Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Airwisp
Member
Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit) DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit)   Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit) Icon_minitimewo 25 maa 2015 - 16:31

Voorzichtig sloop ze langs de enkele katten heen die zo vroeg op waren. De zon was amper boven gekomen en alleen de zeer vroege vogels zongen hun liederen. Toch was de poes al wakker en zeer actief, sterker nog, ze was bezig het kamp uit te sluipen. Ze wist ook wel dat het niet mocht, maar al te goed. Maar de nieuwsgierigheid vrat haar op, bovendien kon het toch niet zoveel kwaad?
Zij vond van niet en stilletjes bleef ze door lopen, totdat ze officieel in het territorium was. De kitten keek haar ogen opnieuw uit, net zoals toen ze Draco ontmoette. Het enige was, dat ze niet door had dat ook haar zusje aanwezig was.

-Dappledkit! ^^


Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit) Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
Five
Member
Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit) DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
274
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Five
BerichtOnderwerp: Re: Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit)   Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit) Icon_minitimedo 26 maa 2015 - 16:46

Al voor de zon opkwam was ze het kamp uitgeslopen. Gisteren was de ceremonie geweest en vandaag mocht ze officieel het kamp uit. Nu zou ze vaker weg kunnen en misschien wel meer te weten komen over de Bloodclan, waarover de kattin bij de grens verteld had. Jammer dat Shrewstar haar mentor was nu, ze had haar niet graag teleurgesteld. Een bekende geur vulde haar neus en verbaasd stak ze haar kopje omhoog. Wat deed Airkit zo vroeg uit het kamp? Nieuwsgierig sloop ze op haar af en viel haar langs achter aan. "Goedemorgen!" Miauwde ze vrolijk, alsof het ontzettend normaal was dat ze op dit uur buiten het kamp waren.


Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit) 2hzpv7o
Just take the pain,
and let that motherf*cker burn.

     

:
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit) DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit)   Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit) Icon_minitimevr 27 maa 2015 - 13:51

"Goedemorgen!"Airpaw verstijfde bij de vrolijke woorden van haar zus. Ze draaide zich geschrokken om naar haar calico zusje, deze leek echter totaal niet boos of verward te zijn om Airpaw hier aan te treffen om dit tijdstip. Ze leek alleen maar nieuwschierig, was het dan toch zo dat haar zusje, zoals Cinderpaw al had gezegd, vaker buiten het kamp was dan hoorde? Het was namelijk niet helemaal normaal om hier zo vroeg te zijn als een zeer jonge apprentice. Maar Dappledpaw leek het hardstikke normaal te vinden. "Eh, hey Dappledpaw"Miauwde ze een beetje van haar stuk gebracht, maar wel vrolijk. Ze was dol op haar zusje. "Wat doe jij hier zo vroeg?"


-dit is dus ná de ceremonie? ^^"


Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit) Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
Five
Member
Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit) DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
274
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Five
BerichtOnderwerp: Re: Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit)   Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit) Icon_minitimevr 27 maa 2015 - 16:28

Haar zusje beantwoorde haar groet vrolijk en zacht spinnend drukte de calico poes haar kopje tegen de hare. Het zou haar zwaar vallen, wat haar vandaag te doen stond, maar het moest. "Wat doe jij hier zo vroeg?" Een leugen vormde zich snel in haar hoofdje, "Ik kon niet slapen, en jij?" Ze voelde zich schuldig om zo te liegen tegen haar zusje, ze hield van haar familie. Maar anders zou Airpaw haar misschien tegen houden en het besluit van de kattin stond vast.

~Jap, en voor ze Claw opzoekt ( dat gebeurt later op de dag xD)


Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit) 2hzpv7o
Just take the pain,
and let that motherf*cker burn.

     

:
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit) DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit)   Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit) Icon_minitimevr 27 maa 2015 - 19:03


Haar calico zusje drukte haar kopje spinnend tegen de hare. Airpaw gaaf haar liefdevol een lik over haar kop. "Wat doe jij hier zo vroeg?"Vroeg ze met een vrolijke twinkeling in haar ogen. "Ik kon niet slapen, en jij?" miauwde de poes. Airpaw keek haar schuin aan, wetend dat er iets niet helemaal klopte. Ze was als sinds haar geboorte in de buurt van haar zusje geweest, had net iets té veel met haar te maken gehad om over het hoofd te zien dat er iets niet klopte. Dat was wat je ervan kreeg als je tegen je familie loog, of op z'n minst niet volledig de waarheid vertelde. "Wat is er Dappled?"Vroeg ze dan ook met haar koppie schuin gehouden.


-kwam het liedje toevallig net tegen, vond m wel toepasselijk xD


Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit) Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
Five
Member
Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit) DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
274
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Five
BerichtOnderwerp: Re: Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit)   Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit) Icon_minitimevr 27 maa 2015 - 20:37

"Wat is er Dappled?" Foxdung, iedereen trapte altijd in haar leugens, buiten haar familie. Schuldbewust keek ze naar de grond, hoe moest ze dit nu zeggen? "IkganaardeBloodclan." Miauwde ze ontzettend stil en snel, zo snel dat het meer als gemompel klonk. Hopelijk nam haar zusje hier genoeg mee, ze wou dat ze haar onthield als de vrolijke poes die ze was. Niet als het monster waar ze misschien zou in veranderen als ze bij de Bloodclan was.

~Zeer toepasselijk Very Happy Heb je de film ook gezien? Zo goed! (Red Riding Hood)


Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit) 2hzpv7o
Just take the pain,
and let that motherf*cker burn.

     

:
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit) DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit)   Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit) Icon_minitimevr 27 maa 2015 - 22:45

Haar zus keek naar de grond. "IkganaardeBloodclan."miauwde haar zus snel en stil. Echter verstond Airpaw het goed, te goed. Het was alsof ze getroffen was door de bliksem. zo verstijfd bleef ze zitten; niet gelovend wat ze had gehoord. Duizenden vragen spookten door haar hoofd, maar ze was niet in staat om ook maar een van hen over haar lippen te krijgen.
Na een tijd vond de kleine apprentice zich weer terug. "Wat?"bracht ze uit, haar ogen vervuld van ongeloof. "Waarom?"Vroeg ze met een gebroken stem. Ze hoopte dat dit een grap was, een zieke grap.


- nee niet eens o.O zal ik eens gaan doen


Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit) Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
Five
Member
Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit) DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
274
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Five
BerichtOnderwerp: Re: Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit)   Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit) Icon_minitimeza 28 maa 2015 - 8:55

Ze kon niet tegen de gebroken stem van haar zusje en in haar ogen kijken durfde ze al helemaal niet. "Een kattin had mij laten zien wat ik allemaal zou kunnen doen als ik in de Bloodclan zat. Ik zou eindelijk vrij zijn van die saaie clanregels." Het enige wat ze wou was vrijheid en daar deed ze alles voor. Een idee schoot haar hoofd in, "Je zou kunnen mee komen! Dan zijn we samen!"Maar de calico kattin wist het antwoord al, haar zusje was te goed en te lief voor de clan. Nee, ze zou haar zusje dat niet willen aandoen. Tegenstrijdige gevoelens raasde door haar heen, moest ze toegeven aan het egoïstische gedrag en haar meenemen? Of doen wat juist was, haar bij haar familie laten. "Je moet een eervol warrior worden. Ik hou van jou." Miauwde ze toen ze een laatste keer haar geur had opgesnoven. "Denk aan de goeie tijden, we zien elkaar gauw weer!" Ze wou dat de kattin haar herinnerde als de vrolijke kattin die ze was, niet als de kattin die haar clan en familie verraden heeft.


Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit) 2hzpv7o
Just take the pain,
and let that motherf*cker burn.

     

:
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit) DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit)   Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit) Icon_minitimeza 28 maa 2015 - 21:15

"Een kattin had mij laten zien wat ik allemaal zou kunnen doen als ik in de Bloodclan zat. Ik zou eindelijk vrij zijn van die saaie clanregels."antwoordde de poes. Nog steeds keek Airpaw haar vol ongeloof aan. "Je zou kunnen mee komen! Dan zijn we samen!"ze zag de hoop in de ogen van de poes. Even twijfelde, maar toen schudde ze verdrietig haar kop. "Mijn loyaliteit ligt bij de Shadowclan"mompelde ze, terwijl ze het gevoel had dat ze ieder moment de aarde ingezogen kon worden. Haar zus leek haar antwoord te begrijpen. "Je moet een eervol warrior worden. Ik hou van jou." vervolgde haar zus. "Denk aan de goeie tijden, we zien elkaar gauw weer!" Zei ze, waarschijnlijk als een soort vaarwel. Airpaw wilde haar echter nog niet laten gaan. De grijze tabby drukte haar kop tegen die van haar zus, bijtend op haar lip om de tranen tegen te houden. "Ik hoop dat je de juiste keuze maakt"miauwde ze zachtjes. "Maar alsjeblieft, alsjeblief houd contact met me"zei ze en een traan rolde over haar wang.


Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit) Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
Five
Member
Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit) DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
274
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Five
BerichtOnderwerp: Re: Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit)   Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit) Icon_minitimeza 28 maa 2015 - 21:27

"Mijn loyaliteit ligt bij de Shadowclan" Dat had ze wel gedacht, de blik van haar zus zorgde ervoor dat er tranen in haar ogen kwamen. "Ik hoop dat je de juiste keuze maakt. Maar alsjeblieft, alsjeblief houd contact met me" De traan die bij haar zus over haar wang liep, maakte dat er bij haar ook een liep. Ze wou hem tegen houden, het teken van zwakte verbergen, maar ze kon het niet. Het hoofdje van haar zus voelde zacht aan tegen de hare. "Ik hou altijd contact met jou! Ik ben en blijf je zusje, weet je." Miauwde ze liefdevol.

~This is sooooo silly :c


Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit) 2hzpv7o
Just take the pain,
and let that motherf*cker burn.

     

:
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit) DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit)   Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit) Icon_minitimeza 28 maa 2015 - 21:54

Airpaw snoof de geur van haar zusje op, plantte hem in haar geheugen, zodat ze hem nooit zou vergeten, hoe erg hij ook zou veranderen. "Ik hou altijd contact met jou! Ik ben en blijf je zusje, weet je." miauwde haar zusje liefdevol. Airpaw kreeg een flauwe glimlach op haar snuit, al was hij alles behalve gemeend. "Daar hou ik je aan"miauwde ze zachtjes, daarna hief ze haar kop op en keek in de groene ogen van haar zus. "Vergeet alsjeblieft niet wie je bent"vervolgde ze wat bezorgd, ze wilde niet dat haar zus veranderde in iets wat ze niet was.


Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit) Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
Five
Member
Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit) DPKsfdL
Caesar Emma II, but Emma2 is fine as well
274
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Five
BerichtOnderwerp: Re: Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit)   Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit) Icon_minitimeza 28 maa 2015 - 21:58

"Daar hou ik je aan" Ze drong haar tranen terug, ze moest groot zijn. "Vergeet alsjeblieft niet wie je bent" Ze keek haar zusje aan, "Ik zal moeten moorden bij de Bloodclan, ik zal mensen moeten pijn doen." Gaf ze in alle eerlijkheid terug. "Mijn hoofd regel wordt, zij of ik. Maar blijf alsjeblieft de kattin daar achter onthouden." Ze wist hoe kwaad de Shadowclan zou zijn en ze hoopte dat haar zusje altijd van haar zal blijven houden. Dat zou haar helpen. "Ik doe alles voor vrijheid. Ik zie je gauw oké?" Met een laatste kopje liep ze van haar zus weg. Een zwaar gevoel zette zich vast in haar maag, maar ze liep stug door.


Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit) 2hzpv7o
Just take the pain,
and let that motherf*cker burn.

     

:
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit) DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit)   Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit) Icon_minitimeza 28 maa 2015 - 22:19

"Ik zal moeten moorden bij de Bloodclan, ik zal mensen moeten pijn doen."De oprechtheid van die woorden stak Airpaw. Haar zus een moordenaar? Wat was er gebeurd? Hoe kon een kattin haar zus zo hebben veranderd? "Mijn hoofd regel wordt, zij of ik. Maar blijf alsjeblieft de kattin daar achter onthouden." Hoe? Hoe kon ze? Waarom? Airpaw keek haar gepijnigd aan. Waarom konden ze niet gewoon terug gaan naar het kamp en weer sneeuw over de kop van hun zus gooien? "Ik doe alles voor vrijheid. Ik zie je gauw oké?" En de poes liep weg, zonder om te kijken. Op weg naar een toekomst die volgens Air niet voor haar bestemd was.
De grijze tabby bleef haar zus lang nakijken, maar rende vervolgens weg. Niet wetend wat te moeten doen.

-topic uit neem ik aan? ^^


Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit) Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Oh, ehh... hey sister! (Dappledkit)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: