You called? - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 You called?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Secretvoice
Member
You called?  - Pagina 2 DPKsfdL
Tess
264
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender:
Rank:
Secretvoice
BerichtOnderwerp: Re: You called?    You called?  - Pagina 2 Icon_minitimedi 17 maa 2015 - 22:32


Geen moment verliet zijn blik haar kop, de spijt die erop stond sneed steeds dieper, als een bot kartel met die in hem gestoken werd. Hij keek toe hoe ze naar achter stapte. Daardoor zette hij enkel automatisch een stap naar voor, na die stap verstrakte hij, stopte hij. Ze wou niet dat hij dichterbij kwam. 'Is dat wat je tegenhoud? Blizzardstorm? Snowkiller? Je herrineringen aan hun?' vroeg hij ongelovig. 'Als je van mij houd, dan maakt dat toch allemaal niet uit...


You called?  - Pagina 2 2vihyx4
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
You called?  - Pagina 2 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: You called?    You called?  - Pagina 2 Icon_minitimedi 17 maa 2015 - 22:44

Haar ogen bleven verdrietig terwijl ze langzaam opkeek. "Ik wil niemand meer kwijt raken.. Zoals ik hun kwijt geraakt ben omdat ik te snel was met spreken, omdat ik zei dat ik van hun hielt voor ik zeker wist.. Maar bij jou.. Weet ik het wel maar." Haar stem sloeg over en ze keek hem aan haar gehele keel schor en ze trilde half. "Ik hou van je Secretvoice.. echt."



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Secretvoice
Member
You called?  - Pagina 2 DPKsfdL
Tess
264
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender:
Rank:
Secretvoice
BerichtOnderwerp: Re: You called?    You called?  - Pagina 2 Icon_minitimedi 17 maa 2015 - 22:50


'Voordat je zeker wist dat je van ze hield?' vroeg hij opnieuw een stap in haar richting zette. Het was niet slim van hem, dat wist hij ook wel maar hij gaf meer om de pijn die hij nu bij haar zag dan de pijn die hij voelde. 'Butter, dat is meer dan waar ik ooit om had mogen vragen. Maar ik wil dat je het duidelijk voor me maakt, ik wil dat je duidelijk maakt wat je wilt'


You called?  - Pagina 2 2vihyx4
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
You called?  - Pagina 2 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: You called?    You called?  - Pagina 2 Icon_minitimedi 17 maa 2015 - 22:51

Ze slikte een brok in haar keel weg en deed langzaam een stap naar hem toe zonder dat ze echt kon spreken. "Secretvoice." Fluisterde ze zacht en ademde diep in haar neus in zijn vacht verstoppend. "Ik hou van je.. Ik wil je bij mij, naast mij voor altijd." Fluisterde ze zachtjes en haalde diep adem hem aankijkend.



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Secretvoice
Member
You called?  - Pagina 2 DPKsfdL
Tess
264
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender:
Rank:
Secretvoice
BerichtOnderwerp: Re: You called?    You called?  - Pagina 2 Icon_minitimedi 17 maa 2015 - 22:57


Hij keek diep in haar ogen terwijl een lichte tinteling door zijn vacht steek. Of het de woorden waren of haar aanrakingen, het maakte niet uit, hij vergat zijn problemen. Hij kromde zijn nek om zijn kopje tegen de hare te duwen en had de neiging haar wang te likken. Hij zuchtte even en keek haar weer aan. 'Ik zal altijd aan je zijde staan, Butterstar, of ik je partner ben of niet, ik hou van je'


You called?  - Pagina 2 2vihyx4
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
You called?  - Pagina 2 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: You called?    You called?  - Pagina 2 Icon_minitimedi 17 maa 2015 - 22:59

Partner.. Het liet haar slikken voor ze zacht glimlachte en likte over zijn wang voor ze tegen hem aan kroop.. "Je partner.." Fluisterde ze zachtjes en glimlachte. "WE could try that." Fluisterde ze zachtjes en ademde diep in hem aankijkend. "You're so beautifull.."[/b]



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Secretvoice
Member
You called?  - Pagina 2 DPKsfdL
Tess
264
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender:
Rank:
Secretvoice
BerichtOnderwerp: Re: You called?    You called?  - Pagina 2 Icon_minitimedi 17 maa 2015 - 23:03

Hij sloot zijn ogen toen ze dat woord uitsprak. Ze dacht te veel na over de benaming. Maar zijn ogen gingen meteen weer open toen ze hem zei dat ze het konden proberen. 'Echt? Wil je mijn partner zijn?' Hij was zowel blij als verbaast. Hij likte haar wang zacht en keek haar aan. 'Did you bump your head?'

-I swear they are just Sam x Sky <33


You called?  - Pagina 2 2vihyx4
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
You called?  - Pagina 2 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: You called?    You called?  - Pagina 2 Icon_minitimedi 17 maa 2015 - 23:05

Zachtjes glimlachte de jonge poes terwijl ze hem aankeek. Hij leek compleet verbaast door haar woorden iets wat haar zachtjes liet lachen en ze knikte langzaam. "If we take it easy." Mompelde ze zachtjes en duwde haar neusje tegen zijn wang. "EN nee ik ben niet tegen m'n hoofd gestoten, jij misschien want je beseft je toch wel dat ik je ga dwingen in mijn den te slapen? Je kan nu nog weg." ZE grinnikte duister.



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Secretvoice
Member
You called?  - Pagina 2 DPKsfdL
Tess
264
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender:
Rank:
Secretvoice
BerichtOnderwerp: Re: You called?    You called?  - Pagina 2 Icon_minitimedi 17 maa 2015 - 23:10

Ergens had hij ineens zin om rond te dartelen als een kleine kitten, maar hij hield zich in, hij deed alsof er nog iets van zijn volwassen warrior kant over was. Hij grijnsde even en gaf haar liefjes een kopje. 'Wait, I didn't think of that, let's not do this' Hij glimlachte even. Hij kroop tegen haar aan en legde zijn kop op haar rug. 'hmm, this can't be so bad, sleeping inside the camp but still with only you as my company' Hij likte haar rug even. 'Yeah, I'll survive'


You called?  - Pagina 2 2vihyx4
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
You called?  - Pagina 2 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: You called?    You called?  - Pagina 2 Icon_minitimedi 17 maa 2015 - 23:12

Zacht grinnikte ze en duwde zichzelf tegen hem aan haar ogen rollend op zijn woorden en duwde hem half weg. "Idioot." Mompelde ze grinnikend maar maakte een zacht spinnend geluid bij zijn woorden. "Zo lang jij je maar niet beter gaat voelen omdat je in de leader den mag meuren." Ze grinnikte speels en duwde haar neus tegen zijn wang. "Ik heb je lief.."



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Secretvoice
Member
You called?  - Pagina 2 DPKsfdL
Tess
264
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender:
Rank:
Secretvoice
BerichtOnderwerp: Re: You called?    You called?  - Pagina 2 Icon_minitimedi 17 maa 2015 - 23:17

Kort keek hij om zich heen en grinnikte toen hij zich opnieuw tegen haar aan duwde. 'Me niet beter gaat voelen? Wat? Door deze plek. Nee pff.. Enkel door de poes die met mij hier zal liggen' grijnsde hij. 'Het maakt me achte niet uit waar we liggen... Al ziet dat nest er best goed uit' lachtte hij en keek haar aan. Hij duwde zacht zijn neus tegen haar voorhoofd. 'Ik hou van je, Butterstar'


You called?  - Pagina 2 2vihyx4
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
You called?  - Pagina 2 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: You called?    You called?  - Pagina 2 Icon_minitimedi 17 maa 2015 - 23:19

Ze rolde met haar ogen en liet zichzelf vallen in haar nest en rekte zich uit. "Hmm... Ik ga dan wel mijn ruimte missen tho.." Mompelde ze en maakteeen verdrietige blik in haar ogen "Wahaha no way dat ik deze plek opgeef." ZE grinnikte en gaapte. "WEll try yer new den then."



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Secretvoice
Member
You called?  - Pagina 2 DPKsfdL
Tess
264
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender:
Rank:
Secretvoice
BerichtOnderwerp: Re: You called?    You called?  - Pagina 2 Icon_minitimedi 17 maa 2015 - 23:24

Hij keek toe hij zij breeduit ging liggen en lachtte een beetje. 'Echt niet, je krijgt er warmte voor terug' Hij stapte naar haar toe en ging voor haar nest op de grond liggen met zijn kop op de rand van haar nest. 'Geef je plek op my lady' sprak hij met een bromstem en grijnsde naar haar.


You called?  - Pagina 2 2vihyx4
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
You called?  - Pagina 2 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: You called?    You called?  - Pagina 2 Icon_minitimedi 17 maa 2015 - 23:26

Zacht schoot ze in de lach en rolde met haar ogen. "Maar het is al zo waaarrm." Ze trok een pruillipje en rekte zich compleet uit terwijl ze naar de kater keek die naast haar nest ging liggen. "Misschien moeten we m maar wat groter maken..." Haar stem was bedenkelijk. Er paste net een ruime kat in gezien ze eigenlijk zo goed als het nest van Dawnstar over had genomen. Die van Crookedstar en Stormstar waren groter geweest vanwege hun partner maar de twee kattinnen hadden tot dus ver geen partners gehad dus was het ook niet nodig geweest.



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Secretvoice
Member
You called?  - Pagina 2 DPKsfdL
Tess
264
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender:
Rank:
Secretvoice
BerichtOnderwerp: Re: You called?    You called?  - Pagina 2 Icon_minitimedi 17 maa 2015 - 23:36


'Ooh come on, ik kan het lekker warm maken, niet verstikkend' grijnsde hij. 'You dun need your space, you're just a small kitty.'  Hij keken even naar haar nest en knikte bedenkelijk. 'We should' Hij rolde op zijn rug en keek haar aan. 'Maar nu geen zin in, daar is het veel te laat voor' Om zijn punt nog even te versterken geeuwde hij even en keek haar weer aan. De grote kater grijnsde even terwijl hij zich oprolde tegen haar nest aan en zijn neus tegen haar wang duwde.


You called?  - Pagina 2 2vihyx4
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
You called?  - Pagina 2 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: You called?    You called?  - Pagina 2 Icon_minitimedi 17 maa 2015 - 23:39

"Im a god damn leader bich i need my space." Ze grijnsde speels naar hem en rolde met haar ogen. "You lazy piece of shit." Mompelde ze lachend en kwam omhoog. "Ik maak nog even een rondje voordat ik ga slapen, maak jij jezelf maar confortabel.. in mn nest misschien dat dat warmer is." ZE grinnikte droogjes en liep naar buiten.



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Secretvoice
Member
You called?  - Pagina 2 DPKsfdL
Tess
264
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender:
Rank:
Secretvoice
BerichtOnderwerp: Re: You called?    You called?  - Pagina 2 Icon_minitimedi 17 maa 2015 - 23:45


'You dun, you dun need space, you're a small kitty' grijnsde hij en keek haar grijnzend aan, waarna hij haar wang likte. Hij schoot echter in de lach door haar volgende woorden. Als ze toch eens wist dat dit dag twee was dat hij wakker was gebleven. Hij jammerde even wat en hees zich toen op zijn vier poten. Hij stapte acht haar aan naar de ingang, maar draaide zich daar weer om toen alles rustig leek. Hij rolde zich op in haar nest. Just keeping it warm...


You called?  - Pagina 2 2vihyx4
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
You called?  - Pagina 2 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: You called?    You called?  - Pagina 2 Icon_minitimedi 17 maa 2015 - 23:50

"A small kitty with a big big personality." Ze grijnsde en likte haar lippen hem aankijkend voor ze langs alle dens liep en de laatste afspraken maakte met de night patrols en knikte naar andere warriors en apprentices voor ze terug liep naar haar den en naar binnen stapte om hem te zien opgekrult als een kitten. Ze rolde met haar ogen en stapte bovenop hem om zich op te krullen bovenop hem.



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Secretvoice
Member
You called?  - Pagina 2 DPKsfdL
Tess
264
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender:
Rank:
Secretvoice
BerichtOnderwerp: Re: You called?    You called?  - Pagina 2 Icon_minitimewo 18 maa 2015 - 0:04


Hoewel hij op haar probeerde te wachten werd het hem behoorlijk moeilijk gemaakt. Hij was moe, dit nest lag zoveel lekkerder dan de grond buiten het kamp waar hij aan gewend was, en ze nam haar tijd met de ronde. Ondertussen was hij al behoorlijk weg gedommeld. Een jammerende grauw gleed uit zijn keel toen er iemand op hem klom. Hij keek even naar haar op, maar had eerlijk geen zin om verzet te tonen, als ze lekker lag bleef ze lekker zo liggen, zo niet zou ze hem waarschijnlijk zo er weer uit trappen. Maar zo in deze houding, dat moest ze wel het raarste koppel maken die ooit in deze den had geslapen.


You called?  - Pagina 2 2vihyx4
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
You called?  - Pagina 2 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: You called?    You called?  - Pagina 2 Icon_minitimewo 18 maa 2015 - 0:06

Ze likte half opgekrult haar vacht schoon voor ze gaapte en haar neus tegen zijn buikpluis duwde en glimlachte zacht. "Nou dit slaapt beter dan welk nest dan ook." Mompelde ze zachtjes en likte even over zijn vacht voor ze haar ogen sloot langzaam begon ze weg te zakken maar eigenlijk had ze er geen problemen mee, zo lang hij maar bij haar was als ze haar ogen weer opende.



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
 
You called?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Leaders den-
Ga naar: