Guess am a bad girl



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Guess am a bad girl

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Nightfrost
Member
Guess am a bad girl DPKsfdL
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Nightfrost
BerichtOnderwerp: Guess am a bad girl   Guess am a bad girl Icon_minitimewo 14 jan 2015 - 9:46

De slanke zwart-witte poes zag een dik konijn. Eigenlijk waren konijnen niet echt de prooien die geschikt waren voor Shadowclan warriors, maar wat maakte het uit? Prooi was prooi. En het dier bevond zich op Shadowclan territorium. Dan wel op het randje, want als het beest over de thunderpath zou rennen, was het Thunderclan prooi. Ze sloop dichterbij, klaar voor de sprong om het dier te vangen. Op het moment dat ze sprong, schoot het dier de thunderpath op. Nightfrost rende er nog achterna, tot ze zich op Thunderclan territorium bevond. Ze draaide zich om, klaar om de weg weer over te steken, helaas kwamen er nu meerdere monsters aan, en het leek erop dat ze hier nog wel even vast zat.

OOC: Eerste post voor Briarleaf.


Guess am a bad girl UrH9enc
Terug naar boven Ga naar beneden
Briarleaf
Member
Guess am a bad girl DPKsfdL
demi
252
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Briarleaf
BerichtOnderwerp: Re: Guess am a bad girl   Guess am a bad girl Icon_minitimewo 14 jan 2015 - 20:10

Briarleaf's maag vroeg met een grommend geluid om zijn aandacht. De honger begon langzamerhand zijn tol te eisen. De regel dat Warriors en Apprentices niet mochten eten voor de andere rangen hadden gegeten, was zwaar voor hem geweest. De prooi was al redelijk schaars, en het kleine beetje dat er was, ging naar de Elders, Queens en Kittens. Natuurlijk vond hij dat niet erg, maar een lege maag maakte het jagen tien keer zo moeilijk, en daarom ging het ook tien keer zo langzaam. Hij was nu al een behoorlijk lange tijd bezig met het zoeken naar prooi, maar het leek wel of het hele gebied ondertussen was leeggeroofd. Met een diepe zucht zakte hij door zijn achterpoten, die zijn gewicht nog amper konden ondersteunen. Hij was zwakker, dunner dan voorheen. Maar dat mocht hem er niet van weerhouden zijn Clan te dienen. Hij drukte zichzelf weer overeind, en precies toen drong de geur van konijn zijn neus binnen. Zijn ogen werden twee keer zo groot, en opeens voelde hij een vlaag van energie. Zijn bladgroene ogen flitsten tussen de bomen door. Dichtbij de grens zag hij twee schimmen, en de een leek verdacht veel op een konijn. Hij forceerde zijn vermoeide poten te lopen, maar zijn pas nam al snel in snelheid af toen hij een andere geur opving: ShadowClan. Op hun gebied. Zijn expressie veranderde binnen een seconde, woede. Hij liep steevast op de poes af, de ShadowClankat die hun grenzen had overschreden. Hij hoorde de monsters over het Thunderpath langs razen. "Als je nu niet oversteekt, duw ik je persoonlijk het Thunderpath op," zei hij op een norse toon. Hij duldde hier geen indringers, vooral niet met deze omstandigheden.


darling, you are not at war
Guess am a bad girl AynEg4S
Guess am a bad girl Animal_crossing_leaf_cursor_by_gydrozmaa-d5l8guz
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightfrost
Member
Guess am a bad girl DPKsfdL
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Nightfrost
BerichtOnderwerp: Re: Guess am a bad girl   Guess am a bad girl Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 11:34

De zwart-witte poes keek over har schouder naar de razende monsters op het Thunderpath. Hoe kwam ze nu ooit weer terug, als dit zo door bleef gaan... Zou ze nooit meer terug op Shadowclan territorium komen en zouden haar clan genoten vast denken dat ze ontvoerd was, of dergelijke. Dus ze zat nog wel even vast op Thunderclan territorium. Helaas werd dit ook niet echt op prijs gesteld. Een kater, een slag groter dan Nightfrost zelf kwam op haar afgelopen. "Als je nu niet oversteekt, duw ik je persoonlijk het Thunderpath op," klonk zijn stem. Nightfrost trok een wenkbrauw op. "En dat doe je gewoon even. Zelfs als je weet dat je daarmee het leven van mij ontneemt?" vroeg ze op kalme toon.


Guess am a bad girl UrH9enc
Terug naar boven Ga naar beneden
Briarleaf
Member
Guess am a bad girl DPKsfdL
demi
252
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Briarleaf
BerichtOnderwerp: Re: Guess am a bad girl   Guess am a bad girl Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 14:30

De poes sprak hem toe, op een kalmere manier dan hij zou verwachten van een indringer. "En dat doe je gewoon even. Zelfs als je weet dat je daarmee het leven van mij ontneemt?" sprak ze rustig, en hij keek haar even aan met zijn bladgroene ogen. Daarna gleed zijn blik opzij, naar de Monsters die nog steeds op hoog tempo over het Thunderpath raasden. Het was niet onmogelijk om levend aan de overkant te komen, maar de kans dat ze ongedeerd in haar eigen gebied zou belanden, was behoorlijk klein. "Je overtreedt de Warrior Code," antwoordde hij, nog steeds een toon van boosheid in zijn stem. Hij hoefde haar niet te doden als de situatie dat niet duldde, dus hij hoopte dat ze zich zou gedragen. Hij wilde de kattin niet echt graag de keel doorbijten. Hij ging zitten en krulde zijn staart rustig om zijn poten. "Als je je echter gedraagt, geef je me geen reden om je te doden," voegde hij rustig aan zijn vorige statement toe. Hij bekeek haar even van top tot teen. Een mooie zwart-witte poes. Een slag kleiner dan hij was, met een stel bijzonder gekleurde ogen. Hij kon haar nog wel even op zijn gebied verdragen.


darling, you are not at war
Guess am a bad girl AynEg4S
Guess am a bad girl Animal_crossing_leaf_cursor_by_gydrozmaa-d5l8guz
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightfrost
Member
Guess am a bad girl DPKsfdL
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Nightfrost
BerichtOnderwerp: Re: Guess am a bad girl   Guess am a bad girl Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 15:03

De Thunderclan kater vertelde haar iets wat ze echt nog niet wist, wel dus. Maar goed, een Warrior was verplicht de ander er aan te herinneren wanneer iemand dat deed. "Daar ben ik me van bewust, en zodra ik de kans krijg, zal ik er mee stoppen," zei ze zelfs een beetje vriendelijk. "Als je je echter gedraagt, geef je me geen reden om je te doden," zei de kater. Nightfrost grijnsde. "Dan zal ik je geen reden geven," zei ze met nog steeds een grijns op haar gelaat. Ook zij ging zitten, want blijven staan was nogal nutteloos, gezien ze toch geen kant op kon. Verder het Thunderclan territorium in was geen optie, en het Thunderpath oversteken leek haar ook geen optie. "Laat ik me maar even fatsoenlijk voorstellen. Mijn naam is Nightfrost," stelde de poes zichzelf voor.


Guess am a bad girl UrH9enc
Terug naar boven Ga naar beneden
Briarleaf
Member
Guess am a bad girl DPKsfdL
demi
252
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Briarleaf
BerichtOnderwerp: Re: Guess am a bad girl   Guess am a bad girl Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 16:10

De kattin zei dat ze zo snel mogelijk naar de andere kant zou gaan, mocht de kans zich aanbieden, maar dat leek nog niet zo te zijn. Ergens vond hij het niet heel erg dat ze hier nu gestrand was, hij had sowieso niet echt zin om te gaan jagen. Hij was er veel te hongerig voor. Voor zijn part kon het nog wel even duren voor het verkeer weer opklaarde. Het was nou eenmaal zijn plicht om de indringer in de gaten te houden. De poes ging naast hem zitten en stelde zich voor als Nightfrost. Hij had niet het gevoel dat hij die naam snel zou vergeten. "Briarleaf," zei hij terug. "Wat brengt je eigenlijk aan de andere kant van het Thunderpath?" vroeg hij. Waarschijnlijk ging het om prooi. In barre omstandigheden als deze ging het altijd om prooi.


darling, you are not at war
Guess am a bad girl AynEg4S
Guess am a bad girl Animal_crossing_leaf_cursor_by_gydrozmaa-d5l8guz
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightfrost
Member
Guess am a bad girl DPKsfdL
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Nightfrost
BerichtOnderwerp: Re: Guess am a bad girl   Guess am a bad girl Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 15:07

De kater stelde zich voor als Briarleaf en vroeg vervolgens wat eigenlijk maakte dat Nightfrost op Thundercan territorium was. Schuldig draaide ze haar oren wat naar achteren en glimlachte voorzichtig. "Euh, ja," begon ze aarzelend. "Op de Thunderpath probeerde in tevergeefs nog een prooi te vangen, maar die schoot jullie territorium binnen. Ik kon niet mer terug door de monsters, waardoor ik dus gedwongen was me hier tijdelijk veilig te stellen," legde ze rustig uit. "Heb je ooit zoveel monsters tegelijk gezien?" Besloot ze te vragen. Al die monsters zouden vanzelf wel weer minder worden, enkel reden ze langzamer dan normaal nu en waren het ook meer dan normaal.


Guess am a bad girl UrH9enc
Terug naar boven Ga naar beneden
Briarleaf
Member
Guess am a bad girl DPKsfdL
demi
252
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Briarleaf
BerichtOnderwerp: Re: Guess am a bad girl   Guess am a bad girl Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 15:58

Het gezicht van Nightfrost vertrok even, en een schuldige expressie daalde neer op haar gelaat. Ze antwoordde dat ze een prooi probeerde te vangen die vervolgens het ThunderClangebied in dook. Hij vond het aan de ene kant moeilijk te geloven, aan de andere kant was hem laatst precies hetzelfde overkomen. Dus hij zou haar het voordeel van de twijfel wel geven Ze vroeg of hij ooit zoveel monsters tegelijkertijd had gezien, waarop hij rustig zijn kop schudde. Zijn bladgroene ogen gleden naar de weg, waar het ene monster na het andere overheen raasde. "Het lijken er alsmaar meer te worden," merkte hij op. Hij had zich meerdere malen afgevraagd wat het nou eigenlijk waren. Maar uiteindelijk bleef hij een kat, en een kat had geen idee van mensendingen. Hij draaide zich naar de andere kat toe, en keek haar glimlachend aan. "Eerlijk gezegd, heb ik niet lang geleden ook poot gezet op ShadowClangebied. Volgens mij staan we quitte," vertelde hij haar. Hij wist niet echt waarom hij het haar vertelde, maar het leek niet echt alsof ze iets kwaads in de zin had. In tegenstelling tot alle andere ShadowClanners die hij tot nu toe had ontmoet.


darling, you are not at war
Guess am a bad girl AynEg4S
Guess am a bad girl Animal_crossing_leaf_cursor_by_gydrozmaa-d5l8guz
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightfrost
Member
Guess am a bad girl DPKsfdL
45
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Nightfrost
BerichtOnderwerp: Re: Guess am a bad girl   Guess am a bad girl Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 19:47

Briarleaf leek om te merken dat het er alleen maar meer leken te worden. Nightfrost vernauwde haar ogen even, ze begreep echt niks van die twolegs. Briarleaf biechtte vervolgens op zelf niet zo lang geleden ook nog op Shadowclan territorium te zijn geweest. Nightfrost glimlachte en schudde haar kop. "Ja, dan staan we nu inderdaad gelijk," reageerde ze vervolgens met een lachje. Ze stond op en rekte haar poten uit. "Is het niet een idee om even langs Thunderpath te gaan wandelen? Misschien is het een eindje verder op rustiger?" Miauwde ze, waarbij er sneeuwvlokken naar beneden begonnen te dwarrelen. Het begon ook kouder te worden. Bij het zien van dat er monster stil begonnen te staan en er twolegs uit stapte leek het haar sowieso verstandig om verder te gaan.


Guess am a bad girl UrH9enc
Terug naar boven Ga naar beneden
Briarleaf
Member
Guess am a bad girl DPKsfdL
demi
252
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Briarleaf
BerichtOnderwerp: Re: Guess am a bad girl   Guess am a bad girl Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 21:14

De poes glimlachte, en dat deed hem ook glimlachen. Ze had een uiterst aanstekelijke lach, moest hij toegeven. Ze stond rustig op en stelde voor om te gaan wandelen. Misschien zou het een eindje verder rustiger zijn. Briarleaf knikte en stond op. Het was niet tot hij op wilde staan dat hij de kou voelde die langzamerhand in zijn botten was getrokken. Een rilling trok over zijn rug, ergens wilde hij wel terug naar zijn warme plekje in de Warrior's Den, maar hij kon de kattin hier ook niet alleen laten. En uiteraard kon hij geen indringer meebrengen in het kamp. Tenzij het voor een uitspraak van de leider was. Maar dat wilde hij Nightfrost niet aan doen. Hij stapte rechtuit, door de dikke laag sneeuw. Zijn ogen gleden naar de Tweebeners die uitstapten, en het was inderdaad maar beter om te vertrekken. Hij hield Nightfrost zorgvuldig in de gaten terwijl ze liepen. "Denk je dat ze ons gezien hebben?" vroeg hij, ietwat ongerust, en doelend op de Tweebeners. Hij had geen zin in nog meer problemen.


darling, you are not at war
Guess am a bad girl AynEg4S
Guess am a bad girl Animal_crossing_leaf_cursor_by_gydrozmaa-d5l8guz
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Guess am a bad girl
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: