Snowfight {+iedereen die wilt}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Snowfight {+iedereen die wilt}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mazerunner
Member
Snowfight {+iedereen die wilt} DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Snowfight {+iedereen die wilt}   Snowfight {+iedereen die wilt} Icon_minitimewo 28 jan 2015 - 14:46

De bruine tabby keek speels om zich heen. Het kamp was bedolven onder een dikke laag sneeuw. Normaal gezien hield hij niet zo van sneeuw, het was nat en koud. Maar vandaag was hij goedgehumeurd, wat betekende dat zelfs het plakkerigste sneeuwtapijt zijn dag niet kon verpesten, in tegendeel. "Sneeuwballen gevecht voor de hele clan!", miauwde hij luid, waarbij hij de katten rondom hem uitdagend aankeek. Hij schaapte een hoopje sneeuw bij elkaar en schepte het grijnzend naar de dichtstbijzijnde kat. De sneeuwbal raakte de schouder van de andere shadowclanner.

helemaal open, hoe meer zielen, hoe meer vreugd c:



Snowfight {+iedereen die wilt} Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Snowfight {+iedereen die wilt} Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Snowfight {+iedereen die wilt}   Snowfight {+iedereen die wilt} Icon_minitimewo 28 jan 2015 - 16:25

De tabby schrok op van een sneeuwbal die haar schouder raakte, maar reageerde niet nors zoals ene andere kat misschien zou doen. Ze keek om zich heen, grijnsde terwijl haar groene oogjes ondeugend twinkelde. Windpaw spotte Mazepaw, die er wel erg verdacht bijstond. Als hij iets had geroepen, had ze dat gemist; ze kwam pas net terug van de jacht, jammer genoeg zonder vangst. "Wil je een sneeuwballengevecht?", riep ze vrolijk terug. "Dan kun je dat krijgen ook!" En met die woorden schraapte ze wat sneeuw bij elkaar die ze in de richting van de andere apprentice smeet.



Snowfight {+iedereen die wilt} 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Snowfight {+iedereen die wilt} DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Snowfight {+iedereen die wilt}   Snowfight {+iedereen die wilt} Icon_minitimewo 28 jan 2015 - 16:41

"Wil je een sneeuwballengevecht?", hij herkende Windpaw. "Dan kun je dat krijgen ook!", Mazepaw zag een hoopje sneeuw aan hoge snelheid op hem afkomen. Ondanks het feit dat hij opzij sprong, raakte de sneeuwbal hem tegen de borstkas. "Bring it on", grinnikte de bruine tabby, waarbij hij wat sneeuw in haar richting schepte.



Snowfight {+iedereen die wilt} Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Snowfight {+iedereen die wilt} 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Snowfight {+iedereen die wilt}   Snowfight {+iedereen die wilt} Icon_minitimewo 28 jan 2015 - 17:09

Mooi dat er ook nog wat vrolijke katten bestonden, vooral in tijden als deze waren dat erg belangrijke dingen. Daarom liep hij heel rustig langs de twee heen, en gaf de tabby Mazepaw plots een duw toen die sneeuw opschepte. Zodra die omlag pakte Tall zijn enorme poten vol sneeuw, en liep het allemaal vallen op de apprentice's hoofd. Raak. Na deze actie sprong de kater snel van de twee weg en grijnsde. Kijk, als er ook warriors meededen was het al ineens heel anders en veel serieuzer, want no way dat deze kater dit zou gaan verliezen.


Snowfight {+iedereen die wilt} Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Snowfight {+iedereen die wilt} DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Snowfight {+iedereen die wilt}   Snowfight {+iedereen die wilt} Icon_minitimewo 28 jan 2015 - 17:34

Hij voelde een duw tegen zijn flank. "Mijn sneeuwbal", miauwde Mazepaw verontwaardigd wanneer hij hopeloos zijn doel miste. Vervolgens viel er een berg sneeuw over zijn hoofd. De bruine tabby schudde het witte spul van zijn lichaam en zag dat het Tallshadow was die hem had 'aangevallen'. Dat was zó oneerlijk, hij had gigantische poten in vergelijking met die van Mazepaw. Tijd voor wraak, hij schraapte zo veel mogelijk sneeuw bij elkaar en smeet het richting de warrior.



Snowfight {+iedereen die wilt} Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Snowfight {+iedereen die wilt} TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Snowfight {+iedereen die wilt}   Snowfight {+iedereen die wilt} Icon_minitimewo 28 jan 2015 - 17:39


Dauntrose gaapte. Een plotselinge sneeuwbal vloog over haar heen en kwam ergens tegenaan. "Bring it on" Ze draaide zich om naar Mazepaw die sneeuw naar Windpaw gooide. Het kwam alleen bij de verkeerde terecht. Haar gezicht plakte vol met sneeuw toen Tallshadow de apprentice onder begon te gooien. Ze grijnsde breed en sprong naast hem. "Ik sta in jouw team." Het maakte haar niet uit of ze met teams werkte of niet. Dit was gewoon voor de fun. Met haar poten rolde ze een sneeuwbal en probeerde ze die in Windpaws richting te gooien. Toen Mazepaw al de sneeuw bijeen schraapte om die naar Tall te gooien gooide zij een andere bal op Maze. Raak, recht op zijn oor.


♥️
Snowfight {+iedereen die wilt} YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Snowfight {+iedereen die wilt} Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Snowfight {+iedereen die wilt}   Snowfight {+iedereen die wilt} Icon_minitimewo 28 jan 2015 - 17:45

Buiten klonk er wat tumult, en ik schoot meteen overeind. Zou er wat aan de hand zijn? Ik trippelde vlug naar buiten, waar een mede-apprentice die de naam Mazepaw droeg luid aankondigde dat er een groot sneeuwballengevecht zou zijn voor de hele clan. Een sluikse grijns verscheen op mijn gezicht. Sneeuwballen, ha, dat was mijn specialiteit! Ik dacht terug aan die middag toen ik Warriors bekogelde met Black. Al met al was dat niet helemaal soepeltjes gegaan, maar we hadden er flink wat te pakken gekregen! Enkele katten begonnen elkaar al te bekogelen, en ik keek gehaast om me heen. Mijn beste tactiek was sluipschuttertje zijn, dus moest ik een hoge overzichtelijke plek vinden. Uiteindelijk sprong ik soepel op een soort rotsje, dat half verscholen achter de warriorsden lag. Er lag echter geen sneeuw op, dus maakte ik snel en kundig een kleine voorraad. Vervolgens tuurde ik om me een. Ik legde aan, richtte.. Vuur! De eerste sneeuwbal schoot weg, recht op Mazepaw af die alles begonnen was. Vervolgens gooide ik al snel een tweede, dit keer gemikt op Windpaw. Nog één naar mijn zusje. De laatste bal vloog richting Tallshadow, en ik dook snel weg achter de steen. Ik moest nu snel handelen; als ik wat geraakt had, moest ik op mijn hoede zijn voor wraak. Want dat was precies wat ik ook zou willen nemen.


Snowfight {+iedereen die wilt} 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Snowfight {+iedereen die wilt} DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Snowfight {+iedereen die wilt}   Snowfight {+iedereen die wilt} Icon_minitimewo 28 jan 2015 - 18:12

Dauntrose mengde zich ook in het sneeuwballengevecht en besloot dat ze in Tall's team zat. Hij voelde zijn oor koud worden wanneer de gevlekte warrior er een sneeuwbal op gooide, en vlak daarna voelde hij er een tweede zijn flank raakte. Man, hij begon hier echt het grote doelwit te worden en schraapte nog wat sneeuw samen. De eerste sneeuwbal was voor Dauntrose, hij sloeg een triomfantelijke kreet wanneer deze haar schouder raakte. De tweede was voor Emberpaw, en was -jammer genoeg- mis. Ach ja, hij was niet de enige die zijn zinnen op de grijze tabby had gericht, iemand moest hem toch raken?



Snowfight {+iedereen die wilt} Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Woodpecker
Member
Snowfight {+iedereen die wilt} DPKsfdL
61
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 мσσηѕ σℓ∂
Gender:
Rank:
Woodpecker
BerichtOnderwerp: Re: Snowfight {+iedereen die wilt}   Snowfight {+iedereen die wilt} Icon_minitimewo 28 jan 2015 - 18:20

Sneeuwballen vlogen in het rond terwijl Woodkit uit de nursery kwam. Een dikke laag sneeuw had het kamp bedekt in het wit. Mazepaw en Windpaw waren fanatiek sneeuwballen naar elkaar aan het gooien en zo te zien kreeg Mazepaw de volle laag van Tallshadow. Ook Dauntrose werd vol in het gezicht geraakt. Woodkit grinnikte en sprong in het slagveld. Voordat hij ook maar naar de sneeuw had gekeken werd hij op zijn snoet geraakt. Woodkit probeerde het witte plaksel van zijn gezicht af te smeren. Waar kwam die sneeuwbal vandaan? Met gespleten ogen keek hij naar de plek waar de sneeuwbal vandaan was gekomen. Het was vanachter de warrior den. Stilletjes sloop hij vanuit de andere kant van warriors den naar de richting van de Sneeuwbal. "A-ha," het was zijn broertje Emberpaw. Snel schraapte hij de sneeuw bijeen en maakte een sneeuwbal. Met een sluwe zwiep van zijn staart, gaf hij de sneeuwbal een jens door de lucht richting Emberpaw. Woodkit keek afwachtend of hij zou raken...


Snowfight {+iedereen die wilt} 2ajauzs
♦:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Snowfight {+iedereen die wilt} 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Snowfight {+iedereen die wilt}   Snowfight {+iedereen die wilt} Icon_minitimewo 28 jan 2015 - 18:27

Ah mooi, in ieder geval een iemand in zijn team. Dat was mooi, want daar kon je mooi achter wegduiken als een brutale apprentice zomaar op je ging gooien. Snel sprong Tall dus ook achter de poes toen Ember een bal naar hem toe wierp, en lachte om alle katten die plots meededen. Woodkit zorgde al voor Ember, dus dat werd dan maar Mazepaw. De veel grotere kater sprong naar de apprentice, en duwde hem tegen de grond. Misschien een klein beetje valsspelen. "Pak 'm Daunt!" Riep hij vrolijk, en dook zo nu en dan weg voor een laagvliegende hap sneeuw. Leuk dit.


Snowfight {+iedereen die wilt} Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Snowfight {+iedereen die wilt} DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Snowfight {+iedereen die wilt}   Snowfight {+iedereen die wilt} Icon_minitimewo 28 jan 2015 - 18:35

De bruine tabby werd door Tallshadow op de grond geduwd. "Pak 'm Daunt!" Mazepaw deed zijn best om zich onder de poten van de warrior vandaan te worstelen. Als hij niets deed, zou hij binnen enkele seconden begraven worden onder een minstens twee staartlengtes dikke sneeuwlaag. "Dit is zó oneerlijk", pruilde de gestreepte apprentice.



Snowfight {+iedereen die wilt} Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Snowfight {+iedereen die wilt} TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Snowfight {+iedereen die wilt}   Snowfight {+iedereen die wilt} Icon_minitimewo 28 jan 2015 - 19:22


Tallshadow dook weg achter haar. Met haar poot weerde ze de sneeuwbal af. De gestreepte kater uit haar team kwam achter haar vandaan en gooide Maze op de grond. "Pak 'm Daunt!" Ze grinnikte vrolijk, maar zag de sneeuwbal niet op tijd. Ze werd geraakt bij haar schouder. Dat weerhield haar er niet van om met haar poten een grote schep sneeuw te nemen. "Dit is zó oneerlijk", Ze grijnsde nog breder. "En hij zal weldra bedolven worden onder de sneeuw... Arme Maze.", miauwde ze plechtig waarna ze de grote berg sneeuw op hem gooide.


♥️
Snowfight {+iedereen die wilt} YRjV45s
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Snowfight {+iedereen die wilt} 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Snowfight {+iedereen die wilt}   Snowfight {+iedereen die wilt} Icon_minitimewo 28 jan 2015 - 19:37

Sneeuw. Het spul was overal en het was irritant. Zijn dikke pels liet dan wel geen kou door het maakte zijn grijze haren statisch en lieten ze overeind staan. Daarbij diende hij zo dus ook meteen als bezem voor het kamp. Sigh.. Ineens hoorde de enorme kater een flink aantal geluiden. Hij draaide zich om van zijn planten en gleurde door de opening naar buiten. Een sneeuwballengevecht. For real? Toch kon de kater het niet laten ondeugend te grijnzen en met een jongensachtige blik naar voren te sluipen. Hij stond nu achter zijn P.I.C. en grijnsde nogmaals. Met zijn kont in de lucht sprong hij op de tabby kater nu deze afgeleid was voor aanvallen van voren en duwde zijn kop de sneeuw in. Zijn plotselinge gewicht moest Tall verrast hebben. "Zei iemand sneeuw?" sprak hij als de onschuld zelve.


Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Snowfight {+iedereen die wilt} Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Snowfight {+iedereen die wilt}   Snowfight {+iedereen die wilt} Icon_minitimewo 28 jan 2015 - 20:08

Ze raakte de apprentice maar anderen begonnen zich er nu mee te bemoeien. Mazepaw werd begraven onder ladingen sneeuw door Tallshadow en Dauntrose, en ook andere katten begonnen sneeuwballen naar elkaar te gooien. De tabby raakte het overzicht wat kwijt en keek om zich heen, op zoek naar een geschikt slachtoffer. Uiteindelijk begon ze gewoon vrolijk sneeuw in het rond te gooien, het maakte haar geen barst uit wie ze raakte.


Snowfight {+iedereen die wilt} 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
Snowfight {+iedereen die wilt} DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Snowfight {+iedereen die wilt}   Snowfight {+iedereen die wilt} Icon_minitimewo 28 jan 2015 - 20:34

Hij worstelde zich onder de witte berg vandaan en spuugde een mond vol sneeuw uit. "Zei iemand sneeuw?", Mazepaw herkende de stem van Acefray, die op Tall gesprongen was en zijn gezicht in de sneeuw drukte. Het perfecte moment voor de perfecte wraak. Er groeide een triomfantelijke grijns om zijn lippen wanneer hij de berg sneeuw over Tallshadow heen gooide. Een deel ervan viel over Acefray. Ach, ja, soms moesten er wel eens onschuldige slachtoffers vallen.



Snowfight {+iedereen die wilt} Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Snowfight {+iedereen die wilt} 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Snowfight {+iedereen die wilt}   Snowfight {+iedereen die wilt} Icon_minitimedo 29 jan 2015 - 16:47

Tall lachte om wat Dauntrose zei, en schudde zijn hoofd zonder een greintje medelijden. "Zo voed ik mijn apprentices gewoon op," Lachte de kater, want tja, hij was geen kat ervoor die het onder stoelen of banken zou steken dat hij zijn eigen apprentices, mits ze goed werk leverden, voortrok. Helaas echter, was het hele effect een beetje weg toen de leerling wegkroop en Tall niets terug kon doen omdat een enorme lading fluff op hem landde. De kater rolde door, zodat zowel hij als Ace onder de sneeuw zaten, en sprong uit wraak bovenop de ander om hem dan ook maar meteen met het hoofd vooruit de sneeuw in te gooien. Voor wat hoort wat, niet?


Snowfight {+iedereen die wilt} Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Snowfight {+iedereen die wilt}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: