HEY UR SMART [Sherlock]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 HEY UR SMART [Sherlock]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Brightpaw
Member
HEY UR SMART [Sherlock] DPKsfdL
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender:
Rank:
Brightpaw
BerichtOnderwerp: HEY UR SMART [Sherlock]   HEY UR SMART [Sherlock] Icon_minitimema 19 jan 2015 - 18:00

Voor de zoveelste keer racede Brightpaw rond het territorium. Ze vond het gewoon leuk. Even sloot ze haar groene ogen en het was net alsof ze vloog door de lucht. Ze had geen last van de sneeuw waar ze op uitgleed. Ze was geboren in leafbare en bovendien rende ze al zo vaak dat ze een techniek had uitgevonden om over de sneeuw te glijden en nog sneller te worden. Plotseling botste ze tegen iets aan. Het was warm, maar met een vacht. Echter was dit ding zo sterk dat ze omviel. ''Oh geweldig de tweede keer vandaag al..'' mompelde ze terwijl ze overeind krabbelde. Eenmaal weer overeind ging ze weer in happy modus en keek waar ze tegen aan was gebotst. Het was een kat. Gelijk begon ze haar gesprek. ''Oh sorry het was niet mijn bedoeling tegen je aan te knallen. Ik was aan het rennen en ik zag je niet en toen botste ik per ongeluk. Dus, wie ben jij? Ik heb je niet eerder gezien in de ThunderClan.. ik moet echt wat meer namen onthouden. Je ruikt niet naar ThunderClan.. of ik kan gewoon niet ruiken. Ik ben Brightpaw!'' Haar stem was redelijk luid; echter had ze dit niet door. Ook wist ze niet dat er clanloze katten waren. Ze dacht dat er alleen maar Clankatten waren. En dat iedere Clankat op hun eigen territorium bleef. Dus waarom deze helemaal niet naar ThunderClan rook vond ze het vreemd. Maar ja, zij was ook vreemd.


HEY UR SMART [Sherlock] S147li
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. Holmes
Member
HEY UR SMART [Sherlock] DPKsfdL
77
Actief
Mr. Holmes
BerichtOnderwerp: Re: HEY UR SMART [Sherlock]   HEY UR SMART [Sherlock] Icon_minitimema 19 jan 2015 - 18:24

Met een ruk stond hij stil. Zijn gevoelige oren hadden het geluid van een naderende kat ontvangen. Geur Thunderclan en zo te horen apprentice. Sherlock verwachtte dat de poes zou stoppen en werd daarom nogal overdonderd. Onmiddellijk schoot hij in vecht modus en keek naar de onbekende. De donkerbruine kater had genoeg meegemaakt om altojd waakzaam te zijn. Geen wonder ook. Zelfs zijn eigen broer was zijn vijand. Nu hij er zo over nadacht had hij geen vrienden, en zelfs niks in die richting. Terwijl hij naar de apprentice keek probeerde hij gegevens te verzamelen. Maar iedere keer ls hij iets had bedacht praatte ze door hem heen. Dan waren het ook nog van doe dingen die overduidelijk waren. Normale katten waren zo saai. 'Sherlock Holmes.' Zijn blik gleed even over de poes. 'Brightpaw, acht manen, dom, half Riverclan, grote gelukkige familie.' Dat waren de basis gegevens die hij had verzameld. Allemaal heel duidelijk zichtbaar als je tenminste zijn hersenen had. Gelukkig was hij enige.


Don't talk out loud Gast,
you lower the IQ of the whole street.
-Sherlock Holmes-
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightpaw
Member
HEY UR SMART [Sherlock] DPKsfdL
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender:
Rank:
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: HEY UR SMART [Sherlock]   HEY UR SMART [Sherlock] Icon_minitimema 19 jan 2015 - 18:33

''Huh?!'' vragen schoten door Brightpaw heen en gelijk noemde ze ze op. ''Sherlock Holmes is geen Clannaam toch! Hoe kan dat nou? Of heet je Sherlockpaw en daarna Sherlock Holmes? Wacht - nee, dat klinkt dom! Ik snap het niet, vond Silverstar het goed dat je geen Clannaam had? En hoe wist je dat ik acht manen en half RiverClan ben! Dat wil ik ook kunnen zien bij gewoon kijken naar katten. Dat zou zo cool zijn want vaak zeggen ze dat ik te veel vraag en dan weet ik het al dus hoef ik niet te vragen en dan ben ik awesome! Vertel me je trucje! En wat bedoel je, grote gelukkige familie? Ik heb alleen vrienden in de ThunderClan. Daypaw, Snowdrop, Nimblepaw, Snakekit, Glowpaw, Lostdream.. uhmm ik hoop dat ik niemand vergeten ben! Maar ik heb geen grote gelukkige familie. Die zijn..dood.'' Na die zin viel ze stil en ging de eeuwige glimlach weg. Dood was best stom om over na te denken en over te praten. Maar het zou nooit haar vrolijkheid verpesten. Dat kon niets.


HEY UR SMART [Sherlock] S147li
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. Holmes
Member
HEY UR SMART [Sherlock] DPKsfdL
77
Actief
Mr. Holmes
BerichtOnderwerp: Re: HEY UR SMART [Sherlock]   HEY UR SMART [Sherlock] Icon_minitimema 19 jan 2015 - 18:41

Wauw, gewoon wauw. Ja, Sherlock kon ook heel snel praten, maar dat waren nuttige dingen. Zinnen die iets bijdroegen aan het onderwerp. Waardoor anderen een kleine inkijk in zijn gedachten kregen. Daar konden ze informatie uithalen en slimmer van woorden. Maar dit was heel wat anders. De woorden van Brightpaw droegen niks bij aan het gesprek. Ze wou maar niet stil zijn. 'SHUT UP!' Geïrriteerd keek hij haar aan. 'Ik ben geen clankat, je ziet er als die leeftijd uit en de structuur van je vacht. Daar ben je te dom voor. Ze zijn dood ja, dat is duidelijk maar je bent er niet verdrietig om. Je vind het jammer maar overleeft het. En het moet wel groot zijn, willen ze zo iets mislukst krijgen.' Met een beetje geluk besefte de apprentice niet dat hij haar dom noemde. Al zou dat niet zo'n ramp zijn, en ook geen wonder. In vergelijking met hem was iedereen dom en saai.


Don't talk out loud Gast,
you lower the IQ of the whole street.
-Sherlock Holmes-
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightpaw
Member
HEY UR SMART [Sherlock] DPKsfdL
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender:
Rank:
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: HEY UR SMART [Sherlock]   HEY UR SMART [Sherlock] Icon_minitimema 19 jan 2015 - 18:47

''SHUT UP!'' miauwde hij plots. Een seconde was Brightpaw stil, maar toen kreeg ze een idee.
''SHUT DOWN!'' lachte ze. ''Shut left, shut right, shut to the rainbooooow!'' zong ze.
Ze luisterde naar zijn uitleg. Aha, dus zo kon hij alles van haar weten. ''Woah jij bent slim!'' miauwde ze. ''Nu ik! Ik ga dingen over jou vertellen!'' Zonder goed na te denken drukte ze haar neus in zijn vacht en snoof hem op. ''Je ruikt niet naar een Clancat dus dat had ik goed! En..'' weer snoof ze. ''Je woont ook niet bij twolegs en je hebt honger maar negeert het!'' Ze stapte weer naar achter. ''Je hebt een grijze vacht en denkt veel na! Heb ik het goed?'' Nieuwsgierig wachtte ze op het antwoord. Ze voelde zichzelf superslim!

OOC; I love brigth


HEY UR SMART [Sherlock] S147li
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. Holmes
Member
HEY UR SMART [Sherlock] DPKsfdL
77
Actief
Mr. Holmes
BerichtOnderwerp: Re: HEY UR SMART [Sherlock]   HEY UR SMART [Sherlock] Icon_minitimema 19 jan 2015 - 18:57

Er was absoluut iets mis gegaan bij de geboorte van deze poes. Shut to the rainbow? Was deze apprentice zich er überhaupt van bewust dat dat niet mogelijk was. Of dacht ze dat katten echt konden vliegen? Ze was in ieder geval onder de indruk van zijn uitleg. Hij trok zich terug toen ze zijn neus tegen zijn vacht aandrukte. Met zijn poot duwde hij haar van zijn lichaam af. Als ze echt slim probeerde te zijn hoefde ze niet te ruiken. 'Nee, mijn vacht is rood' antwoordde hij sarcastisch. De rest had ze wel goed. Het waren ook de meest overduidelijke dingen. Alleen had hij niet echt honger, hij vergat meer om te eten. 'If I may; Don't talk out loud Brightpaw, you lower they IQ of they whole forest.' Na zijn advies maakte hij aanslagen om weg te gaan, maar werd onderbroken door een nieuwe stortvloed aan woorden. Hadden deze katten echt niks beters te doen met hun leven?


Don't talk out loud Gast,
you lower the IQ of the whole street.
-Sherlock Holmes-
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightpaw
Member
HEY UR SMART [Sherlock] DPKsfdL
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender:
Rank:
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: HEY UR SMART [Sherlock]   HEY UR SMART [Sherlock] Icon_minitimema 19 jan 2015 - 19:04

Brightpaw schrok zich rot. Snel greep ze naar haar oog met een poot. ''Oh my StarClan ik ben kleurenblind!'' Ze ging zitten en wreef in haar oog. Daarna keek ze nog eens goed. Nope, niet rood. Was ze nou echt kleurenblind?! ''Hoe kun je niet meer kleurenblind worden?! Jij bent slim, jij weet het!'' miauwde ze vlug. Sherlock miauwde verder: ''If I may; Don't talk out loud Brightpaw, you lower the IQ of the whole forest.'' Huh? Bright hield haar kop weer scheef. ''Wat is een IQ? Is dat je gehoor? Want soms zeggen katten tegen me dat ze doof worden van me.''


HEY UR SMART [Sherlock] S147li
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. Holmes
Member
HEY UR SMART [Sherlock] DPKsfdL
77
Actief
Mr. Holmes
BerichtOnderwerp: Re: HEY UR SMART [Sherlock]   HEY UR SMART [Sherlock] Icon_minitimema 19 jan 2015 - 19:11

Misschien had hij toch een fout gemaakt in zijn berekingen. Misschien was Brightpaw niet acht manen maar acht dagen. Het zou hem niet eens meer verbazen. 'Sarcasme noemen we dat. Mijn echte vachtkleur is doorzichtig.' Nu mochten ze zich in de Thunderclan afvragen waarom Brightpaw een gesprek had met een doorzichtig kat. Sherlock was van de problemen af. Blijkbaar had hij het toch goed op het einde. Acht dagen maximaal. 'Je verstand. Mijne is bovengemiddeld jouwe onder het nulpunt.' Dat van die andere katten begreep hij. Zijn geduld begon hij ook te verliezen. Als deze poes nog een keer meer dan tien woorden ging zeggen... Onbewust klapte hij zijn nagels al uit.


Don't talk out loud Gast,
you lower the IQ of the whole street.
-Sherlock Holmes-
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightpaw
Member
HEY UR SMART [Sherlock] DPKsfdL
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender:
Rank:
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: HEY UR SMART [Sherlock]   HEY UR SMART [Sherlock] Icon_minitimema 19 jan 2015 - 19:20

''Sarcasme?'' miauwde Brightpaw. ''Ooooh! Liegen! Weer zo'n fancy woord,'' glimlachte ze. ''Wacht eens, doorzichtig kan niet! Toch? Een elder vertelde me ooit dat water doorzichtig is. Ik zei dat het blauw was. Toen zei de Elder dat dat reflectie was van de lucht. De lucht is blauw, dus water lijkt blauw omdat het de reflectie op het doorzichtige is. Niks hier is grijs dus niks kan reflecteren op je vacht dus kan het niet doorzichtig zijn...toch? Huh, wow, dit is ingewikkelde stuff,'' ratelde ze door. Het was net alsof ze hard op dacht. Was het ook, eigenlijks. Het vreemde is dat ze op dit moment wél slim dacht. ''Oh! En laag is goed, of slecht?'' vroeg ze daarna, weer in domme modus.


HEY UR SMART [Sherlock] S147li
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. Holmes
Member
HEY UR SMART [Sherlock] DPKsfdL
77
Actief
Mr. Holmes
BerichtOnderwerp: Re: HEY UR SMART [Sherlock]   HEY UR SMART [Sherlock] Icon_minitimema 19 jan 2015 - 19:31

Sarcasme, het fancy woord, juist. Sherlock had er veel voorover om dit gesprek te beëindigen. Misschien zou hij dat nog doen ook. Inderdaad zag het er naar uit dat hij moest handelen. In totaal zesenzestig woorden te veel. Hoe kreeg ze het voor elkaar. 'Slecht.' Met zijn klauw duwde hij de poes tegen de grond. 'Leer verstandige dingen te zeggen, je verveelt.' Hij liet weer los en zette een stap naar achter. 'Ik reflecteer die grijze wolk.' Inderdaad hing er boven hun een donkere wolk. Blijkbaar kon het iedere moment gaan regenen. Jammer, sneeuw was een heel goede manier om sporen te zien.


Don't talk out loud Gast,
you lower the IQ of the whole street.
-Sherlock Holmes-
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightpaw
Member
HEY UR SMART [Sherlock] DPKsfdL
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender:
Rank:
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: HEY UR SMART [Sherlock]   HEY UR SMART [Sherlock] Icon_minitimema 19 jan 2015 - 19:44

''Oooh, slecht-'' voor Bright haar zin af kon maken werd ze tegen de grond geduwd. ''Leer verstandige dingen te zeggen, je verveelt.'' Brightpaw dacht na. ''Verstandige dingen? Wat dan?'' vroeg ze. ''En nice truc, ik wil ook katten tegen de grond kunnen duwen!'' Sherlock miauwde dat hij de grijze wolk reflecteerde. ''Oohhh cool! Dus je word blauw als de wolk weg is? Zo cool! Ik heb alleen maar een roodgele vacht. Ja toch? Of ben ik kleurenblind?''


HEY UR SMART [Sherlock] S147li
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. Holmes
Member
HEY UR SMART [Sherlock] DPKsfdL
77
Actief
Mr. Holmes
BerichtOnderwerp: Re: HEY UR SMART [Sherlock]   HEY UR SMART [Sherlock] Icon_minitimema 19 jan 2015 - 19:56

Zijn waarschuwing was niet genoeg. Iedere verstandige kat zou nu wel stil zijn, maar had hij ooit beweerd dat deze apprentice verstandig was? 'Gewoon je mond houden en dat gaat je niet lukken.' Iemand die niet eens wist wat sarcasme werd zou nooit kunnen vechten. Laat staan leider of zo worden. Het voordeel van Rogue zijn, je was altijd de leider. 'Je vacht is geel, dat komt omdat je in de Thunderclan zit en daarom zijn je ogen Riverclan blauw.' Een zin, een heleboel leugens. Dat verdiende Brightpaw ook wel. Het zou fantastisch zijn als ze nu aan andere ging vertellen dat ze blauw ogen had.


Don't talk out loud Gast,
you lower the IQ of the whole street.
-Sherlock Holmes-
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightpaw
Member
HEY UR SMART [Sherlock] DPKsfdL
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender:
Rank:
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: HEY UR SMART [Sherlock]   HEY UR SMART [Sherlock] Icon_minitimema 19 jan 2015 - 20:04

''Oooh nu snap ik het! En alle rogue's zijn doorzichtig?'' vroeg ze. Plotseling besefde ze dat deze Sherlock had gezegd dat ze stil moest zijn. ''Ik kan stil zijn! Let op,'' ze nam een hap lucht en hield haar adem in. Ademen maakte ook lawaai. Bovendien kon ze zonder adem niet praten, perfect. Zo zou het wel lukken. Brightpaw probeerde haar nieuwsgierigheid te negeren.


HEY UR SMART [Sherlock] S147li
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. Holmes
Member
HEY UR SMART [Sherlock] DPKsfdL
77
Actief
Mr. Holmes
BerichtOnderwerp: Re: HEY UR SMART [Sherlock]   HEY UR SMART [Sherlock] Icon_minitimema 19 jan 2015 - 20:11

Inmiddels verbaasde de domme opmerkingen van de poes hem al niet meer. Hij trok een wenkbrauw toen ze haar adem inhield, of probeerde ze zelfmoord te plegen? De apprentice was in ieder geval stil. Sherlock genoot van de tijdelijke rust. Dit was zoveel beter dan alle onzin die de poes uitkraamde. Nu moest hij wel zijn theorie over kattenkleuren ophouden. Maar dat ging wel lukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightpaw
Member
HEY UR SMART [Sherlock] DPKsfdL
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender:
Rank:
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: HEY UR SMART [Sherlock]   HEY UR SMART [Sherlock] Icon_minitimema 19 jan 2015 - 20:28

Nog steeds hield ze haar adem in. Het was doodstil tussen de twee. Alhoewel, ze waren niet dood. En je hoorde de wind en de bomen nog. Waarom noemden ze het dan zo? Brightpaw snapte er nooit iets van. En had het waarschijnlijk hard op gemiauwt als ze niet stil moest zijn. Haar lichaam wilde steeds meer adem. Maar ze moest showen dat ze stil kon zijn. Ook al voelde het alsof ze ieder moment kon ontploffen.

OOC: omg, ik probeerde me adem in te houden teriwjl ik de post schreef xD


HEY UR SMART [Sherlock] S147li
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. Holmes
Member
HEY UR SMART [Sherlock] DPKsfdL
77
Actief
Mr. Holmes
BerichtOnderwerp: Re: HEY UR SMART [Sherlock]   HEY UR SMART [Sherlock] Icon_minitimema 19 jan 2015 - 20:36

Langzaam begonnen de tekenen van ademgebrek zich te vertonen. Aan de ene kant was het heerlijk rustig zo, aam de andere kant wou hij niet de oorzaak zijn van haar dood. 'Haal adem' snauwde hij uiteindelijk. Ze was echt dom. Sherlock had muizen gezien met meet verstand.


Don't talk out loud Gast,
you lower the IQ of the whole street.
-Sherlock Holmes-
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightpaw
Member
HEY UR SMART [Sherlock] DPKsfdL
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender:
Rank:
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: HEY UR SMART [Sherlock]   HEY UR SMART [Sherlock] Icon_minitimema 19 jan 2015 - 20:39

Brightpaw zette haar klauwen in de grond. Niet uitademen.. Nog niet! ''Haal adem,'' snauwde de kater uiteindelijk. Dat liet ze zich niet nog eens zeggen en kwam op adem. ''Heh.. zie je wel.. heh dat ik...sti..stil kan zijn,'' hijgde ze. ''En nuuu...'' begon ze. ''SUPRISE ATTACK!'' Plotseling deed ze een poging hem om te duwen met al haar kracht.


HEY UR SMART [Sherlock] S147li
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. Holmes
Member
HEY UR SMART [Sherlock] DPKsfdL
77
Actief
Mr. Holmes
BerichtOnderwerp: Re: HEY UR SMART [Sherlock]   HEY UR SMART [Sherlock] Icon_minitimema 19 jan 2015 - 20:51

Met gemak ontweek hij de aanval. Waardoor ze zelf wel op de grond moest vallen. Een poot was genoeg om de apprentice stil te houden. [n]'Als je wil aanvallen, doe her dan in stilte.'[/b] Hij duwde haar weg. Om hem aan te vallen moest je echt wel wat sneller en slimmer zijn. Maar niemand was zo slim als hij. In feite was hij op deze manier onverslaanbaar. Alleen brute kracht zou hem verslaan, maar daar had hij nu John voor.


Don't talk out loud Gast,
you lower the IQ of the whole street.
-Sherlock Holmes-
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightpaw
Member
HEY UR SMART [Sherlock] DPKsfdL
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender:
Rank:
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: HEY UR SMART [Sherlock]   HEY UR SMART [Sherlock] Icon_minitimeza 24 jan 2015 - 19:51

Stilte, weer. Alles moest in stilte. Hij kon het weten, hij was slim. Brightpaw nam een hap adem en was weer stil. Toen haalde ze uit naar zijn kop met haar nagels uit. Muahah, ze had een indringer aangevallen! Ze liet haar adem los. ''Zo dus?'' vroeg ze.


HEY UR SMART [Sherlock] S147li
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. Holmes
Member
HEY UR SMART [Sherlock] DPKsfdL
77
Actief
Mr. Holmes
BerichtOnderwerp: Re: HEY UR SMART [Sherlock]   HEY UR SMART [Sherlock] Icon_minitimeza 24 jan 2015 - 21:09

De nagels van de apprentice kwamen niet eens in de buurt van zijn vacht. 'Nee, hou je adem niet in, kijk waar je richt en boven al...' Hij verborg de grijns. 'Ik ben onzichtbaar, dus heel moeilijk om aan te vallen.' Nu zou hij de perfecte woorden zeggen om van de apprentice af te komen, voorlopig tenminste. 'Zie die struik daar, die is ook onzichtbaar, val die maar aan.' Sherlock bereidde zich er al op voor om toe te kijken hoe Brightpaw vocht met een 'onzichtbare' struik. Ze was zo dom, al helemaal in vergelijking met hem.


Don't talk out loud Gast,
you lower the IQ of the whole street.
-Sherlock Holmes-
Terug naar boven Ga naar beneden
 
HEY UR SMART [Sherlock]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: