What the butterstick? {Butterbell} - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 What the butterstick? {Butterbell}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Narrowpaw
Member
What the butterstick? {Butterbell} - Pagina 2 Ngvl81
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: What the butterstick? {Butterbell}   What the butterstick? {Butterbell} - Pagina 2 Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 20:25

Nu kwam het moment aan waarbij hij alleen ervoor stond. Hij probeerde niet meer bang te zijn maar juist dapper aan te komen. Dus de kat gehoorzaamde naar wat ze zei. Rennen, rennen zover als je kon. En dat kon hij wel. Geen probleem. Maar het was meer de twoleg die hij hoorde krijsen. Die kon overal zijn. De kat gaf nog een laatste blik en zag nog een seintje van een gezicht. Duidelijk van een twoleg. Maar gelukkig ging die de andere kant op. realiserend dat ze wel de kant van Butterbell op gingen. Hij wist wel dat ze had gezegd hun af te leiden. Maar dadelijk was het te laat. Dan moest hij dit allemaal uitleggen aan de clan. En kreeg hij een zware straf tegemoet.

Helemaal volledig uit het zicht van de twolegs. En ondertussen al een heel rondje gemaakt om het territorium was hij aangekomen bij de ingang van het kamp. "Pff, ik wacht wel hier tot butterbell komt. Dan ziet iedereen tenminste dat ik begeleiding bij had en kunnen ze niks doen."


Narrowpaw - Valiantpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
What the butterstick? {Butterbell} - Pagina 2 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: What the butterstick? {Butterbell}   What the butterstick? {Butterbell} - Pagina 2 Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 22:36




BUTTERBELL

Haar ogen stonden wijd in angst terwijl ze iets achteruit stapte en half uithaalde naar de twoleg kit. Haar oren volgde echter Narrowkit die zo snel als hij kon wegvloog tussen de bomen door en was opgelucht toen geen enkele twoleg hem leek te volgen. Zo snel als ze kon schoot ze omhoog en stoof ze weg starclan dankend voor haar snelheid. Ze wist dat ze rechtstreeks richting meer twolegs schoot maar het was haar enige optie momenteel. Langs de twolegs om de kits kwijt te raken en terug via de rivier. Dat was het enige plan dat ze onder ogen had.

Het was een lange tocht maar eindelijk kwamze met hevig hijzende en dalende flanken aan bij het kamp en staarde wild in het rond. ZE rook narrowkit maar waar was hij!
Words: ### ||Tag: Name || Note: -  




One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Narrowpaw
Member
What the butterstick? {Butterbell} - Pagina 2 Ngvl81
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: What the butterstick? {Butterbell}   What the butterstick? {Butterbell} - Pagina 2 Icon_minitimedi 13 jan 2015 - 23:02

De kleine kat had al een tijdje bij de ingang staan wachten. Hij wist dat Butter hier ergens in de buurt moest zijn. Hij moest maar een beetje de geur volgen als hoe goed hij dat nu kon terwijl hij nog geen apprentice is, dus ook nooit dat heeft geleerd. Maar uiteindelijk slaagde de kat er in om haar te vinden. De kat spinde uit blijdschap dat de poes het toch nog had overleeft. Zachtjes trippelde hij naar haar toe en zetten zijn neusje in haar flank. "Gelukkig, je leeft nog!"


Narrowpaw - Valiantpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
What the butterstick? {Butterbell} - Pagina 2 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: What the butterstick? {Butterbell}   What the butterstick? {Butterbell} - Pagina 2 Icon_minitimewo 14 jan 2015 - 20:49




BUTTERBELL

Butter hapte naar adem toen ze plots de kitten zag. Haar flanken bewogen hevig terwijl ze de kitten dicht naar zich toe trok en haar ogen sloot. "Thank starclan je bent oke." Fluisterde ze zachtjes en trilde hevig. "B..ben je oke heb je pijn?" Haar ogen bleven groot staan en ze keek hem recht aan. Niet zeker wetend of de apprentice gevolgd was door een twoleg of pijn was gedaan.
Words: ### ||Tag: Name || Note: -  




One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Narrowpaw
Member
What the butterstick? {Butterbell} - Pagina 2 Ngvl81
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: What the butterstick? {Butterbell}   What the butterstick? {Butterbell} - Pagina 2 Icon_minitimewo 14 jan 2015 - 21:00

De kitten moest lachen van haar onrust. "Ja hoor, met mij gaat het prima. Het was niet zo eng gelukkig" Zei de kat al opgelucht. Het geluk zat hun mee dit keer. Ze waren nu veilig terug bij kamp. En zover ze wisten had geen twoleg of kat ze gevolgd. Nu konden ze rustig het kamp binnen komen. En niemand zou ooit iets gemerkt hebben.

Na een tijdje keek de kat naar de poes. Hij keek diep in haar blauwe ogen. Er was nog een vraag die hij namelijk had voor dat ze terug gingen. "Dus, ben je nog boos op mij? Van daar straks toen ik zo eigenwijs en vervelend deed?"


Narrowpaw - Valiantpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
What the butterstick? {Butterbell} - Pagina 2 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: What the butterstick? {Butterbell}   What the butterstick? {Butterbell} - Pagina 2 Icon_minitimedo 15 jan 2015 - 9:49




BUTTERBELL

Een sarcastische lach schoot over haar lippen en ze keek hem aan met pijndordrengde ogen. "Niet eng? Het was vreselijk." Fluisterde ze zachtjes en haalde diep adem. Het was maar een kitten. Bovendien het was NArrowkit die zou ongetwijfeld wel zijn gevoelens binnen willen houden.. Daar moest ze niet zo gek van opkijken. Diep haalde ze adem en keek even omlaag bij zijn vraag. Een vertederende glimlach gleed over haar lippen en ze likte zijn ruggetje glad en schoon. "Nee ik was gewoon heel erg bezorgd." Fluisterde ze kalmerend en sloot haar ogen.
Words: ### ||Tag: Name || Note: -  




One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Narrowpaw
Member
What the butterstick? {Butterbell} - Pagina 2 Ngvl81
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: What the butterstick? {Butterbell}   What the butterstick? {Butterbell} - Pagina 2 Icon_minitimedo 15 jan 2015 - 17:39

De kat was blij om haar kalme reactie. Nu was alles gewoon weer normaal en kon dit achterwegen laten, want niemand hoefde te weten dat ze zijn achtervolgd door twolegs.
Narrowkit was bijna dat rare object vergeten. Het eetbare ding. Het was opzicht beste wel lekker.
"Heb je nu geen spijt dat je dat vreemde object niet hebt gegeten? Het was best lekker."


Narrowpaw - Valiantpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
What the butterstick? {Butterbell} - Pagina 2 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: What the butterstick? {Butterbell}   What the butterstick? {Butterbell} - Pagina 2 Icon_minitimedo 15 jan 2015 - 21:33




BUTTERBELL

Ze schoot in de lach bij zijn woorde nen schudde haar hoofd langzaam terwijl ze over haar poot likte. Ze zuchtte diep en keek hem aan. "Nee ik ben blij dat wij, dat jij oke bent. Het twoleg ding maakt me niet uit." Mompelde ze en duwde hem richting de camp enterence. "En nu gaan wij naar binnen en laten we jou onderzoeken door Whisperwind oke?" Mompelde ze bezorgd en likte over zijn oortje.
Words: ### ||Tag: Name || Note: -  




One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Narrowpaw
Member
What the butterstick? {Butterbell} - Pagina 2 Ngvl81
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: What the butterstick? {Butterbell}   What the butterstick? {Butterbell} - Pagina 2 Icon_minitimedo 15 jan 2015 - 21:39

Narrowkit keek geschrokken op van haar woorden. "Wat? Maar ik ben oke? Ze zjin niet in mijn buurt geweest. Het hoeft echt niet." Zei hij met een rustig knikje. "En ja ik weet dat je nu gaat zeggen dat ik eigenwijs ben en ik moet luisteren naar jou" De kat grinnikte. Erg bang was hij niet voor een inspectie. En betrapt worden daardoor kon al niet meer gebeuren, want hij was samen met Butter.


Narrowpaw - Valiantpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
 
What the butterstick? {Butterbell}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory-
Ga naar: