Maartjepaardje



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Maartjepaardje

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Clouddust
Member
Maartjepaardje E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Maartjepaardje   Maartjepaardje Icon_minitimema 29 dec 2014 - 20:13

Ze is een kat voor de duidelijkheid hahahahahahahahahahahahha lach me rot man nee oh jammer ;-;
^negeer dat pls soms word ik een beetje raar x3

Anyways... Hi!
Ik heb twee hele lieve katjes ^^ De ene heet Sjaantje en de ander heet Maartje. Maar dit topic is alleen voor Maartje (er zal af en toe heus wel een Sjaantje verschijnen maarja).
Waarom is dit topic alleen voor Maartje? Geen idee cx
Waarschijnlijk omdat ik heel veel foto's van haar heb en omdat ik haar vaak gebruik als fotomodel voor mijn ava's en os'jes van Snowwhite (al zijn er ook hele lieve mensen die ava's en os'jes voor me maken *uhumm Laura uhumm Bunny uhumm* die haar foto's niet gebruiken) (althans, Laura deed dat niet, Bunny heb ik de foto's gestuurd cx)

Nu komt er de 'lange geschiedenis uit het leven van Maartje' (al wordt het geen hele essay of zo omdat ze maar 1 jaar is xD het belangrijkste is hoe we aan haar gekomen zijn).
Okee daar gaan we:
*zet een dramatisch gezicht en een lage vertellersstem op*

Het was de avond van november de 11e in het jaar 2013, tevens bekend als november XI in het jaar MMXIII, en buiten liepen kleine kinderen met lichtgevende lampionnen rond, terwijl ze aanbelden en, wanneer er open werd gedaan, gezellige, hartverwarmende liedjes zongen (want zo doen wij dat in Utreg, omdat de grote Sint-Maarten onze enige echte beschermheilige is cx). Ik liep mee met mijn broertje en wat buurkinderen, omdat ik toch niks anders te doen had (xD). Toen we om half negen thuis kwamen en Ruben vs Katja gingen kijken, zat er een kleine zwart-witte kitten op onze tafel, te spelen met een muis van Sjaantje. Mijn moeder vertelde dat ze haar op straat zag lopen en er niemand bij hoorde, en dat ze waarschijnlijk was ontsnapt door alle deuren die steeds opengingen. Ik tilde haar op en zette haar op mijn schoot. Ze was totaal niet schuw, en heel erg lief en aanhankelijk. Ik heb de hele avond met het mormel daar gezeten, op de bank. We besloten om haar te melden bij de lokale dierenarts en op AmiVedi. Maanden later hadden we nog steeds geen antwoord. We vermoedden dat Maartje (vernoemd naar de dag waarop ze is gevonden) ongeveer 4 maanden was toen we haar vonden. In maart werd ze gesteriliseerd omdat ze steeds krols werd en Sjaantje, die overigens een kater is (lang verhaal) al een paar keer had geprobeerd om 'het' met haar te doen, ook al is hij gecastreerd. Het was gewoon heel awkward als je op je kamer huiswerk zat te maken en je katten zaten ernaast te paren c'x Ze kreeg ook een chip en werd van AmiVedi gehaald, omdat nooit iemand haar was komen ophalen. Vanaf dat moment was ze officieel van ons. Nu is het een mooie, relatief kleine poes die ontzettend speels en aanhankelijk is, en ze heeft geen seksuele behoeftes meer, net zoals Sjaan, god zij dank ^^"

Ik maak heel erg vaak foto's van Maartje, dus ik zal er een paar plaatsen :3
Ze heeft een hele lange staart btw xD
Piccies :3:

Nou dat was het xD more pics to come ^^


Maartjepaardje 2dlmzb4
Danku Kip <3

 

.Stuff.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Maartjepaardje 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Maartjepaardje   Maartjepaardje Icon_minitimema 29 dec 2014 - 20:30

Aah, wat een super leuke poes <3 !



I'm hunting with StarClan
Maartjepaardje R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Clouddust
Member
Maartjepaardje E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Maartjepaardje   Maartjepaardje Icon_minitimema 29 dec 2014 - 20:31

Aww dankjewel ^^


Maartjepaardje 2dlmzb4
Danku Kip <3

 

.Stuff.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
Maartjepaardje DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Maartjepaardje   Maartjepaardje Icon_minitimewo 31 dec 2014 - 7:01

Super schattig! Mooie foto's ook <3
En toevallig, mijn naam is ook Maartje, haha!


Maartjepaardje J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowwhite
Member
Maartjepaardje DPKsfdL
Jeltje
103
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Snowwhite
BerichtOnderwerp: Re: Maartjepaardje   Maartjepaardje Icon_minitimedo 1 jan 2015 - 11:46

Dank jee :3
En haha, toevallig xD


Maartjepaardje Qqzqfc
Dank je wel Laura voor mijn setje <3


Maartjepaardje SPPWY Maartjepaardje GKlvt Maartjepaardje Iyyao Maartjepaardje 3sDn0 Maartjepaardje DsyAzMaartjepaardje LThbh


Snowwieee:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Maartjepaardje
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: