{ W h a t - i f } {D arky <3}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 { W h a t - i f } {D arky <3}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Beautysoul
StarClan
{ W h a t - i f } {D arky <3}  DPKsfdL
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: { W h a t - i f } {D arky <3}    { W h a t - i f } {D arky <3}  Icon_minitimezo 7 dec 2014 - 16:16


Beautysoul had de kittens bij een andere queen achtergelaten en gaf ze alle twee nog een lik. Ze knikte even dankbaar naar de poes voor haar. "Ik ben voor zonsondergang weer terug." zei ze zachtjes tegen haar, om de andere kittens niet wakker te maken, waarna ze de nursery verliet en het kamp uitsprintte. Was ze nog op tijd? Stond hij nog niet op haar te wachten? was hij al weg gegaan? Eenmaal aangekomen bij de Fourtrees, met een kletsnatte vacht door de rivier waar ze doorheen moest zwemmen, ging ze zitten. Hopend dat hij nog zou komen. Ze was behoorlijk opgeknapt en was nog mooier als dat ze ooit was geweest. Haar ogen straalden, haar vacht glinsterde in het zonlicht. Haar vacht was verzorgd en ze was ook weer een stuk slanker geworden na de bevalling. Het zonnetje scheen op haar, het was wel iets kouder geworden, maar de zon voelde nog ietsjes warm aan, wat ze wel lekker vond.

{& Darkclaw <3}
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkclaw
Member
{ W h a t - i f } {D arky <3}  DPKsfdL
Tess'
135

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Darkclaw
BerichtOnderwerp: Re: { W h a t - i f } {D arky <3}    { W h a t - i f } {D arky <3}  Icon_minitimezo 7 dec 2014 - 18:45

Voor een keer was hij blij at niemand op hem lette. Hij was blij dat zelfs Heather nu even ergens anders was waar hij haar niet zag en belangrijker zij hem niet. Hij verliet het kamp alsof hij ging jagen en keek even op naar de zon. Zou hij te laat zijn, vast niet. Rustig stapte de grote kater door maar veel geduld had hij niet. Snel liep hij dus al in een drafje in de richting van de afgesproken plek. Het duurde even voor hij er was. Fourtrees. Zijn ogen gleden langs de stenen, de bomen en de grote open plek opzoek naar het enige wat hem hier een beetje boeide. En toen zag hij haar, haar vacht glinsterde in het licht van de zon en ze zat daar zo kalm. Onwillig kroop er een grijns op zijn snuit terug hij even stil bleef staan om naar haar te kijken. Haar te bewonderen. Wacht wat, nee, ze was een riverclanner, een die kittens van hem had gehad, hij moest zijn troep opruimen, daarvoor moest hij dit doen. Hij keek nog eens. Ze was dunner, veel dunner. Was er wat mis met de kittens, of waren ze al geboren. Zijn poten kwamen in beweging en stapte rustig naar haar toe. 'Beauty?' vroeg hij licht bezorgd. Als er wat mi was met de kittens... hij wist dat hij zich er geen zorgen om hoefde te maken, dan hoefde hij het zelf niet meer te doen, maar dat deed wel pijn, wat als ze al geboren waren. Dan zou hij ze kunnen zien terwijl hij... Hij schudde zijn kop terwijl hij naar har keek. Ze was nogsteeds zo mooi, het overviel hem.


{ W h a t - i f } {D arky <3}  AN6YEdh
PB's naar Sushi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Beautysoul
StarClan
{ W h a t - i f } {D arky <3}  DPKsfdL
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Re: { W h a t - i f } {D arky <3}    { W h a t - i f } {D arky <3}  Icon_minitimezo 7 dec 2014 - 19:10


'Beauty?' hoorde ze plots de stem waarop ze wachtte. "Dark!" sprak ze uit terwijl ze naar hem toe liep en hem begroette door haar kopje even tegen de zijne te drukken. "Ik heb je zo gemist.." murmelde ze zachtjes. "Ze zijn oke, Dark, ze zijn gezond en wel... Het zijn er 2, Gravelkit, een katertje, en Bluekit, een poesje." vertelde ze met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkclaw
Member
{ W h a t - i f } {D arky <3}  DPKsfdL
Tess'
135

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Darkclaw
BerichtOnderwerp: Re: { W h a t - i f } {D arky <3}    { W h a t - i f } {D arky <3}  Icon_minitimezo 7 dec 2014 - 20:22


Een glimlach gleed over zijn kop toen hij haar kopje voelde en wreef die van hem even langs haar wang. 'Ik jou ook' mompelde hij zacht. Hij wist dat het waar was, ookal wou hij het niet toegeven, het mocht niet. Hij keek toe hoe ze over de kittens begon te praten, ze leek zo trots. Het gaf hem enkel maar een slechter en een slechter gevoel. Gravelkit en Bluekit, ze waren gezond, ze waren geboren. Hard klemde hij zijn kaken op elkaar en keek haar aan. 'Ik ben heel blij om te horen dat ze gezond zijn, ik zou ze zo graag willen zien' zei hij zacht en keek haar liefjes aan. 'Ik eet zeker dat ze prachtig zijn, met zo'n moeder'


{ W h a t - i f } {D arky <3}  AN6YEdh
PB's naar Sushi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Beautysoul
StarClan
{ W h a t - i f } {D arky <3}  DPKsfdL
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Re: { W h a t - i f } {D arky <3}    { W h a t - i f } {D arky <3}  Icon_minitimevr 30 jan 2015 - 23:19


'Ik jou ook' Het voelde zo goed dat hij dat zei. Een gevoel die ze nog nooit had gevoeld. Ze glimlachte zachtjes. 'Ik ben heel blij om te horen dat ze gezond zijn, ik zou ze zo graag willen zien' W-Wou hij dat echt? Ze richtte haar blauwe ogen op hem, in haar ogen stonden zoveel emoties dat ze het niet eens kon beschrijven. 'Ik weet zeker dat ze prachtig zijn, met zo'n moeder' Ze duwde hem even speels met haar poot. "Doe eens even normaal man, dat is bijna onmogelijk met zo'n sexy vader" zei ze met een flirterige glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{ W h a t - i f } {D arky <3}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: