The Shining Stream (and Creamyfrost) - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The Shining Stream (and Creamyfrost)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Creamyfrost
StarClan
The Shining Stream (and Creamyfrost) - Pagina 2 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: The Shining Stream (and Creamyfrost)   The Shining Stream (and Creamyfrost) - Pagina 2 Icon_minitimevr 24 apr 2015 - 6:55

Hij merkte aan haar dat ze onrustig werd. Had ze een slechte ervaring met de Medicine Cat? Dat kon hij zich eigenlijk niet voorstellen, maar ze snauwde hem zelfs af. Waardoor hij even wat gespannen met zijn oren bewoog, want hij kon er niet tegen als iemand tegen hem siste, het raakte hem. “Wat is er mis met de Medicine Cat’s den?” Fluisterde hij toen zacht. Hij was er graag, omdat het hem kalmeerde en omdat hij dan met Whisperwind en Honeypaw kon praten. “Whisperwind en Honeypaw zijn aardige kattinnen, ze zijn hele goede vriendinnen van mij. Ze zullen niks raars met je doen hoor Iceshimmer.” Probeerde hij haar daarna gerust te stellen. “Ik wil niet dat jij ook nog groenhoest krijgt, één kat die het heeft in RiverClan is eigenlijk al veel te veel.” Hij kneep even zijn lippen op elkaar. Hij gaf haar nog een duwtje het kamp ik. “Kom op Iceshimmer, ik loop met je mee. Het komt wel goed.” Hij glimlachte geruststellend naar haar. Hij had zelf al meerdere keren in de den gelegen en het had hem altijd goed gedaan, hij wilde dat hij dat op haar over kon brengen. Helaas, kon hij haar enkel proberen gerust te stellen en moed in te spreken. “Whisperwind zal voorzichtig met je zijn echt waar.” Hij gaf haar een zetje om haar naar de den te loodsen.



I'm hunting with StarClan
The Shining Stream (and Creamyfrost) - Pagina 2 R8Pdsgr
#ButterForPresident
Terug naar boven Ga naar beneden
Iceshimmer
Member
The Shining Stream (and Creamyfrost) - Pagina 2 DPKsfdL
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Iceshimmer
BerichtOnderwerp: Re: The Shining Stream (and Creamyfrost)   The Shining Stream (and Creamyfrost) - Pagina 2 Icon_minitimevr 24 apr 2015 - 15:28

Naar haar sissende snauw, voelde Iceshimmer zich een klein beetje schuldig. Zeker toen de kater even met zijn oortjes bewoog. "Wat is er mis met de Medicine Cat's den?" Fluisterde de kater toen zacht, Iceshimmer sloot haar ogen langzaam. "Toen ik kitten was, is mijn moeder in het water bij de waterval gesprongen en uiteindelijk wist iemand haar bij de rand er uit te trekken. Daarna is ze naar de den gebracht, daarbij houdt ik niet zo van de geuren in die den. Ze zijn misselijkmakend." Bekende de kattin langzaam. Ze opende haar ogen weer en rechtte haar rug. “Whisperwind en Honeypaw zijn aardige kattinnen, ze zijn hele goede vriendinnen van mij. Ze zullen niks raars met je doen hoor Iceshimmer.” Iceshimmer knikte even langzaam, duidelijk luisterde ze naar hem, want ze haalde diep adem en liep ietsje naar voren toe. De geruststelling werkte al iets. Haar oren bewogen even bezorgd naar achteren zodra de kater over de vreselijke ziekte groenhoest begon. “Ik wil niet dat jij ook nog groenhoest krijgt, één kat die het heeft in RiverClan is eigenlijk al veel te veel.” Hij kneep even zijn lippen op elkaar. Hij gaf haar nog een duwtje het kamp ik. “Kom op Iceshimmer, ik loop met je mee. Het komt wel goed.” De kattin knikte toen naar Creamyfrost en liep met kortdate passen richting de Medicine Cat den. "Dankje, en sorry van mij snauw." Murmelde ze nog net.

Wie maakt het vervolgtopic?


The Shining Stream (and Creamyfrost) - Pagina 2 Fvidkj
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Shining Stream (and Creamyfrost)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Stream-
Ga naar: