Sleeping Forest - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Sleeping Forest

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Hellhound
Member
Sleeping Forest - Pagina 2 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Sleeping Forest   Sleeping Forest - Pagina 2 Icon_minitimema 27 apr 2015 - 19:23

Rustig haalde Hellhound het vuil tussen zijn pootkussens vandaan. Door de verbrande resten van alles dat er ooit in dit gebied was geweest zaten zijn pootkussentjes vol met vuil. Het waren vooral kleine stukjes verbrande tak en verbrandde blaadjes. Die dingen maakte samen met de as die nog op de grond lag zijn poten vrijwel zwart. "Ik snap niet hoe je dat doet. Hoi, ik heb een hond vermoord? Wat? Hoe stom zie je er dan uit?" Grinnikte de kattin, dat was iets wat hij wel kon begrijpen. Hoe zou je dat moeten zeggen zonder er stom uit te zien. "Ach ja, egoïsten zul je altijd hebben bij de Elite."


Sleeping Forest - Pagina 2 Signat14
Hell's hounds:
Terug naar boven Ga naar beneden
Raza
Member
Sleeping Forest - Pagina 2 DPKsfdL
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Eternal
Gender: She-cat ♀
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: Re: Sleeping Forest   Sleeping Forest - Pagina 2 Icon_minitimeza 9 mei 2015 - 20:19

"Die schuren dan, verschrikkelijk. Ik blijf wel lekker buiten slapen hoor." Ze trok even een vies gezicht, overgaand naar een ander onderwerp. Haar hele leven had ze buiten geslapen, dat ging ze niet opgeven voor een of andere schuur die zogenaamd liet zien dat je sterk was. Als je dat was, waarom zou je hem dan nodig hebben?


Sleeping Forest - Pagina 2 Rut9qs
Raza's voice
ily:

Sleeping Forest - Pagina 2 2gxnp75Sleeping Forest - Pagina 2 10pvxmwSleeping Forest - Pagina 2 10pvxmwSleeping Forest - Pagina 2 2hqc5lx Sleeping Forest - Pagina 2 34nodx3Sleeping Forest - Pagina 2 10pvxmwSleeping Forest - Pagina 2 10pvxmwSleeping Forest - Pagina 2 23h0tfkSleeping Forest - Pagina 2 23mrb6w
Sleeping Forest - Pagina 2 Vmwrhy
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
Sleeping Forest - Pagina 2 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Sleeping Forest   Sleeping Forest - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 mei 2015 - 15:34

Er kwam niet echt een reactie van de kattin, in tegenstelling bracht ze een ander onderwerp op. "Die schuren dan, verschrikkelijk. Ik blijf wel lekker buiten slapen hoor." Vertelde de kattin terwijl ze een vies gezicht trok. Blijkbaar vond ze het schurensysteem niets. "Ik moet eigenlijk wel zo'n schuur hebben, het is er droog en het waait er niet hard. Die dingen zijn er buiten wel en met mijn vacht is dat een drama." Vertelde Hellhound rustig waarna hij een korte blik wierp op zijn pluizige staart. Hij werd al helemaal een wandelende pluizenbol als hij buiten zou moeten gaan slapen.


Sleeping Forest - Pagina 2 Signat14
Hell's hounds:
Terug naar boven Ga naar beneden
Raza
Member
Sleeping Forest - Pagina 2 DPKsfdL
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Eternal
Gender: She-cat ♀
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: Re: Sleeping Forest   Sleeping Forest - Pagina 2 Icon_minitimema 11 mei 2015 - 19:55

Ze keek wat verward, maar dit gezicht zakte al snel. Ergens was het wel logisch, voor hem. "Zoek een grote boom, kruip erin, ga onder een andere dikke tak liggen. Droog. Als hij dichtbegroeid is, geen wind. Klaar." Ze glimlachte. Zij was een fan van buiten slapen, eigenlijk was ze een soort rogue. Maar dan met een wel heel groot gebied, dat ze deelde.


Sleeping Forest - Pagina 2 Rut9qs
Raza's voice
ily:

Sleeping Forest - Pagina 2 2gxnp75Sleeping Forest - Pagina 2 10pvxmwSleeping Forest - Pagina 2 10pvxmwSleeping Forest - Pagina 2 2hqc5lx Sleeping Forest - Pagina 2 34nodx3Sleeping Forest - Pagina 2 10pvxmwSleeping Forest - Pagina 2 10pvxmwSleeping Forest - Pagina 2 23h0tfkSleeping Forest - Pagina 2 23mrb6w
Sleeping Forest - Pagina 2 Vmwrhy
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
Sleeping Forest - Pagina 2 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Sleeping Forest   Sleeping Forest - Pagina 2 Icon_minitimewo 13 mei 2015 - 18:35

De blik van de bruine kattin stond even verward, dat trok echter al snel weer bij. "Zoek een grote boom, kruip erin, ga onder een andere dikke tak liggen. Droog. Als hij dichtbegroeid is, geen wind. Klaar." Vertelde de kattin, met weer die vage glimlach van haar. Was het maar zo makkelijk, tussen de struiken gaan zitten viel om te beginnen al niet mee. Takken en bladeren bleven zonder problemen in zijn vacht haken, ook zijn grootte werkte daar niet aan mee. "Je leeft meer als een Rogue is het niet?"


Sleeping Forest - Pagina 2 Signat14
Hell's hounds:
Terug naar boven Ga naar beneden
Raza
Member
Sleeping Forest - Pagina 2 DPKsfdL
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Eternal
Gender: She-cat ♀
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: Re: Sleeping Forest   Sleeping Forest - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 mei 2015 - 20:09

Ze keek even nadenkend, als je het zo bekeek wel ja. "Misschien, ja. Maar ik ben loyaal aan mijn clan. Tenminste, ik doe wat er gedaan moet worden. Ik ben 27 manen, Hellhound. Ik heb geen schuur nodig om in te slápen..." Haar stem was nog zo jeugdig dat je het niet zo snel aan haar zou merken, als het aan haar lach kon ze nog door voor 17 manen.


Sleeping Forest - Pagina 2 Rut9qs
Raza's voice
ily:

Sleeping Forest - Pagina 2 2gxnp75Sleeping Forest - Pagina 2 10pvxmwSleeping Forest - Pagina 2 10pvxmwSleeping Forest - Pagina 2 2hqc5lx Sleeping Forest - Pagina 2 34nodx3Sleeping Forest - Pagina 2 10pvxmwSleeping Forest - Pagina 2 10pvxmwSleeping Forest - Pagina 2 23h0tfkSleeping Forest - Pagina 2 23mrb6w
Sleeping Forest - Pagina 2 Vmwrhy
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
Sleeping Forest - Pagina 2 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Sleeping Forest   Sleeping Forest - Pagina 2 Icon_minitimevr 22 mei 2015 - 19:16

De bruine kattin leek even over zijn woorden na te denken. "Misschien, ja. Maar ik ben loyaal aan mijn clan. Tenminste, ik doe wat er gedaan moet worden. Ik ben 27 manen, Hellhound. Ik heb geen schuur nodig om in te slápen..." Vertelde ze daarop, Hellhound knikte bevestigend. Het was hem ondertussen al wel duidelijk dat ze niets had met het hele schuren gebeuren. "Zo heeft iedereen zijn of haar voorkeuren," zei hij rustig met een schouderophaal.


Sleeping Forest - Pagina 2 Signat14
Hell's hounds:
Terug naar boven Ga naar beneden
Raza
Member
Sleeping Forest - Pagina 2 DPKsfdL
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Eternal
Gender: She-cat ♀
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: Re: Sleeping Forest   Sleeping Forest - Pagina 2 Icon_minitimevr 29 mei 2015 - 20:11

"Inderdaad. En wat is jou voorkeur dan?" Ze keek de rosse kater in zijn groene ogen, ogen waar je snel in verdwaald raakte. Ze wist niet zo graag wat ze kon zeggen tijdens dit gesprek, dus kon ze maar het beste vragen blijven stellen.


Sleeping Forest - Pagina 2 Rut9qs
Raza's voice
ily:

Sleeping Forest - Pagina 2 2gxnp75Sleeping Forest - Pagina 2 10pvxmwSleeping Forest - Pagina 2 10pvxmwSleeping Forest - Pagina 2 2hqc5lx Sleeping Forest - Pagina 2 34nodx3Sleeping Forest - Pagina 2 10pvxmwSleeping Forest - Pagina 2 10pvxmwSleeping Forest - Pagina 2 23h0tfkSleeping Forest - Pagina 2 23mrb6w
Sleeping Forest - Pagina 2 Vmwrhy
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
Sleeping Forest - Pagina 2 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Sleeping Forest   Sleeping Forest - Pagina 2 Icon_minitimevr 29 mei 2015 - 20:36

Luid geeuwde de kater, zijn witte tanden blonken in het licht van de zon dat tussen de takken door viel. "Inderdaad. En wat is jou voorkeur dan?" Vroeg de bruine kattin hem vervolgens. Het leek ondertussen op een vraag en antwoord ronde in plaats van een gesprek. "Ik slaap liever binnen, minder drama met m'n vacht, meer tijd om nuttige dingen te doen." Vertelde Hellhound rustig tegen de andere Elite kat.


Sleeping Forest - Pagina 2 Signat14
Hell's hounds:
Terug naar boven Ga naar beneden
Raza
Member
Sleeping Forest - Pagina 2 DPKsfdL
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Eternal
Gender: She-cat ♀
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: Re: Sleeping Forest   Sleeping Forest - Pagina 2 Icon_minitimezo 31 mei 2015 - 17:35

Vacht. Een ijdele kater dus, die had ze nog niet zo vaak gezien. "Ik moet denk ik blij zijn met mijn vacht." Grinnikte ze. "Ik heb er nooit problemen mee, behalve als het sneeuwt." Ze knikte tijdens haar woorden, niet echt wetend waarom.


Sleeping Forest - Pagina 2 Rut9qs
Raza's voice
ily:

Sleeping Forest - Pagina 2 2gxnp75Sleeping Forest - Pagina 2 10pvxmwSleeping Forest - Pagina 2 10pvxmwSleeping Forest - Pagina 2 2hqc5lx Sleeping Forest - Pagina 2 34nodx3Sleeping Forest - Pagina 2 10pvxmwSleeping Forest - Pagina 2 10pvxmwSleeping Forest - Pagina 2 23h0tfkSleeping Forest - Pagina 2 23mrb6w
Sleeping Forest - Pagina 2 Vmwrhy
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
Sleeping Forest - Pagina 2 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Sleeping Forest   Sleeping Forest - Pagina 2 Icon_minitimezo 31 mei 2015 - 17:59

"Ik moet denk ik blij zijn met mijn vacht." Grinnikte de kattin waarop Hellhound bevestigend knikte. Raza had een korte vacht, dat was het beste. "Ik heb er nooit problemen mee, behalve als het sneeuwt." Vertelde de bruine kattin al knikkend. "Het weer is zowat nog mijn grootste vijand. Ik heb een hekel aan mijn vacht, ik word zo gek van het elke dag compleet te moeten wassen opnieuw en opnieuw. Niet wassen is geen optie, daar ben ik ook al wel achter." Bij zijn laatste woorden trok er een huivering over zijn rug. Nee, dat was alles behalve fijn geweest.


Sleeping Forest - Pagina 2 Signat14
Hell's hounds:
Terug naar boven Ga naar beneden
Raza
Member
Sleeping Forest - Pagina 2 DPKsfdL
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Eternal
Gender: She-cat ♀
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: Re: Sleeping Forest   Sleeping Forest - Pagina 2 Icon_minitimeza 6 jun 2015 - 20:29

Ze knikte op zijn woorden, ze kon het haar wel voorstellen. "Maar opzicht is het wel een mooie vacht." Glimlachte ze. Meestal gaf ze geen complimentjes maar wachtte ze tot ze deze kreeg, maar één keer eerlijk zijn kon ook geen kwaad.


Sleeping Forest - Pagina 2 Rut9qs
Raza's voice
ily:

Sleeping Forest - Pagina 2 2gxnp75Sleeping Forest - Pagina 2 10pvxmwSleeping Forest - Pagina 2 10pvxmwSleeping Forest - Pagina 2 2hqc5lx Sleeping Forest - Pagina 2 34nodx3Sleeping Forest - Pagina 2 10pvxmwSleeping Forest - Pagina 2 10pvxmwSleeping Forest - Pagina 2 23h0tfkSleeping Forest - Pagina 2 23mrb6w
Sleeping Forest - Pagina 2 Vmwrhy
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
Sleeping Forest - Pagina 2 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Sleeping Forest   Sleeping Forest - Pagina 2 Icon_minitimeza 6 jun 2015 - 21:40

De kattin knikte bevestigend bij wat hij vertelde. Mooi, dat betekende dus dat ze het tenminste begreep. En dus ook niet het typische ijdele-kat idee van hem kreeg. "Maar opzicht is het wel een mooie vacht." Complimenteerde ze hem met weer die glimlach. Voor een seconde of twee keek de rosse kater haar moeilijk aan. "Aan schoonheid heb ik niets, die van jou is veel makkelijker en fijner in vele opzichten."


Sleeping Forest - Pagina 2 Signat14
Hell's hounds:
Terug naar boven Ga naar beneden
Raza
Member
Sleeping Forest - Pagina 2 DPKsfdL
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Eternal
Gender: She-cat ♀
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: Re: Sleeping Forest   Sleeping Forest - Pagina 2 Icon_minitimezo 7 jun 2015 - 15:10

Ze schudde hevig nee na zijn woorden, niet om haar. Zij was geweldig. Maar aan het eerste wat hij zei. "Tuurlijk heb je er wat aan. Je kan alle katinnen ermee verleiden die je bevallen en ze daarna opeten ook." Grinnikte ze.


Sleeping Forest - Pagina 2 Rut9qs
Raza's voice
ily:

Sleeping Forest - Pagina 2 2gxnp75Sleeping Forest - Pagina 2 10pvxmwSleeping Forest - Pagina 2 10pvxmwSleeping Forest - Pagina 2 2hqc5lx Sleeping Forest - Pagina 2 34nodx3Sleeping Forest - Pagina 2 10pvxmwSleeping Forest - Pagina 2 10pvxmwSleeping Forest - Pagina 2 23h0tfkSleeping Forest - Pagina 2 23mrb6w
Sleeping Forest - Pagina 2 Vmwrhy
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
Sleeping Forest - Pagina 2 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Sleeping Forest   Sleeping Forest - Pagina 2 Icon_minitimezo 7 jun 2015 - 19:00

De bruine kattin schudde duidelijk van nee na zijn woorden. Blijkbaar was ze het niet eens met wat hij had gezegd. "Tuurlijk heb je er wat aan. Je kan alle katinnen ermee verleiden die je bevallen en ze daarna opeten ook." Vertelde Raza hem grinnikend. Kort trok Hellhound een wenkbrauw op. Kannibalisme. "Ik kan ze dan beter eten voor me laten vangen dan ze zelf opeten, dan zijn ze langer nuttig." Vertelde hij als half grap half waarheid. Eigenlijk wist hij niet heel goed wat hij met Raza's opmerking aan moest. Ze was toch geen kannibaal ofzo?


Sleeping Forest - Pagina 2 Signat14
Hell's hounds:
Terug naar boven Ga naar beneden
Raza
Member
Sleeping Forest - Pagina 2 DPKsfdL
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Eternal
Gender: She-cat ♀
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: Re: Sleeping Forest   Sleeping Forest - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 jun 2015 - 18:37

Ze glimlachte. "Dat kan, maar ik vind jagen leuk." Ze maakte een gek sprongetje, aangevend dat ze nogal hyper was. Een paar stukjes verbrand as kwamen de lucht door dwarrelen. "Als we het over jagen hebben... Ik heb wel honger. Ga je mee?" In een afgestorven gebied zou je niet snel prooi tegenkomen...


Sleeping Forest - Pagina 2 Rut9qs
Raza's voice
ily:

Sleeping Forest - Pagina 2 2gxnp75Sleeping Forest - Pagina 2 10pvxmwSleeping Forest - Pagina 2 10pvxmwSleeping Forest - Pagina 2 2hqc5lx Sleeping Forest - Pagina 2 34nodx3Sleeping Forest - Pagina 2 10pvxmwSleeping Forest - Pagina 2 10pvxmwSleeping Forest - Pagina 2 23h0tfkSleeping Forest - Pagina 2 23mrb6w
Sleeping Forest - Pagina 2 Vmwrhy
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
Sleeping Forest - Pagina 2 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Sleeping Forest   Sleeping Forest - Pagina 2 Icon_minitimedo 11 jun 2015 - 18:21

Door zijn woorden glimlachte de kattin. Mooi ze ging er goed mee om en de mogelijke problemen waren vervaagd als sneeuw voor de zon. "Dat kan, maar ik vind jagen leuk." Vertelde Raza waarna ze een apart sprongetje maakte. Asvlokken dwarrelde door de lucht, ook in de richting van de kater. Kort blies hij zodat het uit zijn buurt zou blijven. "Als we het over jagen hebben... Ik heb wel honger. Ga je mee?" Stelde de bruine Elite kattin vervolgens voor. Kort keek de rosse kater in het rond voor hij Raza weer aankeek. "Is goed, waar wil je heen?" Vroeg hij haar aangezien ze toch niets gingen vangen in dit gebied.


Sleeping Forest - Pagina 2 Signat14
Hell's hounds:
Terug naar boven Ga naar beneden
Raza
Member
Sleeping Forest - Pagina 2 DPKsfdL
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Eternal
Gender: She-cat ♀
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: Re: Sleeping Forest   Sleeping Forest - Pagina 2 Icon_minitimevr 12 jun 2015 - 20:40

Ze grinnikte. "Ligt eraan, ik hou van vrijwel alles. Ik weet niet waar jij van houd." Insecten, kikkers, kippen, hazen, ratten. Alles. Als ze maar wat in haar mik had. Ze was blij dat hij het haar vroeg, zij was de dame. Maar in dit geval was ze niet zo moeilijk.


Sleeping Forest - Pagina 2 Rut9qs
Raza's voice
ily:

Sleeping Forest - Pagina 2 2gxnp75Sleeping Forest - Pagina 2 10pvxmwSleeping Forest - Pagina 2 10pvxmwSleeping Forest - Pagina 2 2hqc5lx Sleeping Forest - Pagina 2 34nodx3Sleeping Forest - Pagina 2 10pvxmwSleeping Forest - Pagina 2 10pvxmwSleeping Forest - Pagina 2 23h0tfkSleeping Forest - Pagina 2 23mrb6w
Sleeping Forest - Pagina 2 Vmwrhy
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
Sleeping Forest - Pagina 2 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Sleeping Forest   Sleeping Forest - Pagina 2 Icon_minitimeza 13 jun 2015 - 20:37

De bruine kattin grinnikte even voor ze antwoord gaf. Het grappige aan zijn vraag zag Hellhound niet, er was dan ook totaal niets grappigs aan. "Ligt eraan, ik hou van vrijwel alles. Ik weet niet waar jij van houd." Vertelde Raza hem. Zo ver hij wist had hij gevraagd waar heen en niet waar op, maar goed. "Mij maakt het ook niets uit, eten wat je tegenkomt anders verhonger je." Vertelde de rosse Elite kat rustig. In de tijd dat hij zijn clan had verlaten en Rogue was geworden had de kater dat door gekregen.


Sleeping Forest - Pagina 2 Signat14
Hell's hounds:
Terug naar boven Ga naar beneden
Raza
Member
Sleeping Forest - Pagina 2 DPKsfdL
iro
833
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Eternal
Gender: She-cat ♀
Rank:
Raza
BerichtOnderwerp: Re: Sleeping Forest   Sleeping Forest - Pagina 2 Icon_minitimezo 14 jun 2015 - 15:07

"Right, dan maakt het ook niet uit waar." Stel hij had vis gezegd, dan moesten ze water vinden, en zo verder. Ze stond op en begon een random te lopen, als het niet uitmaakte zouden ze vast ergens komen waar prooi te vinden was.


Sleeping Forest - Pagina 2 Rut9qs
Raza's voice
ily:

Sleeping Forest - Pagina 2 2gxnp75Sleeping Forest - Pagina 2 10pvxmwSleeping Forest - Pagina 2 10pvxmwSleeping Forest - Pagina 2 2hqc5lx Sleeping Forest - Pagina 2 34nodx3Sleeping Forest - Pagina 2 10pvxmwSleeping Forest - Pagina 2 10pvxmwSleeping Forest - Pagina 2 23h0tfkSleeping Forest - Pagina 2 23mrb6w
Sleeping Forest - Pagina 2 Vmwrhy
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sleeping Forest
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Lost Territory-
Ga naar: