They left, even if they didn't want to



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 They left, even if they didn't want to

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dovepath
Member
They left, even if they didn't want to DPKsfdL
Bunny~
244
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dovepath
BerichtOnderwerp: They left, even if they didn't want to   They left, even if they didn't want to Icon_minitimezo 30 nov 2014 - 13:25

Haar groene blik was op de grond gericht als de nog jonge warrior in het camp zat. Een klein traantje gleed uit haar ooghoekje naar beneden. Het was gewoon niet mogelijk om het te verwerken. ze kon het gewoon niet aan, ze kon het nie toverleven. Ze kon niet alleen achterblijven, ook al waren haar broers en zussen er nog. De jonge grijze poes had net gehoord dat ook haar moeder overleden was, tijdens de geboorte van haar tweede nestje; Het waren twee kittens, Dyingkit en Cinderkit. Als de reïncarnatie van hun ouders, maar dan jonger. Ze zuchtte en besteedde totaal geen aandacht aan de wereld om haar heen. Het had geen zin, op dit moment niet. Ze kon het gewoon nog niet bevatten, dat haar beide ouders er niet meer waren. Dan zou ze niet meer zo rustig hier zitten.

~Open


They left, even if they didn't want to SpDokJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Mothflare
Member
They left, even if they didn't want to Rainbow_icon_by_plasticumbrella-d39zguc
Nathalie
169
Actief
"Courage is what it takes to stand up and speak. Courage is also what it takes to sit down and listen"

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Mothflare
BerichtOnderwerp: Re: They left, even if they didn't want to   They left, even if they didn't want to Icon_minitimevr 5 dec 2014 - 14:49

Rustig at de jonge warrior van haar konijn. Het smaakte god, en zo egoïstisch als ze geworden was had ze de grootste gepakt van de stapel. Geen spoor was meer te vinden van de nutteloze Mothpaw die ze ooit geweest was. Het jonge poesje zonder ouders, zonder talent, en het jonge poesje dat niet leren kon. Met dank aan de Darkforest warrior, Skymask, was ze een warrior geworden. Haat tegen de clans, omdat ze gepest was, en nu wilde ze enkel maar wraak, ze wierp een blik op de poes vlak bij haar. "Wauw, met die negatieve uitstraling van je steek je de rest van de clan nog eens aan," bromde ze, haar met een venijnige blik aan kijkend. Mothflare werd niet meer gepest, nu pestte zij zelf.


They left, even if they didn't want to ZFXCCyi
“Imperfection is beauty,
madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.”
― Marilyn Monroe
S T A M P S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dovepath
Member
They left, even if they didn't want to DPKsfdL
Bunny~
244
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dovepath
BerichtOnderwerp: Re: They left, even if they didn't want to   They left, even if they didn't want to Icon_minitimeza 13 dec 2014 - 12:34

Er kwam een andere poes naast haar zitten. Niet iemand die ze persoonlijk kende. "Wauw, met die negatieve uitstraling van je steek je de rest van de clan nog eens aan," bromde de poes. Dovepath keek als door een wesp gestoken op, een woedende uitdrukking in haar groene ogen. "Met die gemene houding steek je de rest van de clan nog eens aan", aapte ze haar na, haar stem vele hoger dan noodzakelijk. "hou je neus uit zaken waar je niets van snapt", bromde de grijze poes er nog achterna, haar blik dodend.


They left, even if they didn't want to SpDokJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Mothflare
Member
They left, even if they didn't want to Rainbow_icon_by_plasticumbrella-d39zguc
Nathalie
169
Actief
"Courage is what it takes to stand up and speak. Courage is also what it takes to sit down and listen"

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Mothflare
BerichtOnderwerp: Re: They left, even if they didn't want to   They left, even if they didn't want to Icon_minitimeza 13 dec 2014 - 12:39

Mothflare lachte bij de woorden die Dovepath na-aapte. "Beter een beetje gemeen dan als maar negatief, vind je zelf ook niet?" Klonk haar stem zo zoet als honing. Vervolgens leek Dovepath haar iets op te dragen, iets waar de jonge poes slecht tegen kon. "Ik bepaal altijd nog zelf wat ik doe. Of jij er iets in terug doet is aan jezelf," miauwde de poes met het zelfde venijnige lachje.



They left, even if they didn't want to ZFXCCyi
“Imperfection is beauty,
madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.”
― Marilyn Monroe
S T A M P S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dovepath
Member
They left, even if they didn't want to DPKsfdL
Bunny~
244
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dovepath
BerichtOnderwerp: Re: They left, even if they didn't want to   They left, even if they didn't want to Icon_minitimeza 13 dec 2014 - 12:43

"Beter een beetje gemeen dan als maar negatief, vind je zelf ook niet?", antwoordde de poes, die ze nu herkende als Mothflare, met een zoete stem. Dovepath gromde, een niet erg vrouwelijk geluid. "Nee.", antwoordde ze, haar stem vastberaden, al het eerdere verdriet verdwenen. "Dat vind ik zelf niet. want voor verdrietig te zijn heb je een goede reden, gemeen heeft nooit een goede reden." Ze luisterde naar de volgende woorden van de gemene poes. "Ik bepaal altijd nog zelf wat ik doe. Of jij er iets in terug doet is aan jezelf" Dovepath haalde even diep adem. "Als ik zelf bepaal wat ik doe, dan kan ik ook zo negatief zitten zijn als ik wil, dan hoef jij daar niet een of andere venijnige opmerking over te maken."


They left, even if they didn't want to SpDokJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Mothflare
Member
They left, even if they didn't want to Rainbow_icon_by_plasticumbrella-d39zguc
Nathalie
169
Actief
"Courage is what it takes to stand up and speak. Courage is also what it takes to sit down and listen"

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender:
Rank:
Mothflare
BerichtOnderwerp: Re: They left, even if they didn't want to   They left, even if they didn't want to Icon_minitimeza 13 dec 2014 - 12:49

Verkeerd antwoord, en zéker verkeerde reden. Voor gemeen zijn had ze wel degelijk een reden. Al die pesterijen toen ze nog Mothpaw was geweest was ze niet vergeten. Puur omdat ze zeker geen snelle leerling was geweest. Pas in Darkforest begon ze stapjes en uiteindelijk zelfs sprongen te maken. Ze had wel degelijk een goede reden om gemeen te zijn. Echter ging ze dat niet vertelen. Dovepath was in ieder geval geen poes die het voor haar had opgenomen, ze had het misschien gezien, maar er niks openlijk aan gedaan.
Haar gedachten werden door broken door haar volgende woorden. "En dat is nog altijd een keuze die ik zelf maak, Dovepath," siste ze. Ooit, ooit zal ze wraak nemen op heel Windclan voor wat ze haar hadden aangedaan. Één zeker iemand zal gespaard blijven, en dat was Broken.


They left, even if they didn't want to ZFXCCyi
“Imperfection is beauty,
madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.”
― Marilyn Monroe
S T A M P S:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dovepath
Member
They left, even if they didn't want to DPKsfdL
Bunny~
244
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dovepath
BerichtOnderwerp: Re: They left, even if they didn't want to   They left, even if they didn't want to Icon_minitimeza 13 dec 2014 - 13:37

"En dat is nog altijd een keuze die ik zelf maak, Dovepath," siste de poes. De grijze poes zuchtte vermoeid en draaide zich om. Ze sloot haar groene ogen. "Whatever.", mompelde ze, alle woede weggesmolten. "Luister" Haar stem klonk opvallend kalm. "Mijn beide ouders hebben zich pasgeleden bij Starclan gevoegd. Zou ik tijd mogen om te rouwen, ja?" Ze zuchtte opnieuw, maar er kwamen geen tranen meer. "Wat heb ik jou trouwens ooit misdaan dat je ze kwaad op me lijkt? Ik ken je niet eens, heb je misschien een keer eerder gezien in het camp, maar dat was het dan ook."


They left, even if they didn't want to SpDokJ
Terug naar boven Ga naar beneden
 
They left, even if they didn't want to
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: