Blackclauw



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Blackclauw

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blacksoul
Member
Blackclauw FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Blackclauw   Blackclauw Icon_minitimevr 27 mei 2011 - 15:31

Blackclauw rekte zich uit, een klein zonnestraaltje kwam door het bladerdak van het krijgershol naar binnen. alle andere krijgers sliepen nog maar Blackclauw kon niet meer slapen. ze hield niet van slapen, altijd had ze wel een enge droom of kon ze niet slapen. nog gapend liep ze naar buiten. de hoop met prooi was schaars, het was dan ook bladkaal maar dit was wel heel weinig.
Blackclauw pakte een spitsmuis en trippelde naar een spar. ze at het kleine spitsmuisje snel op, en ging zich daarna snel met harde ferme likken wassen.
haar zwartkleruige ogen gingen door het kamp, het was groot en er was genoeg ruimte voor gevechtstraining en andere dingen. het hol van de medicijnpoes lag vlak naast de kraamkamer, evenals het leidershol vlak naast het krijgershol lag.
ze was anders dan alle andere katten, ze was helemaal zwart ook haar neus en haar kussentjes onder haar poten, ze werd niet vaak gepest, ze was trots en sluw, en had een moordlustig karakter, als het met geweld moest dan deed ze het ook.
een katertje kwam uit het leerlingenhol, dat lag naast de kraamkamer. zijn amberkleruige ogen richtte zich even op Blackclauw en toen zij een gezicht trok van 'wegwezen anders gebeurd er wat'trippelde hij snel naar de hoop prooi en ging dat snel veroberen van Balckclauw staarde hem nogal vijandig aan.

(kan imand zeggen og dit goed is?? dunno )
Terug naar boven Ga naar beneden
Fearpaw
Member
Blackclauw DPKsfdL
37

CAT'S PROFILE
Age: 0 Years 8 Moons
Gender:
Rank:
Fearpaw
BerichtOnderwerp: Re: Blackclauw   Blackclauw Icon_minitimevr 27 mei 2011 - 15:45

[Ik wil wel!]

Fearsoul opende langzaam haar ogen, haar karakter was wel verandert na haar Apprentices tijd. Ze was nu minder angstig en bang, maar haar uiterlijk en blik konden nog wel eens wat angst tonen, ze kon snel schrikken, maar toch was ze groten deels, gewoon een normale poes. Kalmpjes maakte ze zich zelf schoon. Ze rekte zich zelf nog even uit en en verliet de Warriors Den. Ze keek de open plek over en zag een zwarte poes vijandig naar een clan lid kijken, die gewoon bij de Nursery zat. Ze liep er op af en keek vel naar haar mede Warrior. 'Doe niet zo vijandig tegen een Apprentice!' Snauwde ze terwijl ze rustig ging zitten, haar blik was vel en streng tegen de veel en veel oudere Warrior. Het was al een oudje die binnen kort de Elders den zou betreden. Fearsoul likte haar poot even schoon en pakte een muis van de proois hoop. 'Vertel, wat is de reden dat een clan lid een Vijandige blik verdiend?' Miauwde ze kil en streng. 'Je mag dan wel al zeven jaar oud zijn, en ouder dom trekjes krijgen, maar reageer dat dan op een vogel of een boom af, de clan verdiend het niet!' Gromde ze ze keek even naar de jonge leerling die aan het spelen was, en richtte haar strenge blik op de oudere kat.

_________________________________________________
Oke waar je op moet letten, is:

-Hoofd letters na de punt.
-Je spelling na kijken.
-En als je iets hebt gezegd, naja de karakter die je speelt, een komma er na, of een punt.
-En je naam verbeteren want Blackclauw klopt niet. en Blackclaw is al in gebruik. Zoek desnoods een andere naam uit zoals: Blackflower, of Blacksoul, of Darkheart.
-En als je karakter een Rogue is, dan leven ze niet in kampen zoals die van een clan.


Blackclauw 2pov0xg
I bring only fear till my death
Acc:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
Blackclauw FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: Blackclauw   Blackclauw Icon_minitimeza 28 mei 2011 - 9:42

Blacksoul keek Fearsoul koel aan:'ik mag dan wel oud zijn maar ik ben nog even fit als toen ik een apprentice was.'
Blacksoul wende haar hoofd af.'Het is wel heel lang geleden, de katten in mijn vorige clan mochten mij niet, omdat ik helemaal zwart was. Ik ben uiteindelijk zelf bij de clan weggegaan, zonder er iets van te zeggen.'
Blacksoul likte vluchtig haar poot. Ze wilde niet dat de poes haar zag huilen.
'Ik ben nu bang dat niemand mij hier ook mag.'zei ze met overslaande stem.' Daarom lig ik nu ook helemaal achterin in het Warriors Den ,want daar ligt toch niemand.'
Blacksoul ging niet verder, waarom vertelde ze haar verschrikkelijke verleden nu aan een doodnormale clankat die ze niet eens kende.
Blacksoul stond op, rekte zich nog eenmaal uit en rende toen naar de uitgang van het kamp.'Als iemand me zoekt, ik zwerf rond in het bos.' Riep ze Fearsoul nog na voordat ze verdween tussen de wirwar van bomen.


Blackclauw Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
Fearpaw
Member
Blackclauw DPKsfdL
37

CAT'S PROFILE
Age: 0 Years 8 Moons
Gender:
Rank:
Fearpaw
BerichtOnderwerp: Re: Blackclauw   Blackclauw Icon_minitimeza 28 mei 2011 - 11:57

'ik mag dan wel oud zijn maar ik ben nog even fit als toen ik een apprentice was.' Beantwoorde de oude kat. 'geeft dat...' Ze kon haar zin af maken of Blacksoul zei al weer wat. 'Het is wel heel lang geleden, de katten in mijn vorige clan mochten mij niet, omdat ik helemaal zwart was. Ik ben uiteindelijk zelf bij de clan weggegaan, zonder er iets van te zeggen.' Fearsoul likte haar pik zwarte vacht en wende zich zeer tot Blacksoul. 'Waren er helemaal geen zwarte katten bij jou in je vorige clan, want De Zwarte kat lijkt mij toch gewoon een veel voorkomende soort', murmelde ze. 'Ik ben nu bang dat niemand mij hier ook mag. Zei ze met overslaande stem, Daarom lig ik nu ook helemaal achterin in het Warriors Den, want daar ligt toch niemand.' Zei Blacksoul met ener geslagen ogen. 'Kom op hé denk niet als een domme kitten, je bent een Warrior en niet veel anders dan de anderen, alleen een pieker ziel', zei ze om de kat wat aan te moedigen. 'In welke clan zat je hier voor?' vroeg ze toen. Er waren maar vijf clans. Thunderclan, Windclan, Skyclan, Shadowclan, en Riverclan. Na eht antwoord stond Blacksoul op en rende weg. 'Als iemand me zoekt, ik zwerf rond in het bos.' Riep ze. Fearsoul rende naar Blacksoul toe. 'heb je geen jacht corvee of zou?' Zei ze. 'Of vraag of je bij een patrouille mag, kan je laten zien dat je geen pieker kat bent', zei ze als tip op een misschien iets te harde toon.

Probeer er op te letten dat je de leestekens wel goed neer zet en niet bijvoorbeeld:

Jantje liep naar een hoog ding toe en zei,'hallo hoog ding'.

Of

Jantje liep naar een hoog ding toe en zei ,'hallo hoog ding'.

Maar zo

Jantje liep naar een hoog ding toe en zei, 'Hallo hoog ding'.
_________________

En daar mee moet je met meer dingen op letten zoals punten.


Blackclauw 2pov0xg
I bring only fear till my death
Acc:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksoul
Member
Blackclauw FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: Blackclauw   Blackclauw Icon_minitimeza 28 mei 2011 - 14:10

Blacksoul hoorde Fearsoul niet meer, ze was al te ver weg. Het bos gaf haar rust, ze ging er altijd heen als haar iets dwars zat. Ze zwief langs de rivier en dronk wat van het koude koele water. Langzaam kwam de zon op en verwarmde haar inktzwarte vacht. Nadat ze wat had gedronken ging ze aan de oever zitten met haar staart om har poten. Ze bleef daar uren zitten te kijken naar de schaduw die langzaam over het water gleed in haar richting. Vroeger was de schaduw haar beste vriend en vertelde ze alles aan hem, maar nu durfde ze niet. Stel nou dat Fearsoul haar achterna zou zijn gekomen die zou vast alles doorvertellen, 'Er zit een kat in de clan die tegen de schaduw praat'. Nou dat klonk leuk. Ze voelde zich rot. Ze miste de schaduw wel, zou ze dan toch maar met hem gaan praten?

kan een moderator of iemand dit onderwerp sluiten? ik wil opnieuw beginnen,het hoort niet bij mijn karakter.


Blackclauw Blacksoul1
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Blackclauw
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: