*Poke*~Mazepaw



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 *Poke*~Mazepaw

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Airwisp
Member
*Poke*~Mazepaw DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: *Poke*~Mazepaw   *Poke*~Mazepaw Icon_minitimema 2 feb 2015 - 21:12

De poes trippelde dwars over de open plek naar de apprentices den. Ze was de andere kittens zat en hoopte dat een of andere apprentice haar misschien wat interessants kon vertellen, zoals hoe het was buiten het kamp! Alleen die gedachte gaf haar al een glimlach op het gezicht. Ze droomde van meer vrijheid, en hoe gaaf het zou zijn om dassen en vossen weg te jagen enzo! Het waren grote dromen voor een lichtte kitten en fragiele kitten als zij.
Zonder zeer specifiek te zijn stapte ze af op een tabby apprentice. Ze tikte hem wat onhandig aan. "Hee, hay.Um , kan jij mij vertellen hoe het is een apprentice te zijn?"Vroeg ze wat onhandig en onbeholpen, als deed ze haar best geen onzekerheid in haar woorden te laten horen.


*Poke*~Mazepaw Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
Mazerunner
Member
*Poke*~Mazepaw DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: *Poke*~Mazepaw   *Poke*~Mazepaw Icon_minitimema 16 feb 2015 - 9:26

Mazepaw draaide zich om wanneer hij iemand op zijn schouder voelde tikken. "Hee, hay.Um , kan jij mij vertellen hoe het is een apprentice te zijn?", hoorde hij de grijze kitten vragen. Goede vraag. Dat had hij zichzelf ook afgevraagd wanneer hij nog Mazekit heette. "Euh, best leuk, je mag gewoon het kamp uit wanneer je wilt",



*Poke*~Mazepaw Mazerunneros
tnx Bunny :3
Stuff:

Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
*Poke*~Mazepaw DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: *Poke*~Mazepaw   *Poke*~Mazepaw Icon_minitimewo 18 feb 2015 - 18:27

"Euh, best leuk, je mag gewoon het kamp uit wanneer je wilt", antwoordde de kater. Airkit knikte even begripvol, dacht even na over zijn woorden en hield haar kopje toen ietwat schuin, terwijl ze in de blauwe ogen van de apprentice keek "En ons gebied? Is het zo gaaf als ik denk dat het is?"Vroeg ze gespannen. Haar pupillen waren groot door opwinding. Ze kon simpelweg niet wachten totdat ze eindelijk dit vervloekte kamp uit kon. Weg van alle andere stomme kittens, het zou een verlossing zijn niet steeds contact met ze te moeten hebben. Apprentices waren vast een stuk slimmer.


*Poke*~Mazepaw Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
 
*Poke*~Mazepaw
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Apprentices den-
Ga naar: