[RP FORUM] Storytellers!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [RP FORUM] Storytellers!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Fawnpaw
StarClan
[RP FORUM] Storytellers! DPKsfdL
Blije prei
175
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Fawnpaw
BerichtOnderwerp: [RP FORUM] Storytellers!   [RP FORUM] Storytellers! Icon_minitimedi 3 feb 2015 - 20:08



Naam: Storytellers
Soort: [ Forum ]
Onderwerp: Op dit forum kan je vanalles RP'en. Het is erg vrij en is vooral bedoeld voor mensen die graag willen RP'en maar weinig tijd hebben voor lange posts, etc.
Omschrijving: Eigenlijk staat die al hierboven. :'D
Link: http://storytellers.forumotion.com
Eventuele banner/afbeelding: Zie de site!

Ik heb dit forum vandaag gemaakt omdat ik zelf merk dat ik door de weeks super graag wil RP'en, maar het best wel druk heb. Op dit forum kan je kleine en grote posts maken, het maakt niet uit. Ook is het handig voor mensen (zoals ik) die snel wisselen van interesses, gezien je hier eigenlijk alles wel mag/kan roleplayen. c:

Zoals ik al zei, het is niet het mooiste forum ooit, maar het is overzichtelijk en ik ben er best tevreden over! :3



About me
[RP FORUM] Storytellers! DJCUo56
» Often I'm told I need to clean up my act, although maturity is something I lack.
And so when some simple little problems arise I overthink them over and over again.

[RP FORUM] Storytellers! 16lla2s
ship met dank aan Mim. c':




Terug naar boven Ga naar beneden
Coldkit'
Member
[RP FORUM] Storytellers! 16kwfb7
Emma
227
Actief
"Why break your own toys when you can break someone else's?"

CAT'S PROFILE
Age: 4 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Coldkit'
BerichtOnderwerp: Re: [RP FORUM] Storytellers!   [RP FORUM] Storytellers! Icon_minitimewo 11 feb 2015 - 17:54





In 1 week tijd hebben we 31 geregistreerde gebruikers die in totaal 1233 verschillende berichten hebben geplaatst! De nieuwste gebruiker is Chapoef!!!.
Samen bouwen we aan een sterke fundering voor het nu al heel gezellige forum, neem ook eens een kijkje en RP als al je favoriete fandoms of original characters!

We hopen je snel terug te zien op Storytellers!




✗✗✗✗

✗ It was a wicked and wild wind ✗
✗ Blew down the doors to let me in ✗

✗ Shattered windows and the sound of drums, people couldn't believe what I'd become ✗
✗ Revolutionaries wait, for my head on a silver plate ✗
✗ Just a puppet on a lonely string, oh who would ever want to be king? ✗

✗✗✗✗
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[RP FORUM] Storytellers!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Affiliations-
Ga naar: