Be brave, little one |Mirrorkit| - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Be brave, little one |Mirrorkit|

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Eaglerose
Member
Be brave, little one |Mirrorkit| - Pagina 2 DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
110
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Eaglerose
BerichtOnderwerp: Re: Be brave, little one |Mirrorkit|   Be brave, little one |Mirrorkit| - Pagina 2 Icon_minitimedo 12 maa 2015 - 20:17

'Het liefst.. Medicine cat, denk ik, maar dat word ik waarschijnlijk niet,' De grijze kattin keek naar het kleintje. "Wie zegt dat? Als je veel van planten kent en Starclan kiest jou, dan word je zeker een goede Medicine cat!" Miauwde ze lief, het kleintje had haar aan haarzelf doen denken toen ze jonger was. Onzeker,maar toch vol dromen. Vertederd bekeek ze de kitten met haar blauwe ogen, ze vond het zo erg dat het kleintje geen ouders had. Ergens voelde ze zich er schuldig om, zij had ook nooit ouders gehad.

~Ik snap niet hoe jij jouw posten zo lang krijgt in zo'n klein lettertype ^^


Be brave, little one |Mirrorkit| - Pagina 2 E6w221|Silverfrost|Hawkpaw.|Icepaw..|Dappledkit|Eclipse|Cinderkit..|Eaglerose|

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mirrorpaw.
Member
Be brave, little one |Mirrorkit| - Pagina 2 DPKsfdL
» Mérann
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 6 Moons I saw the darkness falling, the moon appearing and the sun being forgotten in it's lonesome fight to rule
Gender:
Rank:
Mirrorpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Be brave, little one |Mirrorkit|   Be brave, little one |Mirrorkit| - Pagina 2 Icon_minitimedo 12 maa 2015 - 20:24

Ze had zo haar dromen, maar het nare van dromen zat precies verscholen in het woord zelf. Het ware dromen, geen realiteit. En die twee radicaal tegenovergestelde begrippen konden niet goed samengebracht worden. Aan de ene kant wenste ze dat het mogelijk zou zijn, maar aan de andere kant; wat was een droom nog waard wanneer het binnen het kader van de realiteit moest vallen?
"Wie zegt dat? Als je veel van planten kent en Starclan kiest jou, dan word je zeker een goede Medicine cat!" Ze glimlachte dankbaar, maar schudde zacht haar kop. 'Starclan zal mij niet kiezen,' mompelde ze, maar wist dat ze geen goede onderbouwing had. De warme woorden van Eaglerose deden haar toch goed, het was een nieuw gevoel voor haar om te ervaren dat iemand iets om haar gaf. Ze had het nooit gemist, maar dit gevoel.. Zou het zo hebben gevoeld wanneer ze een moeder had gehad?

~Ik doe maar wat^^ Maar het gaat toch meer de inhoud dan de lengte vind ik :3
Oh en vergeef me het lichtelijk filosofische dingetje over dromen en realiteit x3



Wegens privé stuff zal ik de komende tijd wat minder actief zijn, sorry!
Be brave, little one |Mirrorkit| - Pagina 2 2nroqrn
Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglerose
Member
Be brave, little one |Mirrorkit| - Pagina 2 DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
110
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Eaglerose
BerichtOnderwerp: Re: Be brave, little one |Mirrorkit|   Be brave, little one |Mirrorkit| - Pagina 2 Icon_minitimedo 12 maa 2015 - 20:29

'Starclan zal mij niet kiezen,' Miauwde de kitten, de kattin keek geschokt. "En waarom dan wel niet? Starclans keuzes zijn ondoorgrondelijk! Kijk maar naar wat ze allemaal al gedaan hebben, het plotse wisselen van leaders of Medicine cats. Het vernietigen van een clan. Dus waarom zou Starclan jou dan niet kiezen als Medicine cat?" Zei ze met een vuur in haar stem, waarmee ze sprak als ze enthousiast of vastberaden was. Maar algauw werden haar blauwe ogen weer zachter en snapte ze het punt van de kitten ook wel. "Als Starclan jou geen kans zouden geven, dan denk ik dat ze gek zijn." Miauwde ze zacht, ergens wist ze dat ze gelijk had. Iedere kat verdiende een eerlijke kans en zo ook deze kitten.

~ Dat maakt het juist cool Very Happy


Be brave, little one |Mirrorkit| - Pagina 2 E6w221|Silverfrost|Hawkpaw.|Icepaw..|Dappledkit|Eclipse|Cinderkit..|Eaglerose|

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mirrorpaw.
Member
Be brave, little one |Mirrorkit| - Pagina 2 DPKsfdL
» Mérann
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 6 Moons I saw the darkness falling, the moon appearing and the sun being forgotten in it's lonesome fight to rule
Gender:
Rank:
Mirrorpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Be brave, little one |Mirrorkit|   Be brave, little one |Mirrorkit| - Pagina 2 Icon_minitimedo 12 maa 2015 - 20:35

Ze schrok een beetje van het effect dat haar woorden hadden. "En waarom dan wel niet? Starclans keuzes zijn ondoorgrondelijk! Kijk maar naar wat ze allemaal al gedaan hebben, het plotse wisselen van leaders of Medicine cats. Het vernietigen van een clan. Dus waarom zou Starclan jou dan niet kiezen als Medicine cat?" Ze dook een klein beetje in elkaar vanwege de felle toon, maar wist dat Eaglerose ergens wel gelijk had. Toen de rust weer was teruggekeerd in het gezicht van de warrior ontspande ze zich weer. "Als Starclan jou geen kans zouden geven, dan denk ik dat ze gek zijn." Deze woorden lieten een kleine glimlach verschijnen op het gezicht van de kitten. 'Ik hoop het,' zei ze zacht, durfde niet goed toe te geven aan een droom. Ze had altijd de indruk gehad dat hoop iemand kwetsbaar en fragiel maakte, uit balans bracht. Wanneer er geen hoop was, kon deze ook niet vernietigd worden en was de kans op pijn minder groot. Het was een wat vertekend beeld, maar dat besefte ze niet goed omdat het was afgeleid uit observaties en omdat ze zelf nooit echt het lichtende gevoel van een droom had meegemaakt.

~Ik ben blij dat je dat vindt! C: Op andere RPG's werden dat soort dingen minder gewaardeerd :/



Wegens privé stuff zal ik de komende tijd wat minder actief zijn, sorry!
Be brave, little one |Mirrorkit| - Pagina 2 2nroqrn
Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglerose
Member
Be brave, little one |Mirrorkit| - Pagina 2 DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
110
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Eaglerose
BerichtOnderwerp: Re: Be brave, little one |Mirrorkit|   Be brave, little one |Mirrorkit| - Pagina 2 Icon_minitimedo 12 maa 2015 - 20:38

Ze zag dat de kitten wat ineen dook bij haar felle toon, het was niet haar bedoeling om haar bang te maken of terecht te wijzen. Maar gelukkig verscheen er terug een klein glimlachje rond haar lippen. "Ik hoop het." Trots keek ze het kleine katje aan, het was plots zoveel veranderd. Eerst was ze zo angstig en zenuwachtige geweest en nu kon ze zelf glimlachen. De wind woelde door haar korte haren en lieten een rilling over haar rug lopen. Automatisch ging ze dichter naar de kitten zitten om haar een beetje van de wind af te schermen.

~Dat snap ik nu eens niet za xD


Be brave, little one |Mirrorkit| - Pagina 2 E6w221|Silverfrost|Hawkpaw.|Icepaw..|Dappledkit|Eclipse|Cinderkit..|Eaglerose|

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mirrorpaw.
Member
Be brave, little one |Mirrorkit| - Pagina 2 DPKsfdL
» Mérann
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 6 Moons I saw the darkness falling, the moon appearing and the sun being forgotten in it's lonesome fight to rule
Gender:
Rank:
Mirrorpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Be brave, little one |Mirrorkit|   Be brave, little one |Mirrorkit| - Pagina 2 Icon_minitimedo 12 maa 2015 - 20:48

Haar glimlach en het kleine spoor van hoop in haar stem leken Eaglerose vrolijk te maken. In haar diepblauwe ogen was zelfs een spoor van trots te zien. Dat maakte dat de kitten zich nog prettiger voelde. Ze was minder nerveus, kon zich beter concentreren en verschoot niet meer telkens naar haar derde persoonsperspectief. En dat enkel door warme woorden en een oprechte vriendelijkheid. Het drong steeds verder tot haar door; de wereld was anders wanneer ze er midden in stond. Wat haar eerst in totale verwarring had gebracht, daar begon ze nu de schoonheid van in te zien. Dezelfde scherpte die haar duizelig maakte wat betreft waarneming, daar zag ze nu de mooie kanten van.
Een rilling trok over haar rug toen de wind een vlaag van koude voorbij liet zijlen. Eaglerose kwam wat dichterbij, leek er niet helemaal van bewust te zijn maar beschermde haar op deze manier tegen de scherpe wind. Heel, heel voorzichtig kroop ze een stukje naar de poes toe. Totdat hun vachten elkaar net raakten. Ze wist niet of dit goed was, maar ze vond troost bij deze warrior en had plotseling behoefte aan haar gezelschap.

~Gelukkig maar ^^



Wegens privé stuff zal ik de komende tijd wat minder actief zijn, sorry!
Be brave, little one |Mirrorkit| - Pagina 2 2nroqrn
Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglerose
Member
Be brave, little one |Mirrorkit| - Pagina 2 DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
110
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Eaglerose
BerichtOnderwerp: Re: Be brave, little one |Mirrorkit|   Be brave, little one |Mirrorkit| - Pagina 2 Icon_minitimevr 13 maa 2015 - 17:20

Het kleintje voelde zich duidelijk eenzaam, merkte de kattin, toen de kitten dichter tegen haar aan kroop na de windvlaag. "Ik bijt niet hoor." Grinnikte de warrior. Ze duwde de kitten dichter tegen haar aan met haar staart. Afwezig staarde ze naar de verte, ze zou de kitten binnenkort weer alleen moeten laten om haar warrior taken terug op te pakken. Ze wou geen last zijn voor de clan en moest eigenlijk nog gaan jagen. "Hee, kleintje, ik moet gaan jagen. Red je het in de nursery? Ik kom zeker terug?" Miauwde de kattin vriendelijk, met een laatste lik over de kop van de kitten draaide ze zich richting de uitgang. Vlak voor ze uit kamp zou verlaten draaide ze zich nog eens om en glimlachte vriendelijk tegen de kitten. Met grote, soepele passen liep ze het kamp uit, richting de geur van prooi.

~Vervolg topicje? Very Happy


Be brave, little one |Mirrorkit| - Pagina 2 E6w221|Silverfrost|Hawkpaw.|Icepaw..|Dappledkit|Eclipse|Cinderkit..|Eaglerose|

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mirrorpaw.
Member
Be brave, little one |Mirrorkit| - Pagina 2 DPKsfdL
» Mérann
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: » 6 Moons I saw the darkness falling, the moon appearing and the sun being forgotten in it's lonesome fight to rule
Gender:
Rank:
Mirrorpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Be brave, little one |Mirrorkit|   Be brave, little one |Mirrorkit| - Pagina 2 Icon_minitimema 16 maa 2015 - 19:12

Ze kroop voorzichtig dichter naar Eaglerose toe, hun vachten raakten elkaar net. "Ik bijt niet hoor." Was de grinnikende reactie van de poes. Ze glimlachte wat beschaamd, wist niet goed hoe ze er mee om moest gaan. De cyperse warrior duwde haar wat dichter naar zich toe. Ze voelde de warme vacht en de ademhaling van deze beschermde warrior, en glimlachte voorzichtig. Voor even waren ze beiden in gedachten verzonken, en de kitten ervoer voor het eerst het prettige gevoel van samen zwijgen, zonder dat het ongemakkelijk werd. "Hee, kleintje, ik moet gaan jagen. Red je het in de nursery? Ik kom zeker terug?" De poes glimlachte vriendelijk, een glimlach die ze beantwoordde, en ze kreeg nog een lik over haar kop. 'Dankjewel,' mompelde ze nog snel toen ze haar naar de uitgang zag verdwijnen.

~Sorry, laat :c - Okii, wil jij maken?



Wegens privé stuff zal ik de komende tijd wat minder actief zijn, sorry!
Be brave, little one |Mirrorkit| - Pagina 2 2nroqrn
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Be brave, little one |Mirrorkit|
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Nursery-
Ga naar: