Warrior!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Warrior!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Raza
Member
Warrior! DPKsfdL
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Eternal
Gender: She-cat ♀
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: Warrior!   Warrior! Icon_minitimewo 25 maa 2015 - 20:19






Met een sluw glimlachje had ze de geur van Draco gevolgd, de kater was warrior geworden en dat was iets waar zij wel trots op mocht wezen. Ze had hem vele dingen meegedragen en hoopte dat hij deze gebruikte, maar dat ging er even niet toe. Met een trotse blik liep ze op de witte kater af die eindelijk in zicht was, en gaf hem een vriendelijk kopje in zijn nek. "Draco!"




Warrior! Rut9qs
Raza's voice
ily:

Warrior! 2gxnp75Warrior! 10pvxmwWarrior! 10pvxmwWarrior! 2hqc5lx Warrior! 34nodx3Warrior! 10pvxmwWarrior! 10pvxmwWarrior! 23h0tfkWarrior! 23mrb6w
Warrior! Vmwrhy
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Warrior! 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Warrior!   Warrior! Icon_minitimezo 29 maa 2015 - 17:59

Hij grijnsde en sprong (misschien iets te) hyper over een boomstam. Hij was nog maar net member en had nu al teveel verantwoordelijkheid, jagen, leerling trainen, vechten met andere katten. Nu had hij niks te doen en dat gaf hem de vrijheid om ook echt niks te gaan doen, behalve met vrienden praten. 'Raza' antwoorde hij vrolijk.


Warrior! BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Raza
Member
Warrior! DPKsfdL
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Eternal
Gender: She-cat ♀
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: Re: Warrior!   Warrior! Icon_minitimezo 29 maa 2015 - 18:40

De vrolijke stem van de kater deed haar spinnen, het voelde als een soort klein broertje voor haar. "En, hoe is het leven als Elite warrior?" Sprak ze met een glimlach, de kater vol enthousiasme in haar ogen aankijkend.


Warrior! Rut9qs
Raza's voice
ily:

Warrior! 2gxnp75Warrior! 10pvxmwWarrior! 10pvxmwWarrior! 2hqc5lx Warrior! 34nodx3Warrior! 10pvxmwWarrior! 10pvxmwWarrior! 23h0tfkWarrior! 23mrb6w
Warrior! Vmwrhy
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Warrior! 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Warrior!   Warrior! Icon_minitimezo 29 maa 2015 - 18:47

Hij keek haar aan. Het was leuk om haar als een vriendin te hebben omdat ze ongeveer op dezelfde manier dachten. 'Om eerlijk te zijn, het is vreselijk. Ik dacht dat het leuk zou zijn maar ik moet zoveel doen' klaagde hij. Toch grijnsde hij nogsteeds door haar aanwezigheid die het al beter maakte.


Warrior! BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Raza
Member
Warrior! DPKsfdL
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Eternal
Gender: She-cat ♀
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: Re: Warrior!   Warrior! Icon_minitimezo 29 maa 2015 - 18:50

Ze lachte om zijn woorden, ergens had hij gelijk. "Je laat je toch zeker niet als slaaf behandelen? Nou is er een probleem aan kater zijn en kater als leider te hebben. Je kan je charmes niet in het spel gooien." Ze trok een speelse blik naar de kater en grinnikte, het was altijd leuk als hij er was.


Warrior! Rut9qs
Raza's voice
ily:

Warrior! 2gxnp75Warrior! 10pvxmwWarrior! 10pvxmwWarrior! 2hqc5lx Warrior! 34nodx3Warrior! 10pvxmwWarrior! 10pvxmwWarrior! 23h0tfkWarrior! 23mrb6w
Warrior! Vmwrhy
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Warrior! 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Warrior!   Warrior! Icon_minitimezo 29 maa 2015 - 19:00

'Natuurlijk niet' antwoordde hij snel. No way dat hij een soort kittypet werd. 'Hé, het is niet zo slecht om een kater te zijn, bovendien kan ik mijn charmes best gebruiken.' Als het goed genoeg was om meer vrij te krijgen deed hij alles. Hij grijnsde en probeerde charmant te kijken.


Warrior! BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Raza
Member
Warrior! DPKsfdL
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Eternal
Gender: She-cat ♀
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: Re: Warrior!   Warrior! Icon_minitimezo 29 maa 2015 - 20:03

Ze grinnikte, voor haar was het meer schattig. "Ik bedoel naar de leider slimpie." Sprak ze, waarna ze haar staart krulde. "En je moet nog wel aan je charmes werken." Ze keek hem uitdagend aan en nam een paar elegante passen.


Warrior! Rut9qs
Raza's voice
ily:

Warrior! 2gxnp75Warrior! 10pvxmwWarrior! 10pvxmwWarrior! 2hqc5lx Warrior! 34nodx3Warrior! 10pvxmwWarrior! 10pvxmwWarrior! 23h0tfkWarrior! 23mrb6w
Warrior! Vmwrhy
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Warrior! 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Warrior!   Warrior! Icon_minitimezo 29 maa 2015 - 20:10

Hij bekeek zichzelf even. 'Als het moet flirt ik wel met de leider' antwoordde hij met een uitdagende blik. Hij vond zichzelf een goed flirter en schudde afkeurend zijn hoofd toen Raza begon te lopen. 'Ik kan het beter' mopperde hij, al veraadde zijn blik dat hij vond dat zij het ook wel kon.


Warrior! BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Raza
Member
Warrior! DPKsfdL
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Eternal
Gender: She-cat ♀
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: Re: Warrior!   Warrior! Icon_minitimezo 29 maa 2015 - 20:42

Ze grinnikte, nogmaals. "Jij, flirten met Claw? Ik dacht dat ik wat gehoord had over jou en... Stone? Iets in die trant? Weet je, ik hoor namelijk alles. Wat schattig eigenlijk." Ze glimlachte naar de witte kater. "Oh, dat wil ik wel zien dan?"


Warrior! Rut9qs
Raza's voice
ily:

Warrior! 2gxnp75Warrior! 10pvxmwWarrior! 10pvxmwWarrior! 2hqc5lx Warrior! 34nodx3Warrior! 10pvxmwWarrior! 10pvxmwWarrior! 23h0tfkWarrior! 23mrb6w
Warrior! Vmwrhy
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Warrior! 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Warrior!   Warrior! Icon_minitimezo 29 maa 2015 - 20:49

Hij knikte. 'Claw kan nog geen seconden weerstand bieden aan mijn perfectie, bovendien ben ik niet schattig. Arrogant zette hij een paar stappen. Daarbij showde hij zijn spieren en keek verleidelijke naar Raza. Vervolgens bleef hij stilstaan en grijnsde. 'Geef toe, je bent onder de indruk.'


Warrior! BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Raza
Member
Warrior! DPKsfdL
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Eternal
Gender: She-cat ♀
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: Re: Warrior!   Warrior! Icon_minitimezo 29 maa 2015 - 20:59

Ze luisterde en keek geïnteresseerd naar de kater, ze moest eigenlijk wel toegeven dat hij het best goed deed maar ze zal volhouden. "Schattig!" Sprak ze, en glimlachte.


Warrior! Rut9qs
Raza's voice
ily:

Warrior! 2gxnp75Warrior! 10pvxmwWarrior! 10pvxmwWarrior! 2hqc5lx Warrior! 34nodx3Warrior! 10pvxmwWarrior! 10pvxmwWarrior! 23h0tfkWarrior! 23mrb6w
Warrior! Vmwrhy
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Warrior! 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Warrior!   Warrior! Icon_minitimezo 29 maa 2015 - 21:04

Hij schudde zijn hoofd ditmaal. 'Ik ben onder geen enkele omstandigheid schattig.' Hij was een volwassen member en had maar al te vaak gevochten, schattig was hij absoluut niet. Eerder superknap en fantastisch.


Warrior! BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Raza
Member
Warrior! DPKsfdL
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Eternal
Gender: She-cat ♀
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: Re: Warrior!   Warrior! Icon_minitimema 30 maa 2015 - 19:36

Ze glimlachte, voor de zoveelste keer. "In mijn ogen zou je nog altijd het kleine, eigenwijze leergierige ventje zijn dat ik voor het eerst ontmoette. Voor mij ben je in elke omstandigheid schattig." Sprak ze, elk woord menend hoewel ze een grote actrice was.


Warrior! Rut9qs
Raza's voice
ily:

Warrior! 2gxnp75Warrior! 10pvxmwWarrior! 10pvxmwWarrior! 2hqc5lx Warrior! 34nodx3Warrior! 10pvxmwWarrior! 10pvxmwWarrior! 23h0tfkWarrior! 23mrb6w
Warrior! Vmwrhy
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Warrior! 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Warrior!   Warrior! Icon_minitimewo 1 apr 2015 - 16:13

Dit begon sentimenteel te worden.... 'In mijn ogen blijf jij waarschijnlijk voor eeuwig een van de weinige katten waar ik überhaupt iets van heb geleerd, en bovendien mijn voorbeeld.' Hij slaagde erin dat te zeggen zonder al te veel gevoel erin te leggen, de grijns nog steed op zijn gelaat.


Warrior! BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Raza
Member
Warrior! DPKsfdL
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Eternal
Gender: She-cat ♀
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: Re: Warrior!   Warrior! Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 21:05

Ze glimlachte op zijn woorden, schattig. "Wat zijn we toch gevoelig bezig." Grinnikte ze, en gaf hem een klein schouderduwtje. "Maar dat betekent wel best wat voor mij, dus dankje." Lachte ze.


Warrior! Rut9qs
Raza's voice
ily:

Warrior! 2gxnp75Warrior! 10pvxmwWarrior! 10pvxmwWarrior! 2hqc5lx Warrior! 34nodx3Warrior! 10pvxmwWarrior! 10pvxmwWarrior! 23h0tfkWarrior! 23mrb6w
Warrior! Vmwrhy
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Warrior! 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Warrior!   Warrior! Icon_minitimedo 30 apr 2015 - 14:47

Pff, gevoelens, hij was er een expert in. 'Alsje denk ik.' Draco had eigenlijk niets te zeggen maar was stilte niet de beste manier om je gevoelens over te brengen? Stilte was iniedergeval goed voor een gevoel van verveling, blergh.


Warrior! BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Raza
Member
Warrior! DPKsfdL
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Eternal
Gender: She-cat ♀
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: Re: Warrior!   Warrior! Icon_minitimezo 3 mei 2015 - 17:50

Ze grinnikte om zijn korte antwoord. "Zin om iets leuks te doen?" Vroeg ze, haar wenkbrauwen opgetrokken. Ze had geen idee wat, of waar, maar dat zou er wel komen. Bovendien had ze zoveel meegemaakt dat ze vast wel iets kon bedenken...


Warrior! Rut9qs
Raza's voice
ily:

Warrior! 2gxnp75Warrior! 10pvxmwWarrior! 10pvxmwWarrior! 2hqc5lx Warrior! 34nodx3Warrior! 10pvxmwWarrior! 10pvxmwWarrior! 23h0tfkWarrior! 23mrb6w
Warrior! Vmwrhy
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Warrior! 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Warrior!   Warrior! Icon_minitimewo 27 mei 2015 - 20:31

Enthousiast knikte de jonge kater. Iets leuks kon je tenslotte nauwelijks aan dood gaan. 'Iets in de trant van moord of meer iets was kittypets ook leuk zouden vinden?' Soms waren kittypet dingen best leuk, al was het vrij zeldzaam.

-sorry voor laat


Warrior! BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
Raza
Member
Warrior! DPKsfdL
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Eternal
Gender: She-cat ♀
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: Re: Warrior!   Warrior! Icon_minitimevr 29 mei 2015 - 20:17

Ze keek hem vrolijk aan, vandaag draaide het even om hem. "Dat mag jij bepalen Draco. Noem maar iets leuks." Ze grinnikte, eigenlijk was ze er zelf ook érg enthousiast over. Het was al een tijd geleden dat ze 'íets leuks gedaan' had.


Warrior! Rut9qs
Raza's voice
ily:

Warrior! 2gxnp75Warrior! 10pvxmwWarrior! 10pvxmwWarrior! 2hqc5lx Warrior! 34nodx3Warrior! 10pvxmwWarrior! 10pvxmwWarrior! 23h0tfkWarrior! 23mrb6w
Warrior! Vmwrhy
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Warrior! 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Warrior!   Warrior! Icon_minitimevr 29 mei 2015 - 20:56

Hij wou haar niet teleurstellen met een saai plan maar ook niet iets doen waar hij niet van genoot. Misschien konden ze ideeën opdoen tijdens een wandeling. 'Wat dacht je van naar de clankatten gaan en wat rommel achterlaten?' In zijn oren klonk het als een prima voorstel.


Warrior! BJJYtdO
•Draco Malfoy•
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Warrior!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: