It makes me sick...



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 It makes me sick...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Claw
Deceased
It makes me sick... Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: It makes me sick...   It makes me sick... Icon_minitimema 8 dec 2014 - 20:02

Geërgerd trok hij met zijn oren terwijl hij in de richting liep van waar ooit het Skyclan kamp had gelegen. Hij zat met zichzelf in de knoop en dat uitte hij dan door naar iedereen te snauwen die hij tegen kwam. Het doden van de Thundeclan kater had hem even bezig gehouden en hem een bevredigd gevoel gegeven, maar dat was maar van korte duur geweest. Hij moest met zijn enige dochter gaan praten en daar had hij totaal geen zin in. Hij moest haar terecht gaan wijzen omdat ze haar moeder verraden had, maar hij merkte aan zichzelf dat hij het uitstelde en hij kon er niet te lang meer mee wachten. Moonwhite rekende erop dat hij met Yinyang ging praten. Hij was er achter gekomen wat er allemaal bij kwam kijken om kittens te hebben en dat waren zorgen waarvan hij nog niet zo goed wist of hij die wel wilde hebben. De meest simpele oplossing was om ze links te laten liggen, maar hij was om ze gaan geven. Dat maakte de knoop in zijn maag nog strakker. Het liefst wilde hij al die zorgen vergeten en gewoon verder gaan met wat hij het beste kon, andere katten omleggen. Toch wanneer hij dacht dat hij zijn gedachten aan de kant gezet had zag hij zijn kittens weer voor zich. Dat was dus hoogstens irritant, waarom had hij het zo ver laten komen? Het was zijn eigen vlees en bloed en daardoor had hij een band met ze zonder dat hij daar iets aan kon doen. Soms was hij blij dat hij ze had en dat hij kon terugvallen op zijn gezin, maar soms maakte de zorgen hem gek. Hij had gedacht dat hij dit wel even zou doen, vader worden en zijn kittens trainen, maar dat deed je niet zomaar daar kwam heel wat bij kijken. Hij stopte met lopen toen hij bij het oude kamp aangekomen was en keek om hem heen. De irritatie was nog steeds in zijn groengele ogen te zien terwijl hij een nieuwe geur proefde, een Rogue kat. Fijn, daar had hij nou net zin in…

[First Jeff]



It makes me sick... Eki8z
It makes me sick... ZrDY9U2It makes me sick... 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
Jeff
Member
It makes me sick... DPKsfdL
Ez
916
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons of bad luck
Gender:
Rank:
Jeff
BerichtOnderwerp: Re: It makes me sick...   It makes me sick... Icon_minitimema 8 dec 2014 - 20:14

Hij wist niet eens waarom hij in het Old Camp van de SkyClan was. Hij was nooit een SkyClan kat geweest. Gelukkig, bedacht hij zich. Hij vond het al erg dat hij vijftig procent ShadowClanner was, hij was liever gonderd procent Rogue geweest. Nee, tweehonderd procent. Grimmig liep hij verder, tot de stank van een welbekende Clan zijn neus binnen drong. Zijn gedachten gingen meteen nar zijn zus, en hij werd weer langzaamaan erg kwaad. Jeffrey haaste zich verder, en zag een zwarte kater. Een vieze, vuile BloodClan kater. De Rogue grimaste, en stoote zich af, waarbij hij gromde en de Clankat omgooide. Hij pinde hem tegen de grond, maar zorgde dat zijn eigen buik buiten bereik was. "You!" Jeff kneep zijn ogen tot spleetjes. "I mean, your Clan. You're such an idiots," siste hij. Zou deze kater die ene andere kenne, Demon, ofzo? Zoja, of zonee, het maakte hem niet uit. BloodClanners waren niet zijn favoriete soort katten. Nee, not at all.

[Flut >-<]



It makes me sick... 15ecq3q

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
It makes me sick... Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: It makes me sick...   It makes me sick... Icon_minitimedi 9 dec 2014 - 15:27

Zijn spieren rolden onder zijn vel toen hij de Rogue in zijn blikveld kreeg. Hij had zich net op tijd omgedraaid om te zien dat de andere kater boven op hem ging springen. Hij zou niet meer aan de kant kunnen gaan, dus zette hij zich  schrap, waarbij hij zijn nagels in de harde grond boorde. Hij spuugde kwaad naar de Rogue die hem vast probeerde te pinnen. Hij zette kracht zodat hij de poten van de kater opzij schoof en onder hem vandaan kon schieten. Hij krabbelde overeind en bleef blazend voor hem staan. Zijn oren plat in zijn nek en zijn zwarte vacht recht overeind. Zijn groengele ogen stonden woest terwijl hij hem aanstaarde. “Jij imbeciel, wat denk je wel niet?” Hij was al helemaal uit zijn humeur en dan vond deze kat het ook nog nodig om hem aan te vallen. Met zijn grote klauw aan zijn rechterpoot sloeg hij hard tegen de flank van de kater, waarbij hij zijn nagels uitsloeg om ze in zijn flank te kunnen boren. “Je bent zelf een idioot, sukkel.” Siste hij woest.



It makes me sick... Eki8z
It makes me sick... ZrDY9U2It makes me sick... 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
 
It makes me sick...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Lost Territory :: Hope Farm-
Ga naar: