Lost tales - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Lost tales

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Lecter
Member
Lost tales - Pagina 2 DPKsfdL
S o o f
189
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Lecter
BerichtOnderwerp: Re: Lost tales   Lost tales - Pagina 2 Icon_minitimema 23 maa 2015 - 15:12

Hij werd wel verrast door de plotselinge belaging. "Je hebt me door! Ik ben de gemeenste kattin van heel de Shadowclan. En nu je dit door hebt zal ik je helaas moeten vermoorden." De kater wurmde gespeeld hulpeloos onder haar gewicht. "Oh nee, toch!" Jammerde hij dramatisch. "Het spijt me, het spijt me, wat kan ik doen om mijn leven te redden?"


Lost tales - Pagina 2 IjNq8Mg
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw..
Member
Lost tales - Pagina 2 DPKsfdL
Emmango aka Emma
288
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Icepaw..
BerichtOnderwerp: Re: Lost tales   Lost tales - Pagina 2 Icon_minitimema 23 maa 2015 - 15:14

De kater spartelde gespeeld onder haar. "Oh nee, toch! Het spijt me, het spijt me, wat kan ik doen om mijn leven te redden?" Ze grijnsde, "Daar zal ik eens over na moeten denken." Ze liet haar klauwen net boven zijn gezicht bungelen. "Wel jammer van het gezicht, pretty boy." Gromde ze gespeeld kwaad.


Lost tales - Pagina 2 N2fl0i                            |Icepaw..|Five|Eclipse|Cinderpaw*.|Jafar.|Oliver.

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lecter
Member
Lost tales - Pagina 2 DPKsfdL
S o o f
189
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Lecter
BerichtOnderwerp: Re: Lost tales   Lost tales - Pagina 2 Icon_minitimema 23 maa 2015 - 15:22

"Daar zal ik eens over na moeten denken." Een klauw bleef boven zijn gelaat hangen, maar hij kon het niet voor elkaar krijgen om angst in zijn blik te laten verschijnen. "Wel jammer van het gezicht, pretty boy." Geamuseerd trok hij een wenkbrauw op en verbrak het spel. "Dus ik ben knap, hm?" Grijnsde hij.


Lost tales - Pagina 2 IjNq8Mg
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw..
Member
Lost tales - Pagina 2 DPKsfdL
Emmango aka Emma
288
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Icepaw..
BerichtOnderwerp: Re: Lost tales   Lost tales - Pagina 2 Icon_minitimema 23 maa 2015 - 16:15

De kater verbrak het spel door een wenkbrauw op te trekken. "Dus ik ben knap, hm?" Grijnsde de bloodclanner. De witte apprentice bloosde lichtjes, had ze dat nu echt gezegd? "Tja, als dat je ego streelt." Ontweek ze zijn vraag handig.


Lost tales - Pagina 2 N2fl0i                            |Icepaw..|Five|Eclipse|Cinderpaw*.|Jafar.|Oliver.

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lecter
Member
Lost tales - Pagina 2 DPKsfdL
S o o f
189
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Lecter
BerichtOnderwerp: Re: Lost tales   Lost tales - Pagina 2 Icon_minitimema 23 maa 2015 - 16:22

Hm, daar zag hij toch wel iets veranderen, of het nou in haar stem was of op haar gezicht. "Tja, als dat je ego streelt." Zijn wenkbrauw kroop nog wat verder omhoog. "Nou.. ja." Grijnsde hij smooth. "Ik geef je geen ongelijk, tho."


Lost tales - Pagina 2 IjNq8Mg
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw..
Member
Lost tales - Pagina 2 DPKsfdL
Emmango aka Emma
288
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Icepaw..
BerichtOnderwerp: Re: Lost tales   Lost tales - Pagina 2 Icon_minitimema 23 maa 2015 - 16:26

"Ik geef je geen ongelijk, tho." De witte apprentice lachte luid. "Je hebt blijkbaar al genoeg zelfvertrouwen." Iets wat haar soms ontbrak. Haar vacht begon langzaam op te drogen en de wind blies een koude vlaag over haar rug. Even rilde ze, maar al snel onderdrukte ze het teken van zwakte.


Lost tales - Pagina 2 N2fl0i                            |Icepaw..|Five|Eclipse|Cinderpaw*.|Jafar.|Oliver.

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lecter
Member
Lost tales - Pagina 2 DPKsfdL
S o o f
189
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Lecter
BerichtOnderwerp: Re: Lost tales   Lost tales - Pagina 2 Icon_minitimema 23 maa 2015 - 16:38

Nog altijd lag hij op zijn rug, op de, nu koud geworden, grond. "Je hebt blijkbaar al genoeg zelfvertrouwen." Hij knikte, haar niet tegensprekende.
"Daar is het weer!" Glimlachte hij charmant toen ze heel eventjes had gerild, maar er weer mee was opgehouden. "Nogmaals, ik ben net zoveel skills als een kitten." Knipoogde hij toen. Als hij die had gehad, had hij alsnog niets gedaan. Zomaar moorden was onnodig en tot nu toe had Icepaw hem niets aangedaan. Nog niet?


Lost tales - Pagina 2 IjNq8Mg
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw..
Member
Lost tales - Pagina 2 DPKsfdL
Emmango aka Emma
288
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Icepaw..
BerichtOnderwerp: Re: Lost tales   Lost tales - Pagina 2 Icon_minitimema 23 maa 2015 - 16:43

"Nogmaals, ik ben net zoveel skills als een kitten." Weer liet ze haar melodieuze lach horen. Niet dat zij veel beter was, nog nooit in haar leven had ze een andere kat verwond, echt verwond. En al zeker niet gedood. Doden deed men niet voor het plezier en het zou haar sneeuwwitte vacht enkel vuil maken. Ze zocht een droog stukje en ging zitten. Haar kopje draaide omhoog. "Mooi zijn ze, hé." Miauwde ze, kijkend naar de flonkerende sterren aan de hemel.


Lost tales - Pagina 2 N2fl0i                            |Icepaw..|Five|Eclipse|Cinderpaw*.|Jafar.|Oliver.

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lecter
Member
Lost tales - Pagina 2 DPKsfdL
S o o f
189
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Lecter
BerichtOnderwerp: Re: Lost tales   Lost tales - Pagina 2 Icon_minitimema 23 maa 2015 - 16:48

Hij werd verlost uit haar grip en krabbelde overeind, zorgvuldig de aarde uit zijn vacht wassende, zo werd hij gelijk ook wat droger. "Mooi zijn ze, hé." Hij richtte zijn kijkers weer op de witte clankat en volgde haar blik naar boven. Het mooie kon hij er niet echt in zien, het waren gewoon sterren. "Hmm." Bromde hij dan maar. "Doe je dit vaker?" Hij keek echter niet opzij.


Lost tales - Pagina 2 IjNq8Mg
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw..
Member
Lost tales - Pagina 2 DPKsfdL
Emmango aka Emma
288
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Icepaw..
BerichtOnderwerp: Re: Lost tales   Lost tales - Pagina 2 Icon_minitimema 23 maa 2015 - 16:52

De kater vond ze duidelijk niet zo mooi. Raar, de shadowclanner vond ze het mooiste op aarde. "Doe je dit vaker? "Enkel als ik niks te doen heb, of als ik even wil nadenken." Miauwde ze zonder haar blik los te maken van de sterren. Ze schitterde en straalde, alsof de rommel ,die sommige katten er van maakte hen niet kon deren.


Lost tales - Pagina 2 N2fl0i                            |Icepaw..|Five|Eclipse|Cinderpaw*.|Jafar.|Oliver.

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lecter
Member
Lost tales - Pagina 2 DPKsfdL
S o o f
189
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Lecter
BerichtOnderwerp: Re: Lost tales   Lost tales - Pagina 2 Icon_minitimema 23 maa 2015 - 17:01

"Enkel als ik niks te doen heb, of als ik even wil nadenken." Hm, oké dan. "Denk je dan soms ook ergens aan?" Vroeg hij vervolgens. "Aangezien je dan wilt nadenken."


Lost tales - Pagina 2 IjNq8Mg
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw..
Member
Lost tales - Pagina 2 DPKsfdL
Emmango aka Emma
288
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Icepaw..
BerichtOnderwerp: Re: Lost tales   Lost tales - Pagina 2 Icon_minitimema 23 maa 2015 - 17:03

"Denk je dan soms ook ergens aan? Aangezien je dan wilt nadenken." Dacht die kater nu dat ze dom was? "Nee, ik denk nergens aan als ik wil nadenken." Miauwde ze sarcastisch. Haar ogen spuwde lichtjes vuur, niemand mocht zeggen dat ze dom was. Haar in verlegenheid brengen tot daar toe.


Lost tales - Pagina 2 N2fl0i                            |Icepaw..|Five|Eclipse|Cinderpaw*.|Jafar.|Oliver.

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lecter
Member
Lost tales - Pagina 2 DPKsfdL
S o o f
189
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Lecter
BerichtOnderwerp: Re: Lost tales   Lost tales - Pagina 2 Icon_minitimema 23 maa 2015 - 17:11

"Nee, ik denk nergens aan als ik wil nadenken." De kater trok wat met zijn oren en de felle blik in haar ogen deed hem eventjes nadenken. Toch besloot hij zijn kaken op elkaar te houden en richtte zijn zilveren kijkers op het meer, waar het spiegelbeeld van de sterren ook te zien was, alleen in beweging.


Lost tales - Pagina 2 IjNq8Mg
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw..
Member
Lost tales - Pagina 2 DPKsfdL
Emmango aka Emma
288
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Icepaw..
BerichtOnderwerp: Re: Lost tales   Lost tales - Pagina 2 Icon_minitimema 23 maa 2015 - 17:16

De kater staarde naar beneden. "Sorry." Miauwde ze, "Ik moet gaan." Stamelde ze. Het was waarschijnlijk al veel te laat en morgen mocht ze geen zombie zijn. "Hmm, bedankt?" Miauwde ze voor ze zich omdraaide en weg spurtte. Ze gaf de kater niet eens de kans om afscheid te nemen.


Lost tales - Pagina 2 N2fl0i                            |Icepaw..|Five|Eclipse|Cinderpaw*.|Jafar.|Oliver.

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lecter
Member
Lost tales - Pagina 2 DPKsfdL
S o o f
189
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Lecter
BerichtOnderwerp: Re: Lost tales   Lost tales - Pagina 2 Icon_minitimema 23 maa 2015 - 17:26

Voor de tweede keer was zij degene die afscheid nam. Dit keer gunde Lecter haar wel een blik waardig en gaf haar nogmaals een knikje, maar de zelfverzekerder blik verdween toen ze hem bedankte. Waarvoor? Helaas rende ze al weg en werd hij met verwarde gedachtes achtergelaten. Vreemd.


Lost tales - Pagina 2 IjNq8Mg
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lost tales
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Lost Territory :: Starlake-
Ga naar: