Are you kidding me? (Chivepaw)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Are you kidding me? (Chivepaw)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Heartattack
StarClan
San or Wolfie
807
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Heartattack
BerichtOnderwerp: Are you kidding me? (Chivepaw)   Are you kidding me? (Chivepaw) Icon_minitimedo 5 feb 2015 - 17:32

Verveeld lag de kattin ergens in een donker hoekje van het kamp met een steen te spelen,Ze verveelden zich dood langzaam krabbelden de grijze poes overiend,Boos gaf ze een harde tik met haar staart tegen de steen die met moeite door de sneeuw rolden,Even deed ze haar ogen dicht en keek naar de grond,Ze kon nog steeds niet geloven dat die haastige haasjes een bedreiging vormden,Ze zijn gewoon zo...Snel schudde de kattin die gedachten van zich af en opende haar ogen,Don't worry heart we will beat them' klonk het door haar kop heen,Natuurlijk doen we dat...Met een klein glimlachje keek de grijze tabby naar een groep je katten die in een aangenaam gesprek zatten,De poes kende ze niet maar bleef er naar kijken,Somber  draaide de poes zich om en ging ze liggen en liet haar kop op haar poten rusten,Ze was helemaal alleen niemand moch haar,Ja maze misschien wel maar dat kwam puur omdat hij haar neefje was,Een diepe zucht ontsnapte uit haar bek,Zo alleen.

Eerste post voor Chivepaw ^^
Btw: Heart is helemaal vergeten dat ze een broer heeft.


Are you kidding me? (Chivepaw) J99dw7


'Heartattack'

#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Chivepaw
Member
Are you kidding me? (Chivepaw) DPKsfdL
Anouk~
73
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Time doesn't matter
Gender:
Rank:
Chivepaw
BerichtOnderwerp: Re: Are you kidding me? (Chivepaw)   Are you kidding me? (Chivepaw) Icon_minitimevr 6 feb 2015 - 17:08

Rustig liep de kater wat door het kamp heen. Hier en daar stonden katten en apprentices gezellig te kletsen. Iedereen had zijn eigen vrienden en de personen die hij of zij niet mocht. De meeste hadden een verschillende persoonlijkheid maar sommige leken toch veel op elkaar. Het was allemaal precies zoals het in een clan hoorde te zijn. Rustig liep hij in de richting van een tabby kattin die in de buurt lag, zijn zusje. Even bekeek hij de kattin op een vossenlengte afstand. De bruine tabby stond achter haar zodat ze hem niet zou zien. Hij ging bijna niet met zijn zusje om eigenlijk. Misschien tijd voor verandering? Of misschien ook gewoon helemaal niet en alles laten zoals het was. Uiteindelijk besloot hij toch maar een gesprek de beginnen en porde in de kattin's achterste terwijl hij haar naam noemde. "Heart."


"In your dreams sweetheart~"
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartattack
StarClan
San or Wolfie
807
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Heartattack
BerichtOnderwerp: Re: Are you kidding me? (Chivepaw)   Are you kidding me? (Chivepaw) Icon_minitimevr 6 feb 2015 - 17:21

Deckattin voelden een por in haar achterste,Vel draaide de kattin haar kop ''Ben je nou hele...' de poes stopte snel met praten en keek met grote ogen naar de kater die voor haar stond,Chivepaw haar broer,Veel ging ze niet met hem om eerlijk gezegd wilden ze graag de dat veranderden, uitendelijk noemde hij bij haar naam"Heart." snel stond de kattin op,Ze proberden zich extra groot te maken,Ze was eigenlijk zeker een kop kleiner dan hij 'Chive...Het spijt me' sprak de kattin zachtjes ze duurvten hem niet aan te kijken,Dus probeerden de andere kan op te kijken,'So bro! hoe gaat het met je?''akward lachte de grijze tabby,Ze had altijd als ze in de aanwezighied van haar broer was zoon raar gevoel.Come on girl! klonk het zachtjes in haar hoofd.



Flut sorry ;p


Are you kidding me? (Chivepaw) J99dw7


'Heartattack'

#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Chivepaw
Member
Are you kidding me? (Chivepaw) DPKsfdL
Anouk~
73
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Time doesn't matter
Gender:
Rank:
Chivepaw
BerichtOnderwerp: Re: Are you kidding me? (Chivepaw)   Are you kidding me? (Chivepaw) Icon_minitimevr 6 feb 2015 - 17:35

''Ben je nou hele..." Begon de kattin terwijl ze haar kop omdraaide, zodra ze zag dat hij het was werden haar ogen groot. Haastig ging de tabby op haar poten staan. De bovenkant van haar kop kwam ongeveer tot de onderkant van zijn kin. 'Chive...Het spijt me,' mompelde zijn zusje zacht, ze keek hem niet aan. "So bro! hoe gaat het met je?'' Vroeg de kattin met een ongemakkelijk lachje op haar kop. De bruine tabby schudde zijn kop, typisch. Zo typisch was dit van Heartpaw. "Fine, better tell about yourself," zei hij terwijl hij haar probeerde aan te kijken met zijn zeegroene ogen.


"In your dreams sweetheart~"
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartattack
StarClan
San or Wolfie
807
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Heartattack
BerichtOnderwerp: Re: Are you kidding me? (Chivepaw)   Are you kidding me? (Chivepaw) Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 13:10

"Fine, better tell about yourself," zei hij terwijl hij haar probeerde aan te kijken met zijn zeegroene ogen.Ongemakkelijk keek de kattin de andere kant op,'Im...Fine thanks...Chive' mompelde ze zachtjes,Ze voelden zich krimpen 'Kom op heart doe niet zo baby achtig!' klonk het door haar hoofd,Ze wist dat ze gelijk had maar het leek net of al haar zelfvertrouwen verdwenen waren,Met een laag hangende kop wachte ze gespannen op haar broers reactie,Ze durften niks meer te zeggen ze wilden zich niet voor schut zetten,tegen over haar broer,Straks lacht hij haar uit...


Are you kidding me? (Chivepaw) J99dw7


'Heartattack'

#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Chivepaw
Member
Are you kidding me? (Chivepaw) DPKsfdL
Anouk~
73
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Time doesn't matter
Gender:
Rank:
Chivepaw
BerichtOnderwerp: Re: Are you kidding me? (Chivepaw)   Are you kidding me? (Chivepaw) Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 18:36

Chivepaw hield zijn kop lichtelijk scheef omdat zijn zusje haar best deed om hem niet aan te kijken. 'Im...Fine thanks...Chive,' zei ze zacht terwijl ze langzaam ineen kromp. Licht schudde de kater met zijn kop, terwijl hij diep zuchtte. De houding van zijn zusje was alles behalve goed. Met een van zijn poten tilde hij haar kop omhoog zodat ze hem wel moest aankijken. "What's with that anxious attitude? You act like I just killed a whole clan."


"In your dreams sweetheart~"
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartattack
StarClan
San or Wolfie
807
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Heartattack
BerichtOnderwerp: Re: Are you kidding me? (Chivepaw)   Are you kidding me? (Chivepaw) Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 19:04

 Met een van zijn poten tilde hij haar kop omhoog zodat ze hem wel moest aankijken,Snel deed ze haar ogen ze kon hem niet onder ogen komen niet na water gebeurt is,"What's with that anxious attitude? You act like I just killed a whole clan." de poes bleef zwijgen ze kon geen worden meer uit haar keel krijgen het leek net als of ze vergeten was hoe ze moest praten,Ze voelden zich nog meer in elkaar zakken,Die stoeren stem in haar hoofd was helemaal verdwenen,Again stond ze er alleen voor,'ii..J..Just..Ca...Cant' 
stotterde ze zacht,'i...nnee...needed you...Chive'


Are you kidding me? (Chivepaw) J99dw7


'Heartattack'

#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Chivepaw
Member
Are you kidding me? (Chivepaw) DPKsfdL
Anouk~
73
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Time doesn't matter
Gender:
Rank:
Chivepaw
BerichtOnderwerp: Re: Are you kidding me? (Chivepaw)   Are you kidding me? (Chivepaw) Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 19:31

Nog steeds kreeg ze het voor elkaar om hem niet aan te kijken. Hierdoor zuchtte hij nog maals luid. 'I-I..J..Just..Ca...Can't,' bracht de kattin stotterend en zacht uit. Chivepaw liet haar kop los en ging rustig zitten. Dit zou nog wat worden. 'I...nnee...needed you...Chive,' ging ze op de zelfde manier verder. De bruine tabby stond op en ging tegen haar aan zitten. Zijn staart sloeg hij om zijn zusje heen. "Hey whats wrong?" Vroeg hij met een stem die veel zachter en liever klonk dan eerder. Zijn stem was normaal wat aan de harde en soms aan de kille kant. Nu was deze zacht, warm en beschermend.


"In your dreams sweetheart~"
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartattack
StarClan
San or Wolfie
807
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Heartattack
BerichtOnderwerp: Re: Are you kidding me? (Chivepaw)   Are you kidding me? (Chivepaw) Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 21:33

De bruine tabby stond op en ging tegen haar aan zitten. Zijn staart sloeg hij om zijn zusje heen. "Hey whats wrong?" de poes keek hem even aan met natte ogen,Ze deed haar best om niet in tranen uit te brasten  ze had hem zo veel te vertelen,Waar moest ze beginnen? 'Remmber' begon ze zachtjes 'When we were really yong and everyone bullied us because of our past? and you ask me if i was fine and ik kept saying:Hell yea i dont care wat they think!' i did care and i cryed ever night,It felt like i was dying from the inside evey dag a bit more...' Langzaam rolden er een paar tranen over haar wangen heen,'im sorry Chive' snikte de kattin en begon zachtjes te huilen tegen haar broers borst aan.


poor hearty ;c


Are you kidding me? (Chivepaw) J99dw7


'Heartattack'

#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Chivepaw
Member
Are you kidding me? (Chivepaw) DPKsfdL
Anouk~
73
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Time doesn't matter
Gender:
Rank:
Chivepaw
BerichtOnderwerp: Re: Are you kidding me? (Chivepaw)   Are you kidding me? (Chivepaw) Icon_minitimeza 7 feb 2015 - 22:13

Even keek zijn zusje hem aan, in deze korte tijd zag hij de tranen in haar ogen. Nu wist hij dat er iets goed mis was. 'Remmber,' begon Heartpaw zachtjes. De kater gaf haar een aanmoedigend kopje als teken dat ze haar hart moest luchten. 'When we were really yong and everyone bullied us because of our past? and you ask me if i was fine and ik kept saying:Hell yea i dont care wat they think!' i did care and i cryed ever night,It felt like i was dying from the inside evey dag a bit more...' Zijn zeegroene ogen werden langzaam groter. Elke keer dat ze zei dat het goed was had hij haar geloofd, dit had hij dus echt niet verwacht. 'I'm sorry Chive,' de tranen rolde over Heartpaw's kopje. De kater boorde zijn klauwen de grond in. Als zoiets nog eens zou gebeuren zou hij ze laten boeten. Snel trok hij zijn klauwen weer in en likte de traan van haar kop. "Sweety you should have told me, I would have dealt with them."


"In your dreams sweetheart~"
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Are you kidding me? (Chivepaw)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: