Herd Life [RPG]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Herd Life [RPG]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Zira
Deceased
Herd Life [RPG] Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Herd Life [RPG]   Herd Life [RPG] Icon_minitimezo 26 apr 2015 - 8:54




Go to Herd Life
Schichtig kijk je om je heen. Het bos ligt vol met naalden van de hoge naaldbomen, die ook nog is de zon wat tegenhouden. Je voelt je totaal niet op je gemak en met danserige passen, zoals herten die hebben, loop je op je hoede voort. Je hebt het gevoel dat je bekeken wordt, en steeds zenuwachtiger begin je langzamer te lopen. Je hoort geritsel komen, vast van een struik, maar je durft niet te gaan kijken. Dan stapt er een hert in beeld, met een groot gewei op zijn hoofd. "Welkom," zegt hij vriendelijk, maar je hoort een onderliggende waarschuwing. "Dit is gebied van the Northern Herd, wat doe je hier?" De oren van het grote hert gingen niet achteruit, dus je nam maar aan dat hij niets kwaads in de zin had. "Ik ben mijn Herd verloren aan de mens. Ik was op zoek naar onderdak." Nu kijkt de ander erg bedenkelijk. Zou hij je wegsturen, of verwelkomen? Je weet het niet zeker en voorzichtig stap je achteruit. "Vooruit dan," zei hij toen met een knipoog en gebaarde door met zijn hoofd te bewegen dat je hem moet volgen. Dit doe je, en na een korte tijd van heuvels beklimmen kom je aan op een heide, waar je veel herten ziet grazen en kleintjes ziet spelen. Dit wordt je nieuwe thuis.
-------
Het vuur laaide op, en met angstige ogen keken de kinderen naar hun houten deur die het niet lang meer ging houden. De moeder huilde zachtjes in de armen van de vader, die op zijn beurt weer hun oudste kind over het hoofd streek. Een harde knal volgde en binnen een paar secondes was de kamer gevuld door vuur en rook.
Een heel land, genaamd Alueen, dat opgegaan is in rook, het is een verloren zaak om hem op te knappen en iedereen weet het. De overlevenden trekken weg uit hun verwoeste thuis, naar buurlanden of zelfs naar een heel ander continent. Niemand komt hier nog, want men zegt dat er een vloek op het land ligt. Lees hier verder...
Het uiterlijk van Herd Life wordt steeds beter, dus neem zeker een kijkje!

Deze RPG zou te vergelijken zijn met Warrior Cats, al heten Clans Herds en zijn er daar maar 2 van. Ook zitten de rangen wat anders.

lijstje:
Thank you Sarah!


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Herd Life [RPG] 2hh0j8y
Herd Life [RPG] 10pvxmwHerd Life [RPG] 10pvxmwHerd Life [RPG] 10pvxmwHerd Life [RPG] 2gxnp75Herd Life [RPG] 23mrb6wHerd Life [RPG] 2hqc5lx Herd Life [RPG] E8v3o2Herd Life [RPG] 34nodx3Herd Life [RPG] Vmwrhy Herd Life [RPG] 23h0tfkHerd Life [RPG] 10pvxmwHerd Life [RPG] 10pvxmw


Laatst aangepast door Zira op do 30 apr 2015 - 9:31; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Summer
Member
Herd Life [RPG] DPKsfdL
Rebecca
661
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Summer
BerichtOnderwerp: Re: Herd Life [RPG]   Herd Life [RPG] Icon_minitimezo 26 apr 2015 - 17:37

Ik heb me aangemeld, lijkt me een super leuke RPG als ie actief wordt Smile


Herd Life [RPG] 2gxnp75.Herd Life [RPG] 10pvxmw.Herd Life [RPG] 23h0tfk.Herd Life [RPG] UaIptLZ.Herd Life [RPG] COxUkZt
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Herd Life [RPG] Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Herd Life [RPG]   Herd Life [RPG] Icon_minitimezo 26 apr 2015 - 17:46

Aah bedankt!! Superleuk <3
Er zijn nog hoge rangen open, dus voel je vrij om je aan te melden!


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Herd Life [RPG] 2hh0j8y
Herd Life [RPG] 10pvxmwHerd Life [RPG] 10pvxmwHerd Life [RPG] 10pvxmwHerd Life [RPG] 2gxnp75Herd Life [RPG] 23mrb6wHerd Life [RPG] 2hqc5lx Herd Life [RPG] E8v3o2Herd Life [RPG] 34nodx3Herd Life [RPG] Vmwrhy Herd Life [RPG] 23h0tfkHerd Life [RPG] 10pvxmwHerd Life [RPG] 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Summer
Member
Herd Life [RPG] DPKsfdL
Rebecca
661
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Summer
BerichtOnderwerp: Re: Herd Life [RPG]   Herd Life [RPG] Icon_minitimezo 26 apr 2015 - 17:54

Already done :3

Alleen de verhoudingen in het forum lopen wat vreemd, het tekstvak onderin en de uitlijning lopen nog niet helemaal goed, maar verder een zeer leuk forum Smile


Herd Life [RPG] 2gxnp75.Herd Life [RPG] 10pvxmw.Herd Life [RPG] 23h0tfk.Herd Life [RPG] UaIptLZ.Herd Life [RPG] COxUkZt
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Herd Life [RPG] Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Herd Life [RPG]   Herd Life [RPG] Icon_minitimezo 26 apr 2015 - 17:57

Klopt, ik ben zelf niet goed in HTML & CSS, dus als jij daar goed in bent voel je zeer zeer zeer vrij om me daarin te helpen x3


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Herd Life [RPG] 2hh0j8y
Herd Life [RPG] 10pvxmwHerd Life [RPG] 10pvxmwHerd Life [RPG] 10pvxmwHerd Life [RPG] 2gxnp75Herd Life [RPG] 23mrb6wHerd Life [RPG] 2hqc5lx Herd Life [RPG] E8v3o2Herd Life [RPG] 34nodx3Herd Life [RPG] Vmwrhy Herd Life [RPG] 23h0tfkHerd Life [RPG] 10pvxmwHerd Life [RPG] 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Summer
Member
Herd Life [RPG] DPKsfdL
Rebecca
661
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Summer
BerichtOnderwerp: Re: Herd Life [RPG]   Herd Life [RPG] Icon_minitimezo 26 apr 2015 - 18:01

Haha!
Ik zal mijn vriend eens vragen, die heeft zelf een forum dat hij runt. Misschien kan hij helpen c:


Herd Life [RPG] 2gxnp75.Herd Life [RPG] 10pvxmw.Herd Life [RPG] 23h0tfk.Herd Life [RPG] UaIptLZ.Herd Life [RPG] COxUkZt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Herd Life [RPG] Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Herd Life [RPG]   Herd Life [RPG] Icon_minitimezo 26 apr 2015 - 19:09

Ik had al tegen je gezegd dat ik dit onwijs cool vind, maar ik zeg het nog een keer: SUPER AWESOME IDEE LOLO X3
Ik meld me zekers aan!



Herd Life [RPG] Swallo12
Herd Life [RPG] G3K5gZvO_oHerd Life [RPG] XehOIgmF_oHerd Life [RPG] POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Herd Life [RPG] Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Herd Life [RPG]   Herd Life [RPG] Icon_minitimezo 26 apr 2015 - 19:52

Bedankt!
Leuk dat het zo aanslaat <3


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Herd Life [RPG] 2hh0j8y
Herd Life [RPG] 10pvxmwHerd Life [RPG] 10pvxmwHerd Life [RPG] 10pvxmwHerd Life [RPG] 2gxnp75Herd Life [RPG] 23mrb6wHerd Life [RPG] 2hqc5lx Herd Life [RPG] E8v3o2Herd Life [RPG] 34nodx3Herd Life [RPG] Vmwrhy Herd Life [RPG] 23h0tfkHerd Life [RPG] 10pvxmwHerd Life [RPG] 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Herd Life [RPG] Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Herd Life [RPG]   Herd Life [RPG] Icon_minitimezo 26 apr 2015 - 20:21

Haha x3



Herd Life [RPG] Swallo12
Herd Life [RPG] G3K5gZvO_oHerd Life [RPG] XehOIgmF_oHerd Life [RPG] POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Herd Life [RPG] Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Herd Life [RPG]   Herd Life [RPG] Icon_minitimedo 30 apr 2015 - 9:34



Er is een plot toegevoegd aan Herd Life, je kan een stukje bovenin lezen en de rest op de site. Er zijn nog hoge rangen beschikbaar, dus wees er snel bij!
Het uiterlijk van de site is vernieuwd.

STATISTICS
Our users have posted a total of 119 messages
We have 6 registered users
The newest registered user is Arye
Thank you Sarah!


Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Herd Life [RPG] 2hh0j8y
Herd Life [RPG] 10pvxmwHerd Life [RPG] 10pvxmwHerd Life [RPG] 10pvxmwHerd Life [RPG] 2gxnp75Herd Life [RPG] 23mrb6wHerd Life [RPG] 2hqc5lx Herd Life [RPG] E8v3o2Herd Life [RPG] 34nodx3Herd Life [RPG] Vmwrhy Herd Life [RPG] 23h0tfkHerd Life [RPG] 10pvxmwHerd Life [RPG] 10pvxmw
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Herd Life [RPG]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Affiliations-
Ga naar: