Are we supposed to go here? [Snake & Open]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Are we supposed to go here? [Snake & Open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Brightpaw
Member
Are we supposed to go here? [Snake & Open] DPKsfdL
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender:
Rank:
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Are we supposed to go here? [Snake & Open]   Are we supposed to go here? [Snake & Open] Icon_minitimevr 19 dec 2014 - 17:06

Het was een donkere nacht. Brightkit kon niet slapen. Ze was ongeduldig aan het wachten tot ze apprentice zou worden. Met een zucht gaf ze het slapen op en ging de nursery uit. Waar ze alleen sliep, by the way, ze was te oud om nog bij haar pleegmoeder te slapen, die was allang weer naar de warriors den verhuist. De poes keek naar het kampuitgang. Niemand bewaakte het, iedereen sliep.. Misschien kon ze er uit? Wat als iemand haar ontdekte? Zou ze dan nog wel warrior worden? Werd ze niet uit de Clan gestuurd? Ach, ze zou niet ver gaan. En weer terug gaan voor daglicht. Bovendien had ze de leeftijd van een apprentice, zolang niemand die haar kende haar zou ontdekken zou ze zichzelf Brightpaw kunnen noemen. Dus, waarom niet. Vrolijk, maar stil, liep ze het kamp uit. Toen ze er buiten was merkte ze wat een groot bos het eigenlijks was. Overal waren andere geuren, onbekende dingen.. Ze liep nog wat verder van het kamp weg en keek omhoog naar de sterren die door het bladerdak schenen. De maan was er ook, bijna vol. Het was hier echt mooi.


- Eerste post Snake, feel free to join after!


Are we supposed to go here? [Snake & Open] S147li
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snake
Member
Are we supposed to go here? [Snake & Open] DPKsfdL
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Young...
Gender:
Rank:
Snake
BerichtOnderwerp: Re: Are we supposed to go here? [Snake & Open]   Are we supposed to go here? [Snake & Open] Icon_minitimevr 19 dec 2014 - 17:21

Zijn oogjes waren samen geknepen tot spleetjes terwijl hij geconcentreerd de spin volgde. Al een paar minuten volgde hij het insect. Natuurlijk zou hij er uiteindelijk een einde aan maken. Met een machtige beweging van zijn poot zou hij de spin voor eeuwig vernietigen. Het zou zijn zoveelste overwinning op de insecten worden. De zoveelste stap naar de glorie. Maar eerst moest hij informatie verzamelen. Snake wou weten wat de kleine spin van plan was. Misschien had het zwarte beestje wel een plan om de wereld over te nemen. Hij zou hem tegenhouden om vervolgens zelf wereldmacht te grijpen. In het maanlicht lichtte het kleine spinnetje op net zoals het pad voor zijn voeten. Hierdoor had hij geen moeite om de spin te volgen. Het was zelfs erg makkelijk. Zijn ogen werden groot toen de spin voor zijn neus verpletterd werd. Woedend kwam hij de bosjes uit en boord de zijn mini nagels in de poot van de schuldige. Dat was zijn spin geweest!


Are we supposed to go here? [Snake & Open] UBcwrZ
And it's so easy when you're evil
This is the life, you see
The Devil tips his hat to me
I do it all because I'm evil
And I do it all for free
Your tears are all the pay I'll ever need
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightpaw
Member
Are we supposed to go here? [Snake & Open] DPKsfdL
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender:
Rank:
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Are we supposed to go here? [Snake & Open]   Are we supposed to go here? [Snake & Open] Icon_minitimevr 19 dec 2014 - 18:05

Brightkit hoorde wat geritsel en keek rond, maar kon niks vinden. Ze schrok op toen ze kleine nagels in haar poot voelde. Snel tilde ze haar poot op en zag een platte spin. Had zij dat gedaan? Oeps..sorry spin! Bright keek naar het monster dat haar poot greep. Blijkbaar was het een kitten, maar jonger dan haar. ''Hallo!'' miauwde ze, hopelijk niet al te luid. ''Ik ben Bright..paw.'' Ze loog daarover, maar misschien wist deze kitten alles van de Clanregels. Alhoewel, hij rook niet naar ThunderClan en hij zou ook niet buiten mogen zijn toch? Wat maakte het uit, ze zou binnenkort toch Brightpaw worden. ''En jij? Ben je ook laat buiten? Sorry van je spin, dat was jou prooi hé? Die had ik niet gezien. Het is ook zo donker.. alhoewel, wij katten zien beter dan twolegs in het donker. Dat had ik tenminste gehoord van een of andere Elder. Geweldige aanval op mijn poot by the way, dat had ik niet verwacht. Maar de nacht is wel mooi, ook al zie je niet veel, als je omhoog kijkt zie je sterren en de maan, het is lekker rustig.. Ik ken een vriendin die vind dat minder leuk, die heeft liever daglicht. Dat snap ik wel. Alles is mooi, helder, vrolijk, de zon.. Maar ja ieder heeft zo zijn smaak in dingen, toch? En, hoe heet jij?'' Vrolijk wachtte ze op een antwoord, terwijl ze niet door had dat ze aan het door ratelen was.


Are we supposed to go here? [Snake & Open] S147li
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snake
Member
Are we supposed to go here? [Snake & Open] DPKsfdL
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Young...
Gender:
Rank:
Snake
BerichtOnderwerp: Re: Are we supposed to go here? [Snake & Open]   Are we supposed to go here? [Snake & Open] Icon_minitimevr 19 dec 2014 - 18:14

Met een laatste boze blik op de poes zette hij een stap naar achter. Zijn blik gleed naar de nu platte spin. Het beestje dat eens een gevaarlijke prooi was geweest was nu een zwart hoopje. Zonder interesse te tonen luisterde hij naar de naam. Brightpaw, bright was goed genoeg. Natuurlijk was Snake nog te jong om te beseffen waar pas voor stond, bovendien had niemand hem ooit vertelt over de clan gebruiken. Vandaar dat pas hem vreemd in de oren klonk. Toch luisterde hij zwijgend naar de rest van het verhaal van het poesje. Snake, nee ik ben binnen en ja die was van mij' Antwoordde hij kortaf. Zijn trotse blik nog steeds gericht op de poes.'Mijn persoonlijke voorkeur is een nacht zonder jou' Was zijn verveelde antwoord op haar volgende vraag.Nu was het echter tijd voor belangrijkere dingen. Ze moest gestraft woorden voor de moord. Zijn kleine scherpe tandjes boordde zich opnieuw in de poot van de poes. Ze moest sorry zeggen.


Are we supposed to go here? [Snake & Open] UBcwrZ
And it's so easy when you're evil
This is the life, you see
The Devil tips his hat to me
I do it all because I'm evil
And I do it all for free
Your tears are all the pay I'll ever need
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightpaw
Member
Are we supposed to go here? [Snake & Open] DPKsfdL
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender:
Rank:
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Are we supposed to go here? [Snake & Open]   Are we supposed to go here? [Snake & Open] Icon_minitimevr 19 dec 2014 - 18:19

''Snake, nee ik ben binnen en ja die was van mij,'' miauwde de kater. Snake? Maar, dat was toch geen Clannaam? ''Snake? Bedoel je als in Snakekit?'' vroeg Brightkit. Ze had geen idee dat er ook katten Clanloos hier rondliepen. En hij was 'binnen?' wat bedoelde hij? Dit was buiten, dat wist ze zeker! ''Binnen? Oh je bedoelt binnen het territorium natuurlijk!'' miauwde ze. ''En sorry dat ik je prooi heb gestolen. Maar er lopen nog genoeg rond hoor. Kijk maar eens om je heen.. uhm..'' de poes begon zoekend om zich heen te kijken maar zag niks. Daarvoor moest ze tussen de bladeren kijken. ''Mijn persoonlijke voorkeur is een nacht zonder jou'' antwoordde de kitten toen. ''Jammer!'' miauwde Bright. ''Ik wou je graag helpen zoeken naar een nieuwe prooi.. Maar if you wish, dan vertrek ik wel,'' glimlachte ze.


Are we supposed to go here? [Snake & Open] S147li
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snake
Member
Are we supposed to go here? [Snake & Open] DPKsfdL
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Young...
Gender:
Rank:
Snake
BerichtOnderwerp: Re: Are we supposed to go here? [Snake & Open]   Are we supposed to go here? [Snake & Open] Icon_minitimevr 19 dec 2014 - 21:07

Zuchten rolde hij met zijn ogen. De domheid van deze poes was bijna amuserend. 'Zie ik eruit als een clankat?' Ondanks zijn jonge leeftijden iele uiterlijk was Snake al erg wijs en gemeen. Sarcasme beheerste hij dan ook uitstekend en samen met zijn sadistische aard vormde deze twee een gevaarlijke kater. Blijkbaar was sarcasme een onbekend begrip voor zijn gesprekspartner. Hij had niet eens een 'binnen.' Meestal sliep hij gewoon onder een struik, al had hij al een klein territorium. Het was maar een vaste boom, maar het was een begin. Bright begreep zijn punt duidelijk niet. Snake had niet zomaar een spin op het oog, maar een speciale. Helaas waren die moeilijk te vinden. Daarom besloot de trotse kater zijn aandacht maar op het gesprek te richten. Misschien kon hij nog informatie verkrijgen. Nieuwe tactieken om deze sukkels te onderdrukken misschien? 'Blijf' beveelde hij de poes. Zijn ogen maakte duidelijk dat hij geen tegenspraak dulde. 'Wat zijn de zwakke punten van jouw idiote clan?'


Are we supposed to go here? [Snake & Open] UBcwrZ
And it's so easy when you're evil
This is the life, you see
The Devil tips his hat to me
I do it all because I'm evil
And I do it all for free
Your tears are all the pay I'll ever need
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightpaw
Member
Are we supposed to go here? [Snake & Open] DPKsfdL
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender:
Rank:
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Are we supposed to go here? [Snake & Open]   Are we supposed to go here? [Snake & Open] Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 16:12

''Zie ik er uit als een Clankat?'' vroeg Snake. Brightkit bekeek hem. Alle katten zagen er toch anders uit? ''Hoe zie ik dat dan?'' vroeg ze. ''Alle katten zien er anders uit. Een vriendin van mij is toevallig ook rood zoals ik. En een andere ook. Maar deze warrior die ik heb ontmoet, Lostdream, is weer heel anders! En andere katten die ik zie ook zoals bijvoorbeeld. Snow.. Snow.. Snowdrop! Dat was het! Waarom vergeet ik dat ook altijd? Ach ja, Snowdrop vind het vast niet erg toch? Zij is trouwens deputy. Maar goed het punt is dus dat iedereen er anders uit ziet. Wij ThunderClankatten hebben geen speciale vacht of zo.. nope! Maarreh, je wou dat ik ging toch? Dan ga ik maar! Ik moet toch slapen, jij ook toch? Ach kies zelf maar of je wil slapen of niet.'' Brightkit glimlachte opnieuw vrolijk. ''Blijf'' beveelde de kitten plotseling. ''Oke! Iedereen kan van gedachtes veranderen. Ik blijf wel dan, als het jou blij maakt,'' miauwde Bright. ''Wat zijn de zwakke punten van jou idiote Clan?'' vroeg hij daarna. Brightkit dacht even na.
''Weet ik eigenlijks niet.. Misschien kom ik er op een dag wel achter, zal ik het dan aan jou vertellen? Doe ik!''


Are we supposed to go here? [Snake & Open] S147li
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snake
Member
Are we supposed to go here? [Snake & Open] DPKsfdL
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Young...
Gender:
Rank:
Snake
BerichtOnderwerp: Re: Are we supposed to go here? [Snake & Open]   Are we supposed to go here? [Snake & Open] Icon_minitimewo 24 dec 2014 - 16:50

Wauw, dit wezen -ze was de naam kat niet waardig- was echt dom. Snake opende zijn mond om te antwoordden maar ze ging al door met praten. Als dat was wat ze wou. Natuurlijk zagen alle katten er anders uit. Dat was wel zo prettig. Dat hoefde deze Brightpaw niet te vertellen aan hem. Dat stukje informatie had hij al lang geleden ontdekt. Snowdrop de deputy? Hmm, dat was tenminste iets dat hij kon gebruiken. Dat werd een van de poezen die hij als eerste ging uitschakelen zodra hij daar sterk genoeg voor was. 'Als je een plek hebt om te slapen?' Het katertje zette zijn onschuldige kittengezicht op. Straks zou ze hem meenemen naar het kamp! Dat zou perfect zijn. Kon hij nog meer informatie verzamelen over de wezens die zichzelf katten noemde. Gelukkig luisterde ze naar zijn bevel. Anders zou hij misschien dingen moeten doen die hij liever niet deed. Of wacht, eigenlijk deed hij ze met plezier. 'Vertel maar als je het weet.' Zijn sluwe blik richtte hij even op een takje. Hmm, dat kon werken. Terwijl er een plan in zijn hersenen ontstond wachtte hij op het antwoord van de poes.


Are we supposed to go here? [Snake & Open] UBcwrZ
And it's so easy when you're evil
This is the life, you see
The Devil tips his hat to me
I do it all because I'm evil
And I do it all for free
Your tears are all the pay I'll ever need
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightpaw
Member
Are we supposed to go here? [Snake & Open] DPKsfdL
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender:
Rank:
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Are we supposed to go here? [Snake & Open]   Are we supposed to go here? [Snake & Open] Icon_minitimewo 31 dec 2014 - 16:30

''Zal ik doen!'' miauwde Brightkit knikkend. ''Een plek om te slapen?'' vroeg ze vervolgens. ''Duh natuurlijk! De nursery of course slim kind! Daar slapen alle kittens en queens.'' Ze glimlachte vriendelijk en vervolgens draaide ze zich om. ''Maar wees stil, iedereen slaapt.'' Deze woorden fluisterde ze er achter na. Daarna glipte ze de doorntunnel door en kwam in het kamp. ''Voor als je het vergeten was, daar is de nursery,'' de poes wees er naar toe met haar poot. Brightkit dacht dat de kitten gewoon vergeet achtig was. Niets in haar zei dat het misschien wel een rogue kon zijn. Rogues, daar had ze nog nooit van gehoord.


Are we supposed to go here? [Snake & Open] S147li
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snake
Member
Are we supposed to go here? [Snake & Open] DPKsfdL
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Young...
Gender:
Rank:
Snake
BerichtOnderwerp: Re: Are we supposed to go here? [Snake & Open]   Are we supposed to go here? [Snake & Open] Icon_minitimewo 31 dec 2014 - 20:27

Wel de domheid van de poes bleef hem verbazen. Inmiddels was het niet grappig neer, eerder slaapverwekkend. Zijn antwoorden waren ook niet geweldig maar zijn daden waren nuttig. Alles wat hij deed had een reden. Iedere stap plande hij en langzaam kwam hij tot de ultieme macht. Ze zouden zo verbaasd zijn als hij eindelijk heerste. Een kleine grijns sierde zijn gelaat. Dit was een mooi beginstap. Ze noemde hem sarcastisch slim kind. Ze zou wel merken wie de dommem van hun tweeën was. Ze glipten het kamp in. Meteen keek hij om zich heen, ieder stukje in zich op nemend. Niemand leek aandacht aan hun te besteden. De meeste lagen blijkbaar nog in hun slaapplek. Zijn blik gleed naar een andere den, waar meer een kat leek te wonen. 'En dat is?' Meer worden ging hij niet vuil maken aan dit kitten. Al was ze ouder dan hem en zou daardoor hoger in de rangorde moeten zijn staan. Zijn slimheid bewees dat hij daar beter thuis hoorde. Snake was een geboren leider, dat mochten ze merken.


Are we supposed to go here? [Snake & Open] UBcwrZ
And it's so easy when you're evil
This is the life, you see
The Devil tips his hat to me
I do it all because I'm evil
And I do it all for free
Your tears are all the pay I'll ever need
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightpaw
Member
Are we supposed to go here? [Snake & Open] DPKsfdL
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender:
Rank:
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Are we supposed to go here? [Snake & Open]   Are we supposed to go here? [Snake & Open] Icon_minitimedo 1 jan 2015 - 10:39

''De plaats waar de kittens slapen, duh!'' glimlachte Brightkit naar de kleine kitten. Hij was wel vergeet achtig zeg. Gelukkig kon ze zich nog herrineren dat ze zichzelf Brightpaw had genoemd, anders zou hij vreemd op kijken als ze de nursery in ging. Dan zou hij weten dat ze loog en hem nooit meer vertrouwen! Dat wilde ze niet, echt niet. Nu ze er over na dacht kon ze beter niet liegen, wat zouden de apprentices denken als zij in hun den ging slapen? Geweldig Bright.. Ach, ze zou waarschijnlijk best de hele nacht wakker kunnen blijven toch? En de apprentices vonden het waarschijnlijk niet erg, dan wist ze gelijk hoe hun den er uit zag. Yep, dit kwam goed. ''Voor als je het vergeten bent.. Daar is de apprentice den, daar slaap ik met de andere apprentices, daar is Silverstar's den, daar slaapt de leider. Daar slapen de warriors en Snowdrop de deputy, daar slaapt de medicine cat en de medicine cat apprentice, daar gaan we heen als we ziek zijn en vanaf die rots doet Silverstar ceremonies. En daar slapen de Elders.'' Ze wees alles aan alsof ze de kitten een tour gaf. Het was heel leuk om te doen. Deze kitten was heel vergeet achtig blijkbaar dus hopelijk hoefde ze niet alles overnieuw te zeggen morgen ochtend.. het zou vast veel erger zijn als hij Elder was.. die vergeten pas snel.

OOC; Bright is dom xD


Are we supposed to go here? [Snake & Open] S147li
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snake
Member
Are we supposed to go here? [Snake & Open] DPKsfdL
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Young...
Gender:
Rank:
Snake
BerichtOnderwerp: Re: Are we supposed to go here? [Snake & Open]   Are we supposed to go here? [Snake & Open] Icon_minitimedo 1 jan 2015 - 18:15

Natuurlijk, de plaats waar kittens sliepen. Hij knikte alsof het allemaal heel logisch was. Waarom zouden ze alle kittens op dezelfde plek stoppen? D'r was altijd wel een die vrijheid wou, toch. Of misschien waren ze allemaal zo dom als dit exemplaar. Al leek deze te oud om een kitten te zijn. Ze begon alle plekken aan te wijzen en hij keek geïnteresseerd toe. Allemaal informatie die hij kon gebruiken voor later. Als daar de leider was moest hij die eerst vermoorden en dan daar de Deputy. 'Interessant' antwoordde hij kalm. Snake liet zich door zijn poten zakken en begon zichzelf schoon te likken. Als katten hem zagen moest hij er goed uit zien. Als een leider moest hij verzorgt zijn. 'Wie is de sterkste hier?' Gelukkig noemde deze sukkel alles geheugenverlies, anders had hij dit nooit kunnen vragen. Tevreden luisterde hij naar haar antwoord. Steeds meer katten kwamen op zijn moord lijst.


Are we supposed to go here? [Snake & Open] UBcwrZ
And it's so easy when you're evil
This is the life, you see
The Devil tips his hat to me
I do it all because I'm evil
And I do it all for free
Your tears are all the pay I'll ever need
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightpaw
Member
Are we supposed to go here? [Snake & Open] DPKsfdL
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender:
Rank:
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Are we supposed to go here? [Snake & Open]   Are we supposed to go here? [Snake & Open] Icon_minitimedo 1 jan 2015 - 18:22

''Ik natuurlijk!'' glimlachte Brightkit naar de kitten. Ze was blij, ze was hem goed aan het helpen en bovendien vond hij het intressant. Bright wilde de sterkste, beste warrior ooit worden! For sure. En dat werd ze ook, dat wist ze, zeker. ''Ik word de allerbeste warrior die ooit heeft geleefd!'' miauwde ze vrolijk. Ze glimlachte opnieuw naar de tabby-kitten Snakekit. ''Ik ga zo sterk mogelijk worden,'' zei ze. ''Dan kan ik iedereen helpen en mee vechten en katten blij maken!'' Het was voor haar alsof ze helemaal in haar dagdroom zat.


Are we supposed to go here? [Snake & Open] S147li
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snake
Member
Are we supposed to go here? [Snake & Open] DPKsfdL
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Young...
Gender:
Rank:
Snake
BerichtOnderwerp: Re: Are we supposed to go here? [Snake & Open]   Are we supposed to go here? [Snake & Open] Icon_minitimevr 2 jan 2015 - 0:18

Natuurlijk was deze sukkels de sterkste van de clan, en hij was een muis.Dat katten zo dom konden zijn. Snake had dit nog nooit in zijn korte leven gezien. Als de andere net zo waren kon hij nu al heersen over het hele woud. De vraag was of het ook zo was. Dat zou hij moeten uitzoeken. En waar beter dan hier? 'Ik word ook sterk.' Het enige verschil was het feit dat Snake geen katten ging 'blijmaken'. Eerder precies het tegenovergestelde. Alleen mensen die nuttig waren kregen een speciale behandeling. De blijheid van dit wezen ging hij belonen met de dood. Kon ze leuk naar al haar dode vrienden. Als ze die al had, waarschijnlijk had ze iedereen weggejaagd met haar gebrek aan hersenen. 'Dat is?' Met zijn staart wees hij naar de kat die van de leiders plek vandaan kwam. Zijn vacht was zilverachtig. Snake vond hen lelijk. Wat ook geen wonder was, ons lieve schattige kittentje hield alleen van zichzelf. Wat iedereen natuurlijk begrijpt. Snake in ieder geval wel.


Are we supposed to go here? [Snake & Open] UBcwrZ
And it's so easy when you're evil
This is the life, you see
The Devil tips his hat to me
I do it all because I'm evil
And I do it all for free
Your tears are all the pay I'll ever need
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightpaw
Member
Are we supposed to go here? [Snake & Open] DPKsfdL
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender:
Rank:
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Are we supposed to go here? [Snake & Open]   Are we supposed to go here? [Snake & Open] Icon_minitimevr 2 jan 2015 - 16:37

''Silverstar natuurlijk!'' miauwde ze. ''Eerst was het Firestar en was hij de deputy genaamd.. Silverfang? Ja, dat was het volgensmij. Het is jammer dat Firestar weg is maar ik heb hem eigenlijks nog nooit gezien dus ik kan er lastig moeilijk over doen, toch? Het leven gaat door. Anyways, zoals je weet kreeg Silverstar dus 9 levens en hij maakte Snowdrop deputy. Dus, als Silverstar sterft word Snowdrop verandert in Snowstar, snap je? Dan moet zij ook weer een deputy kiezen en zo gaat het door en door en door. Dat is het Clanleven. Misschien word ik wel een keer deputy! En daarna leider. Dan zouden Snowdrop en Silverstar eerst moeten sterven.. Ik hoop dat dat niet gebeurd! Snowdrop was heel aardig tegen me en Silverstar.. Nou, ik heb niks tegen hem.'' Ze glimlachte toen ze klaar was met haar verhaal. Dingen uitleggen aan een kitten, wie wist dat dat zou leuk kon zijn?


Are we supposed to go here? [Snake & Open] S147li
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snake
Member
Are we supposed to go here? [Snake & Open] DPKsfdL
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Young...
Gender:
Rank:
Snake
BerichtOnderwerp: Re: Are we supposed to go here? [Snake & Open]   Are we supposed to go here? [Snake & Open] Icon_minitimevr 2 jan 2015 - 17:22

Na de eerste woorden van de poes was het al duidelijk genoeg. De rest van haar uitleg bekeek hij het kamp. Er werd nog steeds geen aandacht aan hem besteed. Maar beter ook. Kijken zonder bekeken te worden. Een sluw glimlachje verspreidde zich over zijn gelaat. Iets wat je niet zou verwachten bij een kitten van zijn leeftijd. Niet dat zijn andere daden wel verwacht waren. Snake sloeg altijd onverwachts toe, als een slang. Zijn uiterlijk had al vele katten misleid. Zijn eerste moord had hij al gepleegd. Inderict via een sluwe list, maar toch was hij de gene geweest die het plan bedacht. Bovendien had hij al een eigen gebied, kon een beetje jagen en zelfs vechten. Het zou niet lang meer duren voor hij een van de sterkste katten van het woud werd. Natuurlijk was dit niet zomaar zo ver gekomen. Snake had al vanaf het moment dat hij zijn ogen open had iedere dag getraind. 'Goed.' Meer reactie gaf hij niet, waarom zou hij ook? Dit wezen praatte toch wel. Daar hoefde hij niks voor te doen.


Are we supposed to go here? [Snake & Open] UBcwrZ
And it's so easy when you're evil
This is the life, you see
The Devil tips his hat to me
I do it all because I'm evil
And I do it all for free
Your tears are all the pay I'll ever need
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightpaw
Member
Are we supposed to go here? [Snake & Open] DPKsfdL
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender:
Rank:
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Are we supposed to go here? [Snake & Open]   Are we supposed to go here? [Snake & Open] Icon_minitimema 5 jan 2015 - 16:40

''Mooi!'' antwoordde de poes. Veel katten vroegen zich af hoe ze zoveel kon bedenken als het antwoord alleen 'goed' was. Maar voor Bright was dat geen probleem. Haar gedachtes werden bijna automatisch woorden. ''Alleen ik ben nog niet moe, dus ik blijf wakker. Dat deed ik ook een keer toen ik kitten was. Toen kwam ik een kat tegen, hij hete Lostdream. Hij zij dat als je geen hoopje verdriet word dat je droom dan sowieso uit gaat komen! En toen zagen we een vallende ster en deed ik een wens, ik wensde dat.. O ja, dat mag ik niet zeggen, dan komt hij niet uit. Maar goed, toen zagen we ook nog Firestar, een hele mooie lichtgevende ster. Hij was de vorige leader van de ThunderClan. IK heb hem nooit echt gekend, jammer genoeg. Maar ja zo is het leven, er gaan katten weg en ze komen er weer bij, toch? Eigenlijks gaan ze nooit weg, ze bekijken ons vanuit StarClan.''


Are we supposed to go here? [Snake & Open] S147li
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snake
Member
Are we supposed to go here? [Snake & Open] DPKsfdL
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Young...
Gender:
Rank:
Snake
BerichtOnderwerp: Re: Are we supposed to go here? [Snake & Open]   Are we supposed to go here? [Snake & Open] Icon_minitimema 5 jan 2015 - 18:30

Snake knikte, een sluwe grijns op zijn gezicht. Het was inderdaad mooi. Vooral ook het feit dat dit wezen zoveel zei zonder het te weten. De informatie die hij uit een gesprek kon halen. Ze was dus niet moe, mooi, dan kreeg hij meer informatie. Het enige waar hij op moest letten was dat er geen andere kwamen. Dan zou hij namelijk wel een probleem hebben. Firestar was de vorige leider dus? Hij moest eens praten met de kat die hem had vermoord. Als de leider tenminste was vermoord. 'Hoe is die Fire gestorven?' Ongeduldig zwiepote hij met zijn kleine staartje. Snake wou meer informatie hebben maar zich niet haasten. Het zou verdacht worden als hij teveel vragen stelde. Al dacht hij niet dat deze poes het zou doorhebben. Tot nu toe had hij geen erge hoge dunk van haar. Eerder keek hij op haar en haar domheid neer. Net zoals hij neer keek op dode muizen.


Are we supposed to go here? [Snake & Open] UBcwrZ
And it's so easy when you're evil
This is the life, you see
The Devil tips his hat to me
I do it all because I'm evil
And I do it all for free
Your tears are all the pay I'll ever need
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightpaw
Member
Are we supposed to go here? [Snake & Open] DPKsfdL
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender:
Rank:
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Are we supposed to go here? [Snake & Open]   Are we supposed to go here? [Snake & Open] Icon_minitimedo 8 jan 2015 - 14:30

''Firestar?'' Brightkit zocht in haar gedachtes. Ooit was dat verhaal vertelt door een Elder. ''Door.. volgensmij ehm..'' begon ze, maar veel verder kwam ze niet. ''Ooit is me dat vertelt, denk goed na Bright..denk na...'' En toen had ze het. ''Door een gevecht denk ik.. Hoe hete die kat nou.. Snow...Snowkiller! Ja, Snowkiller terwijl die van een klif af viel, volgensmij.'' De poes keek omhoog in de lucht om te zien of ze de ster zag. Hij vond het vast goed van haar dat ze Snakekit hielp met zijn geheugen terug te krijgen, toch?

OOC; Ik heb geen idee dit is wat ze me zeiden in de groeps chat xD


Are we supposed to go here? [Snake & Open] S147li
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snake
Member
Are we supposed to go here? [Snake & Open] DPKsfdL
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Young...
Gender:
Rank:
Snake
BerichtOnderwerp: Re: Are we supposed to go here? [Snake & Open]   Are we supposed to go here? [Snake & Open] Icon_minitimezo 11 jan 2015 - 21:55

Het duurde niet lang voor de poes nieuwe informatie gaf. Alles sloeg hij zorgvuldig op in zijn kleine kopje. Firestar was gestorven in een gevecht met Snowkiller doordat beide van de klif waren gevallen. Dat was wat hij opmaakte uit Brightpaws woorden. Heel interresant. Zijn sluwe grijns werd iets breder terwijl hij alle nieuwe informatie verwerkte. Alles wat hij dus hoefde te doen was de leiders van de klif afgooien. Misschien met advies van Snowkiller? Dat zou zeker van pas komen. 'Wie in de clan is zwak?' Het was een vreemde vraag maar Snake vertrouwde erop dat de apprentice te dom was om er over na te denken. Ze zou gewoon namen noemen en hij zou betreffende katten vermoorden. Een Warrior kwam dichterbij en hij verborg zich snel achter de poes. Als een bang kitten wachtte hij tot de oude kat weg was en kwam toen weer tevoorschijn. Hij haatte het om zich zo te gedragen maar anders zou Brightpaw het misschien doorhebben.


Are we supposed to go here? [Snake & Open] UBcwrZ
And it's so easy when you're evil
This is the life, you see
The Devil tips his hat to me
I do it all because I'm evil
And I do it all for free
Your tears are all the pay I'll ever need
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Are we supposed to go here? [Snake & Open]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: