Tell me about the heroes from the past



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Tell me about the heroes from the past

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lizardpath
Member
Tell me about the heroes from the past  R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Tell me about the heroes from the past    Tell me about the heroes from the past  Icon_minitimezo 7 dec 2014 - 10:43

Al een tijdje staarde Lizard naar de ingang van de nursery, wachtend op iets wat nooit zou komen. De laatste tijd leek ze zich te vervelen. Ze kon nu al rond paraderen en simpele zinnen zeggen, maar toch leek ze niets te willen doen. Wat viel er ook meer te doen dan je siblings lastig vallen en 'gesprekken' voeren met je mama? Lizard sprong met een opgewekte mauw recht toen ze een idee had. Ze leek even haar evenwicht te verliezen, maar herpakte zich gelukkig sneller dan de vorige keren. De kitten zat nu vlak voor de opening in de nursery. Toen er een kat langs de nursery liep, schraapte ze kort haar keel. "Tell me about the heroes from the past." mauwde ze luid, hopend dat de kat op haar verzoek in zou gaan. Niemand kon kittens weerstaan, right? Ze was dan ook de kitten van Whitelion, niemand kon haar verzoek weigeren. Deze gedachten waren misschien wel wat overdreven, maar dat hield haar tenminste sterk. En als de kat gewoon door zou lopen, zou ze wel direct iemand anders aanspreken.

Open


The truth is balance.
However the opposite of truth, which is unbalance, may not be a lie.
Tell me about the heroes from the past  Js8wI38


:.:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dinleap
Member
Tell me about the heroes from the past  DPKsfdL
ϞϞ Turtle Magic >D (Lilith)
78
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ϞϞ 39 moons
Gender:
Rank:
Dinleap
BerichtOnderwerp: Re: Tell me about the heroes from the past    Tell me about the heroes from the past  Icon_minitimedi 9 dec 2014 - 21:13

Dinleap


Dinleap zuchtte diep. Ze liep heen en weer te ijsberen voor de Nusery. Er was niets te doen nadat ze had gejaagd. Er was nog kort geleden een ceremonie geweest waar zij niet aan deel mocht nemen. Ze wist zelf niet waarom, maar soms zag ze katten een vreemde blik op haar werpen. Vooral als ze zichzelf aanbied voor jacht- en andere patrols. "Tell me about the heroes from the past." Dinleap stopte en wierp een blik opzij. Lizardkit zat voor de Nusery. Ze vond die kittens van Icy en White maar arrogant, zonder regeltjes. Maar ze kon deze niet weerstaan. Ze ging zitten en wierp een koude blik op de kitten. "Heb je wel eens gehoord van Lizardstar?", vroeg ze kil, maar geheimzinnig.

© Isa


Tell me about the heroes from the past  QZwNHDM
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
Tell me about the heroes from the past  R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Tell me about the heroes from the past    Tell me about the heroes from the past  Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 22:07

Het glimlachje op Lizard's snoetje werd alleen maar groter toen ze Dinleap opzij zag kijken. Enkele tellen later stapte ze al dichter naar de Nursery toe. Zelf bleef ze in de nursery zitten, wetend dat de Nursery een veilige haven was. "Heb je wel eens gehoord van Lizardstar?" Haar oogjes werden groot bij de woorden van de poes. Was er ooit een Lizardstar? Ze werd al enthousiast bij de gedachten. "Nee." fluisterde ze bijna. Het puntje van haar staart zwiepte afwachtend heen en weer. Hier wilde ze alles over weten.


The truth is balance.
However the opposite of truth, which is unbalance, may not be a lie.
Tell me about the heroes from the past  Js8wI38


:.:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dinleap
Member
Tell me about the heroes from the past  DPKsfdL
ϞϞ Turtle Magic >D (Lilith)
78
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ϞϞ 39 moons
Gender:
Rank:
Dinleap
BerichtOnderwerp: Re: Tell me about the heroes from the past    Tell me about the heroes from the past  Icon_minitimeza 13 dec 2014 - 18:45

Dinleap


De kitten trok grote ogen op. "Nee." Een kleine kille glimlach vormde rond haar lippen. "Lizardstar en Foxhowl waren de leader en de deputy van de clan..." Ze liet een stilte hangen voordat ze weer verder ging. "Lizardstar was de machtigste van de heide en het woud en Foxhowl de snelste. Samen vormden ze een ijzersterk duo."

© Isa


Tell me about the heroes from the past  QZwNHDM
::


Laatst aangepast door Dinleap op ma 15 dec 2014 - 15:24; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
Tell me about the heroes from the past  R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Tell me about the heroes from the past    Tell me about the heroes from the past  Icon_minitimema 15 dec 2014 - 14:45

Ondertussen was de kitten gaan zitten, luisterend naar wat de warrior te vertellen had. Een glimlach stond stond op haar gezicht dat Lizardstar de leader was en ene Foxhowl de deputy. "Lizardstar was de machtigste van de heide en het woud en Foxhowl de snelste. Samen vormden ze een ijzersterk duo." Lizardkit trok zich al snel terug recht. Ze was dan ook iemand die niet lang stil kon blijven zitten. "Waren ze de deputy en leader van Windclan?" vroeg ze nieuwsgierig. Er waren nog veel vragen die op het puntje van haar tong lagen maar deze hield ze, voorlopig, nog achter.


The truth is balance.
However the opposite of truth, which is unbalance, may not be a lie.
Tell me about the heroes from the past  Js8wI38


:.:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dinleap
Member
Tell me about the heroes from the past  DPKsfdL
ϞϞ Turtle Magic >D (Lilith)
78
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ϞϞ 39 moons
Gender:
Rank:
Dinleap
BerichtOnderwerp: Re: Tell me about the heroes from the past    Tell me about the heroes from the past  Icon_minitimema 15 dec 2014 - 15:28

Dinleap


De kitten sprong terug recht. Dinleap schudde even haar kop, dit ging moeilijk worden. "Waren ze de deputy en leader van Windclan?" Dinleap grijnsde. "Ja. Lizardkit was zwart met witte vlekjes net zoals jij... En Foxhowl was zo rood als bloed." Ze keek even naar de hemel... O StarClan, waar was ze toch aan begonnen? Ze keek weer naar de kitten. "Zoals ik al zei waren ze een ijzersterk duo. En samen wilde ze een nieuwe clan maken." Ze zwiepte haar staart dreigend heen en weer. Jup, ze ging het lekker spannend houden.

© Isa


Tell me about the heroes from the past  QZwNHDM
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
Tell me about the heroes from the past  R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Tell me about the heroes from the past    Tell me about the heroes from the past  Icon_minitimevr 19 dec 2014 - 23:33

Een grijnsje sierde haar snoetje toen ze hoorde dat Lizardstar net dezelfde vacht als haar had. Misschien lag er wel ,ook voor haar, een grote toekomst in het verschiet. "Zoals ik al zei waren ze een ijzersterk duo. En samen wilde ze een nieuwe clan maken." Haar oogjes werden weer groter, wetend dat er iets spannends achter zou komen, maar Dinleap hield het achter. Spannings vond ze maar vervelend. Het gaf je zo'n vreemd gevoel. "Vertel verder." piepte ze snel.


The truth is balance.
However the opposite of truth, which is unbalance, may not be a lie.
Tell me about the heroes from the past  Js8wI38


:.:

Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
Tell me about the heroes from the past  BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: Tell me about the heroes from the past    Tell me about the heroes from the past  Icon_minitimedo 8 jan 2015 - 20:04


De grote witte kater keek het camp rond. Bij de nursery zag hij een van zijn jongste dochters, Lizardkit, samen met de reïncarnatie van zijn allereerste liefde. Hij glimlachte, en met een air die niets met minachting, trots, woede, verdriet of wat dan ook te maken had, liep hij naar de twee toe. De enige emotie die hij uitstraalde was geluk bij het zien van die twee samen. Hij gaf Lizardkit een likje over haar hoofd en keek naar Dinfur-nee, Dinleap. Ze had een nieuwe naam aangenomen. Een klein glimlachje lach om zijn lippen, maa rhij zei geen woord. Blijkbaar was de poes een verhaal aan het vertellen voor de kitten, en hij wou het moment niet verbreken.

~Ik ga ervan uit dat dit na het moment dat ze elkaar tegenkwamen is (a) En, White's oude, vriendelijke karakter komt naar boven c:


Tell me about the heroes from the past  BBTWvM
::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tell me about the heroes from the past
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: