Not a fan of snow



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Not a fan of snow

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ghosteyes
Elder
Not a fan of snow DPKsfdL
61
Actief
Ghosteyes
BerichtOnderwerp: Not a fan of snow   Not a fan of snow Icon_minitimezo 1 feb 2015 - 0:04

Sneeuw. Sneeuw was vervelend en aan de andere kant een uitdaging. Het onderdrukte geuren die normaal makkelijk geroken konden worden. Het zorgde voor een andere textuur onder de poten en kom soms veel dieper zijn dan oorspronkelijk gedacht. Te diep wegzakken in die witte hoop poeder was nooit een fijn gevoel geweest. Alles werd koud en bovendien kon hij op dat moment niet zien of hij er nog bovenuit kon komen. Water was echter minder prettig, dus prefereerde hij nog altijd een grote hoop sneeuw over in de rivier donderen. Warriors bleven dezer dagen al liever binnen het kamp en ook Ghost was redelijk vaak binnen te vinden. Het weerhield hem er niet van zijn eigen ding te doen, maar als er hier zo veel katten rondhingen dan was het veel interessanter om hier zelf ook te zijn. De kater schudde enkele koude vlokken van zijn dikke pels af terwijl hij door het kamp trippelde en in zich op nam wat er allemaal gaande was.


Not a fan of snow E1dMwl8
"Never forget what you are. The rest of the world will not.
Wear it like armor, and it can never be used to hurt you.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Not a fan of snow 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Not a fan of snow   Not a fan of snow Icon_minitimezo 1 feb 2015 - 11:50

Het sneeuwde, en dan kon je de meeste katten gewoon horen denken 'oh nee'. Ergens snapte de kater, die voor de verandering het eens redelijk koud had, hen wel. Het sneeuwde nu al zoveel dagen achter elkaar, en met de dag werd het lastiger prooi te vinden voor de clan. Toch was het ook geweldig, de sneeuw zorgde voor een nieuw begin, want straks in New leaf zou iedereen weer vrolijk zijn. Waarom? Juist, omdat de sneeuw weg was en het leven weer begon. Dus eigenlijk maakte de sneeuw iedereen indirect blij, omdat hij gehaat werd door de meesten. Niet door hem, sneeuw was al sinds de kater een kitten was zijn meest favoriete ding van de seizoenen. Je kon er je uren mee vermaken, en het was volkomen nutteloos. Leuk toch?
Misschien iets minder leuk voor de blinde elder van het kamp. Ghosteyes liep gewoon rond, alsof hij het dagelijks deed, maar de warrior kon het zich zo lastig voorstellen dat de andere kat dit zomaar kon. Daar moest je echt een serious set of skills voor hebben. Dus veranderde de jongere kater van koers, en liep op de rosse kat toe. "Goedendag meneer," Begon hij, met een beetje een verlegen toon in zijn stem, want waar keek men als er geen ogen waren om in te kijken? "Hoe maakt u het?" Dat was gewoon zijn beleefde openingszin, eigenlijk had hij willen vragen 'hoe doet u het' maar om daar nou mee te beginnen leek hem niet optimaal, dus eerst maar deze vraag.


Not a fan of snow Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Ghosteyes
Elder
Not a fan of snow DPKsfdL
61
Actief
Ghosteyes
BerichtOnderwerp: Re: Not a fan of snow   Not a fan of snow Icon_minitimezo 1 feb 2015 - 12:58


Ghosteyes hoorde dat er iemand op hem af kwam lopen en herkende de kater ook al aan zijn geur, al had hij hem nog nooit één op één gesproken. Zijn begroeting was zoals je deze verwachtte naar een Elder toe. Respectvol, een tikkeltje verlegen. Er verscheen direct een grijns op zijn gezicht. "Van zulke praat krijg ik nog vervroegd grijze haren," zei hij lachend. "Noem me maar gewoon Ghost en je, Tallshadow. En het gaat prima. Denk daar maar een knipoog achter, helaas ligt dat buiten mijn kunnen," vervolgde hij op luchtige toon. Hij was ouder dan de jonge warrior, maar er waren al genoeg katten in de Clan die zo ernstig deden. Als hij daar dan ook nog even chagrijnig bij kwam zitten als Elder, wat zou er dan toch van ShadowClan worden.


Not a fan of snow E1dMwl8
"Never forget what you are. The rest of the world will not.
Wear it like armor, and it can never be used to hurt you.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Not a fan of snow 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Not a fan of snow   Not a fan of snow Icon_minitimema 2 feb 2015 - 17:25

Tall kon het niet laten ook te grijnzen toen de ander dat ook deed. "Van zulke praat krijg ik nog vervroegd grijze haren, noem me maar gewoon Ghost en ja, Tallshadow. En het gaat prima. Denk daar maar een knipoog achter, helaas ligt dat buiten mijn kunnen," Een nog bredere grijns verscheen op de kater's gezicht, toen hij zich plots bedacht dat de ander het niet kon zien. "Wel, oke dan Ghost," Mauwde hij, overduidelijk vrolijker en minder onzeker dan net. "Mag ik dan ook zo brutaal zijn te vragen hoe u het doet?" Mauwde hij er meteen achteraan, ook acuut iets minder vrijpostig, want ja dit was wel ineens heel wat minder beleefd dan net. Ook al was de kater het wel gewend om te gaan met warriors als vrienden, elders waren nog weer een andere slag.


Not a fan of snow Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Ghosteyes
Elder
Not a fan of snow DPKsfdL
61
Actief
Ghosteyes
BerichtOnderwerp: Re: Not a fan of snow   Not a fan of snow Icon_minitimewo 4 feb 2015 - 20:06


De stemming sloeg gelijk over naar iets wat beter paste bij het karakter van beide katten. Ghosteyes had natuurlijk genoeg tijd om anderen te observeren in het kamp. Hij kende dus redelijk wat katten van hun gesprekken met anderen en andere dagelijkse bezigheden. Van Tallshadow kwam nu de vraag hoe hij het deed. "Hoe doe jij het? Hoe leef je met ogen? Heb je daar een antwoord op?" besloot hij aan de warrior te vragen. Er klonk absoluut niets in zijn stem door dat op een verwijt zou kunnen lijken en de grijns lag nog steeds rond zijn lippen. Dat kwam op precies hetzelfde neer en als de ander even na zou denken dan zou hij het waarschijnlijk wel begrijpen. Een kat zonder staart zou ook niet weten hoe het voelde die heen en weer te zwiepen. Leven zo goed als het ging dat zou elke kat doen, wat voor handicap dan ook, zonder er bij na te denken hoe hij doet wat hij doet. Dat ging net zo natuurlijk als bij een ander mét ogen, die in het begin ook moest leren zijn zicht goed te gebruiken.


Not a fan of snow E1dMwl8
"Never forget what you are. The rest of the world will not.
Wear it like armor, and it can never be used to hurt you.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Not a fan of snow 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Not a fan of snow   Not a fan of snow Icon_minitimewo 4 feb 2015 - 20:26

De ander bleef grijnzen, wat ook Tall weer deed glimlachen. De jonge kater had nu inmiddels besloten dat de ander zo slecht nog niet was, eigenlijk best wel heel gaaf. "Hoe doe jij het? Hoe leef je met ogen? Heb je daar een antwoord op?" De mond van de kater viel zo duidelijk open dat het hem niets zou verbazen als ook de blinde kat tegenover hem doorhad dat 'ie opengevallen was. "Ehm.. Niet echt?" Mauwde hij, niet perse verward door de vraag, maar eerder doordat het zo nieuw was om er überhaupt over na te denken. Was het dan inderdaad ook zo voor de ander tegenover hem? "Jij kan net zo om bomen heen als dat ik kan, terwijl ik ze zie en jij niet," Mauwde hij, met slechts een tikkeltje verbijsterd ongeloof in zijn stem. Dat was miraculeus, zeker wel knap van de ander, al zou die dat ongetwijfeld niet met hem eens zijn. Waarschijnlijk zou hij Tall dan weer antwoorden met een wijze uitspraak ofzo, waarom had hij ook alweer niet eerder met deze elder gepraat?


Not a fan of snow Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Ghosteyes
Elder
Not a fan of snow DPKsfdL
61
Actief
Ghosteyes
BerichtOnderwerp: Re: Not a fan of snow   Not a fan of snow Icon_minitimedi 10 feb 2015 - 9:24

Het werd even stil en Ghost kon zweren dat hij de ander zijn mond open had horen vallen, al was dat toch onmogelijk. Het beeld in zijn hoofd was er wel en geamuseerd krulde zijn lippen op in een scheve glimlach. Tallshadow gaf toe dat hij niet kon uitleggen hoe hij zijn dagelijkse bezigheden uitvoerde met zicht. Vervolgens zei hij wat over om een boom heen lopen en Ghosteyes knikte. "Je hebt zo veel andere zintuigen die je kunnen vertellen waar dingen zich bevinden," legde hij uit. "Al kan ik niet ontkennen dat ik wel eens tegen iets oploop," voegde hij er met een grijns aan toe. De kater had al lang geaccepteerd dat hij dingen niet altijd even perfect kon uitvoeren als de andere Clankatten, maar daardoor had hij wel de vrijheid naar buiten te gaan. Als je geen fouten wilde maken, sloot je jezelf op in het kamp en wat stelde je dan nog voor.


Not a fan of snow E1dMwl8
"Never forget what you are. The rest of the world will not.
Wear it like armor, and it can never be used to hurt you.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Not a fan of snow 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Not a fan of snow   Not a fan of snow Icon_minitimedi 10 feb 2015 - 18:42

Het zou hem eigenlijk niet zoveel verbazen als de ander doorhad hoe zijn gezicht er ongeveer uit zou moeten zien, al kon dat natuurlijk niet want Ghosteyes had nog nooit een gezicht gezien! Dat was zo'n grote klap in de realiteit voor de kater dat hij even met zijn hoofd schudde, wat zou hem dat vreemd lijken! Of juist niet, want zoals de elder eerder had gezegd wende alles, en als je zo geboren was leerde je er echt mee leven waarschijnlijk. "Je hebt zo veel andere zintuigen die je kunnen vertellen waar dingen zich bevinden," De kater knikte, opnieuw helemaal vergetende dat dat natuurlijk niet gezien kon worden. Telkens als hij dat deed leek zijn antwoord heel laat te komen, omdat hij eerst helemaal om moest schakelen. "Inderdaad," Mauwde hij dus snel, net voor de ander verder ging. "Al kan ik niet ontkennen dat ik wel eens tegen iets oploop," Hierdoor moest de jongere kater even lachen, en haalde zijn schouders op. "Dat doe ik ook, terwijl ik wel kan zien, dus dat maakt niets uit," Antwoordde hij, al wist hij niet zeker of het te betweterig klonk. Het bleef een vreemd iets voor hem om met een elder om te gaan als vriend. "En vechten dan? Kan je je weren in een gevecht?" Vroeg hij toen, met oprechte nieuwsgierigheid die flink doorklonk in zijn stem.


Not a fan of snow Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Ghosteyes
Elder
Not a fan of snow DPKsfdL
61
Actief
Ghosteyes
BerichtOnderwerp: Re: Not a fan of snow   Not a fan of snow Icon_minitimedo 19 feb 2015 - 10:18

Ghosteyes grijnsde even toen Tallshadow beweerde ook wel eens tegen bomen op te lopen, terwijl hij kon zien. Het was waar dat ook warriors met ogen af en toe zulke blunders begingen. Ghost zag het dan ook niet als iets om je voor te schamen. Als je er om kon lachen met zijn allen, dan was dat alleen maar gezond. Bij de vraag over vechten spitste hij zijn oortjes wat meer. De reden dat hij elder was lag in de kunst van het vechten, wat niet betekende dat hij dat helemaal niet kon. "Ik geef eerlijk toe dat het voor mij een slimmere set is om anderen voor mij te laten vechten, maar dat betekent niet dat ik het niet kan," vertelde hij rustig, "Een groot gevecht gaat echter vaak te snel om alles goed genoeg waar te nemen met gehoor, geur en gevoel alleen." Er waren momenten onder bepaalde omstandigheden dat anderen voor hem van de aardbodem verdwenen. Bovendien maakte al het gekrijs en de overheersende geur van bloed het er niet makkelijker op om je te concentreren op jouw eigen tegenstander.


Not a fan of snow E1dMwl8
"Never forget what you are. The rest of the world will not.
Wear it like armor, and it can never be used to hurt you.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Not a fan of snow 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Not a fan of snow   Not a fan of snow Icon_minitimeza 21 feb 2015 - 13:41

De ander vond het blijkbaar leuk om te horen dat ook Tall wel eens tegen bomen opliep, en dat deed hem even schuldbewust grijnzen. Het klonk best dom om het toe te geven tegen een kat die blind was, maar het was fijn dat dit in ieder geval geen zielig doenende elder was. "Ik geef eerlijk toe dat het voor mij een slimmere set is om anderen voor mij te laten vechten, maar dat betekent niet dat ik het niet kan," Tall knikte langzaam, zich in het hoofd voorstellende hoe dat moest zijn voor de ander. Misschien een langzaam gevecht, dat hij dat kon, maar zo snel als dat het soms ging? Dat gaf Ghosteyes ook al toe. "Een groot gevecht gaat echter vaak te snel om alles goed genoeg waar te nemen met gehoor, geur en gevoel alleen." Weer knikte de jongere kater, en sloeg zijn staart om zijn poten. "En dan vast ook alle geluiden die door elkaar heen gaan, de geur van het bloed overal," Hij zuchtte eens, gevechten waren niet mooi, glorieus dat zeker, maar niet mooi. "Maar wat doet u dan de hele dag?" Vroeg hij toen, uit nieuwsgierigheid. Maar zodra de vraag uit zijn mond gekomen was ademde hij scherp in toen hij doorhad hoe onbeleefd dat was. "Sorry, zo bedoelde ik het niet.." Begon hij meteen, "Gewoon omdat ik- nou.. Ik kan me voorstellen dat u tijd over hebt," Smooth, echt weer heel subtiel. Hij kon zichzelf wel voor de kop slaan.


Not a fan of snow Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Not a fan of snow
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: