n koppie er nog bijhad. Eerste wat ik deed was: telefoon pakken, kat van de stoel in m'n kamer tillen en zusje uit bed halen. Stond de woonkamer vol met rook, moeder had ondertussen brandweer aan de lijn en we moesten naar buiten (dit allemaal in dezelfde minuut) Wij naar buiten met ik de kat nog altijd in m'n armen, binnen een paar tellen stond er zo'n politieagente voor onze neus en stonden er al 2 brandweerwagens. Wij werden in ge politiewagen gezet en brandweer ging naar binnen. Bleek het bij een van de buren schuin onder te branden maar ons huis begon vol met rook te lopen. Even later ook de buurman, buurvrouw en klein buurmeisje naast ons naar buiten, diens huis stond al helemaal in de rook. Skippy lag in m'n armen te trillen en ik was de enige die 'm vast mocht houden en hij zette zn nagels diep in mijn jas die ik nog snel mee had kunnen grissen. Brandweer trapte de deur in bij de onderburen - dat huis wordt verhuurd aan een stel Polen ofzo - en daar bleek dus brand te zijn. Aan de achterkant van dat huis waren 2 mensen al naar beneden gesprongen op een ander balkon maar ze hadden de derde persoon in het brandende huis achtergelaten, waarschijnlijk twee huishoudens die daar woonden. De brandweer heeft dus die andere man - die bewusteloos in de brandende keuken lag - naar buiten gebracht en die is afgevoerd door de ambulance want hij bewoog helemaal niet meer ofs o.o Brandweer naar binnen, alle huizen checken en na anderhalf uur konden we weer naar binnen. Ons hele huis stinkt naar rook, maar onze twee vogeltjes hebben het overleefd en zijn gelukkig niet gestikt want er was geen mogelijkheid om ze ook mee te nemen. Ik schrok me echt helemaal kapot hoor o.o Ons brandalarm heeft ons leven gered, want de buren hadden geen van alleen een brandalarm en zonder die zou ik hier niet meer gezeten hebben (mijn gezin en de buren)

...


Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimeza 22 nov 2014 - 9:01

goedemorgen c:
*gaat posten*



Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 DPKsfdL
Angie
884
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Sunset
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimeza 22 nov 2014 - 9:08

Fawnstep schreef:
Sjees net de schrik van m'n leven gehad. Iets over 6 ging bij ons het brandalarm plots af, vader meteen als een kip zonder kop door 't huis heen rennen om te zien waar de brand was. Moeder die zoekt naar d'r telefoon om de brandweer te bellen, leek wel de enige die z'n koppie er nog bijhad. Eerste wat ik deed was: telefoon pakken, kat van de stoel in m'n kamer tillen en zusje uit bed halen. Stond de woonkamer vol met rook, moeder had ondertussen brandweer aan de lijn en we moesten naar buiten (dit allemaal in dezelfde minuut) Wij naar buiten met ik de kat nog altijd in m'n armen, binnen een paar tellen stond er zo'n politieagente voor onze neus en stonden er al 2 brandweerwagens. Wij werden in ge politiewagen gezet en brandweer ging naar binnen. Bleek het bij een van de buren schuin onder te branden maar ons huis begon vol met rook te lopen. Even later ook de buurman, buurvrouw en klein buurmeisje naast ons naar buiten, diens huis stond al helemaal in de rook. Skippy lag in m'n armen te trillen en ik was de enige die 'm vast mocht houden en hij zette zn nagels diep in mijn jas die ik nog snel mee had kunnen grissen. Brandweer trapte de deur in bij de onderburen - dat huis wordt verhuurd aan een stel Polen ofzo - en daar bleek dus brand te zijn. Aan de achterkant van dat huis waren 2 mensen al naar beneden gesprongen op een ander balkon maar ze hadden de derde persoon in het brandende huis achtergelaten, waarschijnlijk twee huishoudens die daar woonden. De brandweer heeft dus die andere man - die bewusteloos in de brandende keuken lag - naar buiten gebracht en die is afgevoerd door de ambulance want hij bewoog helemaal niet meer ofs o.o Brandweer naar binnen, alle huizen checken en na anderhalf uur konden we weer naar binnen. Ons hele huis stinkt naar rook, maar onze twee vogeltjes hebben het overleefd en zijn gelukkig niet gestikt want er was geen mogelijkheid om ze ook mee te nemen. Ik schrok me echt helemaal kapot hoor o.o Ons brandalarm heeft ons leven gered, want de buren hadden geen van alleen een brandalarm en zonder die zou ik hier niet meer gezeten hebben (mijn gezin en de buren)

...

Omg, dat lijkt me echt heel erg eng O.O weet je waardoor de brand kwam? En hoe kunnen die polen iemand achterlaten in een brandend gebouw... Sterkte!



Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 KpgR8vz
||Sunset||Demon||Brokenwing|| Venice ||
Stuff::
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimeza 22 nov 2014 - 9:58

Goeie morgen iedereen C:

@Daan: Holy shit! Gaat 't wel goed met jullie? En iedereen? Pff, ik was al bang toen bij ons het brandalarm afging doordat we een smeulend matras hadden...


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 2hh0j8y
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 48 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 48 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 48 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 23mrb6wAlgemene Onzin Topic  - Pagina 48 2hqc5lx Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 E8v3o2Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Vmwrhy Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 23h0tfkAlgemene Onzin Topic  - Pagina 48 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 48 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonwhite
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 XTPUFzB
Yanthe
904
Actief
Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.

CAT'S PROFILE
Age: 84 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moonwhite
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimeza 22 nov 2014 - 10:32

Morning c:


Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Iyhm36
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimeza 22 nov 2014 - 10:33

iemand een topicje met Maze? c:



Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimeza 22 nov 2014 - 10:33

@Angie, We hebben echt geen idee o.o
@Loo, Het gaat goed met ons, maar die ene man die is afgevoerd was er niet al te best aan toe ;o De enige die verder gewond is geraakt ben ik omdat mn kat een beetje in paniek raakte, maar ik heb 'm weer gekalmeerd dus toen was het goed (A)


Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimeza 22 nov 2014 - 10:40

@Bo: Pfft, ze laten die man ook echt achter ._. 

Hahahaha, Jaytail zijn partnertekstje; "Jaytail is love. Jaytail is life." Shrek is love, shrek is life x3


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 2hh0j8y
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 48 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 48 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 48 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 23mrb6wAlgemene Onzin Topic  - Pagina 48 2hqc5lx Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 E8v3o2Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Vmwrhy Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 23h0tfkAlgemene Onzin Topic  - Pagina 48 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 48 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimeza 22 nov 2014 - 10:45

Goedemorgen ^^"

@Daan; Sjonge, wat heftig! Gelukkig zijn jij en je familie niet gewond geraakt. Wel duimen voor die man die is afgevoerd. Wel heel lief dat je je kat meteen meeneemt naar buiten <3 Sterkte!

@Hanna; Je kan nog posten op dat topic van Wind, Maze en Ember ;D


Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestrain
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 DPKsfdL
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 36 moons •
Gender:
Rank:
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimeza 22 nov 2014 - 10:50

Zamzamzamzamzam, ik mag een geboortetopic maken <3


Forestrain | Lycheepaw | Echopaw
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 2pr8j0x
v o i c e
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimeza 22 nov 2014 - 10:50

@Dieuw, haha <3 Mijn kat is alles voor me en tsja ik zou het mezelf nooit vergeven als d'r iets met hem zou gebeuren.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 SyMgVwe
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimeza 22 nov 2014 - 10:50

Y.E.S! Kittenplan gaat in actie CCC:


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 2hh0j8y
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 48 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 48 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 48 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 23mrb6wAlgemene Onzin Topic  - Pagina 48 2hqc5lx Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 E8v3o2Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Vmwrhy Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 23h0tfkAlgemene Onzin Topic  - Pagina 48 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 48 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimeza 22 nov 2014 - 10:51

Hopelijk vandaag laptop van mn oma stelen x) Dan met Ace en Tiger posten. Ook nog in het geboortetopic Crimson x Lake xD Ik twijfel stiekem nog of ik Timethrill of Crimsonflame pak x)


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
.Echopaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 DPKsfdL
» Quinty «
271

CAT'S PROFILE
Age: » 7 Moons «
Gender:
Rank:
.Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimeza 22 nov 2014 - 10:51

Wow heftig Daan! Wel heel mooi dat het goed is afgelopen voor jullie, en dat er at least nog hoop is voor de man in het ziekenhuis, hopelijk kom je snel over de schrik heen :')

Drukke dag vandaag o:


Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Echopaw1sig_zps39816bcb
» Brotime :

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimeza 22 nov 2014 - 10:52

Emberkit schreef:
Goedemorgen ^^"

@Daan; Sjonge, wat heftig! Gelukkig zijn jij en je familie niet gewond geraakt. Wel duimen voor die man die is afgevoerd. Wel heel lief dat je je kat meteen meeneemt naar buiten <3 Sterkte!

@Hanna; Je kan nog posten op dat topic van Wind, Maze en Ember ;D
o ja, was ik helemaal vergeten :'3



Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Silvernight
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 DPKsfdL
Silver :3
156
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons of Live
Gender:
Rank:
Silvernight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimeza 22 nov 2014 - 10:57

Goedemorgen Very Happy


When the Silver night's are whispering to you
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Os10
You know you're in trouble
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimeza 22 nov 2014 - 10:57

Silvernight schreef:
Goedemorgen Very Happy
goodmorning c:



Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimeza 22 nov 2014 - 10:59

wow Daan *hug* Gelukkig ben jij en de andere in orde, wel heftig...

Geen zin in vandaag u-u


Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestrain
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 DPKsfdL
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 36 moons •
Gender:
Rank:
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimeza 22 nov 2014 - 11:00

Oh, wow Daan! Dats eng o-o
Beterschap voor die man en jij en je kat succes (;


Forestrain | Lycheepaw | Echopaw
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 2pr8j0x
v o i c e
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvergale
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 DPKsfdL
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimeza 22 nov 2014 - 11:00

Meh sebiet de bus pakken naar mn stageplaats om mn bloemen te gaan halen voor maandag ;c
Zo handig als je ouders de enige dag dat je thuis bent dit weekend zelf niet thuis zijn -.-

Ah ik kijk ff welke bus, ga ontbijten en ben dan weg ;3


The nightingale sings his song of farewell.
You better hide for her freezing hell

Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 106zzvt
Theme | Voice
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 48 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 25 ... 47, 48, 49, 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: