Leukste Quotes.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Leukste Quotes.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lady
Member
Leukste Quotes. DPKsfdL
49
Actief
Lady
BerichtOnderwerp: Leukste Quotes.   Leukste Quotes. Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 1:03

Goed,ik hoop dat dit mag.

Welke quote van een onderschriftje of postsheet/kader vindt jij nou het leukste? Welke vind je het leukst bedacht en welke past goed bij die kat? Hier kan je dat kwijt.

Ik vind When you leave,my colors turn to grey[i]grey van Littlestream erg leuk in elk geval.

Dus,welke quote vind jij mooi?
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Leukste Quotes. Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Leukste Quotes.   Leukste Quotes. Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 7:37

Deze topics beginnen allemaal een beetje te veel richting game topics te gaan. Voeg ze samen, dus bijv mooiste setje dat je ook kunt praten over de quotes in dat setje. Zo los van elkaar wordt me echt wat te veel van het goede.


Leukste Quotes. RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lady
Member
Leukste Quotes. DPKsfdL
49
Actief
Lady
BerichtOnderwerp: Re: Leukste Quotes.   Leukste Quotes. Icon_minitimezo 28 dec 2014 - 11:53

Ik heb dit eigenlijk gemaakt omdat iemand misschien wel een leuke quote heeft,maar net niet een leuk setje voor het setjes topic.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stonepaw**
Member
Leukste Quotes. DPKsfdL
marijn
924
Actief
''I can guarantee I will do evil things.''

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stonepaw**
BerichtOnderwerp: Re: Leukste Quotes.   Leukste Quotes. Icon_minitimewo 31 dec 2014 - 2:24

*komt topic heel stil binnen en hoopt dat ze niet aan het bumpen is*
Ik had nog een paar leuke quotes gevonden ^^

"Whenever you're stressed out about something, ask yourself, ten years from now, would it still matter?"

"Don't let the world change your smile, let your smile change the world."

"Everybody wants happiness, nobody wants pain. But you can't make a rainbow without a little rain."

"Be happy with what you got while working for what you want."

"It's just a bad day, not a bad life."

"There are good people in life. If you can't find one, be one."


Leukste Quotes. Wrm0jHt
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Leukste Quotes.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: