Faking Flowers, Pretty Colours... {Open} - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Faking Flowers, Pretty Colours... {Open}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Raza
Member
Faking Flowers, Pretty Colours... {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Eternal
Gender: She-cat ♀
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: Re: Faking Flowers, Pretty Colours... {Open}   Faking Flowers, Pretty Colours... {Open} - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 11:09

Ze glimlachte, het was leuk dat katten bang waren voor de Elite. Ze wist het wel, maar het was mooi om ook echt te horen. "Pff, das lang geleden... Toen ik net een young one was, volgens mij. Ik vond het heerlijk." Ze glimlachte, ook al liet ze erbuiten dat het haar eigen vader was en ze alles nog perfect wist. Toen ze een andere stem hoorde rolde ze met haar ogen, haar leerling. Ze draaide zich ruw om en trok haar wenkbrauwen op. "Ten eerste wil ik dat je hallo Raza zegt, en geen Hee, Raza. Ik ben niet je beste vriendin." Snauwde ze, geïrriteerd dat de kater het niet zelf kon onthouden. "En die vraag ga ik niet beantwoorden, als je er niet op tijd bent volgen er gewoon maatregelen. Klaar." Haar stem klonk streng maar toen ze klaar was glimlachte ze vriendelijk, en gaf hem een aai over zijn kop.


Faking Flowers, Pretty Colours... {Open} - Pagina 2 Rut9qs
Raza's voice
ily:

Faking Flowers, Pretty Colours... {Open} - Pagina 2 2gxnp75Faking Flowers, Pretty Colours... {Open} - Pagina 2 10pvxmwFaking Flowers, Pretty Colours... {Open} - Pagina 2 10pvxmwFaking Flowers, Pretty Colours... {Open} - Pagina 2 2hqc5lx Faking Flowers, Pretty Colours... {Open} - Pagina 2 34nodx3Faking Flowers, Pretty Colours... {Open} - Pagina 2 10pvxmwFaking Flowers, Pretty Colours... {Open} - Pagina 2 10pvxmwFaking Flowers, Pretty Colours... {Open} - Pagina 2 23h0tfkFaking Flowers, Pretty Colours... {Open} - Pagina 2 23mrb6w
Faking Flowers, Pretty Colours... {Open} - Pagina 2 Vmwrhy
Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
Faking Flowers, Pretty Colours... {Open} - Pagina 2 Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: Faking Flowers, Pretty Colours... {Open}   Faking Flowers, Pretty Colours... {Open} - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 17:30


"Pff, das lang geleden... Toen ik net een young one was, volgens mij. Ik vond het heerlijk."Yu knikte. Op dat moment klonk er een bekende stem in haar oren. "Hee, Raza, wanneer begonnen de trainingen nu ook alweer?" Yu draaide haar kop, en herkende Jafar. "Ook hallo, Sweetheart." "Goedenavond, Mousebrain." Antwoordde ze. "Ten eerste wil ik dat je hallo Raza zegt, en geen Hee, Raza. Ik ben niet je beste vriendin." Oh snap. Met een grijns op haar gezicht keek de zwart-witte kattin toe hoe Raza hem afsnauwde. "En die vraag ga ik niet beantwoorden, als je er niet op tijd bent volgen er gewoon maatregelen. Klaar." Uiteindelijk glimlachte de bruine poes alsnog, en gaf hem een aai over de bol. Yu keek Jafar strak aan. "Wat doe jij hier? Het was meer nieuwsgierigheid dan iets aders, maar ze kon de gebruikelijke kille ondertoon niet laten verdwijnen.



What's more wrong - that I too wish to be great
Faking Flowers, Pretty Colours... {Open} - Pagina 2 Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
Jafar
Member
Faking Flowers, Pretty Colours... {Open} - Pagina 2 DPKsfdL
Emma2 & Assie :D
432
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons of hell.
Gender:
Rank:
Jafar
BerichtOnderwerp: Re: Faking Flowers, Pretty Colours... {Open}   Faking Flowers, Pretty Colours... {Open} - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 apr 2015 - 22:26

Direct begon de kattin hem af te snauwen en gewillig liet hij alles over zich heen komen. Tof, toch? Afgesnauwd worden door je mentor voor je beste en misschien ook wel enigste vriendin. Na haar preek gaf de kattin hem een aai over zijn bol, de neiging om zijn kopje weg te drukken onderdrukte hij. Maar hij kon het niet laten om met zijn staart een rare kronkeling te maken, enkel zichtbaar voor Yu. En waardoor zij wist dat hij het niet zo geweldig vond. "Wat doe jij hier?" Haar stem was kil, maar dat snapte hij. Elk teken van zwakte was gevaarlijk. "Ik had een vraag voor mijn mentor, jij?" Miauwde hij al even emotieloos terug. Maar hij kon het niet laten om er een speelse knipoog achteraan te gooien.


Faking Flowers, Pretty Colours... {Open} - Pagina 2 Ml077n
Theme

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
Faking Flowers, Pretty Colours... {Open} - Pagina 2 Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: Faking Flowers, Pretty Colours... {Open}   Faking Flowers, Pretty Colours... {Open} - Pagina 2 Icon_minitimezo 26 apr 2015 - 23:17


"Ik had een vraag voor mijn mentor, jij?" mauwde hij even monotoon terug, maar ze ontving ook zijn knipoog. "Ik was hier eigelijk voor je mentor," Yu keek even naar Raza. "Ik had behoefte aan rust, de tower in nou eenmaal niet de fijnste plek." Sprak ze simpel. Weer keek ze naar de hemel, de anderen negerend. Dat was de echte reden dat ze hier was gekomen. Voor de sterren. Het had iets troostends, omdat je het gevoel had dat je niet alleen was, maar ook iets eenzaams. Zij waren daar allemaal samen, daarboven, en jij was hier beneden. Verraderlijke sterren.



What's more wrong - that I too wish to be great
Faking Flowers, Pretty Colours... {Open} - Pagina 2 Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Faking Flowers, Pretty Colours... {Open}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: