So this is Fourtrees?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 So this is Fourtrees?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Stonepaw**
Member
So this is Fourtrees? DPKsfdL
marijn
924
Actief
''I can guarantee I will do evil things.''

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stonepaw**
BerichtOnderwerp: So this is Fourtrees?   So this is Fourtrees? Icon_minitimedi 6 jan 2015 - 0:57

Stonepaw liep nog steeds naast Draco, ze hadden immers geen reden om op te splitsen meer. Wel was er één plek die Stonepaw nog een keer wilde zien en niks kon hem nu tegen houden. Fourtrees. Bovendien was die plek van niemand en waarschijnlijk zou er ook niemand komen. De kater bekeek de vier grote eikenbomen en de grote steen waar de leiders normaal op stonden. Her was hier een stuk veiliger dan in het twoleg bos.

- Eerste post voor Fluctutatiese Draco


So this is Fourtrees? Wrm0jHt
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
So this is Fourtrees? 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: So this is Fourtrees?   So this is Fourtrees? Icon_minitimedi 6 jan 2015 - 1:03

Al een tijdje waren ze onderweg, Draaco had niet echt een idee waarheen. Wel wad duidelijk dat ze verschillende grenzen over staken, maar who cares? Hij niet in ieder geval.. Zolang hij maar met Stone was was alles goed. Hij wist niet precies wat de kater nu was. Ze hadden nog niet echt gepraat. Wel was duidelijk dat het meer dan vrienden was, gelukkig maar. Bij de fourtrees hielden ze stil, deze plek kende hij wel. 'Let op.' Met een sprintje klom hij op de grote rots. Hij wist het nut ervan niet, maar het voelde machtig. Grijnzend keek hij naar beneden. Hoe dingen toch konden veranderen in zo'n korte tijd.


So this is Fourtrees? BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Stonepaw**
Member
So this is Fourtrees? DPKsfdL
marijn
924
Actief
''I can guarantee I will do evil things.''

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stonepaw**
BerichtOnderwerp: Re: So this is Fourtrees?   So this is Fourtrees? Icon_minitimedi 6 jan 2015 - 1:10

Stonepaw grijnsde toen Draco de Rots op klok en ging staan als een echte leider. "Oh machtige Dracostar!" miauwde de kater die zijn spelletje meedeed. Hij klom ook op de rots en na een paar seconden onhandig klimmen stond hij goed. "Mijn naam is Stonestar van de RockClan!" sprak hij machtig en trots. Hij weet nog hoe Hiddendancwe met hem spotte door hem Stonestar te noemen. Dat maakte hem nu niet meer uit.


So this is Fourtrees? Wrm0jHt
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
So this is Fourtrees? 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: So this is Fourtrees?   So this is Fourtrees? Icon_minitimedi 6 jan 2015 - 1:16

Dracostar klonk cool. De witte kater grijnsde. Wat er ook veranderde hun idiote gedrag zou altijd hetzelfde blijven. 'Oh grote Stonestar, doe mij geen kwaad!' piepte hij. Dramatisch lief hij zich op zijn rug vallen. Zijn ogen waren groot terwijl hij naar de mega knappe grijze kater keek. 'Wat heb ik misdaan.' Voorzichtig, zodat hij niet van de rots afviel, rolde hij weer over en nog een keer. Nu lag hij op het randje van de rots, levensgevaarlijk. Snikkend keek hij naar 'Stonestar' van de 'Rockclan'.


So this is Fourtrees? BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Stonepaw**
Member
So this is Fourtrees? DPKsfdL
marijn
924
Actief
''I can guarantee I will do evil things.''

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stonepaw**
BerichtOnderwerp: Re: So this is Fourtrees?   So this is Fourtrees? Icon_minitimedi 6 jan 2015 - 1:22

Vele zouden dit soort spelletjes kitten achtig vinden. Echter maakte dat de twee niks uit. Stonepaw zette een grijze poot op de witte borst van Draco'star'. "Dat zal ik je eens vertellen, Dracostar van de DramaClan," grijnsde hij. "Ik zag jullie warriors wel gisteren! Jagend in RockClangebied!" Hij probeerde dit zo serieus mogelijk te zeggen met een strenge stem. Enkel ging de grijns niet meer van zijn gezicht. Alles was nu echt perfect.


So this is Fourtrees? Wrm0jHt
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
So this is Fourtrees? 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: So this is Fourtrees?   So this is Fourtrees? Icon_minitimedi 6 jan 2015 - 1:28

Hij kromp in elkaar toen Stone een poot op zijn borst zette. Natuurlijk gespeeld, zelf had hij er helemaal niet zo veel problemen mee. 'Drama clan, zegt degene die een clan naar zichzelf vernoemd.' Meteen vebrorg hij zijn grote grijns. 'Ik ben onschuldig, Stonestar, spaar mij alstublieft.' Hij probeerde zijn beste schattige kitten look. Samen net zijn warrige haren en onschuldige uitdrukking zag hij er best schattig uit. Vond hij zelf tenminste. Ondertussen bewoog hij zijn staart vrolijk heen en weer. Zijn idiote onfluffy crush kon dat echter niet weten.


So this is Fourtrees? BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Stonepaw**
Member
So this is Fourtrees? DPKsfdL
marijn
924
Actief
''I can guarantee I will do evil things.''

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stonepaw**
BerichtOnderwerp: Re: So this is Fourtrees?   So this is Fourtrees? Icon_minitimedi 6 jan 2015 - 1:45

Stonepaw keek naar zijn bange vriend onder hem. Als je de halsband weg dacht zag hij er best onschuldig en lief uit. Maar Stonestar was medogenloos. "Zweer het," beet hij hem toe. "Zweer dat je nooit meer op RockClan territorium zal
jagen. Zweer het op een soort.. onbreekbare eed!"
Hij grijnsde bij zijn nieuwe verzinsel. Wat had hij een fantasie.


So this is Fourtrees? Wrm0jHt
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
So this is Fourtrees? 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: So this is Fourtrees?   So this is Fourtrees? Icon_minitimedi 6 jan 2015 - 1:51

Hij knikte, zijn ogen groot en waterig. 'I solumny swear that...' Met een beweging waren de rollen omgedraaid. Hij stond boven op Stone'star'.'I'm up to no good.' Lachend likte hij het gezicht van de kater. 'Geef je je al over?' Hij probeerde als een trotse leider te kijken. Wind liet zijn haren opwaaien en gaf hem een 'sexy' leiderslook. Als iemand hun nu zou zien. Tja, het was eigenlijk de veaag wat ze zouden denken. Waarschijnlijk dat ze aan het hallucineren waren, of twee reuzekittens zagen. Want dat waren ze eigenlijk op dit moment, twee verliefde kittens.


So this is Fourtrees? BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Stonepaw**
Member
So this is Fourtrees? DPKsfdL
marijn
924
Actief
''I can guarantee I will do evil things.''

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stonepaw**
BerichtOnderwerp: Re: So this is Fourtrees?   So this is Fourtrees? Icon_minitimedi 6 jan 2015 - 2:05

Stone wachte rustig af tot Draco zou gaan zweren. Alsof het muziek was luisterde hij naar Drac's woorden. "I solummny swear that.." als een trotse leider die van zijn overwinning genoot had hij Draco/ gemene plannetje niet door. Voor hij het wist waren de rollen omgedraaid. "I'm up to no Good." Stonepaw grijnsde toen de witte kater zijn gezicht likte. Geen katten in de wereld zouden hun plezier hebben of snappen. "Ik zal me nooit overgeven!" miauwde Stonepaw en deed een poging om vrij te komen onder de poten van de witte sexy kater.


So this is Fourtrees? Wrm0jHt
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
So this is Fourtrees? 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: So this is Fourtrees?   So this is Fourtrees? Icon_minitimedi 6 jan 2015 - 2:10

'Dus je besloot om niet mee te werken, onverstandig, heel onverstandig.' Hij ging zitten, gewoon zitten, met al zijn gewicht. En zo bleef hij zitten. Net zo lang tot de grijze kater zich zou overgeven. Ondertussen begin hij te praten. 'Als ik jouw van mijn gebied heb verjaagd ga ik terug naar mij camp. Daar heb ik een partner een hele mooie grijze kater, met mooie groene ogen. Ik hou van hem.' Het was meer dan duidelijk dat hij de kater onder zijn poten beschreef, maar toch. Natuurlijk zou het leuker zien als Stone niet wist over wie hij het had. Draco zag wel.


So this is Fourtrees? BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Stonepaw**
Member
So this is Fourtrees? DPKsfdL
marijn
924
Actief
''I can guarantee I will do evil things.''

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stonepaw**
BerichtOnderwerp: Re: So this is Fourtrees?   So this is Fourtrees? Icon_minitimedi 6 jan 2015 - 2:23

"Oh, maar je moet me Laten gaan!" Jammerde Stone'star', een stuk minder stoer dan net. "In mijn Clan heb ik een partner. Hij is stoer, en wit en gespierd met een rode halsband vol tanden! Hij is heel sexy, daar kun je hem aan herkennen. Ik kan hem toch niet zomaar achter laten Dracostar?" Hij grijnsde naar Draco. Als een andere kat hun nu zou zien.. Wat zou die dan wel niet denken? Er zaten hier namelijk twee katten als kittens te spelen en elkaar te beschrijven.


So this is Fourtrees? Wrm0jHt
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
So this is Fourtrees? 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: So this is Fourtrees?   So this is Fourtrees? Icon_minitimedi 6 jan 2015 - 2:27

De kat die Stone beschreef leek verdacht veel op hem. 'Ik heb je partner gezien, hij is meest sexy kat die ik ooit heb gezien, misschien ben ik wel op hem verliefd geworden.' Draco grijnsde. Als een kitten! likte hij Stone's gezicht opnieuw, een brede grijns op zijn gezicht. Al zijn problemen waren op dit moment vergeten. Geen Amare of iets anders meer. Gewoon hij en 'Stonestar'.


So this is Fourtrees? BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Stonepaw**
Member
So this is Fourtrees? DPKsfdL
marijn
924
Actief
''I can guarantee I will do evil things.''

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stonepaw**
BerichtOnderwerp: Re: So this is Fourtrees?   So this is Fourtrees? Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 13:10

''Dan moet ik je teleurstellen... hij is van mij!'' miauwde Stonepaw met een grijns. ''En als jij hem wil... zal ik je moeten vermoorden!'' Natuurlijk wist iedereen dat dit niet echt was. Alhoewel, stel een kat zou hun nu al van een afstand aan het bekijken zijn.. die zou denken dat ze gek werden, toch? Stonepaw schopte met zijn achterpoten om Draco er af te krijgen. Niet hard natuurlijk, het was een nepgevecht. Maar Draco kon wel wat hebben, dat wist Stone.


So this is Fourtrees? Wrm0jHt
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
So this is Fourtrees? 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: So this is Fourtrees?   So this is Fourtrees? Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 15:45

Dus nu was hij Stonepaw's bezit? En Stone ging hem vermoorden om te zorgen dat hij zichzelf niet afpakte... 'Dan mag jij mijn partner hebben, eerlijk toch?' En nu ging hij Stone ruilen tegen zichzelf... Hij pachtte toen Stone hem schopte. Even liet hij de grijze kater zijn gang gaan, toen viel hij om. Met dramatisch geschreeuw rolde hij op zijn rug. 'Ik ga dood!' Iedere voorbijganger zou denken dat ze gestoord waren. Zijn toneelspel was ook niet echt overtuigend aangezien hij aan het grijnzen was. Jammer dan, Draco was perfect. Het maakte niet uit wat hij deed.


So this is Fourtrees? BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Stonepaw**
Member
So this is Fourtrees? DPKsfdL
marijn
924
Actief
''I can guarantee I will do evil things.''

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stonepaw**
BerichtOnderwerp: Re: So this is Fourtrees?   So this is Fourtrees? Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 16:42

Stonepaw klom op Draco. ''Noo! Dear! Don't leave meh!'' miauwde hij dramatisch. ''I can not live with out you!'' De kater grijnsde naar hem. ''I want you to know that I will always love youuuuuuuuuuuuu!'' zong hij. ''Alwaaays loooove youuuuuuuu-'' hij lette niet op en plotseling viel hij van de steen af. Hij rolde op zijn rug. ''It killed meh! Draco it killed me!'' mauwde hij dramatisch. Het deed niet eens zo'n pijn.


So this is Fourtrees? Wrm0jHt
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
So this is Fourtrees? 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: So this is Fourtrees?   So this is Fourtrees? Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 16:50

Wat waren ze weer eens dramatisch bezig. En wat kon Stone weer eens mooi zingen. Ja, Draco had veel over voor de liefde, maar dat ging te ver. Met gemak gooide hij zijn vriend van de steen af. 'Ad you're service." Arrogant likte hij over zijn poot. Alsof het hem niks kon schelen dat Stone op de grond lag te creperen. Het boeide hem ook niet. In plaats daarvan begon hij aan zijn eigen lied. "Say something, i'm giving up on yooouuuu.' Na zijn dramatische lied sprong hij naar beneden. 'Dood, waarschijnlijk door, wie zou Stone vermoord hebben?' Hij deed alsof hij nadacht. 'Natuurlijk! IK!'


So this is Fourtrees? BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Stonepaw**
Member
So this is Fourtrees? DPKsfdL
marijn
924
Actief
''I can guarantee I will do evil things.''

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stonepaw**
BerichtOnderwerp: Re: So this is Fourtrees?   So this is Fourtrees? Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 16:58

Stonepaw sprong overeind. ''My father will hear about this!'' miauwde hij dreigend. Snel ging hij naar een van de vier eiken. Hij zette zijn klauwen er in en begon voorzichtig te klimmen. Hij klom naar de laagste tak wat nog best hoog was. ''Kill me if you can,'' grijnsde hij naar beneden waar zijn vriend was. ''I will survive! For as long as I know how to love I know I'll stay alive!'' zong hij verder. Beiden waren ze vreselijke zangers; maar kon hem het schelen?


So this is Fourtrees? Wrm0jHt
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
So this is Fourtrees? 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: So this is Fourtrees?   So this is Fourtrees? Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 17:06

Hij trok een wenkbrauw op. 'You're father?' Goede comeback, goede comeback... 'Don't talk out loud, you lower the IQ of the whole forest.' Een grijns sierde zijn -toch al perfecte- gezicht. Waar hij het vandaan haalde wist hij niet, maar het klonk goed. Zijn vriend kon echt niet zingen. 'I'm too hot, make a dragon wanna retire, man. I'm too hot Say my name you know who I am...' Begon hij te neuriën terwijl hij een poging deed omhoog te klimmen.
+Draco's nieuwe lied xD


So this is Fourtrees? BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Stonepaw**
Member
So this is Fourtrees? DPKsfdL
marijn
924
Actief
''I can guarantee I will do evil things.''

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stonepaw**
BerichtOnderwerp: Re: So this is Fourtrees?   So this is Fourtrees? Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 18:06

''Ooh that's some scary stuff bro!'' grijnsde Stonepaw. ''Wij hebben een eigen lied nodig. Weet je wel, de evil cats.'' Hij zette zijn nagels weer in de stam en klom op een tak nog hoger terwijl hij ontsnapte van Draco. ''Hmmm... ik weet niks!''


So this is Fourtrees? Wrm0jHt
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
So this is Fourtrees? 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: So this is Fourtrees?   So this is Fourtrees? Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 20:33

Was dat sarcamse is de stem van de knapste sukkel ooit? 'I know.' Eigen lied? Dat zou misschien nog wel kunnen ook. Terwijl hij nog wat omhoog klom dacht hij na. 'I am a evil cat, How is that? I like killing kittypets! And my fur is dark like a...' Zijn vacht was wit. Nadenkend sloot hij zijn ogen. Er moest toch wel een lied zijn wat voldeed aan zijn eisen?


So this is Fourtrees? BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
 
So this is Fourtrees?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: