Paarse vrijdag



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Paarse vrijdag

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mary
Member
Paarse vrijdag DPKsfdL
392
Actief
Mary
BerichtOnderwerp: Paarse vrijdag   Paarse vrijdag Icon_minitimema 1 dec 2014 - 21:33

Paarse vrijdag!

Hallo!

Misschien had je het al gehoord, maar op vrijdag 12 december is het paarse vrijdag. Dit is een dag dat je laat zien dat het oke is om te zijn wie je bent, al ben je homoseksueel, lesbisch, bisexueel of transgender. Dit is iets wat op scholen wordt gedaan, iedereen draagt dan paars. Helemaal paars? Nee hoor, een shirt, sjaaltje of sieraad is al voldoende.

Dat is dus wat het inhoud, en op onze school doen we het al een paar jaar. Natuurlijk deden een paar mensen lacherig erover in mijn klas. We hielden zelfs een soort poll, of iemand twee vaders of twee moeders in de klas had (Niet in de onze, wel in andere) En of mensen het raar vonden. Toen gingen aardig wat handen omhoog, maar mijn mentor heeft een discussie gevoerd waar de meningen wel verdeeld waren. Ook al is mijn school heel gemengd, veel vinden het toch nog 'vies'.  Maar ik zet het hier ook even op, om te vragen of mensen mee willen doen, Vooral omdat deze site iedereen accepteert c:

Meer info kan je ook op de site vinden, http://www.gaystraightalliance.nl/

Mogelijk kunnen mensen ook hun ervaringen plaatsten over paarse vrijdag/ hun seksualiteit? Natuurlijk alleen als je het wilt^^

Mocht je om enkele reden tegen gays of transgenders zijn, hou het negatieve commentaar dan alsjeblieft voor je ^^

Dus, wie doet er mee?
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
Paarse vrijdag BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Paarse vrijdag   Paarse vrijdag Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 16:47

Bedankt dat je me eraan doet herinneren, ik doe zeker mee c:
We hebben op school enkelen die er voor uitgekomen dat ze homoseksueel zijn, en persoonlijk heb ik daar geen probleem mee. Mensen zijn mensen, of ze nu zwart, wit, rood of geel zijn, of ze nu homo-, bi-, a- of heteroseksueel zijn, of ze nu man of vrouw zijn, oud of jong, -insert something- of -insert something else-,
zolang iedereen zich gedraagt maakt het mij niet uit c:
En ik heb geen idee wat mijn geaardheid is, ben nog nooit verliefd geworden ofzo xD


Paarse vrijdag BBTWvM
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvergale
Member
Paarse vrijdag DPKsfdL
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Paarse vrijdag   Paarse vrijdag Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 21:34

Mijn school doet er niet aan mee, maar misschien kan ik dit morgen eens gaan vragen in het secretariaat als ze het willen doen volgende jaren?
Helaas heb ik vrijdag wel stage, maar ik doe zeker mee!

Gewoon omdat me beste vriend homoseksueel is, en ikzelf Biseksueel.
Tevens heb ik 2 jaar geleden m'n coming out al gedaan op school, en toen keken mensen me soms raar aan, maar dat was het. Dus wat dat betreft is m'n school echt goed in het aanvaarden van deze dingen. Tevens zitten er genoeg leerkrachten bij ons op school die ook homoseksueel zijn, en gewoon geaccepteerd worden zoals de rest.


The nightingale sings his song of farewell.
You better hide for her freezing hell

Paarse vrijdag 106zzvt
Theme | Voice
Terug naar boven Ga naar beneden
Gingertail
Member
Paarse vrijdag DPKsfdL
Ez
310
Actief

CAT'S PROFILE
Age: »Twelve Moons«
Gender:
Rank:
Gingertail
BerichtOnderwerp: Re: Paarse vrijdag   Paarse vrijdag Icon_minitimevr 12 dec 2014 - 16:17

*Schopt topic omhoog*
Vermits ik geen paarse kleren heb, heb ik mijn nagels maar paars gelakt ;3
Spoiler:
En ik heb een regenboogloomband aan dus ach :}


Paarse vrijdag PujmE97
"Wake me up, wake me up! I can't remember when enough was enough.
I used to be so in love with this life I live before it was corrupt."


Brotime:
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Paarse vrijdag DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Paarse vrijdag   Paarse vrijdag Icon_minitimevr 12 dec 2014 - 17:00

Ik heb zelf ook geen paarse kleren, nouja, een rode jas met paarse strepen wel. :')
Tot zover ik weet doet mijn school er ook niet aan, ik heb er ook niet echt op gelet of er veel mensen waren met iets paars. ^^'


We were together.... I forgot the rest♥️
Terug naar boven Ga naar beneden
Wanderlust
Member
Paarse vrijdag DPKsfdL
Jamie
360
Actief
Alone.

Yes, that's the key word,
the most awful world in the English tongue.
Murder doesn't hold a candle to it
and hell is only a poor synonym.

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wanderlust
BerichtOnderwerp: Re: Paarse vrijdag   Paarse vrijdag Icon_minitimevr 12 dec 2014 - 17:03

Paars shirt en een paars polsbandje! Ik deed mee vandaag c:



Paarse vrijdag K3czpSt
Acefray || Palekit || Direkit || Determind || Wanderpaw || Dovepaw
:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Paarse vrijdag Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Paarse vrijdag   Paarse vrijdag Icon_minitimevr 12 dec 2014 - 19:17

Paarse nagellak is op, gisteren om 11u nog even snel gedaan :'D
picture:

Hier op school zijn ze.. nogal discriminerend en bitchig, het draait namenlijk AlEmAaL om populair zijn toch? -,- dus niemand iets paars aan natuurlijk, behalve die paar die niet gekneed zijn door vooroordelen en ingefluisterde leugens en roddels (zoals ik bv)


Paarse vrijdag AdnfjaPaarse vrijdag 10pvxmwPaarse vrijdag 2gxnp75Paarse vrijdag 10pvxmwPaarse vrijdag Cyber_pixelPaarse vrijdag 10pvxmwPaarse vrijdag 34nodx3Paarse vrijdag 10pvxmwPaarse vrijdag Teeth_dogs
Paarse vrijdag 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
Paarse vrijdag Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: Paarse vrijdag   Paarse vrijdag Icon_minitimevr 12 dec 2014 - 21:51

Vandaag was ik samen met mijn vriendin de enige in mij klas die er aan gedacht heeft --'
Mij klas denkt er sowieso niet echt aan, maar kom op, niet eens een bandje?

Maar er waren wel kinderen op mij afdeling die meededen c:
Bovendien had mijn vriendin allemaal paarse loombandjes gemaakt, die ze al onze jongens vrienden liet dragen x3
Ze zagen er fabulous uit :'D

Ikzelf had een paars t-shirt aan, mijn vriendin had een hele jurk. Terwijl ze gelovig is, en haar ouders er in principe tegen zijn. Ik was zo trots op haar ^^



What's more wrong - that I too wish to be great
Paarse vrijdag Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
Northernlight
Member
Paarse vrijdag DPKsfdL
Aurora Borealis
987
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender:
Rank:
Northernlight
BerichtOnderwerp: Re: Paarse vrijdag   Paarse vrijdag Icon_minitimeza 13 dec 2014 - 15:44

persoonlijk doe ik er niet aan mee juist omdat het voor mij niet iets is om te vieren omdat het mij werkelijk geen ene mouse uitmaakt waar je opvalt zolang ik zelf er geen last van heb. of twee mannen of een man en een vrouw zoenen het boeit me niets. Zie het niet als iets dat gevierd moet worden ofzo. een vriend is trans. een vriendin is bi een andere vriendin is lesbisch en een andere vriend is homo.

~ dont shoot me
~ laat



Paarse vrijdag Wq8T2nr
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Paarse vrijdag Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Paarse vrijdag   Paarse vrijdag Icon_minitimeza 13 dec 2014 - 15:47

Ik was het eerlijk gezegd vergeten toen ik me 's ochtend aankleedde, maar mijn onderbewustzijn had er blijkbaar wel aan gedacht en ik heb toch een paars t-shirt aangetrokken xD Ik heb niet veel mensen gezien bij ons op school die eraan meegedaan hebben, maar volgens mij zal dat vooral komen omdat ze het niet eens weten (a)


Paarse vrijdag 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Paarse vrijdag TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Paarse vrijdag   Paarse vrijdag Icon_minitimeza 13 dec 2014 - 17:04

Ik heb pas heel laat iets aangedaan, en ik denk dat ik het wel ga voorstellen aan mn school.
{Paarse sokken xD en armbandje} >3


♥️
Paarse vrijdag YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Paarse vrijdag Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Paarse vrijdag   Paarse vrijdag Icon_minitimema 15 dec 2014 - 16:37

*Echt niet laat ofzo*

Mijn mentor had voor de hele klas paarse bandjes van de actie geregeld, en die hebben we met de klas dus de hele dag gedragen. Het was best wel mooi om te zien, want meestal zijn de jongens in m'n klas nooit zo serieus met dat soort dingen maar nu deden ze wel echt serieus mee. Mijn Duits docente is ook een Lesbienne, en die werd er echt heel erg blij van toen ze iedereen met die bandjes zag in de les.


Paarse vrijdag 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Energypaw
Member
Paarse vrijdag DPKsfdL
Romy
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons
Gender:
Rank:
Energypaw
BerichtOnderwerp: Re: Paarse vrijdag   Paarse vrijdag Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 20:12

Stiekem wilde ik hier nog even op reageren xd
Op mijn school hebben we een GSA waar ik lid van ben, en dus heb ik geholpen de hele paarse vrijdag bij ons te organiseren, yay~! Het was werkelijk een groot feest bij ons. Muziek in de aula, er werden armbandjes uitgedeeld, overal paarse decoratie, je had de kans om je gezicht te laten sminken en om je nagels paars te laten lakken. Het coolst was toch wel de paarse modeshow op het podium in de grote hal waar je je gekste paarse outfit kon laten zien, hehe.
Er waren niet extreem veel mensen in het paars, maar ook niet weinig. Je kon hier en daar wel wat niet al te aardig commentaar horen, maar daar hield het ook wel mee op. Zelf zitten er in onze GSA ook van alles wat. Van bi tot gay. Dus het was een te gekke boel!

Sorry voor de late reactie, ik wilde het toch nog even kwijt.


Paarse vrijdag 2zznwhi
x:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Paarse vrijdag
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: