Who's there?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Who's there?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Mazerunner
Member
Who's there? DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Who's there?   Who's there? Icon_minitimevr 23 jan 2015 - 16:47

De gestreepte kater keek nieuwsgierig om zich heen. Het was hier altijd rustig. Behalve op de gatherings, natuurlijk. Maar normaal gezien was hier niemand, behalve een paar, warrior code negerende geliefden, en katten zoals hij, avontuuriers. De bruine tabby was eigenlijk best wel moe, liep om de rotsen heen, en instaleerde zich in een schaduwrijk plekje waar geen spoor van de sneeuw te bekennen was en sloot zijn helderblauwe ogen.

Toen Mazepaw wakker werd, drong de geur van een onbekende kat zijn neus binnen. "Hallo?", miauwde hij, waarbij hij overeind kwam.

eerst Littlepaw



Who's there? Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Littlepaw.
Member
Who's there? DPKsfdL
269
Actief
Littlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Who's there?   Who's there? Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 15:54

Eerst waren alleen haar poten en haar staart nat geweest, later door haar geringe lengte ook haar buikje. Nu, nu was ze helemaal doorweekt. Het vocht was door haar vacht naar boven getrokken. Door in beweging te blijven probeerde ze zichzelf warm te houden en dat lukte aardig, toch rilde ze zachtjes.

Dit was nog een onbekende plek voor haar. Ze was nog nooit op een gathering geweest en had ook nog nooit een andere reden gehad om hier te komen. Nu eigenlijk ook niet, maar toch was ze hier. Ze keek wat om zich heen, opzoek naar een sneeuwvrij plekje. Deze had ze snel gevonden, alleen lag daar meteen ook een andere kat. Toch stapte ze eropaf, de kou werd er namelijk per minuut erger op. Ze herkende zijn shadowclan geur, wat haar een beetje beangstigde. Hij werd wakker en ze deed snel een paar stappen naar achter. "Hallo?" Ze knikte begroetend. "Hey," Sprak ze klappertandend. "Zou ik erbij mogen komen liggen?"


“A person’s heart doesn’t always go the way you want it to.”
Who's there? 6cRB3v6
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Who's there? DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Who's there?   Who's there? Icon_minitimezo 25 jan 2015 - 20:11

"Hey," zijn ogen ontmoette die van een onbekende thunderclan apprentice. "Zou ik erbij mogen komen liggen?" vervolegde de witte poes. "Euh, oké", hij scoof een stukje opzij om plaats voor de andere kat te maken. "En...wie ben jij?",



Who's there? Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Littlepaw.
Member
Who's there? DPKsfdL
269
Actief
Littlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Who's there?   Who's there? Icon_minitimeza 31 jan 2015 - 14:12

Hij klonk een beetje aarzelend, maar schoof toen toch een stukje op. Dankbaar stapte ze naar voren en kwam trillend naast hem neer. Weliswaar wel met de nodige afstand tussen hun tweeën in. Ze maakte zich zo klein mogelijk en legde haar staart om haar bevroren pootjes. Daarna richtte ze haar oogjes op de mede apprentice. Hij licht blauwe oogjes en een bruin wittige vacht, hij zag er niet gevaarlijk uit. "Wat een weer hè!" Mauwde ze. "En...wie ben jij?" Weer die aarzeling in zijn stem, hij kon toch niet denken dat zij een bedreiging vormde, hij was zeker een halve kop groter! Maar ja, ergens was het natuurlijk ook wel weer logisch. "Ik ben Littlepaw, een Thunderclan apprentice, aangenaam." Ze glimlachte vriendelijk. "En jij?"


“A person’s heart doesn’t always go the way you want it to.”
Who's there? 6cRB3v6
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Who's there? DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Who's there?   Who's there? Icon_minitimeza 31 jan 2015 - 14:24

"Ik ben Littlepaw, een Thunderclan apprentice, aangenaam.", stelde ze zichzelf voor. "En jij?", vroeg ze vervolgens. "Ik ben Mazepaw, shadowclan", ze had het vast wel al geroken, andere clans leken de geur van shadowclan niet erg te kunnen appreciëren. "Heb jij ook zo'n hekel aan sneeuw?", het verpeste alles, zijn vacht, zijn humeur, zijn jacht... Er werd wel eens gezegd dat Thunderclanners maar vreemd waren, maar de kans dat ze ook een hekel aan sneeuw hadden, leek Maze erg groot.



Who's there? Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Littlepaw.
Member
Who's there? DPKsfdL
269
Actief
Littlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Who's there?   Who's there? Icon_minitimeza 31 jan 2015 - 17:16

Zo, Mazepaw dus, van die naam had ze nog nooit gehoord. Maar niet Mazepaw was wat haar meeste aandacht kreeg, dat was namelijk de kou. Haar vacht was nog steeds doorweekt en de temperatuur werd er maar niet hoger op. Ze rilde zachtjes terwijl ze zo goed mogelijk alle warmte die ze had probeerde vast te houden. "Heb jij ook zo'n hekel aan sneeuw?" Vroeg Mazepaw. "Ja! Nou euh, meestal.. Soms." Ze vond de sneeuw mooi, net zoals het knetterende geluid dat het maakte als je er met je pootjes op neer kwam. Maar sneeuw zorgde ook voor prooischaarste, ziektes en kou.


“A person’s heart doesn’t always go the way you want it to.”
Who's there? 6cRB3v6
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Who's there? DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Who's there?   Who's there? Icon_minitimeza 31 jan 2015 - 17:43

"Ja! Nou euh, meestal.. Soms.", antwoordde de witte thunderclanner. "Wanneer dan niet?", vroeg hij, er groeide een grijns om zijn lippen. Thunderclanners konden inderdaad wel vreemd zijn. Naar zijn mening kon je niet 'soms' van iets houden. Je hield er van of niet.



Who's there? Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Littlepaw.
Member
Who's there? DPKsfdL
269
Actief
Littlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Who's there?   Who's there? Icon_minitimeza 31 jan 2015 - 17:51

"Wanneer dan niet?" Vroeg de kater, zijn grijns werd steeds breder. "Nou, als het net is gevallen bijvoorbeeld en je dan uit je warme den te voorschijn komt. Maar na een tijdje worden er katten ziek van de kou en wordt de prooi steeds schaarser. Dus ja, dan vind ik sneeuw minder leuk." Zichzelf bevestigend knikte ze subtiel. "Ik en sneeuw hebben gewoon een haat liefde relatie."


“A person’s heart doesn’t always go the way you want it to.”
Who's there? 6cRB3v6
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Who's there? DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Who's there?   Who's there? Icon_minitimeza 31 jan 2015 - 18:32

"Nou, als het net is gevallen bijvoorbeeld en je dan uit je warme den te voorschijn komt. Maar na een tijdje worden er katten ziek van de kou en wordt de prooi steeds schaarser. Dus ja, dan vind ik sneeuw minder leuk.", legde de witte poes uit. "Ik en sneeuw hebben gewoon een haat liefde relatie.", vervolgde ze. "Ik vind haat-liefde maar een vreemd iets", grijnsde de gestreepte apprentice. Haat en Liefde waren tegengestelden.



Who's there? Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Littlepaw.
Member
Who's there? DPKsfdL
269
Actief
Littlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Who's there?   Who's there? Icon_minitimeza 31 jan 2015 - 19:59

Zover de witte poes wist hadden de Shadowclanners altijd al een reputatie gehad. Een onvriendelijke naar macht snakkende reputatie. Zover zij nu wist voldeed Mazepaw aan geen van de twee. "Ik vind haat-liefde maar een vreemd iets" Weer die vriendelijke grijns, ze begon hem steeds aardiger te vinden. "Dat is het ook." Beaamde ze hem knikkend. Over liefde gesproken, ze had Forestpaw al een hele dag niet meer gezien, waar zou hij uithangen op dit moment uithangen?


“A person’s heart doesn’t always go the way you want it to.”
Who's there? 6cRB3v6
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Who's there? DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Who's there?   Who's there? Icon_minitimeza 31 jan 2015 - 20:08

"Dat is het ook.", sprak de witte apprentice knikkend. "En, hoe is thunderclan?", vroeg de gestreepte shadowclanner. "Ook last van prooischaarste?", eigenlijk echt wel een stomme vraag, er was overal prooischaarste. Ook op thunderclan territorium.



Who's there? Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Littlepaw.
Member
Who's there? DPKsfdL
269
Actief
Littlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Who's there?   Who's there? Icon_minitimeza 31 jan 2015 - 20:17

Ze werd weer van haar geliefde onderwerp afgeleid door de apprentice. "En, hoe is Thunderclan?" Vroeg hij. "Ook last van prooischaarste?" Littlepaw keek hem twijfelend aan, mocht ze zulke informatie wel aan iemand van een andere clan vertellen? Haar was nooit vertelt dat het niet mocht, maar ze gingen er natuurlijk ook niet van uit dat ze met katten van andere clans omging. "Euh.." Maar dat ze prooischaarste hadden lag voor de hand niet? Ze besloot toch maar dat het geen kwaad kon. "Ja, maar er wordt gezegd dat het nog lang niet zo erg is als vorig jaar!" Ze had echt verschrikkelijke verhalen gehoord van de winter voor haar geboorte zoals katten die stierven van de honger. Hopelijk werd het dit jaar niet zo erg! "En bij de Shadowclan?"


“A person’s heart doesn’t always go the way you want it to.”
Who's there? 6cRB3v6
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Who's there? DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Who's there?   Who's there? Icon_minitimeza 31 jan 2015 - 20:28

"Ja, maar er wordt gezegd dat het nog lang niet zo erg is als vorig jaar!", sprak de witte thunderclanner. "En bij de Shadowclan?", vroeg Littlepaw vervolgens. "Bij ons is er ook maar weinig prooi, maar dit jaar sterft er ten minste niemand aan hongersnood", nog niet, althans, iedereen was bang voor de kittens die in leaf bare waren geboren. Kittens waren de toekomst van de clan, daarom kregen zij en queens veel prooi.



Who's there? Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Littlepaw.
Member
Who's there? DPKsfdL
269
Actief
Littlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Who's there?   Who's there? Icon_minitimeza 31 jan 2015 - 20:49

Zij had nog niet zo heel veel last gehad van de prooischaarste gehad. Ze was immers klein en had niet zo heel veel voedsel nodig. Veel warriors en elders had ze al wel horen klagen. Maar dat de ouderen elders klaagde zei natuurlijk niks, dat deden ze altijd wel. "Bij ons is er ook maar weinig prooi, maar dit jaar sterft er ten minste niemand aan hongersnood." Ze knikte, ja gelukkig! Dat wenste je niemand toe, ook niet iemand van een andere clan! Ze vroeg zich sowieso al een tijdje af waarom er zoveel haat tussen de verschillende clans was. Konden ze niet veel beter gewoon aardig tegen elkaar doen en of zelf samenwerken! Waarom was er altijd zoveel haat? Veel van de katten die zij had ontmoet waren gewoon aardig geweest, Mazepaw was daar een voorbeeld van. En degene die dat niet waren, ze dacht terug aan Choppedpaw, waren waarschijnlijk gewoon opgejut door het idee dat andere clans slecht zijn. Ze bleef stil, diep in gedachten verzonken, terwijl ze haar oortjes zachtjes heen en weer wiebelde.


“A person’s heart doesn’t always go the way you want it to.”
Who's there? 6cRB3v6
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Who's there? DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Who's there?   Who's there? Icon_minitimeza 31 jan 2015 - 20:58

De thunderclan poes leek diep in gedachten verwikkeld. "Gaat het wel?", er was een bezorgde ondertoon in Mazepaws stem vindbaar. Zelf had hij ook wel wat problemen gehad, met zijn vader bijvoorbeeld, ze hadden nooit een goede band gehad, wel, zijn vader had nooit een band met hem willen hebben



Who's there? Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Littlepaw.
Member
Who's there? DPKsfdL
269
Actief
Littlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Who's there?   Who's there? Icon_minitimeza 31 jan 2015 - 21:19

"Gaat het wel?" Hé wat? Ze keek wat verward op. Al snel had ze door wat er aan de hand was en ze glimlachte geruststellend. "Oww ja hoor, ik was gewoon, euh.. Aan het denken." Ze wreef even met haar voorpoten over elkaar. "Maar poeh, wat is het koud zeg," nu pas merkte ze op dat ze weer zachtjes aan het rillen was.


“A person’s heart doesn’t always go the way you want it to.”
Who's there? 6cRB3v6
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Who's there? DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Who's there?   Who's there? Icon_minitimeza 31 jan 2015 - 21:29

"Oww ja hoor, ik was gewoon, euh.. Aan het denken.", Mazepaw knikte, iedereen was toch wel eens diep in gedachten verzonken. Het was soms wel eens nodig om alles op een rijtje te zetten. "Maar poeh, wat is het koud zeg," Tja, daar stond leaf bare toch voor bekend, niet? "Ik vrees dat we de komende tijd niet veel warmte kunnen verwachten", er groeide een bitterzoete glimlach om zijn lippen.



Who's there? Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Littlepaw.
Member
Who's there? DPKsfdL
269
Actief
Littlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Who's there?   Who's there? Icon_minitimeza 31 jan 2015 - 21:35

"Ik vrees dat we de komende tijd niet veel warmte kunnen verwachten" Littlepaw rolde met haar oogjes. "Ja pfff." Haar glimlach verklapte dat het niet neerbuigend bedoelt was. "Dat was niet het antwoord dat je had moeten geven!" Ze ging staan zodat ze op gelijke hoogte kwamen. "Jij had als een echte heer moeten aanbieden dat ik wel tegen je aan kon komen liggen!" Ze grinnikte zachtjes en haar oogjes twinkelde. "En dan had ik jou vriendelijk bedankt, maar het vervolgens wel afgewezen omdat dat de zweer erg ongemakkelijk zou maken." Ze ging weer zitten en stak haar tongetje uit.


“A person’s heart doesn’t always go the way you want it to.”
Who's there? 6cRB3v6
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Who's there? DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Who's there?   Who's there? Icon_minitimeza 31 jan 2015 - 21:49

"Dat was niet het antwoord dat je had moeten geven!", Mazepaw keek haar verast aan. "Jij had als een echte heer moeten aanbieden dat ik wel tegen je aan kon komen liggen!", grinnikte de witte apprentice. "En dan had ik jou vriendelijk bedankt, maar het vervolgens wel afgewezen omdat dat de zweer erg ongemakkelijk zou maken.", eindigde Littlepaw, waarna ze haar tong uitstak. "Sorry dat ik niet zo'n hopeloze romanticus als jij ben", lachte de gestreepte apprentice.



Who's there? Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Littlepaw.
Member
Who's there? DPKsfdL
269
Actief
Littlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Who's there?   Who's there? Icon_minitimeza 31 jan 2015 - 21:55

Ja dat zou mooi zijn geweest. Waarom waren niet alle katers zo charmant of romantisch? Dat zou de wereld een stuk beter maken, niet? Al helemaal als Forestpaw wat meer op haar flirtacties in ging! "Sorry dat ik niet zo'n hopeloze romanticus als jij ben." Voor de zoveelste keer deze dag grinnikte ze. "Het is niet erg, je bent niet de enige." In haar blik was iets van teleurstelling te zien. "Maarre waarom zijn jongens altijd zo? Zo.. Niet romantisch.. Haast ongevoelig.."


“A person’s heart doesn’t always go the way you want it to.”
Who's there? 6cRB3v6
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Who's there?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: