Lets take a walk ?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Lets take a walk ?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shadowclaw
Member
Lets take a walk ? DPKsfdL
5

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Shadowclaw
BerichtOnderwerp: Lets take a walk ?   Lets take a walk ? Icon_minitimema 18 apr 2011 - 20:18

Shadowclaw opende zachtjes zijn ogen, het was een mooie dag en de zon had hem gewekt. Even rekte hij zich uit en toen stapte hij naar de uitgang van de Warriors den. Vluchtig keek hij naar de lucht , het was een mooie groenbladdag . De zon scheen en de vogeltjes floten , maar toch stond er een venijnige wind die met zijn lange vacht speelde. Even keek hij hoe een paar apprentices samen aan het stoeien waren , toen dwaalde zijn blik af naar de elders den . Daar verbleef Lichtheart omdat haar poot beschadicht was , ze zag er een eenzaam uit daar helemaal alleen tussen de elders . Shadowclaw vond het erg voor haar , ze was hem al vaker opgevallen.
Shadowpaw stapte naar de hoop verse prooi , en hij pakte 2 forellen in zijn bek. Daarna stapte hij naar de Elders den, naar lichtheart toe . Shadowclaw stapte door de ingang van de elders den naar binnen, " Goeiemorgen lichtheart" mauwde shadowclaw vriendelijk "Ik heb een forel voor je bij , heb je honger ?"mauwde hij en hij keek in haar ogen

{alleen Lichtheart}
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightheart
StarClan
Lets take a walk ? DPKsfdL
~Nathalie/ Nath~
337

CAT'S PROFILE
Age: αgєℓєѕѕ
Gender:
Rank:
Lightheart
BerichtOnderwerp: Re: Lets take a walk ?   Lets take a walk ? Icon_minitimedi 19 apr 2011 - 16:01

"Goedemorgen lightheart", Hoorde Lightheart een stem zeggen, ze tilde haar kop op en zag Shadowclaw in de opening staan. 'Goedemorgen, Shadowclaw', Miauwde ze kalmpjes en aardig. "Ik heb een forel bij me, heb je honger ?" Vroeg Shadowclaw. 'Ja hoor, dankje', Miauwde ze aardig. DE kater keek recht in haar ogen, ze had hem vaak gezien, en ze kende hem ook wel een beetje, hij was aardig dat wist ze. En ook knap, en vooral leuk, heel leuk. Ze ging rustig zitten en keek kort naar haar Linker achter poot, die het nooit meer zou doen. 'Hoe is het?' Vroeg ze rustig. Ze likte haar vacht snel netjes en wende haar Ambere blik toen weer op Shadowclaw.

[Inspiloos, sorry!!!]


Lets take a walk ? 28misnc
"She died when she was sad...
Now she lives as an angel..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowclaw
Member
Lets take a walk ? DPKsfdL
5

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Shadowclaw
BerichtOnderwerp: Re: Lets take a walk ?   Lets take a walk ? Icon_minitimedi 19 apr 2011 - 20:52

'Goedemorgen, Shadowclaw', Miauwde Lightheart kalmpjes maar aardig toen ze Shadowclaw zag.'Ja hoor, dankje', mauwde ze daarna als antwoord op Shadowclaws vraag. Shadowclaw was opgelucht dat Lightheart hem niet wegstuurde , en hij ging naast haar liggen. Hij gaf haar de forel en samen begonnen ze te eten. Even was het stil omdat de twee katten allebij rustig aten. En toen Shadowclaw even met zijn staart die van Lightheart raakte voelde hij een klein schokje diep vanbinnen, wat zou dat beteken ? 'Hoe is het?' Vroeg Lightheart rustig toen ze haar vis op had, "Goed hoor , ik heb vandaag een rustdagje."mauwde hij vriendelijk terug .Weer kruisten hun blikken elkaar , maar Shadowclaw wende zijn ogen niet van haar af en bleef in haar ogen staren. Eigenlijk had ze best mooie ogen, puur amber als gesmolten zoete honing.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightheart
StarClan
Lets take a walk ? DPKsfdL
~Nathalie/ Nath~
337

CAT'S PROFILE
Age: αgєℓєѕѕ
Gender:
Rank:
Lightheart
BerichtOnderwerp: Re: Lets take a walk ?   Lets take a walk ? Icon_minitimevr 22 apr 2011 - 21:24

Lightheart verheugde zich wel op even het kamp uit gaan weer een beetje leren jagen. Ja daar was ze wel aan toe. Ze kon wel jagen, maar het was gewoon jagen met drie poten. "Goed hoor , ik heb vandaag een rustdagje." Antwoordde de knappe kater. Ze keek hem verleider lijk aan. 'Wat ben je voor de rest van de dag van plan om te doen?' Vroeg Lightehart lief. Ja ze vond het leuk. Ze had hem al een tijdje in gedachten, maar durfde hem nooit aan te spreken. Nu wel. Dus dit kon misschien wel het begin zijn van een nieuw stel. Lightheart en Shadowclaw.


Lets take a walk ? 28misnc
"She died when she was sad...
Now she lives as an angel..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowclaw
Member
Lets take a walk ? DPKsfdL
5

CAT'S PROFILE
Age: 14 manen
Gender:
Rank:
Shadowclaw
BerichtOnderwerp: Re: Lets take a walk ?   Lets take a walk ? Icon_minitimeza 23 apr 2011 - 15:09

'Wat ben je voor de rest van de dag van plan om te doen?' Vroeg Lightehart lief. " Ik weet het nog niet , ik dacht mischien wil je wel mee even gaan wandelen ofzo . Gewoon het kamp even uit" mauwde Shadowclaw lief terug. Weer zochten zijn ogen de hare en bleef hij weer even in haar ogen staren, daarna stond hij op " Heb je zin om mee te gaan wandelen ?" vroeg hij nu charmant . Mischien had ze daar geen zin in of had ze dan te veel last van haar poot , maar voor Shadowclaw maakte het niet uit ze konden ook gewoon hier blijven . Zolang hij maar kon genieten van haar aanwezigheid,
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightheart
StarClan
Lets take a walk ? DPKsfdL
~Nathalie/ Nath~
337

CAT'S PROFILE
Age: αgєℓєѕѕ
Gender:
Rank:
Lightheart
BerichtOnderwerp: Re: Lets take a walk ?   Lets take a walk ? Icon_minitimema 25 apr 2011 - 16:05

"Ik weet het nog niet , ik dacht mischien wil je wel mee even gaan wandelen ofzo. Gewoon het kamp even uit", Stelde Shadowclaw voor. Lightheart knikte. Het kamp even uit. Dat klonk goed in haar oren. Gewoon even weg, weg van deze oudsten hol. Daar was ze inderdaad wel aan toe. 'Dat klink goed, naar de waterval?' Dat was ze in tijden al niet meer geweest, het zou haar goed doen om daar even naar toe te gaan. Even al die leuke Apprentice gedachtes terug krijgen. Toen ze nog Lightpaw was zonder een blessure. De tijd dat ze nog kon jagen met haar vriendinnen: Silverflower toen Siverpaw, Thunderstorm toen Thunderpaw, en Moonstream toen Moonpaw. Ze miste die tijden. Samen met zijn vieren. Eerst was het Alleen zij en Silverpaw. toen waren die anderen nog kittens. Die tijden waren ook leuk. Al had ze toen wel wat doms gedaan naar de maan steen gaan zonder toe stemming. Toen had ze ook straf gekregen, en dat was terecht. 'Misschien kunnen we dan ook een beetje jagen, dat zou goed zijn voor mij, dan kan ik binnen kort misschien weer krijger worden. Niet meer bekend staan als een kat die lui licht in de Elders den.' Miauwde ze. 'Binnen kort ga ik toch weer praten met de Medicine kat.' Vertelde ze. toen stond ze op en gaf ze zich zelf een nog snelle was buurt. 'Laten we gaan!'

Inspi keert terug!!


Lets take a walk ? 28misnc
"She died when she was sad...
Now she lives as an angel..."
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lets take a walk ?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Elders den-
Ga naar: