Memories can never dissapear - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Memories can never dissapear

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Jafar
Member
Memories can never dissapear - Pagina 2 DPKsfdL
Emma2 & Assie :D
432
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons of hell.
Gender:
Rank:
Jafar
BerichtOnderwerp: Re: Memories can never dissapear   Memories can never dissapear - Pagina 2 Icon_minitimewo 15 apr 2015 - 20:39

"Wat stel je zelf dan voor," Hij grijnsde. "Dat je me gewoon de informatie verteld?" Miauwde hij vragend, maar zelfverzekerd. Zijn nonchalante grijns sierde zijn gelaat, helaas verpeste zijn natte vacht alles. Het leek erop dat de regen stilletjes aan ging stoppen - eindelijk. Zodat het enkel nog miezerde, waarbij de regendruppels op zijn vacht bleven liggen. Zijn tong ruiste gelijk matig over zijn natte vacht, niet dat het veel hielp natuurlijk. Het was het idee dat telde.


Memories can never dissapear - Pagina 2 Ml077n
Theme

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
Memories can never dissapear - Pagina 2 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Memories can never dissapear   Memories can never dissapear - Pagina 2 Icon_minitimedo 16 apr 2015 - 17:44

De regen veranderde inmiddels in miezer, beter maar nog steeds niet goed. Er verscheen weer een grijns op Jafar's kop. "Dat je me gewoon de informatie verteld?" Vroeg hij met een zelfverzekerde toon in zijn stem. Geamuseerd zwaaide de rosse kater een keer met zijn staart. Dacht de Young One nou werkelijk dat zoiets zo makkelijk ging? Licht schudde Hellhound zijn kop voor hij antwoordde. "Denk je nou echt dat het zo makkelijk is? De informatie die ik daar over heb krijg je bij bijna alle Rogues, Kittypets en Bloodclanners niet. Bovendien willen de katten uit de clans er ook vrijwel niets over kwijt." Vertelde Hellhound rustig maar dringend. Jafar moest duidelijk weten dat het niet zomaar wat oppervlakkige informatie was dat hij had.


Memories can never dissapear - Pagina 2 Signat14
Hell's hounds:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jafar
Member
Memories can never dissapear - Pagina 2 DPKsfdL
Emma2 & Assie :D
432
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons of hell.
Gender:
Rank:
Jafar
BerichtOnderwerp: Re: Memories can never dissapear   Memories can never dissapear - Pagina 2 Icon_minitimedo 16 apr 2015 - 20:52

"Denk je nou echt dat het zo makkelijk is? De informatie die ik daar over heb krijg je bij bijna alle Rogues, Kittypets en Bloodclanners niet. Bovendien willen de katten uit de clans er ook vrijwel niets over kwijt." Daar dacht hij kort over na. "Maar goed dat jij het wel weet dan." Hij wiebelde uitdagend met zijn wenkbrauwen en zijn staart zwiepte speels over de grond. De praatjes van de rode kater maakte hem alleen maar nieuwsgieriger, dat het moeilijk was om aan deze informatie te komen deerde hem niet. Die Elitekat wist het, dus dan zou hij het ook moeten delen met hem, vond hij.

››Kort O.o


Memories can never dissapear - Pagina 2 Ml077n
Theme

››:


Laatst aangepast door Jafar op di 21 apr 2015 - 21:44; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
Memories can never dissapear - Pagina 2 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Memories can never dissapear   Memories can never dissapear - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 apr 2015 - 12:50


Even was het stil voor Jafar weer sprak. "Maar goed dat jij het wel weet dan." Zei de rosse Young One terwijl hij uitdagend met zijn wenkbrauwen wiebelde. Even kreeg Hellhound de neiging om Jafar, zonder klauwen wel, een klap tegen zijn kop te geven. In plaats daar van trok hij zijn wenkbrauwen even op terwijl hij Jafar strak aan keek. Die kleine had geen flauw idee hoe waardevol die informatie wel niet kon zijn en dat Hellhound die dan ook niet zomaar aan iedereen ging geven. "Wat denk je nou zelf Jafar, je zult er echt iets voor moeten doen, anders geef ik het simpel weg gewoon niet."

OOC: Niet kort, wel lachte ik me kapot om: 'Eltiekat' X"D


Memories can never dissapear - Pagina 2 Signat14
Hell's hounds:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jafar
Member
Memories can never dissapear - Pagina 2 DPKsfdL
Emma2 & Assie :D
432
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons of hell.
Gender:
Rank:
Jafar
BerichtOnderwerp: Re: Memories can never dissapear   Memories can never dissapear - Pagina 2 Icon_minitimedi 21 apr 2015 - 21:46

"Wat denk je nou zelf Jafar, je zult er echt iets voor moeten doen, anders geef ik het simpel weg gewoon niet." Hij zuchtte, als hij er dan toch iets voor moest doen. "Maar door de modderrollen doe ik niet." Hield hij koppig vol. Zo laag zou hij nog net niet zinken voor de informatie. "Weet je, ik begin te denken dat je die informatie helemaal niet hebt." Miauwde hij uitdagend, iets wat hij misschien beter niet had kunnen doen. De regen was langzaam aan het stoppen en opgelucht likte hij nog eens langs zijn vacht. Regen en katten waren nu eenmaal niet zo'n geweldige combinatie.

››Omg, dat had ik nog niet eens gezien xD


Memories can never dissapear - Pagina 2 Ml077n
Theme

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
Memories can never dissapear - Pagina 2 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Memories can never dissapear   Memories can never dissapear - Pagina 2 Icon_minitimevr 24 apr 2015 - 17:34

Het rosse katertje voor hem zuchtte, hij leek het te accepteren. Al verwachtte Hellhound nog wel wat tegenstribbeling van Jafar. "Maar door de modderrollen doe ik niet." Zei de Young One zelfverzekerd waarop de rosse kater bevestigend knikte. "Weet je, ik begin te denken dat je die informatie helemaal niet hebt." Zei Jafar vervolgens op een uitdagende toon. Langzaam begon de regen, die Hellhound's inmiddels had doorweekt, te stoppen. Rustig haalde de Elitekat zijn schouders op. "Als je het niet wil weten vertel ik het gewoon niet, geen problemen." Zei hij rustig waarna hij zijn voorpoot door begon te likken.


Memories can never dissapear - Pagina 2 Signat14
Hell's hounds:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jafar
Member
Memories can never dissapear - Pagina 2 DPKsfdL
Emma2 & Assie :D
432
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons of hell.
Gender:
Rank:
Jafar
BerichtOnderwerp: Re: Memories can never dissapear   Memories can never dissapear - Pagina 2 Icon_minitimeza 25 apr 2015 - 19:20

De rode kater hield de boot af, maar waarom snapte hij niet. "Als je het niet wil weten vertel ik het gewoon niet, geen problemen." Hij knarsetandde. Hij bevond zich in een lastig parket, langs de ene kant wou hij het ontzettend graag weten, maar langs de andere kant wou hij ook niet zwak lijken tegenover zijn mede-clangenoot. "Zeg je het nu nog, of niet?" Miauwde hij verveeld, waarna hij even kort opstond om zich uit te strekken. Zijn klauwen schoven automatisch uit hun hulzen toen hij zich uitstrekte en een geeuw verliet zijn bekje.


Memories can never dissapear - Pagina 2 Ml077n
Theme

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
Memories can never dissapear - Pagina 2 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Memories can never dissapear   Memories can never dissapear - Pagina 2 Icon_minitimeza 25 apr 2015 - 21:56

Iets in de ogen van de Young One vertelde hem dat hij ergens over twijfelde. Na die twintig moons was Hellhound inmiddels redelijk geworden in het lezen van lichaamstaal. Dat was handig als je tegenover wie dan ook stond. Zo kon je er uit opmaken of de desbetreffende kat behoorlijk loog, alleen de goede leugenaars waren op die manier niet te ontmaskeren. "Zeg je het nu nog, of niet?" Zei Jafar op een lichtelijk verveelde toon waarna hij zich uitrekte en geeuwde. "Alleen als jij er iets voor doet Jafar." Zei Hellhound rustig terwijl hij zacht met zijn kop schudde.


Memories can never dissapear - Pagina 2 Signat14
Hell's hounds:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jafar
Member
Memories can never dissapear - Pagina 2 DPKsfdL
Emma2 & Assie :D
432
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons of hell.
Gender:
Rank:
Jafar
BerichtOnderwerp: Re: Memories can never dissapear   Memories can never dissapear - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 apr 2015 - 13:04

De rode kater bleef bij zijn standpunt, iets wat Jafar bewonderde, maar ook verafschuwde. "Alleen als jij er iets voor doet Jafar." Zijn staart tikte geërgerd op de grond. "Wat moet ik dan doen?" Zijn stem klonk verveeld, alsof hij het saai vond. Maar vanbinnen brandde hij van verlangen, verlangen om te weten, om antwoord te krijgen. De rode kater voor hem liet niks doorschijnen, weer iets waar Jafar jaloers op was. Jafar was dan wel een beter leugenaar, zijn lichaamstaal verraadde vaak nog te veel, naar zijn zin. Natuurlijk moest je dan wel al een expert zijn.


Memories can never dissapear - Pagina 2 Ml077n
Theme

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
Memories can never dissapear - Pagina 2 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Memories can never dissapear   Memories can never dissapear - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 apr 2015 - 16:58

Rustig bewoog Hellhound's staart op en neer terwijl die van de Young One juist ongeduldig op de grond tikte. Jafar begon geïrriteerd te raken aan het feit dat hij het niet wilde vertellen waarschijnlijk. "Wat moet ik dan doen?" Vroeg de kater met een verveelde stem. Het feit dat het katertje het vroeg vertelde eigenlijk genoeg over het feit dat hij het wel wilde weten, ook al deed hij alsof het niet zo was. "Aangezien jij niet door de modder wil rollen verzin je zelf maar iets wat ik goed genoeg vind." Antwoordde Hellhound schouder ophalend. Toegeven aan de Young One zou hij niet. Jafar zou er echt iets voor moeten doen wilde hij de informatie hebben.

OOC: Dat setje zorgt er voor dat mijn concentratie behoorlijk slecht is X"D


Memories can never dissapear - Pagina 2 Signat14
Hell's hounds:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Memories can never dissapear
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Highstones-
Ga naar: