{{Shadows}}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {{Shadows}}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Quiverspine
Member
{{Shadows}} DPKsfdL
43
Actief
Quiverspine
BerichtOnderwerp: {{Shadows}}   {{Shadows}} Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 19:28

De donkerbruine tabby keek onderzoekend om zich heen. Zijn voorpoten waren onder zijn lichaam verborgen en zijn stembanden produceerden een zacht, spinnend geluid. Quiverspine bevond zich op zijn gewoonlijke, schaduwrijke plekje, waar hij met zijn donkere vacht zo goed als ontzichtbaar was. Zijn blik werd gevangen door een jonge, gevlekte poes. Ze was of te wel net apprentice, of nog juist kitten. Ze leek redelijk vrolijk en optimistisch van aard. Waar zou zij nu aan denken? Haar gedachten zaten vast complexer in elkaar dan Quiverspine op dat moment zou kunnen bedenken. De bruine tabby spendeerde het grottste deel van zijn tijd, buiten jagen en slapen, aan het observeren van anderen. Hij vond het geruststellend.

-eerste post voor Windkit


"I feel rage burning like fire within me.",
{{Shadows}} 295zdpf

Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
{{Shadows}} Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: {{Shadows}}   {{Shadows}} Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 19:38

De kitten dartelde vrolijk rond in het camp. ze verveelde zich eigenlijk wel een beetje, en ze kon niet wachten tot ze éindelijk naar buiten zou mogen, en zou kunnen trainen! De tabby poes keek om zich heen, op zoek naar iemand om mee te spelen of om mee te praten. Niet zo ver van haar vandaan zat een kater van misschien 20 moons oud, die naar haar keek. Met een grote glimlach op haar gezicht liep ze op hem af. "Hi, ik ben Windkit, en jij?", piepte ze vrolijk tegen de tabby.


{{Shadows}} 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Quiverspine
Member
{{Shadows}} DPKsfdL
43
Actief
Quiverspine
BerichtOnderwerp: Re: {{Shadows}}   {{Shadows}} Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 21:20

De jonge poes leek hem opgemerkt te hebben, wat niet wegnam dat hij haar bleef aankijken. "Hi, ik ben Windkit, en jij?", miauwde de gevlekte kattin die achteraf dus nog net een kitten bleek te zijn. "Quiverspine", stelde de donkerkleurige kater zichzelf kortaf voor, hij kwam misschien wat kil over, maar zijn woorden waren toch goed bedoeld. Quiverspine keek Windkit onderzoekend aan, ze leek niet te kunnen wachten om apprentice te kunnen worden. Zelf had het hem niet veel kunnen schelen, als apprentice had je natuurlijk meer vrijheid, maar voor Quiver was het in zijn kitten tijd al redelijk makkelijk geweesd om buiten het kamp te geraken, aangezien zijn moeder bij zijn geboorte was gestorven en zijn pleegmoeder niet zo goed op hem lette.


"I feel rage burning like fire within me.",
{{Shadows}} 295zdpf

Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
{{Shadows}} Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: {{Shadows}}   {{Shadows}} Icon_minitimewo 3 dec 2014 - 15:38

"Quiverspine", antwoordde de warrior. De grote glimlach van de kitten werd zo mogelijk nog groter. "Dat is een awesome naam!", piepte ze vrolijk, terwijl ze door haar teveel aan energie heen en weer begon te springen. Maar toen ze er even bij nadacht, realiseerde ze zich iets. Plotsklaps stopte de tabby kitten met springen, en keek de kater schuin aan. "Wat betekend dat?", vroeg ze nieuwsgierig.


{{Shadows}} 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Quiverspine
Member
{{Shadows}} DPKsfdL
43
Actief
Quiverspine
BerichtOnderwerp: Re: {{Shadows}}   {{Shadows}} Icon_minitimewo 3 dec 2014 - 20:16

"Dat is een awesome naam!", Quiverspine voelde een glimlach op zijn gezicht groeien wanneer hij de woorden over Windkits lippen hoorde komen. "Wat betekend dat?", vroeg de gevlekte kattin nieuwsgierig. "Quiver komt van m'n moeder, Quiverdance", legde de donkerkleurige kater uit, zijn moeder was tijdens zijn geboorte om het leven gekomen. "En vlak voordat ik warrior werd, heb ik een zware kneuzing opgelopen op mijn rugengraad", ergens vond hij het wel wreed dat hij elke keer dat zijn naam genoemd werd, hij herrinerd werd aan de pijn die hij als apprentice hed gevoeld. "En hoe zit het met jou naam?",


"I feel rage burning like fire within me.",
{{Shadows}} 295zdpf

Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
{{Shadows}} Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: {{Shadows}}   {{Shadows}} Icon_minitimevr 5 dec 2014 - 19:13

"Quiver komt van m'n moeder, Quiverdance", zei de kater met een glimlach om zijn lippen. Enthousiast knikte de poes, en hem zo vragend om door te gaan. "En vlak voordat ik warrior werd, heb ik een zware kneuzing opgelopen op mijn rugengraad" Ze vernauwde haar oogjes even. Oeh, dat moest pijnlijk zijn. "Maar wat betekent Quiver dan?", vroeg ze nieuwsgierig. Ze glimlachte toen hij haar vroeg naar haar naam. "Wind, omdat de wind begon te waaien toen ik geboren werd, en kit, tja, omdat ik kitten ben. Maar ik zal snel apprentice worden, en dan ben ik Windpaw! Ik weet niet wat het zou worden als warriornaam, maar ik hoop iets cools, misschien Windburst ofzoiets!", ratelde ze, vrolijk zoals altijd.


{{Shadows}} 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Quiverspine
Member
{{Shadows}} DPKsfdL
43
Actief
Quiverspine
BerichtOnderwerp: Re: {{Shadows}}   {{Shadows}} Icon_minitimezo 7 dec 2014 - 8:44

"Maar wat betekent Quiver dan?", Vroeh de gevlekte kitten. Quiverspine schudde zijn kop. "Geen idee", de moeder van de donkere kater was bij zijn geboorte omgekomen, en zijn vader had nooit geweten waar de Quiver in haar naam voor stond. "Wind, omdat de wind begon te waaien toen ik geboren werd, en kit, tja, omdat ik kitten ben. Maar ik zal snel apprentice worden, en dan ben ik Windpaw! Ik weet niet wat het zou worden als warriornaam, maar ik hoop iets cools, misschien Windburst ofzoiets!", miauwde Windkit vrolijk. "Misschien Windchaser",


"I feel rage burning like fire within me.",
{{Shadows}} 295zdpf

Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
{{Shadows}} Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: {{Shadows}}   {{Shadows}} Icon_minitimezo 7 dec 2014 - 20:28

"Misschien Windchaser", antwoordde de kater. Windkit knikte en stond meteen op. Zo snel als ze kon rende ze een paar rondjes om de kater heen, als om haar punt uit te drukken. "Ja, want ik jaag de wind na!", riep ze uitbundig, nog steeds rondjes lopend om de tabby kater.

~Kort


{{Shadows}} 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{{Shadows}}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: