WolfClan | RPG - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 WolfClan | RPG

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Moonwhite
Member
WolfClan | RPG - Pagina 3 XTPUFzB
Yanthe
904
Actief
Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.

CAT'S PROFILE
Age: 84 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moonwhite
BerichtOnderwerp: Re: WolfClan | RPG   WolfClan | RPG - Pagina 3 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 21:00

Umbra || Kater || 15moons || Nu || Camp
De jonge kater draaide zich met een ruk om toen één van de Alpa's plots achter hem verscheen. Silver, de poes die net nog bij zijn moeder zat. "Nog iets gevonden?" De kater knikte instemmend op haar vraag. "Ik ben gisteren weggetrokken om nog verder als normaal te gaan, waarna ik ben gaan overnachten in The Cave." Hij grijnsde even zachtjes. Hij wist wel dat men nergens anders mocht slapen als in het camp, maar hij kon het gewoon niet laten. Anders had hij die hele afstand voor niets afgelegd. Hij zou ook geen moeite doen om het te verbergen, want het zou toch altijd naar voor komen. "Deze ochtend ben ik vroeg op stap gegaan en heb een nieuwe geur geroken. Een geur die ik nog niet eerder had geroken." deelde hij mee. "Ik wilde net terug vertrekken om het wat beter te gaan bestuderen." Een geamuseerde grijns sierde zijn lippen. Misschien ontdekte hij wel iets wat niemand ooit gezien had.


WolfClan | RPG - Pagina 3 Iyhm36


Laatst aangepast door Moonwhite op wo 10 dec 2014 - 21:04; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Galebird
Member
WolfClan | RPG - Pagina 3 B95778821aa35d4831181a13c3a2007e
Daanz
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Galebird
BerichtOnderwerp: Re: WolfClan | RPG   WolfClan | RPG - Pagina 3 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 21:03

Blossom-She-Kappa-Single-Ash
"Ik denk dat er bij de lake wel iets is" Stelde de kater voor. Blossom knikte even. “Daar kunnen we vast wel wat vissen vangen,en dan kunnen we eventueel door naar de rivier,daar heb je meestal ook wel genoeg prooi.” Stelde ze voor,zo konden ze een mooie route volgen,en dan hadden ze kans op veel prooi. Ze zwiepte even haar rosse staart heen en weer.

Nix-She-Kitten
'Okey, kom maar op' Zei de poes. De kitten rilde van opwinding,en keek de poes afwachtend aan. 'probeer de punt van mijn staart maar te pakken' Ze keek haar even schuin aan,maar sprong toen op de staart van de poes af. Ze stak haar klauwen en nagels uit om de staart te proberen te grijpen en te vangen.


WolfClan | RPG - Pagina 3 VN3OQbT
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnsky
Member
WolfClan | RPG - Pagina 3 Mini_p10
Anouk
461
Actief
We will rise like the break of a new dawn

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnsky
BerichtOnderwerp: Re: WolfClan | RPG   WolfClan | RPG - Pagina 3 Icon_minitimedo 11 dec 2014 - 17:23

Shatter ~ 38 moons ~ Kater ~ Epsilon ~ & Lioness {Ash & Blossom}


Blijkbaar had de andere Epsilon ook een saaie dag gehad. Shatter bromde instemmend, waarna hij geeuwde. Een kattin kwam aan lopen, “dag heren,nog veel gedaan vandaag?” begroette ze hun. Met een vriendelijk knikte begroette de zwart witte kater haar. “Heeft er trouwens iemand zin om straks mee te gaan jagen?” Vroeg de kattin, kort dacht de Epsilon na. Hij moest vandaag nog een patrouille doen dus het zou dan wel een korte jacht zijn. Plotseling voelde hij hoe een staart om de zijne werd gedraaid. Zodra hij opzij keek zag hij Lioness. Zacht spinde de kater waarna hij een liefdevolle lik over haar kop gaf. "Shatter gaat wel met mij jagen, toch Schatje?" Dit had hij snel uitgedacht, hij ging met alle liefde met zijn partner jagen. Als hij laat zou zijn kon hij alsnog vertellen dat het een direct bevel van de bèta was. “Ash,zou jij graag mee willen jagen?” Vroeg Blossom vervolgens aan de andere Epsilon, die instemmend antwoordde. Ash keek Shatter nog even aan waarbij de zwart witte kater met zijn kop bewoog in een manier die duidelijk maakte dat hij maar moest gaan. Na de twee katten weg waren richtte hij zijn blik weer op Lioness. "How are you honey?" Vroeg hij op een liefdevolle fluistertoon.

OOC: Geez mijn meeste posts zijn kleiner dat dit X'D


WolfClan | RPG - Pagina 3 Signat10
When the sky is filled with light of the dawn:
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
WolfClan | RPG - Pagina 3 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: WolfClan | RPG   WolfClan | RPG - Pagina 3 Icon_minitimedo 11 dec 2014 - 19:02

Lioness - Poes - 42 moons - Béta - Partner; Shatter (camp) #Shatter
Ze keek Ash en Blossom na toen ze besloten om samen te gaan jagen en snoof eventjes. Mooi zo, Shatter was van haar. Ze kende de reputatie van Blossom, en ze wist dat ze alle katers kon krijgen als ze wou. Maar niet deze. "How are you honey?", fluisterde de knappe kater op een liefdevolle fluistertoon. Ze spinde zachtjes, een glimlach verdrong haar frons. "Ik voel me wel wat vreemd", antwoordde ze. "Het is een gevoel dat me bekend voorkomt, maar ik kan me niet voor de geest halen wat het is.. Het voelt niet helemaal goed, maar toch ook wel..", ging ze verder naar waarheid. Ze voelde zich al een tijdje onrustig, chagrijniger dan anders, en toch zo vrolijk. Het was ook alsof ze beschermender was tegenover Umbra, en tegenover Shatter. Anders gunde ze hem nog wel wat vrijheid, maar nu kon ze het niet uitstaan als er ook maar een poes naar hem kéék. "En hoe gaat het met jou?", vroeg ze terug, waarna ze hem een liefdevolle lik over zijn oor gaf.


WolfClan | RPG - Pagina 3 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Sushi
Member
WolfClan | RPG - Pagina 3 DPKsfdL
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: WolfClan | RPG   WolfClan | RPG - Pagina 3 Icon_minitimedo 11 dec 2014 - 21:38



[ Ash ][ 40 moons ][ Epsilon ][ Kater ][ Camp/Lake ][ Blossom ]

Hij zette zich af en trok een rustig sprintje. Ze was een Kappa, die moesten wel snel zijn, evenals hem. Hij keek niet om naar zijn ranggenoot en zijn Beta. Hij deed alles voor de clan maar draaide toch het liefst zijn kop weg van haar. Hij rende over de bosgrond tot het meer. Hij keek om zich heen. Het was nogsteeds een mooie plek. 'Ik moet me nog wel ook aan mijn taken houden, dus een hele lange jacht kan het niet worden" zei hij terwijl hij zich omdraaide naar Blossom. Zijn uitdrukking krachtig en zelfverzekerd.


[ Fawn ][ 17 moons ][ Zeta ][ Poes ][ Camp ][ Nix ]

Snel tilde de poes har staart op. Dit was voor een kitten een goede training. Snelheid, tactiek en de bewegingen van je tegenstander. Ze klopte haar staart op de grond en tikte de kitten aan. Ze was de leider van de Eta's, echt wel dat ze snel was, sterk was. Ze glimlachte even en trok haar staart opnieuw weg.
[/quote]


私は最高だ
WolfClan | RPG - Pagina 3 2cf2wytWolfClan | RPG - Pagina 3 Oa4wv7
Bene facis, sum nimis terribilis

:stuff and things:
Terug naar boven Ga naar beneden
Duskpaw'
Member
WolfClan | RPG - Pagina 3 DPKsfdL
Denise
258
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Who needs to know? {10 moons}
Gender:
Rank:
Duskpaw'
BerichtOnderwerp: Re: WolfClan | RPG   WolfClan | RPG - Pagina 3 Icon_minitimevr 12 dec 2014 - 8:28

Devon - Tom - Delta - camp/cave - tag; nobody

Met een luide gaap werd de zwarte kater, waar hij precies over had gedroomd was de kater niet volledig zeker van. Poot voor poot begon Devon zich uit te strekken en kwam uiteindelijk de Den uit, zijn ijsblauwe ogen scanden de omgeving, het leek lekker rustig en er leek niks fout te gaan. Snel koos de kater een mollig muisje vanuit de prooi stapel en smikkelde deze met een gemak op, stond op en liep richting de uitgang van het camp, De Delta moest zo maar even op patrouille gaan, zoals zijn gewoonlijke taak was. Nog geen seconde was de tom-cat het kamp uit of met een zetje tegen de grond vloog hij al weg. Als aller eerste ging hij richting de cave, dat was namelijk juist de plek waar er wel iets aan de hand kon zijn.


WolfClan | RPG - Pagina 3 24osr44
子守唄が停止したら、悪夢を開始します。
Voice
Art:

Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
WolfClan | RPG - Pagina 3 TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: WolfClan | RPG   WolfClan | RPG - Pagina 3 Icon_minitimevr 12 dec 2014 - 16:56



Aurum
Female • 14 Moons • Omega • Camp/Cave • SINGLE • Devon


Aurum werd vroeg wakker. Haar ogen schoten heen en weer wanneer ze de lege kuil in stapte. Alleen de Alpha was wakker dus liep ze snel naar de schaduwen. Daar aangekomen zette ze zich gemakkelijk. Het waren één van de zeldzame momenten dat ze rust had. Ze likte haar warrige vacht plat. Eigenlijk was ze een prachtige poes, alleen spijtig dat ze Omega was... Ze had geen kansen om een partner te vinden. Een kater kwam uit zijn den. Het was Devon, de Delta. Auru keek hem na toen hij het camp verliet. Ze durfde niets te pakken van de prooihoop dus liep ze hem snel achterna. Pas dicht bij de Cave kon ze hem inhalen. Hij was behoorlijk snel. De jonge, sierlijke poes paste haar passen aan de zijne aan zodra ze naast hem liep. Ze keek hem aan en knipperde, maar bijna meteen daarna neeg ze haar kop weer. "Hallo." Haar stem was honingzoet.



♥️
WolfClan | RPG - Pagina 3 YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Galebird
Member
WolfClan | RPG - Pagina 3 B95778821aa35d4831181a13c3a2007e
Daanz
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Galebird
BerichtOnderwerp: Re: WolfClan | RPG   WolfClan | RPG - Pagina 3 Icon_minitimevr 12 dec 2014 - 18:29

Blossom-She-Kappa-Single-Ash
'Ik moet me nog wel ook aan mijn taken houden, dus een hele lange jacht kan het niet worden" zei de kater terwijl hij zich omdraaide, zijn uitdrukking stond krachtig en zelfverzekerd. Ze knikte. "Als we geluk hebben vangen we genoeg." Antwoordde ze rustig. Haar groene ogen richtte ze op het pad voor zich. Vele geuren mengde zich in de lucht,en ze hield alles goed in de gaten. Haar rosse vacht rimpelde met haar bewegingen mee.
Nix-She-Kitten- Fawn
De kitten bleef opgewonden achter de staart aanjagen,ze grauwde af en toe en focuste zich. Ze zakte in haar kitten aanvalshouding en sprong naar de staart toe waar ze in beet,alsof ze een kat doodde.


WolfClan | RPG - Pagina 3 VN3OQbT
Terug naar boven Ga naar beneden
Duskpaw'
Member
WolfClan | RPG - Pagina 3 DPKsfdL
Denise
258
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Who needs to know? {10 moons}
Gender:
Rank:
Duskpaw'
BerichtOnderwerp: Re: WolfClan | RPG   WolfClan | RPG - Pagina 3 Icon_minitimevr 12 dec 2014 - 19:48

Devon - Tom - Delta - Cave - tag; Aurum
Er klonken zachte pootstappen vlak achter hem en even versnelde de kater zijn pas, hij had het nooit gehad om met andere katten om te gaan. Ondanks zijn vlugge pas lukte het de kat, welke een poes blek te zijn, hem ingehaald. "Hallo" klonk er honingzoet en pas waneer dat werd gezegt keek Devon haar aan en meteen trok zijn gezicht in een frons, het was die Omega. De zwarte kater was haar naam vergeten (lees: geen moeite gedaan om te onthouden) en hij wou niks met de kattin te maken hebben. Rustig draafde de Delta verder, de kattin negerend en ging verder met zijn taak, in tegenstelling tot de andere katten ging hij niet pesten , alleen omdat hij zelf al onzeker was. Al betekende dat niet dat hij haar niet kon negeren, hij was een Delta en zij een Omega, deze gingen gewoon niet samen, punt uit. Snel bekeek Devon de grot, het leek er gelukkig rustig en niks vreemds was er te zien. Hij was er niet zeker van of ze hem nog volgde.


WolfClan | RPG - Pagina 3 24osr44
子守唄が停止したら、悪夢を開始します。
Voice
Art:

Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sushi
Member
WolfClan | RPG - Pagina 3 DPKsfdL
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: WolfClan | RPG   WolfClan | RPG - Pagina 3 Icon_minitimevr 12 dec 2014 - 20:17



[ Ash ][ 40 moons ][ Epsilon ][ Kater ][ Camp/Lake ][ Single ][ Blossom ]

Rustig snoof hij de lucht op en zette alle geuren even op een rijtje. Hij rook wel prooi, maar dat was al oud. 'Ik hoop het ook' Hoewel hij amper in het kamp was wist ook hij wel dat de prooistapel klein was, Blossom zou het vast druk hebben. 'Lukt het een beetje met je taken verder?' vroeg hij


[ Fawn ][ 17 moons ][ Zeta ][ Poes ][ Camp ][ Single ][ Nix ]

Fawn glimlachte even terwijl de kitten keek. Tot die haar staart ook echt te pakken had. Een beet in j staart deed zowiezo sneller pijn. Niet dat het pijn deed maar Nix moest niet door gaan bijten. Ze duwde de kitten en stukje weg met haar poot en knikte even. "Heel goed"


私は最高だ
WolfClan | RPG - Pagina 3 2cf2wytWolfClan | RPG - Pagina 3 Oa4wv7
Bene facis, sum nimis terribilis

:stuff and things:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
WolfClan | RPG - Pagina 3 TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: WolfClan | RPG   WolfClan | RPG - Pagina 3 Icon_minitimeza 13 dec 2014 - 16:50



Aurum
Female • 14 Moons • Omega • Cave • SINGLE • Devon


De kater keek haar even aan en zijn gezicht vertrok. Aurum richtte zich weer naar de grond. Zo was het elke dag, elke keer hetzelfde liedje. Haar ogen richtten zich op de grot hij leek zo groot. Ze was hier nog maar één keer geweest en dat was de dag dat ze Omega werd, 9 moons geleden. Auru schudde haar kopje, geen leuke herinnering. Maar dat was niet erger dan de geur die nu op haar afdreef. De geur was ruig en stonk verschrikkelijk. Ze waren aan het einde van de grot en daar was niets te zien. Maar de geur was ver weg. Aurum draaide zich fronsend om. Het enige goede wat ze kon was geuren oppikken. Dit was maar een kleine vlaag geweest. Ze tuurde naar het begin van de grot. En daar was de geur weer, één seconde, maar lang genoeg om het op te pikken. Ze keek aarzelend naar Devon en gaf hem dan een duwtje. De honingkleurige vlekken op haar vacht schitterde in het zonlicht dat door de mond van de grond naar binnen viel. Ze knikte naar het licht, waarvan de geur kwam. "Beer", fluisterde ze zachtjes.

>3 Sorry het moest~



♥️
WolfClan | RPG - Pagina 3 YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Stonepaw**
Member
WolfClan | RPG - Pagina 3 DPKsfdL
marijn
924
Actief
''I can guarantee I will do evil things.''

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stonepaw**
BerichtOnderwerp: Re: WolfClan | RPG   WolfClan | RPG - Pagina 3 Icon_minitimeza 13 dec 2014 - 18:11

Silver | 24 moons | Alpha | She cat | Camp
Silver knikte op Umbra's antwoord. ''Goed zo,'' miauwde ze. ''Laat me het gebied zien, dan gaan we er samen naar toe.''


WolfClan | RPG - Pagina 3 Wrm0jHt
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Duskpaw'
Member
WolfClan | RPG - Pagina 3 DPKsfdL
Denise
258
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Who needs to know? {10 moons}
Gender:
Rank:
Duskpaw'
BerichtOnderwerp: Re: WolfClan | RPG   WolfClan | RPG - Pagina 3 Icon_minitimeza 13 dec 2014 - 19:39

Devon - Tom - Delta - Cave/Camp - tag; Aurum, Silver & Umbra

Ineens kwam er een zwakke geur in zijn neus, zwak maar het rook walgelijk. Ineens werd hij zonder pardon geduwd door de omega, welk kort daarna "Beer." momepelde,even om het ook voor hemzelf te bevestigen snoof Devon de geur diep op, ja, het leek er wel op. Een zacht gegrom klonk uit de grot, dit was genoeg informatie voor de kater. Zonder pardon draaide hij zichzelf om wenkte de Omega met zijn staart "Dit moet gemeld worden." sprak hij, niet tegen iemand in het bijzonder met hij rende meteen richting het Camp. Hopelijk had Silver het Camp niet verlaten want dit waste belangrijk om te laten rusten.

~ time skip ~

De zwarte kater was eindelijk het kamp binnen gekomen en tijdens de gehele ren had hij zijn snelheid niet vertraagt, eenmaal binnen ging hij wel wat slomer en veranderde hij zijn pas in een drafje, tot de Alpha in zicht kwam met Umbra naast haar. "Silver." sprak hij toen de Delta vlak bij haar stond, zijn poten zo in beweging houden dat hij zo nodig een weer ergens heen moest rennen "Bij the Cave is een beer." al was hij buiten adem, door zo snel heen en weer gaan maar het was nodig en elke seconde die ze hadden moest nuttig gebruikt worden.


WolfClan | RPG - Pagina 3 24osr44
子守唄が停止したら、悪夢を開始します。
Voice
Art:

Stamps:
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonwhite
Member
WolfClan | RPG - Pagina 3 XTPUFzB
Yanthe
904
Actief
Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.

CAT'S PROFILE
Age: 84 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moonwhite
BerichtOnderwerp: Re: WolfClan | RPG   WolfClan | RPG - Pagina 3 Icon_minitimeza 13 dec 2014 - 19:56

Umbra || Kater || 15moons || Nu || Camp
''Laat me het gebied zien, dan gaan we er samen naar toe.'' De jonge kater knikte kort en wilde zich net omdraaien toen Devon er aan kwam lopen. "Bij the Cave is een beer." De boodschap was dan wel niet voor hem bedoeld, maar de jonge Nu luisterde toch mee naar wat de oudere kater te zeggen had. Een beer bij de Cave? Even wenkte Umbra ongemakkelijk met zijn oortjes. Hij had zelf nog geen nacht geleden overnacht in die grot, iets wat hem toch wel een rilling over z'n rug liet lopen. De Nu verroerde geen vin en wachtte op wat Silver zou gaan zeggen. Hij zou wel mee gaan. Hij kon altijd nog later naar dat nieuwe gebied trekken, met of zonder andere katten.


WolfClan | RPG - Pagina 3 Iyhm36
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnsky
Member
WolfClan | RPG - Pagina 3 Mini_p10
Anouk
461
Actief
We will rise like the break of a new dawn

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dawnsky
BerichtOnderwerp: Re: WolfClan | RPG   WolfClan | RPG - Pagina 3 Icon_minitimeza 13 dec 2014 - 20:16

Shatter ~ 38 moons ~ Kater ~ Epsilon ~ & Lioness


Shatter zag hoe de lach van zijn liefje veranderde in een frons. "Ik voel me wel wat vreemd," zei ze. De kater drukte zich een beetje meer tegen haar aan terwijl hij haar vragend aan keek. "Het is een gevoel dat me bekend voorkomt, maar ik kan me niet voor de geest halen wat het is.. Het voelt niet helemaal goed, maar toch ook wel..", vertelde ze. De zwart witte kater wist ook niet wat hij hier mee moest. Als zij zelf niet wist wat er aan de hand was kon hij het waarschijnlijk ook niet weten. "En hoe gaat het met jou?", hij voelde een lieflijke lik over zijn oor. "Met mij gaat het op zich wel goed, alleen vind ik het niet zo geweldig als jij je niet vrolijk voelt," zei hij rustig terwijl hij zijn staart om de kattin heen sloeg. "Misschien moet je even een bezoek brengen aan een Iota als je je zo raar blijft voelen."


Lennes ~ 17 moons ~ Kattin ~ Lambda ~ Welke kater wil naar haar komen?


Rustig legde de kattin het dode konijn op de prooistapel. Dat was de derde prooi van vandaag, voorlopig zat haar taak er dus even op. Rustig liep ze naar het midden van het kamp waar ze haar bruine tabby vacht schoon begon te likken. Haar vacht was aan de lange kant dus er zaten er hier en daar kleine takjes en blaadjes in vast. Kort liet ze haar blauwe ogen over het kamp gaan om te zien of er iemand was om mee te praten.


WolfClan | RPG - Pagina 3 Signat10
When the sky is filled with light of the dawn:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitelion
Dark forest
WolfClan | RPG - Pagina 3 BBTakD
Bunny
2041
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 70 moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitelion
BerichtOnderwerp: Re: WolfClan | RPG   WolfClan | RPG - Pagina 3 Icon_minitimeza 13 dec 2014 - 20:28

Lioness - Poes - 42 moons - Béta - Partner; Shatter (camp) #Shatter, Poison

"Met mij gaat het op zich wel goed, alleen vind ik het niet zo geweldig als jij je niet vrolijk voelt," antwoordde de zwart-witte kater. Lioness keek haar aan, haar groene ogen twijfelend. "Misschien moet je even een bezoek brengen aan een Iota als je je zo raar blijft voelen." Even aarzelde, maar ze zag zelf ook wel in dat dat het slimste zou zijn. "Anders moet ik even gaan, om je gerust te stellen", stelde ze voor, waarna ze hem een zacht likje over zijn oor gaf. Ze draaide zich om en liep in de richting van Poison, die aan de rand van het camp zat. Even keek ze achterom naar Shatter. "Kom je?", waarna ze vlak naast de poes ging staan. ze had haar nooit zo aardig gevonden, maar over het algemeen deed ze haar werk goed. "Ik voel me vreemd", begon ze. "en op verzoek van meneer overbezorgd hier", ze wees met haar staart naar Shatter maar stuurde hem een liefdevolle glimlach om te laten zien dat ze het niet erg vond. "Kom ik even voor een kort onderzoekje."

~Ze is zwanger, haar buik zal al een beetje opgezwollen zijn en het is één kit c;


WolfClan | RPG - Pagina 3 BBTWvM
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Galebird
Member
WolfClan | RPG - Pagina 3 B95778821aa35d4831181a13c3a2007e
Daanz
278
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 29 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Galebird
BerichtOnderwerp: Re: WolfClan | RPG   WolfClan | RPG - Pagina 3 Icon_minitimezo 14 dec 2014 - 17:11

Blossom-She-Kappa-Single
'Ik hoop het ook' Antwoordde de kater. 'Lukt het een beetje met je taken verder?' vroeg hij. 'Ik weet mijn tijd te vullen,het is beter dan niks te kunnen doen,en het is eigenlijk best leuk alleen,zo kun je je gedachten op een rijtje zetten,maar met een vriend naast je is het wel vele beter,maar het kan er mee door.', Antwoordde ze. Ze ving een geur op van een konijn maar die was nog erg ver,ondanks het vers rook.
Nix-She-Kitten
Trots hief ze haar kopje op. 'Wat gaan we nu doen?',vroeg ze hoopvol. Haar ogen glinsterde van vastberadenheid en trots. De kitten bewoog uitdagend haar witte staart heen en weer. Haar blik op de kat geworpen.


WolfClan | RPG - Pagina 3 VN3OQbT
Terug naar boven Ga naar beneden
Dinleap
Member
WolfClan | RPG - Pagina 3 DPKsfdL
ϞϞ Turtle Magic >D (Lilith)
78
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ϞϞ 39 moons
Gender:
Rank:
Dinleap
BerichtOnderwerp: Re: WolfClan | RPG   WolfClan | RPG - Pagina 3 Icon_minitimema 15 dec 2014 - 13:16



Aurum
Female • 14 Moons • Omega • Cave • SINGLE • Devon & The Bear


Ze voelde hoe de kater ook de lucht dronk. "Dit moet gemeld worden." Met een zwaai van haar staart wenkte hij haar. Aurum knikte en liep achter hem aan. Nu was hij nog sneller dan daarjuist. Ze had amper conditie dus begon haar tempo al hevig af te zwakken. Haar witte pootjes roffelde over de grond tot ze zich in de grond werkte om de remmen.

~ Time Skip ~

Aurum haar staart was dik. Ze stond ineengedoken met de grote beer boven haar. Hij had een kras op zijn neus en zwaaide nu heen een weer met zijn kop. De poes sprong opzij toen de grote poot haar wou wegruimen. Haar hart hamerde in haar keel, was ze maar nooit Omega geworden, had ze maar beter haar best moeten doen... Het gebrul deed de grond trillen. Ze kon nu niet wegrennen, dan zou ze de beer naar het camp leiden.



WolfClan | RPG - Pagina 3 QZwNHDM
::
Terug naar boven Ga naar beneden
Marijn
Member
WolfClan | RPG - Pagina 3 DPKsfdL
190
Actief
Marijn
BerichtOnderwerp: Re: WolfClan | RPG   WolfClan | RPG - Pagina 3 Icon_minitimema 15 dec 2014 - 17:20

Silver | Alpha | 24 Moons | She
Silver wilde net gaan toen Devon aankwam. ''Silver, bij the Cave is een beer,'' vertelde hij. Silver dacht even na. De poes kon beter een vechtgroep sturen om hem weg te jagen. Ze liep naar de Highrock en sprong er op. ''Katten van de WolfClan,'' sprak ze luid. ''Bij the Cave is een beer. Ik heb een vechtgroep nodig om hem weg te jagen.'' Zowieso moesten er katten mee die goed konden vechten, de Zeta, Eta of Epsilon. 'Shatter, ik wil dat jij meegaat. Fawn, jij ook. Lioness jij blijft hier en let op het kamp.' De alpha sprong van de rots af en maakte een teken dat Shatter en Fawn haar moesten volgen richting de kamp uitgang.


WolfClan | RPG - Pagina 3 S6ua9v
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonwhite
Member
WolfClan | RPG - Pagina 3 XTPUFzB
Yanthe
904
Actief
Trust. It takes years to build, seconds to break and forever to repair.

CAT'S PROFILE
Age: 84 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moonwhite
BerichtOnderwerp: Re: WolfClan | RPG   WolfClan | RPG - Pagina 3 Icon_minitimema 15 dec 2014 - 17:30

Umbra || Kater || 15moons || Nu || Camp || Tag: Silver, Fawn, Shatter
De jonge kater keek een beetje twijfelend naar Silver toen ze zich omdraaide en op de grote rots sprong. Hij voelde zich behoorlijk nutteloos in een gevecht tegen een beer. Hij kon al wel met hen meelopen, zo kan hij zijn toch verder zetten vanaf de Cave en moest hij dat hele stuk niet alleen verder zetten? Jha, dat ging hij doen. Zonder het zelfs maar te vragen liep hij achter de drie katten aan en hield zich wat op de achtergrond. Hij wilde niet langer wachten om dat gebied te gaan verkennen. Misschien wilde er iemand na het gevecht wel met hem mee.


WolfClan | RPG - Pagina 3 Iyhm36
Terug naar boven Ga naar beneden
 
WolfClan | RPG
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Warriors FanClans-
Ga naar: