Don't worry , be lazy.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Don't worry , be lazy.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Walnutdrop
Member
Don't worry , be lazy. DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Don't worry , be lazy.   Don't worry , be lazy. Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 21:25

De bladeren deden hun best om nog aan de boom te blijven hangen. De dunne stengeltjes en de rode kleuren gaven een spectaculair uitzicht, hier en daar waaide er wat gele en soms nog wat groene blaadjes over de velden waarop de vier machtige grote bomen stonden, Fourtrees. Walnutpaw hees zichzelf op uit het natte gras en rekte zich eens even lekker uit, haar staart trilde van de spanning, en haar bekje opende voor een grote gaap. Veel geslapen had ze de laatste tijd niet, ze bleef maar denken aan het feit dat ze nu een apprentice was. Het feit dat vrienden maken op zo een tijdstip cruciaal was. De poes draaide een rondje om het plekje waar ze zojuist had gezeten, en liet haar volle gewicht weer op het al platgedrukte gras vallen. Die zat. Walnut keek omhoog en kneep haar ogen dicht toen de lichtstralen in haar gele oogjes schenen, de zon werkte nog op volle toeren, maar de wind en regen verklapte dat Greenleaf al voorbij was. De apprentice rolde zichzelf op haar rug en gaapte nogmaals, nog een tukje, dan zou ze terugkeren naar het kamp.

+Creamypaw


Don't worry , be lazy. 50rtcm
Walnut:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Don't worry , be lazy. 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Don't worry , be lazy.   Don't worry , be lazy. Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 21:45



Kalm trippelde hij door Riverclan territorium. Langzaam begon het te zakken, begon het een plekje te krijgen. Het had tijd gekost en veel nachtmerries, voordat hij het voorval met de Rogue poes kon verwerken. Het had al zijn oude trauma’s teruggebracht en hem geteisterd. Gelukkig had hij Whisperwind die zelfs haar nest met hem gedeeld had om hem gerust te stellen, het had echt geluk met zo’n goede vriendin. Eindelijk kon hij het accepteren en een plekje geven, waardoor het terug werd geduwd naar de achtergrond. Het was er nog wel en het kon elk moment boven komen wanneer hij er aan herinnerd werd, maar het was niet meer zo sterk dat het zijn dagelijkse functioneren beïnvloede. Hij liep in de richting van fourtrees, gewoon omdat het kon. Hij was vrij, zijn training met Silvercloud zat er op die dag. Dus zocht hij het gezelschap van andere katten op, omdat hij dat het liefste deed. Hij was ook graag alleen, maar toch verkoos hij gezelschap boven het alleen zijn. Bij fourtrees aangekomen wiebelde hij even met zijn oren. De geur van een andere clan prikkelde zijn zintuigen. De geur van de windclan. Nieuwsgierig liep hij verder, benieuwd wie er was. Natuurlijk was hij alert en voorzichtig, maar zijn nieuwsgierigheid won het. Toen zag hij haar, een slapende poes in het gras. “Je weet wel dat je zo heel kwetsbaar bent hè?” Hij stond stil en keek naar haar. “Er komen hier soms ook Rogue katten.” Hij ging zitten en trok met zijn snorharen terwijl hij haar opnam. “Ook katten die kwaad in de zin hebben. Ik heb wel eens gehoord dat hier een kat vermoord is door een Rogue.” Er kwam even wat verdrietigs in zijn lichtblauwe ogen, maar toen werd zijn blik weer vriendelijk.




I'm hunting with StarClan
Don't worry , be lazy. R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
Don't worry , be lazy. DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Don't worry , be lazy.   Don't worry , be lazy. Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 22:05

Hier een vlinder, daar een vlinder, oh en de zon warm en fel. Een wolk? "je weet wel dat je zo heel kwetsbaar bent hè?' Het beeld van een wolk verdween en maakte plaats voor een soort wit achtige kat, zeg maar creme achtig. Vechtend tegen haar dichtvallende oogleden opende ze een oog en keek naar de kat. "Er komen hier ook soms rogue katten," miauwde de jonge kat verder. Langzamerhand begon Walnut door te krijgen dat er hier werkelijk een kat tegen aan haar stond te praten. Vermoeid hees ze zichzelf omhoog en keek vanuit haar ooghoeken naar de kat, die alweer verder begon te babbelen. “Ook katten die kwaad in de zin hebben. Ik heb wel eens gehoord dat hier een kat vermoord is door een Rogue." een fractie van een seconde verdween de twinkeling uit zijn ogen, maar keerde al snel weer terug. Walnut keek hem even aan en haalde haar bruine schouders op. "Er worden heel veel katten vermoorde, misschien niet in de buurt, maar het gebeurt. Op dit moment, ergens in een wereld waar wij geen weet van hebben. Overal kan je vermoord worden, hier, daar. Nu, zometeen. Als je je daar druk over maakt blijft er weinig tijd over om ook echt te genieten, vind je niet? Ik ga liever genietend dood, dan in angst." Walnutpaw gaf de kater een vriendelijk knikje en krulde haar staart om haar poten heen. "Toch bedankt voor je waarschuwing, ik zal er aan denken als ik op een dag in een gevecht verzeild raak," de poes grinnikte en keek ietwat speels zijn kant op.


Don't worry , be lazy. 50rtcm
Walnut:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Don't worry , be lazy. 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Don't worry , be lazy.   Don't worry , be lazy. Icon_minitimedo 11 dec 2014 - 11:55



Hij begreep de onverschilligheid van de jonge kattin niet. Hijzelf was altijd alert als hij buiten het kamp was, altijd bezig met de mogelijkheid dat hij aangevallen kon worden. Misschien was dat ook wel versterkt door de meerdere keren dat hij ook echt aangevallen was, het had hem zeker meer op zijn hoede gemaakt. Daarom begreep hij ook echt niet waarom ze gewoon haar schouders op kon halen, hij staarde haar verbijstert aan. “Maar je kunt toch ook genieten terwijl je je bek een stukje open hebt of terwijl je met je oren beweegt. Wat is voor jou dan echt genieten?” Hij keek haar nog steeds wat verbaast aan, want hij wist niet zo goed wat hij met haar aan moest. “Slapen buiten het kamp dat is toch heel erg gevaarlijk?” Hij spitste zijn oren en bleef haar afwachtend aankijken. “Of zie ik dat helemaal verkeerd?” Het was geen aanval op haar, maar hij begreep het gewoon niet. Hij snapte niet hoe zij zo kon denken. Hij glimlachte naar haar terwijl hij ging zitten, met zijn staart losjes om zijn middel geslagen. “Mijn naam is Creamypaw trouwens.” Zei hij iets wat beschaamd toen hij bedacht dat hij zichzelf nog niet voorgesteld had.




I'm hunting with StarClan
Don't worry , be lazy. R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
Don't worry , be lazy. DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Don't worry , be lazy.   Don't worry , be lazy. Icon_minitimedo 11 dec 2014 - 17:48

“Maar je kunt toch ook genieten terwijl je je bek een stukje open hebt of terwijl je met je oren beweegt. Wat is voor jou dan echt genieten?”  Walnut haalde nogmaals haar schouders op, "Liggen in de zon is genieten voor mij, wolkjes voorbij zien drijven, beseffen dat je leeft." Ze glimlachte vriendelijk en bewoog haar oortjes. "Soms kijk ik wel uit, alleen op momenten dat ik uit moet kijken, weet je wel voor de adrenaline. Als ik gevaar ruik ga ik er op af. " Haar glimlach werd ietsjes groter terwijl ze sprak. “Mijn naam is Creamypaw trouwens.”  De poes knikte en trok haar bekje open om iets terug te zeggen. "Ik ben walnutpaw, maar ik heb liever Walnut." De apprentice keek achterom om te zien of de Riverclanner meer katten had mee genomen, maar er was geen ander te zien. Ze keek weer naar Creamypaw en likte haar bekje af. 'Waarvoor ben je bang? Je ziet er sterk genoeg uit om te ontsnappen uit de klauwen van een slechterik," Walnutpaw gaf de kater een stootje op zijn schouder en grinnikte. Ze snapte niet waarom de katten van tegenwoordig zich zo druk maakte om allerlei dingen .

OOC: beetje prut XC


Don't worry , be lazy. 50rtcm
Walnut:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Don't worry , be lazy. 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Don't worry , be lazy.   Don't worry , be lazy. Icon_minitimedo 11 dec 2014 - 19:07



Hij luisterde aandachtig naar de dingen waar zij van kon genieten. “Dat kan ik begrijpen ja. De natuur is heel mooi en ik vind de kleine dingetjes vaakst het mooist. Zoals kleine witte bloemetjes of de drijvende bloemen op het water.” Even werd zijn blik afwezig, maar daarna keek hij haar weer aan. “Maar zelfs dan hou ik onbewust alles in de gaten. Ik kan daar niks aan doen, dat gaat vanzelf.” Hij glimlachte vriendelijk naar haar. “Vind jij dan niet dat je altijd alert moet zijn? Wat als er opeens iemand achter je staat?” Zijn blik werd nieuwsgierig terwijl hij het vroeg. Zij dacht zo anders dan hem en dat maakte hem nieuwsgierig. Hoe zat ze in elkaar? Waarom waren ze zo verschillend? Hij knikte haar even respectvol toe toen ze zichzelf voorstelde. “Aangenaam dan Walnut. Je mag mij ook Creamy noemen als je dat liever wilt.” Hij volgde even haar blik toen ze achter hem keek. Hij speurde de omgeving af, maar hij zag niets. Toen bedacht hij zich dat ze dat gedaan had om te zien of hij andere katten mee had genomen. Met een glimlach om zijn lippen keek hij haar weer aan. “Ik ben alleen hoor geen zorgen.” Hij glimlachte nog steeds.'Waarvoor ben je bang? Je ziet er sterk genoeg uit om te ontsnappen uit de klauwen van een slechterik," Hij schudde even lachend zijn kop. Hij lachte haar niet uit, maar om de hele situatie. Het was zo vreemd. “Ik ben niet bang, maar ik ben alert en altijd bezig met mijn omgeving. Ik heb veel katten verloren en die mis ik nog iedere dag.” Hij dacht even aan de littekens op zijn buik en op zijn wang. “Daarom zorg ik er altijd voor dat ik weet wanneer er iemand komt, want zo sterk ben ik niet hoor.” Zijn glimlach ging over in een grijnsje. “Ik ben niet zo groot. Ik weet wel hoe ik moet vechten, maar ik ga gevechten liever uit de weg als ik de kans krijg.” Hij stopte met praten en keek wat zijn woorden met haar deden. Hoe zou ze reageren?



I'm hunting with StarClan
Don't worry , be lazy. R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
Don't worry , be lazy. DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Don't worry , be lazy.   Don't worry , be lazy. Icon_minitimevr 12 dec 2014 - 9:11

Walnutpaw knikte en luisterde met een glimlach naar zijn verhaal. Het verbaasde haar dat er zo veel verschil kon zitten tussen twee katten, had dat te maken met de soort clans waar ze in zaten? Maar in haar clan zaten toch echt wat katten die gevaar ontliepen of net zoals deze kat, altijd op hun hoede waren. "Gevecht uit de weg?" ze grinnikte en liep een rondje om de apprentice heen, om vervolgens weer voor hem te gaan zitten. "Ik begrijp dat je liever niet vecht, maar ik ben er van overtuigd dat iedereen weleens moet vechten in zijn of haar leven. Als ik zou moeten vechten, zou ik dat als een uitdaging zien om mijn vaardigheden te trainen." ze lachtte en dacht na, "Maar ik moet zeggen dat ik liever ook niet vecht. Het is toch leuker om ongeschaad te blijven," Een zucht verliet haar bekje en heel even deed ze net of ze weer ging liggen. Dit was niet het geval en met een grijns op haar gezicht sprong ze op de kater af, klaar om hem tegen de grond te drukken. Dit was niet als aanval bedoeld, en al helemaal niet slecht bedoeld, Walnut had haar nagels niet eens uit geslagen. De poes was gewoon benieuwd naar hoe de kater zou reageren op haar 'aanval'.


Don't worry , be lazy. 50rtcm
Walnut:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Don't worry , be lazy. 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Don't worry , be lazy.   Don't worry , be lazy. Icon_minitimeza 13 dec 2014 - 7:59



Hij knikte meteen toen ze zei dat je soms wel moet vechten. “Daar heb je helemaal gelijk in.” Hij dacht aan de gevechten waarbij zijn ouders omgekomen waren.  Het gevecht met de groep Rogue katten tijdens een patrouille, waarbij hij in coma was geraakt. Het gevecht met de Thunderclan, waar de Thunderclan leider bij gestorven was en wat hij had moeten zien. En het gevecht met de jonge Rogue poes die hem zijn littekens bezorgd had. Soms kon je niet anders dan vechten, voor je clan of voor je leven. Toch als het niet hoefde dan deed hij het liever niet. De laatste keer had hij een kant van zichzelf gezien die hij wilde vergeten, omdat die hem had laten schrikken. “Ik heb al meerdere gevechten meegemaakt, maar ze zijn echt niet leuk. Het resulteert in pijn en dode katten.” Even werd zijn blik donker, maar hij schudde het snel weer van zich af. “Heb jij al eens een gevecht meegemaakt?” Hij wiebelde vragend met zijn oren toen ze in de lach schoot, wat zou ze van plan zijn? "Maar ik moet zeggen dat ik liever ook niet vecht. Het is toch leuker om ongeschaad te blijven," Hij glimlachte. “Dat klopt helemaal.” Vervolgde hij toen zacht. Zoals altijd was hij erop voorbereid toen ze opeens naar hem toesprong. Geschrokken stapte hij opzij, zodat ze niet tegen hem aan kon springen en draaide om haar heen zodat hij achter haar kwam. Hij had wel door dat het niet kwaad bedoeld was, maar hij was er wel even van geschrokken. Hij bracht zijn ademhaling weer op peil om de schrik uit zijn poten te krijgen. “Je liet me wel even schrikken zeg.” Zei hij toen met toch een klein grijnsje om zijn lippen.




I'm hunting with StarClan
Don't worry , be lazy. R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
Don't worry , be lazy. DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Don't worry , be lazy.   Don't worry , be lazy. Icon_minitimeza 13 dec 2014 - 11:00

Voordat Walnut zich op de riverclanner kon storten, stond hij al achter haar en hapte ze naar de grond. "Je liet me wel even schrikken zeg," verbaasd draaide Walnutpaw zich om en keek naar de grijns van de apprentice. "Wauw, je bent sneller dan ik dacht," de poes krabbelde overeind en gad de kater een tikje tegen zijn schouder. "Net zo snel als een windclan kat, weet je zeker dat je niet in de verkeerde clan geboren bent?" lachte ze terwijl ze de verloren graspieten tegen haar vacht weg veegde. "Je vroeg of ik ooit een gevecht heb mee gemaakt," even kruisde haar blik met de blauwe ogen van de kat. "Ik heb nooit echt gevochten, nooit met een kat tenminste." ze grinnikte en plofde neer op haar rug. "Wel met een das, wat mee een stukje van mijn staart heeft gekost," ze wiebelde even met het haar staart en ging vervolgens verder. "En ik ben ooit aangevallen door een walnoot, toen ik net geboren was, besloot een walnoot op mijn kopje te vallen. Maar dat heeft alleen hier binnenin schade verricht," de poes tikte op haar kop en glimlachte. "maar echt gevochten met andere katten heb ik nooit, ik weet dus ook niet of ik het recht had zo te spreken. Want er zijn vast katten die dat wel meegemaakt hebben, en dat allemaal vreselijk vinden." een zucht verliet haar bekje terwijl ze weer overeind krabbelde. Emotieloos keek ze de kater aan.


Don't worry , be lazy. 50rtcm
Walnut:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Don't worry , be lazy. 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Don't worry , be lazy.   Don't worry , be lazy. Icon_minitimema 15 dec 2014 - 14:28



De grijns ging over in een glimlach toen ze zei dat hij snel was. “Ze zeggen ook vaak dat kleinere katten snel zijn. Ik ben nou eenmaal niet zo groot.” Hij schoot in de lach toen ze over de verkeerde clan begon “Nee hoor Walnut, ik ben vol Riverclan en daar voel ik mij ook thuis. Nou ben ik natuurlijk nog nooit in jullie clan geweest, maar ik vind zwemmen ook heel fijn en dat is toch echt iets van de Riverclan of niet?” Nee, in zijn ogen was hij zeker niet in de verkeerde clan geboren. Hij had even zijn blik afgewend en keek naar de bomen die in fourtrees stonden. Zijn blik richtte zich echter meteen weer op Walnutpaw toen ze begon te praten. Hij liet haar helemaal uitpraten en overdacht haar woorden, daarna knikte hij langzaam. “Mijn moeder is voor mijn ogen vermoord toen ik nog heel klein was, omdat ze mij probeerde te verdedigen. Een rogue kat heeft mij in coma geslagen en een andere rogue heeft mij de littekens op mijn wang en mijn buik bezorgd.” Zei hij toen zacht. “Dat maakt dat ik het vreselijk vind, waarom moeten wij elkaar pijn doen?” Hij keek even naar zijn voorpoten, maar daarna tilde hij zijn kop weer op. “Ik weet dat we onze territoria moeten beschermen, maar soms vind ik het gewoon moeilijk.” Een waterig glimlachje sierde zijn lippen. “Het spijt me van het stukje staart die je verloren bent.” Vervolgde hij terwijl hij naar haar staart keek. “Ik heb nog nooit met een das gevochten.” Hij keek haar aan. “En je naam heb je dus gekregen door de walnoot die op je kop was gevallen?” Daar ging hij eigenlijk wel van uit, maar hij vroeg het toch nog maar even voor de zekerheid.




I'm hunting with StarClan
Don't worry , be lazy. R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
Don't worry , be lazy. DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Don't worry , be lazy.   Don't worry , be lazy. Icon_minitimevr 26 dec 2014 - 11:17

Walnut knikte en een grijns verscheen op haar bruine snoetje. 'Jaa...niet dat ik er heel blij mee ben, ik had liever Swiftpaw geheten of zo. Weet meteen iedereen dat je snel bent,' De poes grinnikte en liet haar ambere ogen over de vacht van de kat gaan. 'Ik neem aan dat jij Creamypaw heet aangezien je vacht?' Ze glimlachte en bewonderde de kleur van zijn vacht. Het zag er mooi uit, vooral in de zon die het nu liet glinsteren. Je kon zien dat hij van Riverclan was, de vacht zag er soepel en glanzend uit, makkelijk om mee te zwemmen in tegenstelling tot haar eigen vacht die dik en dof was. Een beetje jaloers gaf ze een ferme lik over haar schouderblad, in de hoop het ook mooi te laten glanzen, maar tevergeefs. Haar vacht sprong weer terug in dezelfde doffe houding, naja je kon ook niet alles hebben wat je wilde. De poes krulde haar staart om haar poten heen, iets wat ze altijd deed als niet meer wist wat ze moest zeggen. Het warme gevoel van haar staart gaf haar een ontspannende uitdrukking, zo voelde ze zich veel fijner en gemakkelijker.

(Sorry was op vakantie, maar k ben er weer C:)


Don't worry , be lazy. 50rtcm
Walnut:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Don't worry , be lazy. 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Don't worry , be lazy.   Don't worry , be lazy. Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 16:43



Hij schoot in de lach toen ze zei dat ze liever Swiftpaw had geheten. “Ik vind Walnut juist mooi.” Je kon zien dat hij dat echt meende, zijn blik was eerlijk toen hij haar aankeek. Creamypaw kon nooit liegen zonder dat je dat aan hem merkte, hij zou zichzelf meteen verraden. Er waren niet veel katten zo eerlijk als hij was, soms was hij wat te eerlijk. Hij knikte toen ze vroeg of hij Creamypaw heette door zijn vacht. “Ja, dat klopt. Mijn moeder vond dat wel toepasselijk toen ze mijn vachtkleur zag toen ik geboren werd.” Even werd zijn blik iets donkerder toen hij aan zijn moeder dacht, dat had hij vaak als zij ter sprake kwam. Hij miste haar nog elke dag, hij miste haar liefde en wijsheid. “Ik ben blij dat ze mij die naam gegeven heeft.” Er ontstond weer een glimlachje rond zijn lippen.




I'm hunting with StarClan
Don't worry , be lazy. R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
Don't worry , be lazy. DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Don't worry , be lazy.   Don't worry , be lazy. Icon_minitimedi 30 dec 2014 - 20:06

Walnut liet een glimlach over haar snoetje gaan toen de kater zei dat hij haar naam mooi vond, maar vervaagde al snel toen ze zag dat Creamypaw een ietwat donkerde blik in zijn ogen kregen toen hij het over zijn naam en moeder had. De poes wist niet waar hij aan dacht, maar ze vond het nooit leuk om iemand te zin met slechte herinneringen. 'Ik ben blij dat ze mij die naam gegeven heeft,' Al snel ontstond er al weer een glimlachje op zijn lippen. Walnut knikte instemmend en keek even wantrouwig om zich heen. 'Het is niet goed dat we elkaar tegen kwamen, straks moet ik mezelf weer een was beurt geven zodat ze jou geur niet ruiken,' Gniffelde ze. De poes had er totaal geen problemen mee een andere kat tegen te komen, maar haar clangenoten misschien wel en een wasbeurt was nooit echt leuk. 'Bah, weer zo een vieze wasbeurt,' Plagend stak ze haar tong uit en gaf ze de kat een por, maar nog steeds keek ze oplettend om zich heen hopend dat niemand hun zo zou zien.


Don't worry , be lazy. 50rtcm
Walnut:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Don't worry , be lazy. 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Don't worry , be lazy.   Don't worry , be lazy. Icon_minitimewo 31 dec 2014 - 13:03



Hij volgde haar blik toen ze opeens wat wantrouwig om haar heen keek. Er ontstond een vragende blik in zijn lichtblauwe ogen, maar hij dacht dat hij wel wist waarom ze zo keek. Als iemand hun betrapte kregen ze vast en zeker op hun kop, maar dit was fourtrees dan was het niet zo heel erg toch? Nou ja, dat probeerde hij zichzelf altijd wijs te maken. Toen ze weer begon te praten gleed zijn blik weer in die van haar. Hij grijnsde even en schudde toen zijn kop. “Nee, eigenlijk hoort het niet inderdaad.” Hij haalde kort zijn schouders op. “Maar we zitten in territorium die van alle clans is, dus dan is het niet zo erg toch? Het is niet zo dat jij in riverclan territorium staat of ik in windclan territorium.” Vervolgde hij toen. “Al is het misschien inderdaad handig om ons te wassen voordat we terug gaan.” Hij grijnsde opnieuw naar haar. “Vind je wassen echt zo erg?” Vroeg hij daarna wat verbaasd. Hij vond het nooit erg om zichzelf te wassen, hij vond het rustgevend, maar misschien voelde dat niet voor iedereen zo.



I'm hunting with StarClan
Don't worry , be lazy. R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
Don't worry , be lazy. DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Don't worry , be lazy.   Don't worry , be lazy. Icon_minitimedo 1 jan 2015 - 13:41

Walnutpaw dacht na terwijl ze de kat met een wazige blik aankeek, hij had wel gelijk ze waren bij Fourtrees, dé plek waar katten met elkaar konden praten zonder consequenties. Een glimlach verscheen weer op haar snoet, ja ze maakte zich druk om niks, niemand zou boos op haar worden. Mits ze niet te lang wegbleef natuurlijk, hopelijk had niemand gemerkt dat ze al een hele tijd weg was. 'Vind je wassen echt zo erg?' De kattin keek op en er kwam en speelse blik in haar ogen te staan. 'Nah, niet heel erg maar het is niet mijn favoriete bezigheid zeg maar. Terwijl ik wel soms momenten heb dat ik liever niks anders doen dan wassen.' Ze grinnikte en vervolgde toen, 'Vind jij wassen erg?' Walnutpaw verwachtte dat de kat het niet erg vond, zij en hij waren totaal verschillend, wat ze eigenlijk wel leuk vond. Was weer eens wat anders dan katten die precies dachten zoals jezelf.


Don't worry , be lazy. 50rtcm
Walnut:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Don't worry , be lazy. 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Don't worry , be lazy.   Don't worry , be lazy. Icon_minitimedo 1 jan 2015 - 16:12



Hij schudde meteen zijn kop toen ze vroeg of hij het niet erg vond. “Nee helemaal niet, ik vind het juist altijd wel prettig. Het heeft iets rustgevends vind ik.” Zei hij toen. “Behalve als je haast hebt natuurlijk,” Grinnikte hij daarna. “Maar eigenlijk moet je er gewoon tijd voor maken, want het doet mij altijd wel goed.” Hij haalde even zijn schouders op. “Maar daar zijn wij volgens mij ook weer verschillend in.” Er kwam een plagerige gloed in zijn lichtblauwe ogen. Dit was een apart gesprek, maar het was niet onaangenaam, hij vond het wel leuk. “Wat doe jij het liefst overdag?” Vroeg hij nieuwsgierig.




I'm hunting with StarClan
Don't worry , be lazy. R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
Don't worry , be lazy. DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Don't worry , be lazy.   Don't worry , be lazy. Icon_minitimevr 2 jan 2015 - 18:14

Een trieste blik viel in haar ogen toen de kater vroeg wat hoe ze de dag spendeerde. Walnut haalde haar schouders op en keek omhoog naar de wolken die drijvend op de wind langs vlogen. "niks, meestal dan." de poes richtte haar blik weer op de kater en gaf een klein glimlachje. De gedachte aan haar eigen clan liet haar helemaal niet veilig voelen. De meeste katten deden niets en daar kon ze ook aardig mee opschieten, maar haar eigen familie keek niet om de naar de gestreepte poes. Ze was alleen gelaten door haar ouders en zusje, en leerde zichzelf nu te vermaken bij het kamp. "meestal ben ik buiten het kamp op zoek naar ...." ja waar was ze nou naar opzoek? Naar avontuur, actie? "Ik weet het niet, ik wil gewoon ontsnappen uit het kamp." ze drukte haar staart dichter tegen haar aan en keek naar de grond. Waarom zou ze dit hem vertellen? Het klonk zo vaag dat ze het zelf bijna niet eens snapte, hopend keek ze omhoog afwachtend op de reactie van de kater.


Don't worry , be lazy. 50rtcm
Walnut:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Don't worry , be lazy. 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Don't worry , be lazy.   Don't worry , be lazy. Icon_minitimeza 3 jan 2015 - 19:44



Hij was erg gevoelig, vooral voor emoties van andere katten. Er ontging hem eigenlijk niks, dus ook niet dat haar blik voor een kort moment veranderde. Meteen wiebelde zijn oren alert terwijl hij haar opnam. Waarom reageerde ze zo op zijn vraag? Hij luisterde naar haar woorden en wachtte totdat ze uitgepraat was voordat hij wat zei. “Walnut.” Zei hij toen om haar aandacht te trekken. “Voel je je niet op je gemak in de clan?” Vroeg hij voorzichtig, want hij wilde haar niet kwetsen. Hij kon dat zichzelf niet voorstellen, want de riverclan was de enige plek waar hij echt helemaal zichzelf kon zijn. Hij deed graag dingen voor de clan, gewoonweg omdat hij zich verbonden voelde met zijn clan. “Zijn de katten niet aardig tegen je?” Zijn blik gleed in die van haar terwijl hij nog steeds wat met zijn oren wiebelde, hij hield haar scherp in de gaten. Hij wilde haar helpen, maar misschien kon hij dat wel niet. Toch was dat altijd het eerste wat hij probeerde.




I'm hunting with StarClan
Don't worry , be lazy. R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Walnutdrop
Member
Don't worry , be lazy. DPKsfdL
Luca
1091
Actief
“Spread your arms and always trust your cape.”

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Walnutdrop
BerichtOnderwerp: Re: Don't worry , be lazy.   Don't worry , be lazy. Icon_minitimezo 4 jan 2015 - 12:17

Ze was verbaasd dat de kat zo meelevend klonk, het gaf haar het gevoel dat hij wel te vertrouwen was al was het maar een beetje. “Voel je je niet op je gemak in de clan?” De poes schudde haar kopje omdat dat niet het geval was. Een waterige glimlach kwam op haar snoetje te staan. “Zijn de katten niet aardig tegen je?” Nogmaals schudde ze wild haar kopje, dit was zeker niet het geval. 'nee, nee.. Iedereen is aardig, ik heb gewoon wat familie problemen, hehe.' Miauwde ze moeizaam, maar dat was toch ook de waarheid? Ze had niet echt vrienden in het kamp, maar dat lag aan haar zelf. Want zelf trok ze er altijd op uit en was ze nauwelijks in het kamp te zien.. toch? Ze slaakte een zucht en hoopte dat ze haar clan geen slechte naam gegeven had. De kattin hield ontzettend veel van haar clan en was er trots op om er een deel van uit te mogen maken, maar hoorde het dat ze niet in het kamp zelf wilde zijn. Was dat normaal? Haar gedachtes gingen weer terug naar haar moeder en vader die haar ontweken, haar zusje waarvan ze de naam niet eens wist. Iedereen had toch wel eens familie problemen, maar ook voor zo lang? Zo lang ze zich kan herinneren. Had iedereen dat? Door de tegenstrijdige gevoelens kwam er een bedenkelijke uitdrukking op haar snoet te staan, hoorde dit?


Don't worry , be lazy. 50rtcm
Walnut:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Don't worry , be lazy. 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Don't worry , be lazy.   Don't worry , be lazy. Icon_minitimema 5 jan 2015 - 12:20



Hij was opgelucht toen ze zei dat iedereen wel aardig was. Het leek hem echt vreselijk als je het kamp moest ontvluchten, omdat katten niet aardig waren, maar dat was het gelukkig dus niet. Familieproblemen? Die kende hij eigenlijk niet, want hij had geen familie. Alhoewel waren zijn peetkittens niet een soort van familie? Dan begreep hij die problemen wel. “Familieproblemen?” Vroeg hij voorzichtig omdat hij niet wist of ze het er wel over wilde hebben. “Als je het niet wilt vertellen, dat hoeft niet hoor.” Vervolgde hij daarom ook snel. “Maar zijn die zo erg dat je het kamp wilt ontvluchten?” Ja, dat zal wel anders deed ze dat niet. Hij was blij dat hij dat probleem niet had, maar hij vond het erg voor haar dat het voor haar wel zo voelde. “Dat spijt me voor je.” Fluisterde hij daarom er ook zacht achteraan.




I'm hunting with StarClan
Don't worry , be lazy. R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Don't worry , be lazy.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: