You keep bleeding H A T E - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 You keep bleeding H A T E

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Zira
Deceased
You keep bleeding H A T E  - Pagina 2 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: You keep bleeding H A T E    You keep bleeding H A T E  - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 apr 2015 - 14:53

"Zo, zo. Opzoek naar macht?" Langzaam draaide Zira zich om en geïrriteerd keek ze hem aan. "Ziet het er soms uit dat ik er meer over kwijt wil," het was geen eens een vraag, meer een opmerking en ze zuchtte terwijl ze met haar rode ogen rolde. Dit sloeg echt nergens op. "Bemoei je met je eigen zaken." Siste ze zachtjes en haalde haar pootje over haar oor met een gat erin. Meteen besefte ze dat dit geen slimme zet was, nu was haar oor vast opgevallen en begon Jinx er misschien over.


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
You keep bleeding H A T E  - Pagina 2 2hh0j8y
You keep bleeding H A T E  - Pagina 2 10pvxmwYou keep bleeding H A T E  - Pagina 2 10pvxmwYou keep bleeding H A T E  - Pagina 2 10pvxmwYou keep bleeding H A T E  - Pagina 2 2gxnp75You keep bleeding H A T E  - Pagina 2 23mrb6wYou keep bleeding H A T E  - Pagina 2 2hqc5lx You keep bleeding H A T E  - Pagina 2 E8v3o2You keep bleeding H A T E  - Pagina 2 34nodx3You keep bleeding H A T E  - Pagina 2 Vmwrhy You keep bleeding H A T E  - Pagina 2 23h0tfkYou keep bleeding H A T E  - Pagina 2 10pvxmwYou keep bleeding H A T E  - Pagina 2 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
You keep bleeding H A T E  - Pagina 2 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: You keep bleeding H A T E    You keep bleeding H A T E  - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 14:18

De geïrriteerde blik in haar rode ogen werd nog erger toen hij toch doorvroeg. "Ziet het er soms uit dat ik er meer over kwijt wil," Het was niet eens een vraag en opnieuw rolde ze met haar rode ogen. Djeez, alsof ze zoveel beter was dan hij. De kater haalde zijn schouders op. "Het was het proberen waard, hmm?" Hij boorde zijn groenige ogen in die van haar. "Bemoei je met je eigen zaken." siste ze, hij genoot van haar boosheid. Immers zag hij emoties soms als een zwakte, woede kon je blind maken.
Hij keek toe hoe ze poot over een oor met een gat er in haalde, hij greep meteen zijn kans. "Is dat wat je van je lieve clan krijgt?"Hij keek haar ietwat spottend aan. "Wat moeten die tanden eigenlijk aan je nek? Dat zit toch alleen maar irritant?"


You keep bleeding H A T E  - Pagina 2 Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
You keep bleeding H A T E  - Pagina 2 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: You keep bleeding H A T E    You keep bleeding H A T E  - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 14:46

Toen hij opmerkte dat het het proberen waard was, siste ze hem toe dat hij zich bij zijn eigen zaken moest houden en moest stoppen met doorvragen voordat hij echt is aangevallen werd. Toen ze haar poot over haar oor haalde, moest Jinx er natuurlijk een opmerking over maken en ze zuchtte diep. "Is dat wat je van je lieve clan krijgt?" Even was Zira verward welke clan hij nou bedoelde. "Wat moeten die tanden eigenlijk aan je nek? Dat zit toch alleen maar irritant?" De tabby liep naar de zwarte kat toe en tikte met haar klauw op zijn kop. "Versta je soms niet wat ik zeg?" Toch vertelde ze maar hoe ze eraan kwam, anders zou hij nooit is stoppen met zeuren. "Van de Thunderclan ja, en nee het zit niet irritant."


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
You keep bleeding H A T E  - Pagina 2 2hh0j8y
You keep bleeding H A T E  - Pagina 2 10pvxmwYou keep bleeding H A T E  - Pagina 2 10pvxmwYou keep bleeding H A T E  - Pagina 2 10pvxmwYou keep bleeding H A T E  - Pagina 2 2gxnp75You keep bleeding H A T E  - Pagina 2 23mrb6wYou keep bleeding H A T E  - Pagina 2 2hqc5lx You keep bleeding H A T E  - Pagina 2 E8v3o2You keep bleeding H A T E  - Pagina 2 34nodx3You keep bleeding H A T E  - Pagina 2 Vmwrhy You keep bleeding H A T E  - Pagina 2 23h0tfkYou keep bleeding H A T E  - Pagina 2 10pvxmwYou keep bleeding H A T E  - Pagina 2 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
You keep bleeding H A T E  - Pagina 2 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: You keep bleeding H A T E    You keep bleeding H A T E  - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 17:40

Opnieuw tikte de klauw van de poes op zijn kop, dit keer sloeg Jinx echter terug. De glimlach op zijn snuit vervaagde niet, het was alsof er niets was gebeurd. "Versta je soms niet wat ik zeg?" Hij keek haar strak aan. Nee, Jinx liet zich niet makkelijk vertellen wat te doen. "Van de Thunderclan ja, en nee het zit niet irritant." beantwoordde ze toch zijn vragen. "Ah, ik snap het al. Die tanden zijn zeker om te laten zien hoe knap je wel niet bent?"zijn stem sloeg bijna over van minachting, jakkes, autoriteiten. "Wel, ik zal niet meer respect voor je krijgen omdat je een paar stomme tanden om je nek hebt bungelen, liefie."


You keep bleeding H A T E  - Pagina 2 Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
You keep bleeding H A T E  - Pagina 2 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: You keep bleeding H A T E    You keep bleeding H A T E  - Pagina 2 Icon_minitimewo 15 apr 2015 - 21:34

"Ah, ik snap het al. Die tanden zijn zeker om te laten zien hoe knap je wel niet bent?" Nu grijnsde Zira. Ach, hij vond haar knap, wat een gevlei toch weer. Want hij had dat heus niet gezegd als ze niet knap was, misschien sarcastisch, maar dit was geen sarcasme. "Wel, ik zal niet meer respect voor je krijgen omdat je een paar stomme tanden om je nek hebt bungelen, liefie." Nu trok de tabby poes wat verveeld haar wenkbrauw op. "En ik zal geen respect voor je krijgen omdat je bij een zwerver woont, baby." Kaatste ze terug en krakte haar nek. Your turn.


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
You keep bleeding H A T E  - Pagina 2 2hh0j8y
You keep bleeding H A T E  - Pagina 2 10pvxmwYou keep bleeding H A T E  - Pagina 2 10pvxmwYou keep bleeding H A T E  - Pagina 2 10pvxmwYou keep bleeding H A T E  - Pagina 2 2gxnp75You keep bleeding H A T E  - Pagina 2 23mrb6wYou keep bleeding H A T E  - Pagina 2 2hqc5lx You keep bleeding H A T E  - Pagina 2 E8v3o2You keep bleeding H A T E  - Pagina 2 34nodx3You keep bleeding H A T E  - Pagina 2 Vmwrhy You keep bleeding H A T E  - Pagina 2 23h0tfkYou keep bleeding H A T E  - Pagina 2 10pvxmwYou keep bleeding H A T E  - Pagina 2 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
You keep bleeding H A T E  - Pagina 2 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: You keep bleeding H A T E    You keep bleeding H A T E  - Pagina 2 Icon_minitimezo 19 apr 2015 - 17:28

De poes trok verveeld haar wenkbrauw op. "En ik zal geen respect voor je krijgen omdat je bij een zwerver woont, baby." Kaatste ze terug en kraakte haar nek. Jinx lachte hard. Oh wouw, dat was een mooie. "Dat is ook we het laatste wat ik van katten zoals jij verwacht"hij grinnikte en likte nonchalant haar poot. "Jullie soort kunnen alleen zichzelf geweldig vinden, want oh mijn god! Je hebt een paar moorden op je geweten!"miauwde hij veels te dramatisch. Waarna hij haar volledig uit lachte. Het was duidelijk dat hij haar boos probeerde te krijgen. Altijd katten tot het uiterste tergen, dat was zijn taak in het leven.


You keep bleeding H A T E  - Pagina 2 Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
You keep bleeding H A T E  - Pagina 2 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: You keep bleeding H A T E    You keep bleeding H A T E  - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 apr 2015 - 22:00

"Dat is ook we het laatste wat ik van katten zoals jij verwacht" Een smal grijnsje verscheen op haar gezicht. Wat een rotkat was dit. Ze scheen een zwak te hebben voor rotkatten. "Jullie soort kunnen alleen zichzelf geweldig vinden, want oh mijn god! Je hebt een paar moorden op je geweten!" In plaats van boos te worden op de oh zo dramatische Jinx, kwam haar innerlijke dramaqueen naar boven en met een poot tegen haar voorhoofd liet ze zich op haar rug vallen. "Och, stel je voor, ik ben wel heel badass," miauwde ze er met een bekakte stem bij.


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
You keep bleeding H A T E  - Pagina 2 2hh0j8y
You keep bleeding H A T E  - Pagina 2 10pvxmwYou keep bleeding H A T E  - Pagina 2 10pvxmwYou keep bleeding H A T E  - Pagina 2 10pvxmwYou keep bleeding H A T E  - Pagina 2 2gxnp75You keep bleeding H A T E  - Pagina 2 23mrb6wYou keep bleeding H A T E  - Pagina 2 2hqc5lx You keep bleeding H A T E  - Pagina 2 E8v3o2You keep bleeding H A T E  - Pagina 2 34nodx3You keep bleeding H A T E  - Pagina 2 Vmwrhy You keep bleeding H A T E  - Pagina 2 23h0tfkYou keep bleeding H A T E  - Pagina 2 10pvxmwYou keep bleeding H A T E  - Pagina 2 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
You keep bleeding H A T E  - Pagina 2 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: You keep bleeding H A T E    You keep bleeding H A T E  - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 apr 2015 - 22:24

De poes werd echter niet boos, iets wat hij ergens wel jammer vond. Hij wilde deze Zira wel eens behoorlijk boos zien, dat zou vast zeer amusant zijn, bedacht hij. Natuurlijk wist ook Jinx wel dat als hij haar zover zou krijgen, ze hem waarschijnlijk niet zou laten gaan zonder op z'n minst een hap uit z'n oor of staart. Maar ach, dat had hij ervoor over. Had hij altijd een aandenkertje aan haar knappe koppie. Hij grinnikte kort bij dat idee.
De poes sloeg dramatisch een poot voor haar kop en liet zich op haar rug vallen. "Och, stel je voor, ik ben wel heel badass," Haar bekakte stem maakte het plaatje helemaal af. "Oh god, dat zou vreselijk zijn!"Ook hij had de dramatische toon in zijn stem. "Bitch"Plots was zijn toon weer droog en levenloos.

Hopelijk heb je er geen problemen mee dat Jinx scheld xD anders haal ik het weg


You keep bleeding H A T E  - Pagina 2 Jinx10
"Nostrum divellite corpus et scelerata fero consumite viscera morsu."
"Sed timidi est optare necem."
Terug naar boven Ga naar beneden
 
You keep bleeding H A T E
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: