Oh, hello (Icepaw)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Oh, hello (Icepaw)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Airwisp
Member
Oh, hello (Icepaw) DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Oh, hello (Icepaw)   Oh, hello (Icepaw) Icon_minitimeza 4 apr 2015 - 18:55

Ze likte haar vacht rustig plat. De poes was alles behalve ijdel, maar er zaten allerlei takjes en viezigheid in haar vacht door het uitje dat ze net had gemaakt en dat irriteerde haar. Ze was behoorlijk vaak het kamp uit, simpelweg omdat ze genoot van de buiten lucht, en hoopte om of Five of Draco tegen te komen. Het waren Bloodclan katten, maar ze mocht ze. Misschien waren Bloodclanners toch zo slecht niet..
De poes keek op toen ze een andere, ijzig witte apprentice opmerkte. Ze glimlachte wat onzeker naar haar. "Hey"miauwde ze vriendelijk.


Oh, hello (Icepaw) Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw..
Member
Oh, hello (Icepaw) DPKsfdL
Emmango aka Emma
288
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Icepaw..
BerichtOnderwerp: Re: Oh, hello (Icepaw)   Oh, hello (Icepaw) Icon_minitimewo 8 apr 2015 - 21:40

De ochtend was al ver gevorderd, maar nog steeds was ze in diepe slaap. De meeste katten liepen langs haar heen de den uit, op weg naar een nieuw avontuur. Maar vandaag bleef ze liggen, ze was stik kapot. Het uitje van gisteren was uitgelopen en pas laat lag ze in haar nest. Kreunend hief ze zichzelf overeind. Alles deed pijn, haar poten, haar nekje. Een andere apprentice zat in de den haar vacht schoon te maken, die kon duidelijk wat hulp gebruiken. Ze had toch niks beters te doen. Onzeker liep ze erop af, "Hey." De kattin had haar al opgemerkt, ze kon moeilijk ouder zijn dan zij. Waarschijnlijk was ze zelfs jonger. "Heb je wat hulp nodig met je vacht?" Miauwde ze vriendelijk, terwijl haar ijsblauwe ogen over de vacht vol takken gleed.


Oh, hello (Icepaw) N2fl0i                            |Icepaw..|Five|Eclipse|Cinderpaw*.|Jafar.|Oliver.

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
Oh, hello (Icepaw) DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: Oh, hello (Icepaw)   Oh, hello (Icepaw) Icon_minitimedo 9 apr 2015 - 20:34

"Heb je wat hulp nodig met je vacht?" Verrast keek de poes op toen ze een, voor haar, onbekende stem hoorde. Ze keek om en zag twee ijsblauwe ogen, die van een witte apprentice waren. Ze had nog een slaperige blik in haar ogen en zag er moe uit. Wat onzeker glimlachte Airpaw naar de apprentice, die een paar moons ouder was dan haar. "Euh, ja graag."mauwde ze. "Bedankt."voegde ze er met een grote glimlach aan toe. Ze bedacht zich hoe idioot ze er uit zag met al die takken in haar vacht en trok er rap nog een uit."Ik heb je toch niet gewekt, hoop ik?"Vroeg ze wat bezorgd.


Oh, hello (Icepaw) Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw..
Member
Oh, hello (Icepaw) DPKsfdL
Emmango aka Emma
288
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Icepaw..
BerichtOnderwerp: Re: Oh, hello (Icepaw)   Oh, hello (Icepaw) Icon_minitimevr 10 apr 2015 - 13:30

De kattin apprecieerde haar hulp precies, want zonder morren mocht ze de takjes uit haar vacht halen. IJverig haalde ze de meeste takken eruit, toch zeker diegene waar de tabby niet bij kon. "Ik heb je toch niet gewekt, hoop ik?" Ze grinnikte, "Nee hoor, en anders had een andere apprentice dat vast wel voor jou gedaan!" Ze plukte de laatste tak eruit en ging toen verder met de blaadjes. "Waar heb jij eigenlijk gezeten, dat je er zo vuil uitziet." Grijnsde de witte kattin.


Oh, hello (Icepaw) N2fl0i                            |Icepaw..|Five|Eclipse|Cinderpaw*.|Jafar.|Oliver.

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
Oh, hello (Icepaw) DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: Oh, hello (Icepaw)   Oh, hello (Icepaw) Icon_minitimeza 11 apr 2015 - 10:18

Ze voelde hoe de poes een takje uit haar vacht trok waar ze zelf niet bij kon. De grijze poes spinde dankbaar. Dit soort onnodige vriendelijkheid gaf haar altijd een goed humeur. Het overtuigde haar ervan dat nog niet alle katten chagrijnige Bonecrushers waren geworden. Bonecrushers, omdat Bonecrusher de allerergste poes in deze clan was. Bah, hoe die om ging met haar zusje kon ze niet uit staan.
"Nee hoor, en anders had een andere apprentice dat vast wel voor jou gedaan!" De poes plukte nog een takje uit haar vacht en ging toen verder met de blaadjes. Airpaw trok er ook een paar uit haar vacht. "Waar heb jij eigenlijk gezeten, dat je er zo vuil uitziet." Vroeg de poes nu grijnzend. Airpaw ontweek haar blik. "Ehhh..." Haar poten waren opeens heel interessant geworden. "Ik was aan het jagen."Miauwde ze, het was de waarheid, maar niet de volledige waarheid. Ze was namelijk inderdaad aan het jagen geweest, maar was toen gestruikeld en in een bosje terecht gekomen. Heel fijn.


Oh, hello (Icepaw) Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw..
Member
Oh, hello (Icepaw) DPKsfdL
Emmango aka Emma
288
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Icepaw..
BerichtOnderwerp: Re: Oh, hello (Icepaw)   Oh, hello (Icepaw) Icon_minitimeza 11 apr 2015 - 21:27

"Ik was aan het jagen." Ze grijnsde, al kon de kattin dat waarschijnlijk niet zien. "In de bosjes zeker?" Grinnikte ze lichtjes. Al ging het jagen haar niet veel beter af, daar was haar mentor nu eenmaal voor. Al had ze daar nog niet veel van gehoord, jammer. Ze zuchtte diep, "Heeft jouw mentor ook nog niks van zich laten weten?" Miauwde ze waarna ze weer een blaadje verwijderde. Er vormde zich al een grote hoop aan hun poten, niet normaal dat het allemaal in de vacht van de tabby zat.


Oh, hello (Icepaw) N2fl0i                            |Icepaw..|Five|Eclipse|Cinderpaw*.|Jafar.|Oliver.

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
Oh, hello (Icepaw) DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: Oh, hello (Icepaw)   Oh, hello (Icepaw) Icon_minitimedo 16 apr 2015 - 17:00

"In de bosjes zeker?"grinnikte de witte apprentice. Airpaw lachte wat beschaamd. 'Daar belandde ik uiteindelijk wel, ja."Moest ze toegeven. Haar jacht partijtje was nu niet echt een succes geweest, helaas. Airpaw merkte hoe de witte poes diep zuchtte, ze hief haar kop op e keek in de ijsblauwe ogen van de vreemde apprentice, zich afvragend waarom ze zuchtte. "Heeft jouw mentor ook nog niks van zich laten weten?" Aha! Ze was dus niet de enige wiens mentor niet kwam opdagen, dat was ergens een opluchting, al vond ze het naar voor de ander. Airpaw trok nog een takje uit haar borst en gooide die op de steeds groter wordende stapel. Het was bijna knap hoe erg het was. "Nope, geen woord."Ze keek wat bedroefd en zuchtte. "En dan te bedenken dat t m'n moeder is."


laat, sorry


Oh, hello (Icepaw) Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw..
Member
Oh, hello (Icepaw) DPKsfdL
Emmango aka Emma
288
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Icepaw..
BerichtOnderwerp: Re: Oh, hello (Icepaw)   Oh, hello (Icepaw) Icon_minitimevr 17 apr 2015 - 9:30

Ze moest glimlachen bij het antwoord, gekke kattin. Ook zij had nog niks van haar mentor gehoord. Langs de ene kant was het een opluchting, het betekende dat ze niet alleen was, maar langs de andere kant was het natuurlijk ook niet zo fijn. Haar ogen vernauwde zich toen ze zei dat het haar eigen moeder was, dat was nog eens een afgang. "Echt? Heb je haar dan niet meer gezien?" Ze trok het laatste blaadje uit haar vacht en ging toen voor haar zitten, met haar ijsblauwe ogen geïnteresseerd op de hare gericht.


Oh, hello (Icepaw) N2fl0i                            |Icepaw..|Five|Eclipse|Cinderpaw*.|Jafar.|Oliver.

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
Airwisp
Member
Oh, hello (Icepaw) DPKsfdL
Kip
1232
Actief
✦Innocence dies screaming, honey, ask me i should know✦

CAT'S PROFILE
Age: ✦ 25 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Airwisp
BerichtOnderwerp: Re: Oh, hello (Icepaw)   Oh, hello (Icepaw) Icon_minitimezo 19 apr 2015 - 18:48

"Echt? Heb je haar dan niet meer gezien?" het laatste blaadje werd uit haar vacht getrokken en Airpaw keek haar even dankbaar aan. "Dankje"De poes ging voor haar zitten en keek Airpaw geïntereseerd aan. De grijze poes keek weg en zuchtte somber. "Nee, helemaal niet eigenlijk. Geen idee waar ze uit hangt, maar ik kan haar gewoon niet vinden."Wat afwezig staarde ze voor zich uit. Er knaagde iets aan haar; wat als haar moeder op zoek was gegaan naar haar vader, die een rogue was? Ze schudde deze gedachte echter snel van zich af, wetend dat haar witte moeder hen nooit zomaar zou verlaten. Toch?
"Ach, ze duikt vast wel weer op. Wie zou jou mentor eigenlijk zijn?" probeerde ze het onderwerp te veranderen.


Oh, hello (Icepaw) Airos22
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw..
Member
Oh, hello (Icepaw) DPKsfdL
Emmango aka Emma
288
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender:
Rank:
Icepaw..
BerichtOnderwerp: Re: Oh, hello (Icepaw)   Oh, hello (Icepaw) Icon_minitimewo 22 apr 2015 - 20:04

Medelevend duwde ze haar snuitje kort in de vacht van de poes. "Mijn mentor is Stormfeather, maar ik heb haar nog niet veel gezien. Waarschijnlijk is ze té druk met warriorzaken, ze is namelijk net warrior geworden." Miauwde ze een tikkeltje trots. Hoewel ze haar mentor nog niet echt vaak gezien had, wist ze wel dat deze ontzettend druk moest zijn. Haar trainingen zouden wel komen en de beginselen had ze al gehad. Dus dat was des te beter!


Oh, hello (Icepaw) N2fl0i                            |Icepaw..|Five|Eclipse|Cinderpaw*.|Jafar.|Oliver.

››:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Oh, hello (Icepaw)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Apprentices den-
Ga naar: